E premte, 13.12.2024, 09:53 AM (GMT)

Faleminderit

Luan-Asllan Dibrani: Arbër Gashi - Mbrojtës i identitetit kombëtar, sfidues ndaj Islamit Politik!

E marte, 19.11.2024, 07:00 PM


Arbër Gashi - Mbrojtës i identitetit kombëtar, sfidues ndaj  Islamit Politik!

Shkruan Luan-Asllan Dibrani

Arbër Gashi është një figurë e njohur dhe aktivist i angazhuar i Lëvizjes për Rikthim nga fillimi i Lëvizjes  se  Deçanit, i cili ka bërë një emër për veten si një kritik i ashpër i Islamit Politik dhe si mbështetës i forcimit të identitetit dhe vlerave tradicionale shqiptare. Aktiviteti i tij ka përfshirë një gamë të gjerë veprimesh, nga organizimi i protestave dhe aktiviteteve publike, deri tek shkruarja dhe përhapja e ideve që sfidojnë ndikimin e ideologjive ekstremiste dhe politikave të jashtme që synojnë të ndryshojnë natyrën e shoqërisë shqiptare.

1. Angazhimi dhe motivimi i tij:

Arbër Gashi, i cili ka lindur dhe u rrit në një shoqëri ku shumica e popullsisë është besimtare muslimane, ka vërejtur me shqetësim se një pjesë e madhe e shoqërisë shqiptare po shndërrohej në një “shoqëri të kontrolluar nga Islamizmi Politik”, ku ndihma dhe mbështetja e grupeve radikale dhe të huaja, veçanërisht ato që shfaqin një qasje fundamentaliste ndaj Islamit, po merrte gjithnjë e më shumë terren. Sipas tij, kjo ka shkaktuar një rrezik serioz për identitetin kombëtar shqiptar dhe për harmoninë shoqërore.

2. Përballja me Islamin Politik:

Një nga temat kryesore të luftës së tij është kundërshtimi i Islamit Politik, i cili për Gashin është një formë ideologjie që synon të imponojë rregulla dhe vlera të jashtme në shoqërinë shqiptare. Ai e sheh këtë si një kërcënim ndaj kulturës dhe traditave shqiptare, duke e konsideruar atë një ndikim të huaj që mund të shkatërrojë unitetin dhe mirëkuptimin që ekziston ndërmjet grupeve fetare dhe etnike në Shqipëri dhe në Kosovë. Arbër Gashi ka denoncuar mbështetjen dhe promovimin e grupeve ekstremiste të cilat kanë tentuar të imponojnë një version të ashpër dhe të dhunshëm të Islamit, duke synuar të mbjellin ndarje dhe tensione në shoqëri.

3. Kultura dhe identiteti kombëtar:

Një nga themelet e angazhimit të Gashit është rivendosja e vlerave kombëtare shqiptare, të cilat, sipas tij, janë të kërcënuara nga ndikimet e ideologjive të huaja. Ai beson që shqiptarët, si një popull me një histori të gjatë të bashkëjetesës dhe tolerancës ndërfetare, duhet të ruajnë dhe forcojnë këtë identitet të veçantë, për të siguruar një të ardhme më të sigurt për brezat e ardhshëm. Në këtë kontekst, ai ka bërë thirrje për një kthim në vlerat tradicionale, si dhe për një rritje të vetëdijes kombëtare dhe fetare të shqiptarëve, që të jenë të vetëdijshëm për rreziqet që vijnë nga politikat e Islamit Politik.

4. Veprimet dhe ndikimi i tij:

Gashi ka organizuar dhe marrë pjesë në protesta publike, debate dhe konferenca, duke u angazhuar për t’i bërë thirrje shqiptarëve të jenë të vetëdijshëm për rrezikun e radikalizmit dhe të mos lejojnë që shoqëria të ndryshohet nga interesa të huaja. Ai ka përdorur platformat e ndryshme, përfshirë rrjetet sociale dhe mediat, për të shpërndarë mesazhe për rritjen e vetëdijes kombëtare dhe për të mbështetur një shoqëri të hapur dhe tolerantë, por që ruan identitetin e saj dhe që nuk lejon që të përhapet një ideologji e huaj dhe antishqiptare.

5. Ndikimi në shoqërinë shqiptare:

Përmes angazhimit të tij të pandërprerë, Arbër Gashi ka fituar mbështetje nga ata që janë të shqetësuar për ndikimin që ka Islamizmi Politik në shoqërinë shqiptare. Më shumë se kaq, ai ka hapur një debat të rëndësishëm mbi rëndësinë e ruajtjes së vlerave dhe identitetit shqiptar, për të mbrojtur jo vetëm kulturën dhe traditat, por edhe stabilitetin dhe paqen shoqërore. Aktiviteti i tij është një apel për kujdes ndaj çdo forme të ekstremizmit dhe për njohjen e rreziqeve që mund të sjellin ideologjitë politike të huaja.

6. Kritika dhe kundërshtime:

Si çdo figurë që angazhohet në kauza të tilla, Arbër Gashi nuk ka shpëtuar nga kritikat dhe kundërshtimet. Pjesa më e madhe e kritikave ndaj tij ka ardhur nga individë dhe grupe që mbështesin Islamin Politik dhe që e konsiderojnë Gashin si një figurë radikale, e cila është duke u munduar të krijojë ndarje në shoqëri. Ata shpesh e akuzojnë Gashin për "stereotipe" dhe për përdorimin e një diskursi të polarizuar që mund të sjellë më shumë dhunë dhe konfrontime.

7. Vizioni i tij për të ardhmen:

Arbër Gashi ka shpallur se vizioni i tij është një Shqipëri e zhvilluar, ku përparimi social, kulturor dhe ekonomik është në përputhje me ruajtjen e identitetit kombëtar. Ai beson se shoqëria shqiptare mund të mbijetojë dhe të zhvillohet vetëm nëse ruan një balancë mes modernizimit dhe ruajtjes së traditave. Ai gjithashtu është një mbështetës i integrimit të Shqipërisë dhe Kosovës në Bashkimin Evropian, por me një qëndrim të qartë që ky integrim duhet të ndodhë pa i prishur strukturat e identitetit dhe vlerave kombëtare shqiptare.

Në përfundim, Arbër Gashi është një figurë që ka ngritur një çështje shumë të rëndësishme për të ardhmen e shoqërisë shqiptare. Aktiviteti i tij është një thirrje për shqiptarët që të mbrojnë identitetin dhe kulturën e tyre, duke kundërshtuar ndikimet e jashtme dhe të huaja, përfshirë këtu Islamin Politik, i cili ai e sheh si një rrezik për bashkëjetesën dhe zhvillimin e shoqërisë shqiptare.

Arbër Gashi, në aktivitetin e tij të gjerë kundër Islamit Politik dhe për mbrojtjen e identitetit kombëtar shqiptar, ka drejtuar kritika të ashpra ndaj grupeve dhe individëve që ai i sheh si "kolaboracionistë" me forcat antikombëtare, veçanërisht duke e shënjestruar grupin e hoxhallarëve të lidhur me agjenda politike dhe shtetërore që kanë interes të nxisin ndarje dhe konflikte brenda shoqërisë shqiptare.

8. Hoxhallarët dhe bashkëpunimi me shtetet e huaja:

Gashi ka denoncuar publikisht disa hoxhallarë dhe figura të tjera fetare të cilët, sipas tij, janë të përfshirë në aktivitete që dëmtojnë interesat kombëtare shqiptare. Ai i akuzon ata për bashkëpunim me shtete të huaja dhe ideologji të jashtme që promovojnë Islamin Politik. Ky bashkëpunim, sipas tij, është në kundërshtim me interesat e popullit shqiptar dhe me ruajtjen e një shoqërie të qetë dhe harmonike, siç ka qenë tradita e shumicës dërrmuese të shqiptarëve që jetojnë pa ndarje fetare, por që shpesh janë të ndikuar nga ndikime të jashtme, të cilat, sipas Gashit, përpiqen të destabilizojnë rajonin dhe të krijojnë një realitet politik dhe fetar të kontrolluar nga faktorë të huaj.

9. Forcat antikombëtare dhe rreziku i ndarjeve:

Në këtë kuadër, Arbër Gashi ka theksuar se disa hoxhallarë të lidhur me forca të caktuara të jashtme kanë përpjekur të krijojnë ndarje brenda shoqërisë shqiptare, duke ndihmuar në përhapjen e një versioni të radikalizuar të Islamit, që është në kontradiktë me traditën shqiptare të bashkëjetesës dhe harmoni ndërfetare. Gashi e konsideron këtë si një formë të bashkëpunimit me forca që kanë interes të krijojnë destabilitet dhe të përhapin ideologji që mund të shkatërrojnë kohezionin shoqëror shqiptar.

10. Denoncimi i përdorimit të fesë për qëllime politike:

Një pjesë e rëndësishme e analizës së Gashit është përdorimi i fesë nga disa hoxhallarë dhe grupe fetare si një mjet për të manipuluar mendësinë e masave dhe për të krijuar një "besim politik" që shkon kundër interesave kombëtare. Për Gashin, ky është një akt i tradhtisë, sepse ata që shërbejnë si mjet për agjendat e huaja, dhe jo për ruajtjen e vlerave të kombit shqiptar, po e përdorin fenë si një instrument për të krijuar përçarje dhe konflikte.

11. Strategjitë e Gashit për të kundërshtuar këto forca:

Arbër Gashi është i angazhuar në një betejë për rritjen e vetëdijes kombëtare dhe shpërndarjen e mesazhit që fenë duhet ta mbajmë si një vlerë personale dhe jo si një instrument të përdorur për qëllime politike. Ai ka theksuar nevojën për një bashkim të shqiptarëve mbi vlerat e përbashkëta, dhe përkundër dallimeve fetare, për të qëndruar të bashkuar kundër çdo forme të influencës të huaj që mund të dëmtojë identitetin kombëtar.

12. Përballja me grupe të tilla:

Për të luftuar këtë fenomen, Arbër Gashi ka apeluar për një edukatë më të thelluar dhe për një kujdes më të madh ndaj ndikimeve të jashtme, duke promovuar një formë të Islamit që është në përputhje me traditat dhe vlerat shqiptare. Ai gjithashtu i ka bërë thirrje institucioneve shtetërore dhe shoqërisë civile për të vepruar kundër grupeve fetare që, sipas tij, po kontribuojnë në përhapjen e ideologjive radikale dhe po shfrytëzojnë fenë për të promovuar interesa të huaja që janë të dëmshme për shoqërinë shqiptare.

13. Përfundimi:

Arbër Gashi e sheh këtë bashkëpunim të disa hoxhallarëve dhe grupeve fetare me forca të huaja si një formë të kolaboracionizmit që ka pasoja të mëdha për të ardhmen e kombit shqiptar. Ai beson se është e domosdoshme që shqiptarët të ruajnë një integritet të fortë kombëtar dhe të sigurojnë një shoqëri pa përçarje, ku besimi fetar është një çështje individuale dhe jo një mjet për të ndikuar në politikën dhe strukturat sociale. Aktivizmi i tij për mbrojtjen e identitetit dhe kulturës shqiptare është një përpjekje për të siguruar që Shqipëria dhe Kosova të qëndrojnë të forta, të bashkuara dhe të paprekura nga ndarjet e krijuara nga ndikimet e jashtme sllavo-turke arabe.



(Vota: 6 . Mesatare: 5/5)

Komentoni
Komenti:

Artikuj te tjere

Lekë Mrijaj: Në varrezat e qytetit të Pejës u varros motra Drita Krasniqi, kryeinfermiere në Spitalin e Pejës Fran Gjoka: Një mësues si Gjelosh Toma do të mbetet përjetësisht në kujtesën e brezave Luan-Asllan Dibrani: Zëri i Gjergj Kabashit dhe i Revistës 'Drini' në mbrojtjen e identitetit dhe kulturës shqiptare! Kristinë Oroshi: E Lumja Marie Tuci shembull i qëndresës heroike Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (VII) Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (VI) Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (V) Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (IV) Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (III) Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (II) Enver Bytyçi: Sfidat, arritjet dhe dështimet e Sali Berishës! (I) Albert Vataj: Alessandro Albani, kardinali katolik romak me origjinë nga Shqipëria veriore, vendosur atje në shekullin e 15-të Mehmet Kraja: Për Shtjefën Gjeçovin në 150-vjetorin e lindjes Sabri Hamiti: Një Lotore për Gjeçovin Florim Zeqa: Sadri Berisha, sypatremburi i rezistencës paqësore dhe hero i luftës çlirimtare! Meti Rexhepi: Profili njerëzor i Irfan Shaqirit Albert Zholi: Tafil Buzi, patrioti që hoqi vallen e jetës në buzë të greminës Kujtojmë sot ditëlindjen e shkencëtares së parë shqiptare, Sabiha Kasimati, Nderi i Kombit Gjekë Gjonaj: Dr. Fran Ivezaj, pedagogu malësor që ligjëroi në tri kontinente Albert Vataj: Pashko Gjeçi, shqipëruesi i monumenteve të letërsisë

Video

Qazim Menxhiqi: Niset trimi për kurbet


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora