E enjte, 16.05.2024, 01:00 AM (GMT+1)

Mendime

Agron Shabani: Në krye të herës...

E hene, 07.06.2010, 09:59 PM


Në krye të herës...

 

Nga Agron Shabani

 

-Dicka per Faljen dhe Pajtimin si proces dhe nje domososhmëri e periudhave të ndryshme tranzitore dhe evolutive:Nga këndvështrimi i Antropologjisë Kulturore dhe Socio-Psikologjisë Refleksive dhe Pozitiviste:

   

 1.Jetojmë në një "botë të sofistikuar" dhe "ultramoderne" të arritjeve dhe këtyre zhvillimëve(përparimëve) kaq të larta industriale dhe teknologjike.Dhe,mbase në një periudhë të fluidshme dhe tepër hektike të "supermenëve" të ndryshëm industrial dhe teknologjik.Gjegjësisht,të "njerëzve rrobot" ose "njerëzve makinë"!Ku robotizmi,komjutorizmi  dhe automanizmi i gjithëmbarshëm në kushtët dhe rrethanat e njohura të shtetëve dhe shoqërive të larta industriale dhe kapitaliste  së bashku me trendët,standardët dhe levizjet e ndryshme "automatike" dhe industriale-teknologjike në këtë sfond:Sikur paraqesin disa nga sfidat dhe provokimet kryesore në kuadrin e zhvillimëve dhe procesëve të mesipërme industriale dhe teknologjike të shtetëve dhe shoqërive të zhvilluara të Perëndimit.Aty janë edhe kauzaliteti i njohur nacional dhe historik,e vërteta dhe diskutimet e njohura në frymën  e preferuar shkencore ,humane dhe pozitiviste,kultura dhe mediet,qarku(rrethi) i mendimëve dhe opinionëve të lira, racionale dhe pozitiviste,njeriu(njerëzit),gjuha dhe kultura e njohur qytetare dhe demokratike...Dhe,së bashku me këto të fundit:jeta,fati,kariera,profesioni,familja,shëndeti i gjithëmbarshëm individual dhe kolektiv,funksioni dhe pozicioni i njohur shoqëror dhe qytetar,kualiteti jetësor etj.Ndonëse,pa i harruar këtu  funksionimin optimal të  grupit ose individit dhe vtëkënaqësinë e njohur temporale dhe individuale,reflektimët e njohura etike dhe metaestetike ,intelegjencën e brëndshme(emocionale),përvojat e njohura objektive dhe subjektive etj.Që i takojnë si të thuash " grupit të parë " ose ambivalent të qëllimëve dhe kërkesave të njohura kognitive,intrinznike dhe ekstrinznike.Ndërkohë që Sociologjia Refleksive dhe Pozitiviste pos tjerash i aktualizon ,aksionalizon dhe i formalizon  cështjët dhe aspektët e njohura të "konceptëve neutrale" dhe pozitiviste në fusha të ndryshme të shkencave të njohura shoqërore dhe politike si si një prej elementëve ose "instrumentëe" kryesore dhe supstanciale(bazike) në kuadrin e mendimëve dhe botëkuptimëve të njohura bashkohore,shkencore, humanmiste dhe refleksive-pozitiviste.Kjo në radhë të parë për faktin e njohur se si parakusht themelor ose fundamental në pajtimin,ravijezimin,konturimin,eksplorimin dhe harmonizimin(konvencionalizimin) e preferuar në mes "konceptëve moderne" dhe atyre "klasike" në njerën anë si dhe të realizimit të domosdoshëm të paqës së preferuar shoqërore dhe qytetare,gjegjësisht,harmonisë dhe "ligjshmërisë së brëndshme"(të natyrës dhe karakterit të njohur moral,social etj.) në anën tjetër: është pikërisht "kodi" i njohur etik dhe profesionist.Përkatësisht,higjiena,etika dhe estetika e njohur shpirtërore, intelektuale,profesionale,shoqërore,personale etj. tek individi ose kolektiviteti.Ndonëse,gjithmonë duke menduar këtu në "Punën dhe karakterin moral dhe shpirtëror  shpirtëror" -si thirrje ,madje si vlera dhe postulate të njohura shkencore,universale,intelektuale dhe humaniste.Madje, në shkencën,artin,kulturën dhe teknikën si parime dhe prerogative të njohura udhërrefyese dhe eksplikative në ngritjet,sendërtimet dhe formulimet e njohura (etike,metaestetike dhe të tjera..) të "Metafizikës së Moralit" dhe premisave ose parimëve të tjera onotologjike,epistemologjike etj. Që iu takojnë kryesisht fushave të njohura  të Filozofisë Praktike dhe Analitike.Për të mos thënë këtu Antropologjisë së njohur kulturore dhe kontekstit(domenit) të njohur të raportëve dhe qëllimëve të lartëpërmendura jetësore ose personale,gjegjësisht,intrinznike dhe ekstrinznike në kuadrin e sociologjisë refleksive dhe psikologjisë së njohur qytetare dhe pozitiviste.Duke e vërë theksin këtu në të të ashtuquajturën "paqen e brëndshme" dhe "intelegjencën emocionale" të grupit ose individit si indikator dhe predikator të rëndësishëm dhe supstancial të paqes dhe harmonisë së preferuar shoqërore dhe qytetare tek vendët dhe shoqëritë e zhvilluara industriale dhe kapitaliste.Madje,pa e mohuar këtu suspektin ose variabilitetin e njohur të raportëve të njohura socioekonomike, sociodemografike,sociopolitike,sociopsikologjike, sociofilozofike,sociohistorike dhe të tjera si "celës" ose një formulë e gjithëmbarshme logjistike dhe konspirative për mirëqenjën dhe lumturinë e përgjithshme shoqërore ose qytetare të shtetëve dhe shoqërive të konsoliduara dhe leberale-demokratike.Dhe,kjo gjithnjë duke u mbështetur në parimin dhe formulën e njohur(helio-oksidentale dhe kristianiste) të shtetëve dhe shoqërive të lartëpërmendura evroperëndimore  mbi njeriun ose qytetarin e lirë dhe tepër sovran në kuptimin e plotë të fjalës.Mbi idealet,vizionet,lirinë,spontanitetin dhe refleksionet(reflektimët) e tij objektive dhe subjektive e kështu me radhë.Sepse,njerëzit ose qytetarët e ndryshëm pa  asnjë dallim janë të mbrojtur dhe të definuar me status.Respektivisht,me ligjet e njohura kushtetuese dhe juridike.Madje,në bazë të identitetit,individualitetit,subjektivitetit,reflektimëve të ndryshme objektive dhe subjektive,spontanitetit,ekskluzivitetit,dignitetit,paritetit,harmonisë dhe koekzistencës së njohur sociale dhe ekonomike dhe kështu me radhë.Duke i përfshirë dhe nënkuptuar këtu edhe përpjekjet e përbashkëta ,gjegjësisht,"paqen e përhershme"dhe "koekzistencën" e njohur socioekonomike,sociopolitike dhe sociopsikologjike në mes njerëzve të ditur(intelektualëve),njerëzve të pasur(fabrikantëve ose industrialistëve të ndryshëm) dhe "ingjinjerëve" ose "instruktorëve" të njohur shoqëror dhe qytetar në funksion të zgjidhjes dhe tejkalimit të plotë të problemnëve të ndryshme akute ose kronike në kohë dhe hapësirë.Shih për këtë:të kundruara dhe profilizuara konform Formulës së njohur diskursive dhe dialektike të ngjarjeve dhe zhvillimëve të përgjithshme nacionale dhe historike të popullit ose kombit tonë shqiptar në këtë periudhë të rëndësishme dhe tepër vitale të historisë:Falja dhe Pajtimet e preferuara konceptuale,ideologjike,konjukturale,strukturale,superstrukturale dhe të tjera brëndapërbrënda popullit ose kombit tonë pa dallim!Bëhën Adtive, imediate dhe imperative  në një kohë kur në ngritjen,formësimin dhe sendërtimin e strukturave dhe superstrukturave të reja shoqërore dhe qytetare :përvec mbamendjes ose kujtesës së preferuar nacionale dhe historike të njerëzve ose popullit(kombit) tonë.Gjithashtu kërkohen edhe "harresa" ose "tabula rasa" të vogla (miniaturale) ndaj atyre cështjëve ose aspektëve të ndryshme devijante dhe eskalative që nuk i bëjnë mirë shëndetit të gjithëmbarshëm të kombit dhe atdheut tonë të përbashkët.Kërkohet pra Faljet dhe Pajtimet e domosdoshme brëndashqiptare.  



(Vota: 2 . Mesatare: 5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora