Mendime
Halit Elshani: Letër e hapur për ''Kosova sot''
E premte, 17.08.2012, 06:17 PM
LETËR E HAPUR
Sot në mjedisët e Bibliotekës Univerzitare në Prishtinë u bë promovimi i librit të parë për Akademik Ali Podrimja.
Nga Halit Xh. Elshani
Leter e Hapur ndaj gazetës se
përditshme”Kosova sot”,përkatesisht ndaj kryeredaktorës dhe redaktorit të
saj.Në një emission në tv ishte kryeredaktorja dhe ajo premtoj se gazeta është
e hapur për të gjithë dhe as kujt nuk do i shkelët e drejta në paraqitje,në
reagime!Duke u nis nga kjo bindje e drgova një materjal më titull:”Kaimi dhe
Stalini”të cilin nuk e botoj kjo gazetë.Insistova ca here me u takue me te por
nuk pata fat.Shkova të redaktori dhe ai me tha pasi nuk ju ka permend emrin nuk
mund e leshojmë,por të kisha preferue te heqish emrat!Une këtë e përvova ,por
nuk mujta më berë se mu ga jo konkret dhe jo korrekte!Mjaft më më nofka,më
maska me pseudonime,më përgjithsime,…Keto ditë ishte një felton tetë ditësh më
rradhë,nuk e dij a e kan lexue përgjegjesit dhe si kan mujt të shpetohën ato qe
është desht të shpetohët.Se paku fjalori!Artikulli kishte të bënte me Akademik Ali Podrimja,duke
paralajmrue se se shpejti,përkatesisht më 28 gusht do bëhët promovimi i librit
të parë më poezi,pa caktue orën dhe vendin.Ky paralajmrim parekselenc sikur
uzurponte të drejtën e të tjerëve që të shkruajnë libër për Ali Podrimjën.Sikur
paralamronte edhe diellin qe të ndalët dhe të pritët kjo ditë rrespektivisht
kjo datë.Pra artikulli filloj ta quaj më këtë mrekulli të cilën as kush nuk do
e kishte zili sikur kjo të bëhej nga pendat poetike me të spikatura në njivel
kombetar,në njivel :Akademije,institucioneve shterore dhe shkencore.Po çfarë ka
të bej më poezi një prozator qe nuk dihët nga i ka marrë ato tema,ken e ka kopjue
apo ken e ndjek pas!Ky avaz filloj më dy gusht deri më dhjetë gusht duke
shetit-kalerue kah ka dijt dhe ka ka mujt në kurriz të Ali Podrimjës për se
vdekuri për të imponue lexuesin se I ndjeri paska qenë gjithkund në vezhgim të
tij.A s’esht kjo ligesi e lloit të vet njerzor apo shkathtesi e manipulimeve
për tej temës dhe destinacionit.Edhe më kët felton u morra dhe ua dergova një shkrim kësaj
gazette me titull:” Doli nga shtypi libri i parë për Akademik Ali
Podrimen: Libri “Antalogjia e dhembjes poetike”nga Naim Kelmendi të
cilin edhe kësaj rradhe nuk e botuen përveq rreshtave të para siq shkrova më
laertë.Pse!A ka dikush monopol në këtë gazetë,ta bejë paqaver,të importoj çka
mos imorale nga mërgata në Kosovë.Mendoj se kjo nuk i bene nder kesaj gazette
të pare në Kosovë.Nese i referohemi një mendimi të Abraham
Linkolni : “Ju mund të gënjeni të gjithë-lexuesit për një kohë, ju mund të
gënjeni një pjesë të lexuesve për të gjitha kohërat, por ju nuk mund të genjeni
të gjithë-popullin për të gjitha kohërat”.
Ai e fillon feltonin më një
titull:”Nostalgjia e Hadrit për vitët e kaluara më Podrimjën”.Po cilat
vite i kishte kalue Enveri më Aliun,kur ai ishte i lindur në Gjakovë e Enveri
në Pejë,kur i pari dhe i dyti i kishin
krye shkollën fillore dhe të mesme ne vendlindje.Fakultetin filozofik Aliu në
Prishtinë,ndersa Enveri kishte studjue arqitekturën në Lublan.Pastaj titulli
tjetër bombastik:”Podrimja dhe Qosja shterngojnë duart”.!Çfarë kishte kjo të
bejë më më paralajmrimin për liber më
poezi të Podrimjës?Kam në dorë librin: “LUM,LUMI”,Rilindja 1982.Në vjershën
e para fundit më titull “Qeshtje”
shkruen:
A duhët guri gjithmonë të mbetët gur
,apo të lëshojë pë në kokfortesinë e
vet.
Deri kur uji ta vjedh Bregun,
Koka të shperlara ëndrrash hyjmë në
të pa Priturën,
A duhët shkretira të vdesë pa as një
hije-krua
Apo qielli ta kapërdië
Gjithsesi:Njeriu duhët të ndrrojë
diçka
Guri nuk mbetët gjithmonë gur!
Mendoj se këto vargje ma së miri e përshkruajnë karakterin dhe shpirtin e
Podrimjës.Po pse nuk po i tregon lexuesit kur ti i
shterngove duart më Podrimjën,pse ishte prish më ju?Pse ia lëndove shpirtin
edhe ashtu të lënduar më egzodin,duke u mundue për pak çaste më harrue Lumin.Sa kohë zgjati dhe si e
mashtove përseri!Si e manipulove dhe nuk ia ktheve borqin në ditët më të
veshtira materjale për te.E ti bejshe pazre më shkie dhe pasurohesh në kurriz
të ndjerses se tij,sinqeritetit dhe gjakut të deshmorëve ?Po si ka mundësi tash
për se vdekuri të flitët n’emer të tij. Mund dhe duhët të flitët per
veprimtarinë,librat,për mendimin e tija.E vërtëta gjithmonë është imperativ
i kohës sa do e idhët qe të jet ajo ! Njeriu qe shtremberon historinë ai
gjithëmonë do jetë servil,as një herë nuk do jetë i lirë.I tillë është autori i
preferuar i kësaj gazete.Po kush ishte ai qe t’ia vente epitafin mbi varr
Enver Hadrit:”Kosova është gjaku ynë qe nuk falët”.Po pse ia paska pas
bërë at pyetje gjoja Aliu !?Këtë pllakë ia ka ngritë familja.Këtë pllakë
nuk e ka berë ai,nuk ka shpenzue as një lek,nuk e ka lexue as nje tekst gjatë
ceremonisë se varrimit.Po le të na thot kush e organizojë varrimin,sa frang
kishte kontribue mërgata gjithandej botës për at cermoni ku n jerëzitë
kishtin grumbullue mbi 400.000 farng belg.Në një deklaratë denigruese ai e
akuzon në mes tjerash Enver Hadrin se po ben Komitete(Asosacione) pa as një
antar!Këtë e bejshe nga gjelozia dhe nga fakti se juve as kun nuk ju kishte
përfshi.Pra jo vtëm në kët Komitët,Komitetin nacional për Evropë,por në asnjë
formacion nuk ka qenë as anëtar as bashkëpuntor.Ky fakt është justifikimi ma
bndës se nuk ka qenë kurr shokë
më të sa ka qenë ai gjallë.Eshtë apsurde
të flet ai për nostalgji!Kështu vepron edhe më Ali Podrimjen,post
mortum.Duke e përfol se gjoja privatisht i ka folë ati(me të).Siq thuhët
popullorqe më gojë në grusht.Po edhe mue në Bruksel privatisht ma shau
Rugovën,pa pasë as një shkas!Dhe une nuk i thash as kujt. Ishin këto në takimin
e parë kur edhe e njofta për herë të parë në një takim parazgjedhor të PDK-ës
në Bruksel,ku une isha korrospondent i « Rilindjës »Në feltonin
nr.2,faqe 28,datë 05 gusht 12,shkruën përveq tjerash për zvarranikët,… të
tillët paraqitën si zvarranik,pas figurave
të njohura letrare,duke shpifur e shperndarë thash e te theme kunder njeri tjetrit”! Ja një
zvarranik qe përpiqët në shumës të akuzojë krijuësit sikur ky tishte i pastëer
si ajo shprehja popullore në stilin:…mama nënë djalin t’i them kurvë përpara!.Kur
u vra Vehbi Ibrahimi në Bruksel,kush më përpara se ai do të përfitonte nga
tragjedija dhe nga paturpesia e tij!Në fillim donte të dinte kush kishte
bashkpune më të-listën!Për çka ju lutëm e kërkoni këtë,nuk ka nevojë ti të
futesh këtu i tha njeriu qe për herë të parë fliste më te.Më vonë në shkrimët e
tija Vehbiun do ta quente terrorist.U mundue më berë film,por nuk i shkojë për
dore Kur u kthyën eshtrat e Vehbis nga Emin Fazlia në Uglare të Gjilanit,ai i
pari më Musë Hotin e zbuluën bustin.Pa dhënë as një kontribut! Njeriu qe kishte
veprue më të ,qe i kishte prue eshtrat e tij mbeti siq thuhët më gishta në
gojë.U desht vëllau i Vehbis t’ia ndrrojë vëndin,diku prapa rreshtave të
parë,Rast ky i pa presedent!A ka më sinigatve se në prezencë të masës i vëllaj
i Vehbis të kërkoj qe ai mos të jëtë në rendin e parë!Rasti tjetër ishte vrasja
e Kadri Zekës dhe Bardhosh e Jusuf Gervalla.Po u garantojë lexuesve më jetë së
Jusufin kurr nuk e ka takue ,kurr nuk ka qenë
ai në Bruksel.Në të vërtët Kadria kishte qenë në Bruksel,për organizim
të demostratave,por nuk ka kontaktue me të sepse as kush nuk i ka besue atij!Kurr
nuk ka bashkëpunue më të!Dramën Procesi vet e ka pregaditë më shokët e Idriz
Seferit dhe vet nuk e ka shfaq në Bruksel.Përse?...Këto janë insinuancat e
andrrave të një njeriu që për vete është në gjendje më berë siq thot
populli,mizen bull.Është ky far kalaveshi i pa parashikuar tek ne.Dhjetë vjet
më vonë ndodhi vrasja makabre e Enver Hadrit.Bira e minit nuk i zënte nga friga
e lene më të organizonin diq.Tek pas ardhjes se delegacionit nga SHBA-es ne
krye më senatorin Diugardi uorganizue ceremonia në mënyrën më
madheshtore.Shiqoni trakën e varrimit,organizimin e ceremonies mortore,as kun
nuk shifët,as nuk lëxon ndonjë referat as edhe ndonjë poezi .Ky farë “shoku”
postmortum,genjën sepse ata nuk janë gjallë.Mue vet me ka thënë:- une nuk kam
guxoft as më u afrue gjatë ceremonies në Skarberg dhe Sharlua të Belgjikës e
lene të lexoja diq!Shifej më një mantill të supovcave duke u mundue më zanë
vend.Ky filloj të ben filmë në emër të vajzes
se vet Alma Sahitaj,tash grues se vet rromane .Këto traka i ka shit nëpër Evropë.Është ky përfitim mbi gjakun
e derdhur të Herojt Enver Hadri !?Ky njeri u pasurue edhe në Kosovë duke
përfitue pas lufte!Rasti i rradhës është
ai i Musa Hotit për të cilin më në fund e shkroj një libër, sepse i kishte
pervehtsue 40 faqe të shkruara më dorë nga vet Musa Hoti,ku përveq t’hollave
qe ua kishte marr e bëri edhe një tradheti të radhës.Në kopërtinë e
kishte shkrue vetëm emrin e vet,ndersa në cip edhe Abdulla Hotin si koautor.Kjo
është mënyra shpërfillse më të
cilën është marrë terë jëtën në mergatë
dhe tani fatkeqesisht po e vazhon edhe në Kosovë.Këtë dukuri të shemtuar e
barti nga mergata se nuk ka pasë raste në shoqerinë kosovare.Madje ky importojë
edhe modernizëm(skripticizëm) në libra dhe gazeta.Amoraliteti i tij krijues
është se ai importon në libra, Dashurie dhe duke marr personazhe të dobeta se gjoja nuk
paska pasë orgazem dhe Agimi qe paska pasë aftesi seksualisht dhe vetëm
ai qe nuk beri …Pra në kët rast femrën e bjen në pozitë lavire duke i provue
mëshkut se kush …Të i lejohët atij qe këto fjalë t’i elaboron në këtë gazetë
është vërtët një pareselanc,është thjesht një degradim i kësaj gazete qe
pretendon të jëtë e para.Në historinë e shoqerisë shqiptare nuk ka pas
kësi krahasimi banal dhe këso ligesie,se
paku kjo ka qenë e pa zbuluar.Populli shqiptar është temperament ndaj
mardhanjeve seksuale dhe nuk ka pasë raste qe të deshtoj siq e pershkruen ai ne
dy ditet e fundit në feltonët e datës:07-08,012 të feltonit,duke folur për
rromanin e shoqes se tij qe nuk dihët i kujt është dhe motivi i saj .A është i dyeshimt!?Koha
ka më tregue këtë mendim.Ajo qe duhët potencue fortë është se e involvon gjoja
Ali Podrimen- se gjoja ia paska pasë berë një recenzion në at njivel.Andaj e
nderuara redaktore dhe i nderuari redactor jeni duke i dhënë hapsrë këtij
njeriu më të meta psiqike qe po importon modernizëm e jo mahi !.Ku do kjo
flitët,se paku kur jam une me pyesin shokët,allahile… Ndersa une ua
përkujtoëj Bekonin: “Siç thuhet zakonisht, shpif, shpif me guxim, nga shpifja
gjithmonë diçka do të mbetet, kështu mund të thuhet edhe për mburracakërinë: më
beso, mburru me guxim, nga mburracakëria gjithmonë diçka do të mbetet”
Bruksel,17.08.12