E enjte, 23.05.2024, 06:26 AM (GMT+1)

Mendime

Afrim Caka: Çamëria, plagë që nuk mbyllet

E merkure, 27.04.2016, 07:59 PM


ÇAMËRIA PLAGË QË NUK MBYLLET

Nga Afrim Caka

Unë s’jam veç një shkrues gjakovar që... s’kam... që s’di... që i kuptoj mirë shumë gjërat. Në shkrimin tim mendoj të shkruaj se Turqia, domëthënë turqit e vjetër e të rinjë mbetën dhe janë një rruspi e vjetër...

Epiri ishte dhe është djepi i nacionalizmit jo grek, por shqiptar me rrënj e më degë.

Pse mos të kemi të drejtë që ta mbrojmë Çamërinë! Në këtë rast duhet ta ndjejmë barrën e këtij amaneti për të vendosur jo më për fatin e Çamërisë por atë të gjithë kombit shqiptar, për të pohuar bashkë me mua se sa jemi larguar nga kjo vetëdije e madhe Kombëtare për mbrojtjen e saj.

Të bashkuar nga një frymë e vetme , të vëllëzruar me betimin e shenjtë për kauzën tonë Kombëtare. Një betim të tillë duhet bërë sa më parë botërisht.

Te nderuar miqë, këto male Hapsira e poshtë tij. E deri tutje të Egjeut qe pjesë e farës sonë. Që ka jetuar mijëra vjetë përpara se Semitët Grek të racës afroaziatike të robëronin këtu, të mbrrinin këtu.

Janë dashur vite, luftëra dhe përndjekëje për ta sunduar dhe zhbër farën tonë. Hekur dhe zjarr është derdhur për ta zhdukur gjuhën e të parëve tanë Ilirishtën e vjetër të farës sonë. Por ajo mbijetoj dhe këto i tregojmë ne Pinjollët e kësaj fare, të cilët e flasim atë gjuhë ende sot. Lashtësia e racës sonë miqë të mi, është mbuluar qellimishtë me pluhurin e harresës. Raca e jonë është më e vjetër, mundë të themi më e vjetra e racave njerëzore që populluan këtë planet.

Ngritja e çështjes ÇAME dhe për kthimin e shqiptarëve në trojet e tyre ose kompesimin e pronave dhe do të neutralizonte pretendimet e metejshme greko ndaj hapsirës etnike shqiptare. Në këtë drejtim duhet afirmuar edhe pavarsia e Kishës Ortodokse Shqiptare. Sot çështja shqiptare qëndron pezull ndërmjet shansit historik dhe rrezikut të aktit të kryer.

U mbushën gati 200 vjet që historiografia e gënjeshtrave moderne greke sëbashku me spiunin, Kryepeshkopin grek Anastasi Janollatosin në bashkëpunim me disa gjak prishur e spiun shqiptarë bëjnë vazhdimisht përpjekje për të bindur lexuesit dhe Europën se në Epirin e Pirros ka mbisunduar fenomeni i helinizmit, pra populli greqishtfolës, por edhe flamurtarë të nacionalizmit helenik.

Shkurt, EPIRI I I PIRROS është pagëzuar shovinizmi grek “djepi” i helinizmit modern. Mjafton të kujtojmë faktin se ky gjoja “djepi” greqisë, të cilën Kongresi i Berlinit në korrikun e vitit 1878 ia dhuroi Greqisë, si shpërblim të qëndrimit të saj jashtë konfliktit ruso-turk. Pas kësaj fillun masakrat dhe shpërnguljet e çamëve.

Njohja nga Fuqitë e Mëdha më 1828 e shtetit të pavarur grek krijoj për shqiptarët në përgjithësi dhe për çamët në veçanti një situatë të re, tepër të rëndë. Qeveritarët grek të Athinës u morën kryesishtë me organizimin e brendshëm të shtetit të tyre. Greqia u shpall monarki. Udhëheqësit e shtetit grek pasi formuan administratën shtetërore, pasi formuan ushtrinë dhe pasi organizuan rrjetin diplomatik. Fuqitë e Mëdha e panë Greqinë si një shtet të vogël prej 1 miljon e 600 mijë banorë, në dëmë të shqiptarëve. Kriminelët grekë mbetën të paknaqur kur panë se disa krahina të rëndësishme shqiptare të cilat konsideronin si djepe të nacionalizmit helenik, si Maqedonia, Thraka dhe Epiri, së bashku me disa ishuj kryesor të egjeut, kishin mbetur jashtë kufijve të shtetit grek. Madje, jo vetëm nga shovinistat grekë, por edhe nga disa qarqe politike europjane, si, Turqia, Rusia, Anglia, Franca, Italia etj., u konsiderua pa drejtësi. I dhanë dritën jeshile për t’u versuler mbi trojet shqiptare. Mbrapa saj qëndronte edhe pansllavizmi Rus dhe ai Serb.

