Kulturë » Mërkuri
Timo Mërkuri: Një poezi hymn për nënat
E premte, 03.11.2023, 08:57 PM
NJË POEZI HYMN PËR NËNAT
Nga
Timo Mërkuri
I-Leximi
i poezisë "Jam nënë" e Albina Idrizit të mahnit qysh në vargjet e para
për diapazonin e gjerë e të thellë shpirtëror të tyre ku emocionet shfaqen në
mënyrë të drejtpërdrejtë dhe të sinqertë. Idrizi ka zgjedhur të përdorë vargje
të thjeshta e të drejtpërdrejta për të shprehur ndjenjat e heroinës ndaj të
birit pa kërkuar ndihmën e fjalëve të komplikuara apo metaforave të ngarkuara,
duke i dhënë kështu poezisë një ndjenjë sinqeriteti e natyrëshmërie.
Dashuria,
dhimshuria, përkujdesi e sakrifica e nënës për fëmijën e saj janë tiparet
kryesore të portretit shpirtëror të nënës, vijëzuar nga Idrizi në këtë poezi ku
heroina shpreh me pasion dashurinë e saj të thellë për birin dhe përgjegjësinë
që ka ndaj tij. Ky portret i ndjenjave të saj përfshin të gjitha aspektet dhe
elementët poetikë e tregon se marrëdhënia nëne-fëmijë është një lidhje e
pazgjidhëshme dhe e pazëvendësueshme, e farkëtuar me dashuri.
Kjo
poezi e shkruar thjeshtë, na tregon se emocionet më të thella dhe më të rëndësishme
janë të komunikueshme me fjalë të thjeshta dhe se thellësia e ndjenjave
shpirtërore mund të kapet më mirë kur ato shprehen në një mënyrë të
drejtëpërdrejtë dhe të ndjeshme. Poetja përdor fjalë të thjeshta që burojnë
lirshëm nga shpirti dhe rrjedhin në vargje të qarta për të shprehur ndjenjat e
një nëne të përkushtuar ndaj fëmijës së saj. Shikoni me sa elegancë dhe finesë
shkruan autorja, shikoni sa shkurt dhe qartë i shpreh këto ndjenja, të cilat për ti analizuar na
duhen faqe të tëra. Poezia është të shprehurit lakonit dhe me art të filozofisë
së ndjenjave, dhe në rastin e shprehjes nga nënat për bijtë e tyre edhe
lakonizmi është i tepërt, pasi mjafton imazhi i një shikimi të nënës. E parë në
këtë këndvështrim themi se kjo poezi e Idrizit është një portret fin i
ndjenjave të një nëne që shfaq një dashuri të thellë dhe përgjegjësi ndaj
fëmijës së saj në situata të tensionuara dhe të vështira dhe bën që poezia të
jetë e ndjeshme dhe e fuqishme për lexuesin.
Kështu,
ngarkesa shpirtërore e poezisë është më e dukshme në mënyrën se si nëna
përshkruan lidhjen e saj me birin si një lidhje thellësisht emocionale, e
krahasuar me fuqinë e një perëndie, me dashurinë e një hyjnie, “…kam fuqi / perëndie,/kam
etje, kam dashuri/ hyjnie” dhe me vetmohimin e saj të patundur. Emocionet
janë të pranishme në çdo varg, duke përfshirë gëzimin, dhembjen dhe dëshirën e
thellë për të kujdesur për fëmijën e saj.
Qysh në leximin e parë të këtyre vargjeve, më vetiu ndër mend se diku e kisha lexuar frazën: “Kam etje” dhe befas me një tronditje shpirtërore u kujtova se këto janë fjalët e fundit të shqiptuara nga Jezu Krishti në kryq, pas të cilave ai dha frymën e fundit. Kjo është përmendur në Bibël, më saktësisht në Ungjillin e Gjonit, në kapitullin 19/v. 28. Nuk e di pse por mes vargjeve te Idrizit dhe fjalës së fundit të Krishtit në kryqëzim shoh një qasje për një etje dashurie, pasi si Idrizi ashtu dhe Krishti nuk është se shprehen për etje për ujë. Artistikisht themi se në vargjet e Idrizit dhe fjalën e Jezu Krishtit në kryq, ka një përshtatje poetike që mund të shihet në nivelin e ndjenjave dhe simboleve.
Vargjet
e Idrizit shprehin një etje të thellë për dashurinë dhe përjetësinë e lidhjes
ndërmjet nënës dhe biri të saj. Këto vargje përdorin fjalë të forta për të
përshkruar ndjenjat e një nëne për fëmijën e saj dhe fuqinë e ndjenjave të saj.
Përdorimi i termave si "fuqi perëndie" dhe "dashuri hyjnie"
thekson ndjenjat e pazakonshme të një nëne për fëmijën e saj.
Në
këtë kontekst, kur shohim momentin e Jezu Krishtit në kryq dhe fjalinë "Kam
etje", mund të kuptojmë përshtatjen
poetike. Jezusi ishte Bir i Perëndisë në krishterim dhe kjo lidhje mes tij e
Perëndisë është e jashtëzakonshme, ndaj i Ati e mori pranë vetes, në qiell pas
kryqëzimit. Fjala e tij
"etje"duhet të interpretohet si etja për marrjen e mëshirës dhe
dashurisë hyjnore, gjatë tre orëve që Jezusi në kryq u braktis nga Zoti, duke vuajtur
dënimin e mëkateve tona apo si etja për lidhjen me Atin e tij: Perëndinë, ndërkohë
Idrizin si një nënë e shohim nëpërmjet priverbit hebraik se: “Perëndia nga që
nuk mund të ndodhej në kudo njëherësh, dërgoi nënat në botë”, në një mënyrë janë
të dy të dërguar të Zotit: nëna dhe Krishti. Nuk është e rastësishëm që në
lutjet tona, më së shumti kërkojmë ndihmën dhe mbrojtjen e Shën Mërisë,
sigurisht bashkë me Krishtin, birin e saj. Prandaj, mund të shprehemi se shihet
një përshtatje midis vargjeve të Idrizit dhe momentit të Jezu Krishtit në kryq
në mënyrën se si shprehin ndjenjat e fuqishme dhe etjen për një lidhje të
pazakonshme dhe të thellë: Krishti me Zotin dhe nëna me fëmijën. Sigurisht që
Idrizi mund të mos e ketë lexuar Ungjillin sipas Gjonit, ose ta ketë lexuar por
duke mos u kushtuar rëndësi këtyre fjalëve të Krishtit në kryq apo ti ketë
interpretuar ato si një etje për ujë, siç i kanë interpretuar dhe shumë jerarkë
të kishës, por me gjithë atë ajo i ka shprehur në poezinë e saj dhe mendoj se
kjo është bërë instiktivisht, si një poete-nënë, e cila gjithmon është e etur për
dashurinë e fëmijës. Kjo qasje shpreh shënjtërinë e nënës dhe të dashurisë së
saj ndaj fëmijës, ndaj jo më kot poetja përmend : "kam fuqi/perëndie,/kam etje,
kam dashuri/hyjnie". Sinqerisht
është vështirë të krijosh vargje të tilla poetike, duhet të jesh një talent i
lindur më shumë se i arsimuar.
Duke
e zgjeruar këndvështrimin tonë te tonaliteti i ulët poetik, melodioz plot ëmbëlsi
e ngrohtësi dhe teksti poetik, vargjet
të krijojnë imazhin se kjo poezi është një
ninullë që nëna ja këndon birit të saj, madje kjo ndodh në prag apo gjatë
një situate tronditëse. Është pikërisht melodiciteti i poezisë që të forcon
ndjesinë e një ninulle. Qasja për të parë këtë poezi si një ninullë është shumë
normale, pasi poezia ka elementë të ngrohtësisë, të përkushtimit dhe të
sakrificës, të cilat janë të thelbësore për një ninullë nëne dhe pikërisht të
shprehurit plot ndjenjë, dashuri e dhimshuri në një formë përkëdhelie, që e
shndron tonalitetin e ulët poetik në melodicitet të ëmbël na qas me ninullat. Përgjithësisht
ninullat janë një rrëfim i melodizuar i nënave mbi djepin e fëmijës dhe shpreh
ndjenjat e saj ndaj tij, gatishmërinë e saj për rritjen dhe mbrojtjen e tij, dëshirën
e nënës që fëmia të rritet si një njeri i shquar dhe për të mundësuar këtë rritje
ajo shprehet e gatëshme edhe për vetsakrifikimin më të skajshëm. Kjo qasje është shumë e
përshtatshme, duke parë se poezia shpreh përkushtim thelbësor të një nëne ndaj
fëmijës së saj. Konceptimi me qasjen e poezisë me ninullën na ndihmon të shohim
më me imtësi dashurinë, ngrohtësinë dhe përkushtimin që një nënë ndjen e shpreh
ndaj fëmijës së saj, sidomos në prag apo gjatë situatave të tensionuara. Fëmija
e ndjen dashurinë e nënës dhe sigurinë e tij në krahët e saj,por ka raste që ai
ka nevojë ta dëgjojë të shprehur nga nëna me zërin e saj atë dashuri e siguri,
sidomos gjatë situatave tronditëse të përjetuara, ku pavarësisht se ai nuk e
kupton tekstin, ai ndjen te vibracioni i
zërit të nënës dashurinë dhe gatishmërinë e saj për ta mbrojtur ndaj krijon
besimin e tij. Këto ndjenja te poezia janë shprehur aq bukur e ngrohtë në
vargjet e Idrizit sa që ne mendojmë se kjo është një poezi e krijuar (apo e
konceptuar) gjatë periudhës së luftës së Kosovës dhe se heroina që flet është
vetë poetja. Jemi njohur me këtë stil të saj ku në vargje është ajo vetë
heroina që flet, mendon e ndjen, dhe në këtë rast mund të shprehim bindshëm se:
delikatesa e vargjeve është delikatesa femërore e saj, mendimi psikologjik në
vargje është psikologjia e saj në jetë, e saj është fjala e qartë si e prerë
derdhur në vargjet e shkurtëra, si dhe ajo buzëqeshja që regëtin herë mes dy
vargjeve e herë midis dy fjalëve është po e saj, ndaj themi se Albina Idrizi është
vetë poezia që ajo krijon. Kjo është arsyeja që duke lexuar këtë poezi përfytyrojmë
poeten Idrizi në një situate tronditëse duke i kënduar të birit mbi djep si
ninullë poezinë e mësipërme. Njohja e disa situatave jetësore të saj gjatë luftës
na e përforcon këtë mendim. Megjithë atë duhet të themi se ka një ndryshim
midis tekstit të kësaj poezie dhe ninullës, ninullat janë këngë me tekste shumë të thjeshta, ndërkohë që poezia e
Idrizit është një poezi moderne, por fakti që moderniteti i saj qëndron pikërisht
te thjeshtësia e vargjeve dhe kuptimshmëria e tejdukëshme e tyre, e afron
qasjen më tepër.
II-Thamë
se poezia “Jam nënë” përcjell një dashuri
të jashtëzakonëshme e përkushtim
të një nëne ndaj fëmijës së saj, dashuri thellësisht shpirtërore që
përkufizohet nga sakrificat dhe guximi
për të mbrojtur dhe kujdesur për fëmijën, dhe për këtë sollëm pasazhin poetik: “kam durim, kam fuqi/perëndie/ kam etje, kam dashuri/hyjnie”.
Nëna
është e gatshme të sakrifikojë veten
dhe të përballojë të gjitha dhimbjet për të ndihmuar fëmijën në çdo mënyrë. “Jam nënë, dhe/Mund ta ha veten,/ Mund ta
vjellë,/Mund ta përpijë prapë” shkruan poetja natyrshëm, por ne kujtohemi
se e shprehur në këto përmasa vetësakrifikimi
i nënës në mbrojtje të fëmijës së saj është hera e parë që e shohim. Ky aspekt
i poezisë përcjell ndjenjat shpirtërore të sakrificës dhe përkushtimit të
thellë të nënës dhe ne na krijohet përshtypja se nuk e kemi lexuar por e kemi dëgjuar
si një betim nëne..
Nëna
është burimi i ngrohtësisë dhe
mbështetjes emocionale për fëmijën. Ajo është aty për ta kënduar atë në mënyrë
që të ndihmojë në të vdekurin e djellit, dhe ajo shtron gji për ta ushqyer. Kjo
përcjell një lidhje të thellë shpirterore mes tyre. “Më qeshet kur gëzohesh ti,/Më qahet kur dëshpërohesh ti,/Më dhemb atje
ku lëndohesh ti” lexojmë dhe menjëherë na lind dëshira që tjua këndojmë si ninull fëmijëve mbi krye këtë tekst për tu
thënë se ne jetojmë për ata dhe nëpërmjet atyre.
Te
mesazhi: "Se jam nënë, Vetëm se jam
nënë" shohim të shprehur me art se lidhja më e fortë në këtë botë është
ajo mes nënës dhe fëmijës. Vargu i fundit “Biri
im” është adresim i përkushtimit, por njëkohësisht edhe një rikujtesë fëmijës
por edhe një dëshmi e fuqisë, dashurisë dhe sakrificës së nënës për mbrojtjen e
tij. Lexojeni këtë poezi dhe thuajuani fëmijëve tuaj, do ti bëni më të sigurtë
në jetë.
III-
Poezia e Idrizit shpreh faktin psikologjik
se një nënë është e gatishme për të sakrifikuar edhe veten në mbrojtje të
fëmijës së saj. Kjo është e rëndësishme në kontekstin e psikologjisë dhe rolit
emocional të saj dhe këtë e shohim te elementet
poetikë që tregojnë për këtë:
Poezia
fillon dhe përfundon me fjalën "Biri
im!" duke theksuar faktin se tërë veprimet dhe ndjenjat e nënës janë
të përqëndruara në kujdesin dhe
mirëqenien e fëmijës (birit) të saj. Ky përqendrim
thekson lidhjen shpirtërore që një nënë
ka me fëmijën dhe gatishmërinë për të bërë çdo gjë për të. Të kuptojmë një gjë,
poetja nuk e lidh këtë me konceptin tradicional të “djalit” të shtëpisë, ajo e
mbështet te koncepti “fëmija im”. Cilësimi “Biri im” është një element personal
që ka lidhje me kohën dhe rrethanat e konceptimit të poezisë.
Fraza
"Mund ta ha veten, /Mund ta vjellë,/
Mund ta përpijë prapë", një metaforë simbolike e hiperbolizuar shpreh gatishmërinë
e nënës për të përdorur çdo mjet e burim të mundshëm për të mbrojtur dhe
shpëtuar fëmijën, pavarësisht nga vuajtjet që mund të përjetojë ajo vetë. Vargjet
e mësipërme përcjellin një imazh të fuqishëm emocional të një nëneje që është e
gatshme të sakrifikojë gjithçka për të mbrojtur dhe kujdesur për fëmijën e saj.
Ato shprehin një nivel thelbësor të përkushtimit dhe dashurisë materiale dhe
emocionale të një nëneje ndaj fëmijës së saj, pavarësisht nga vuajtjet dhe
vështirësitë që ajo mund të përjetojë në këtë proces.
Vargjet
"Mund të falë atë /Që nuk falet, /Mund të marrë atë /Që nuk merret, /Për
ty" shfaqin dëshirën e thellë të një nëneje për të kujdesur për
fëmijën në çdo rrethanë, madje edhe kur situata është e pamundur, duke
reflektuar edhe faktin psikologjik se një nënë ka një lidhje të thellë dhe të
pashmangshme me fëmijën e saj. Këto vargje tregojnë se një nënë është e
përkushtuar ndaj fëmijës së saj dhe është gatshme të sakrifikojë veten dhe të
kujdeset për të në mënyrë të pakushtëzueshme. Ato shprehin një imazh të thellë emocional të dashurisë materiale dhe
shpirtërore të një nëne ndaj fëmijës së saj dhe dëshirën e saj për të siguruar
që fëmija të ketë një jetë të lumtur dhe të sigurt.
IV-Poezia
"Jam nënë" e Albina Idrizit ka një strukturë të thjeshtë dhe moderne që përdor elementë të poezisë
së lirë dhe shprehje të thjeshta për të komunikuar emocionet dhe ndjenjat e
thella të një nëneje ndaj fëmijës së saj. Struktura e thjeshtë dhe moderne e
kësaj poezie ndihmon në thellësinë dhe ndjenjat e saj, duke e bërë më të qartë
dhe të prekshme për lexuesin. Kjo poezi shpreh thellësinë e rolit të nënës dhe
emocionet që lidhen me atë rol në një mënyrë të fuqishme dhe të ndjeshme. Disa
elementë të strukturë së kësaj poezie përfshijnë:
Kjo
poezi përdor fraza të shkurtra dhe fjalë të thjeshta për të paraqitur ndjenjat
dhe përkushtimin e një nëne ndaj fëmijës së saj, duke krijuar një strukturë të
thjeshtë dhe të drejtëpërdrejtë, e cila fokusohet te emocionet në poezinë
moderne.
Poezia
nuk ndjek një strukturë të rregullt rime, ajo i lejon poetes të shprehet
lirshëm dhe të fokusohet te ndjenjat dhe mendimet që do të komunikojë. Kjo
është një karakteristikë e poezisë së lirë moderne.
Krijimi
poetik fokusohet thelbësisht në emocionet
e nënës, ku përfshin dashurinë, sakrificën, dhimbjen e gëzimin, duke
theksuar qëllimin kryesor të saj për të komunikuar një ndjenjë të thellë dhe
për të përcjellë një mesazh emocional, tipar i poezisë moderne.
Autorja
përdor imazhe dhe përsiatje të
thjeshta për të përshkruar rolin dhe ndjenjat e një nëneje, kjo krijon një
ndërthurje të thellë midis imazheve të thella emocionale dhe fjalëve të
thjeshta.
Poezia
ndahet në strofa që fokusohen në aspekte të ndryshme të rolit të nënës dhe
ndjenjave të saj, dhe ky qëndrim ndihmon lexuesin të ndjekë dhe të kuptojë thellësinë
e emocioneve të shprehura në poezi, por së pari kjo strukturë e bën më të dukëshme
idenë e poetes në portretizimin e vlerave shpirtërore të një nëne për birin e
saj, duke na dhënë poetikisht një portret të realizuar si rrallë herë.
V-Figurat artistike të kësaj
poezie i
shërbejnë modernitetit poetik të poezisë dhe shfaqjes dukshëm të portretit
shpirtëror të një nëne. Kjo poezi e Idrizit përdor figura artistike që
përcjellin ndjenjat dhe emocionet e thella të një nëne, si:Metafora:"Mund ta ha veten, Mund ta vjellë, Mund
ta përpijë prapë." (Figurë e sakrificës së thellë). Ky pasazh përdor
metaforën e të ngrënies, të vjelljes dhe të pirjes së vetvetes, metaforë që
tejkalon edhe vizionet e herëshme të legjendave e miteve për të paraqitur
gatishmërinë e saj për të bërë sakrifica të mëdha për të kujdesur për fëmijën e
saj.
Vargu
"Më qeshet kur gëzohesh ti, Më qahet
kur dëshpërohesh ti." Është një
personifikim i emocioneve që tregon se ata ndjekin reagimet e fëmijës ndaj
jetës. Kontrasti midis mundësive"Mund
të falë atë Që nuk falet, Mund të marrë atë Që nuk merret." paraqet
fuqinë dhe vendosmërinë e nënës për të arritur atë që duket e pamundur, si për
të falur dhe për të marrë atë që nuk
është e lehtë. Interesant është përdorimi i anadiplozës:"Jam nënë, dhe / kam durim, kam fuqi /
perëndie, / kam etje, kam dashuri / hyjnie." (ku fillon dhe përfundon
me të njëjtat fjalë "Jam nënë"
dhe duke përdorur fjalë të ngjashme në rreshtat e mesit) me të c ilën përcjell
përsosmërinë dhe thellësinë e ndjenjave të një nëne për fëmijën e saj.
Ndërsa
imazhet vizuale:"Mund ta ha veten,
Mund ta vjellë, Mund ta përpijë prapë" shfaqin tërësinë e përpjekjeve të
nënës për tu kujdesur për fëmijën, duke krijuar një tablo e forcës dhe
sakrificës së saj.
Pra,
përdorimi i suksesshëm i këtyre figurave artistike i ndihmon poezisë të
përcjellë emocionet dhe mendimet e saj në një mënyrë e ndjeshme, fine dhe
tërheqëse për lexuesin dhe figurat artistike ndihmojnë në krijimin e një imazhi
të thellë të ndjenjave të një nëneje në kohëra të vështira dhe kontribuojnë në
ndikimin emocional të poezisë.
VI-Poezia
"Jam nënë" e Albina Idrizit mund të përshkruhet si një poezi simbolike, metaforike, dhe psikologjike,
pasi përdor elementë të shumta simbolike dhe metaforike për të shprehur
ndjenjat, emocionet dhe sakrificën e një nëne në një kontekst të luftës dhe
vuajtjeve për të mbrojtur fëmijën e saj.
Poezia
përdor simbolin e nënës për të
shfaqur figurën e sakrificës, dashurisë dhe përkushtimit të një nëne ndaj
fëmijës së saj, ku nëna simbolizon forcën dhe guximin për të bërë sakrifica të
mëdha për fëmijën.
Disa
vargje përdorin metafora të fuqishme
për të paraqitur sakrificën dhe gatishmërinë e nënës për të mbrojtur fëmijën,psh.
"Mund ta ha veten, Mund ta vjellë,
Mund ta përpijë prapë" janë metafora që përshkruajnë sakrificën e
thellë.
Poezia
shpreh ndjenjat dhe emocionet e një nëneje ndaj fëmijës së saj, duke përdorur
personifikime të emocioneve si gëzimi dhe dëshpërimi, duke treguar kështu një
qasje psikologjike ndaj roli të
nënës në kontekst të vuajtjeve dhe emocioneve të thella.
Për
shkak të përdorimit të shumë simboleve, metaforave dhe fokusit të thellë
psikologjik në ndjenjat dhe emocionet e një nëneje, poezia "Jam nënë"
është një poezi më shumë simbolike,
metaforike dhe psikologjike sesa realiste. Ky stil i poetes ndihmon në
thellësinë dhe ndikimin emocional të poezisë dhe e bën atë të përshtatshme për
të shprehur ndjenjat dhe emocionet e një subjekti të tillë (nënë) të ndjeshëm
dhe të thellë.
VI- Vargu poetik i Idrizit është
i pasur me imazhe emocionale dhe metafora që theksojnë thellësinë e ndjenjave
të një nëneje ndaj fëmijës së saj. Kjo poezi përdor vargun poetik për të
shprehur një portret thellësisht emocional të një nëneje dhe rolin e saj të
pazëvendësueshëm në jetën e fëmijës.
Thanë
në sipër se vargu poetik i Albina Idrizit në poezinë "Jam nënë" është
i tonalitetit të ulet dhe shpreh emocionet e ndjenjat me një ton të butë, të
thellë, dhe të ndjeshëm, ku poetja përdor një gjuhë të pastër dhe të thjeshtë
për të paraqitur ndjenjat e një nëneje ndaj fëmijës së saj, dhe ky ton i butë
është përshtatshëm për të shprehur përkushtimin dhe dashurinë e një nëneje. Ky
ton i butë, i melodizuar dhe i ndjeshëm ndihmon në ndikimin emocional të
poezisë, duke e bërë atë më të prekshme dhe të përshtatshme për të shprehur
thellësinë e ndjenjave të një nëneje në një mënyrë të fuqishme, por të
respektueshme.
Albina
Idrizi përdor një gjuhë të thjeshtë dhe fjalë të zakonshme në poezinë "Jam
nënë", por arrin të krijojë një poezi shumë të fuqishme emocionalisht.
Gjuha e poezisë është e pastër dhe e thjeshtë,
ku përdorimi i fjalëve të thjeshta dhe të njohura bën që poezia të jetë
e lehtë për të kuptuar dhe për të ndjekur emocionet. Mungesa e fjalëve të
komplikuara ose abstrakte lejon lexuesin të lidhet më lehtë me poezinë dhe të
kapë emocionet e shprehura. Ky faktor (fjalët e thjeshta dhe gjuha e qartë) e
bën poezinë të përshtatshme për një audiencë të gjerë si dhe që lexuesi të
ndjehet i afërt ndaj temës dhe të identifikohet më lehtë me emocionet dhe
detyrat e një nëne.
Megjithë
se fjala e është e thjeshtë, poezia përcjell emocione të thella, ku vetë
përdorimi i fjalëve të njohura e të thjeshta e lejon poeten të përqëndrohet në
shfaqien e emocioneve me thellësi dhe ndjenjë. Pra, përdorimi i një gjuhe të
thjeshtë dhe fjalëve të zakonshme nuk pengon poezinë për të shprehur fuqinë
emocionale, përkundrazi, bën që poezia të jetë më e prekshme dhe më e
përshtatshme për të përshkruar ndjenjat e thella dhe të kompleksa të një nëneje
në mënyrë të fuqishme dhe të prekshme për lexuesin.
E
parë në këto spektete kjo poezi moderne e Albina Idrizit është në vetvete një hymn për ndjenjat dhe dashurinë e nënës
ndaj fëmijës.
Sarandë, më Tetor 2023.
JAM NËNË
Jam
nënë, dhe
kam
durim, kam fuqi
perëndie,
kam
etje, kam dashuri
hyjnie.
Biri
im!
Jam
nënë, dhe
Mund
ta ha veten,
Mund
ta vjellë,
Mund
ta përpijë prapë.
Biri
im!
Jam
nënë, dhe
Më
qeshet kur gëzohesh ti,
Më
qahet kur dëshpërohesh ti,
Më
dhemb atje ku lëndohesh ti.
Biri
im!
Jam
nënë, dhe
Mund
të falë atë
Që
nuk falet,
Mund
të marrë atë
Që
nuk merret,
Për
ty.
Se
jam nënë,
Vetëm
se jam nënë.
Biri
im!
“Dashuruar
me diell” (f. 27).