E keqja qëndronte te perceptimi që kishin qeveritarët grek mbi shqiptarët ortodoksë e musliman. Nga kjo pikpamje, shovinizmi grek qëndronte i gozhduar pas konceptit mesjetar bizantin mbi kombësit tjera, sidomos asaj çame. Nga kjo pikpamje, shqiptarët e krishter ortodoksë, të cilët nga mungesa e një kishe ortodokse shqiptare, të cilat ishin shndërruar në vartësi të Partiakatit grek të Konstantinopojës dhe konsideroheshin nga shovinizmi grek si prona greke. Ndërsa kombësinë shqiptare si pjestarë të kombësisë greke. E gjithë kjo ishte bërë me një marraveshje sekrete Turko, ruse e greke, e cila sot e asaj dite është në fuqi.

Veç kësaj, sipas tyre, shovinizmit grek, përkatësinë e shqiptarëve ortodoksë në kombësinë helene, e përcaktonte edhe frekuintimi me dhunë në shkollat fillore greqishte, të vetmet shkolla që Perandoria Osmane lejonte për shqiptarët e krishterë ortodoksë që banonin në trojet e veta autoktone. Duke shkaktuar një dëmë të pallogaritshëm për Kombësinë Shqiptare dhe lëvizjen e saj. Ndërsa shkollat shqipe ishin të ndaluara me ligj nga sulltani Abdyl Hamiti i dytë, më 31 maj 1779. Ndërsa shqiptarët musliman i shpallte turq?

Lakmtë e qarta të shovinizmit grek ë ndaj trojeve shqiptare dolën haptas edhe sot. Që në fillim të viteve 1860 qarqet shoviniste greke filluan bisedimet me shovinizmin serbë të Beogradit për një aleancë serbo-greke. Synimi i aleancës ishte organizimi i një lufte kundër shqiptarëve dhe Perandorisë Osmane për ndarjen midis Greqisë e Serbisë, pa ndërhyrjen e fuqive të mëdha. Marraveshja greko-serbe u nënshkrua më 26 gusht 1867 në Vëslau pranë Vjenës. Në marraveshje parashihej aneksimi i viseve shqiptare që bënin pjes në vilajetin turk të Janinës i cili shtrihej që nga gjiri i Prevezës, në jug deri në lumin Shkumbin. Ghithmonë sipas platformës së Megali Idesë, si rrjedhim , të gjitha këto t’i përisnin Greqisë dhe viset tjera t’i përkisnin Serbisë. Shiq shihet, në bazë të kësaj platforme, shovinizme grek i Athinës të ndihmuar edhe disa tradhtarë shqiptarë lakmonin të përfshinin të gjitha viset e vilajetit të Janinës, ku nuk kishte banor afroaziatikë grekë, siç ishin rrethet e Vlorës, Fierit, Beratit, Tepelenës, Përmetit, Korçës, Gjirokastrën etj...

Tani së fundmi është fytur në Shqipëri edhe spiuni dhe xhelati JANULLATOS me ndihmësitë e tij dhe në bashkëpunim me disa faqezinj e renegatë shqiptarë si: Pirro Prifti, Vanxhel Dule për të ngritur sëpatën dhe për të bërë aneksimin e të gjitha kishave ortodokse shqiptare. Kjo është e vërtetë dhe kjo tregon qartë se Qeveria greke për të ndaluar zhvillimin e elementit shqiptar të Çamërisë dhe të mësimit të gjuhës shqipe dhe të predikimit fetar në gjuhën greke, në kohët e fundit, janë frymzuar aq tepër sa që kanë marrë një formë aq të tmerrëshme sa të jenë bërë të padurueshme për të gjithë shqiptarët. Ne bëjmë sehir...

Po, qeveria Rama, pse hesht?

Ju kujtojmë se ky është cikli i pestë apo i dhjeti i kolonizimit grek të shqiprisë, i cili paralajmëron luftra të reja, sepse tërë historia Greke në Shqipëri është histori e krimeve mbi popullin rrënjës shqiptare. Strategjia konstante e projekteve monstruoze greke të këtij shekulli ka qenë dhe është greqizimi i Shqipërisë dhe zhvendosja e shqiptarëve antikë nga trojet e tyer etnike, duke zbatuar metodat pastrimit dhe të kolonizimit.

Në prag të Kongresit të Berlinit dhe më pas, në vitet 1877 – 1881, greqia dhe Serbia kanë bërë pastrimin etnik të 350 mijë shqiptarëve nga trojet e tyre etnike në Sanxhakun e Nishit të Vilajetit të Kosovës dhe të Çamëris duke vrarë e masakruar mbi 70 mijë shqiptarë dhe duke e uzurpuar tërë pasurinë e tyre. Gjatë luftrave Ballkanike 1912 dhe 1919 nga Greket dhe shkijet janë vrarë e likujduar 150 mijë shqiptarë, prej të cilëve nëpër burgje 23 mijë, ndërsa janë arratisur kryesisht në Turqi 296377 shqiptarë. Ndërmejt dy luftrave botërore, Greqia dhe Serbia më 1919 ka vrarë 12540 shqiptarë dhe kanë djegur 6372 shtëpi të tyre, kanë detyruar të shpërngulen me dhunë 260 mijë shqiptarë për në Turqi dhe disa me mijëra i shndërruar ne ortotodoks grek apo sllav dhe të arratisën 28665 të tjerë në Shqipëri…



(Vota: 4 . Mesatare: 4/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora