Shtesë » Lajme
Ismet Azizi: Mesazhe çetnike për Sanxhakun
E premte, 23.08.2013, 08:16 PM
Mesazhe të njëpasnjëshme çetnike për Sanxhakun
Nga Ismet Azizi
Të rinjtë e Pazarit të Ri kanë parandaluar
një serb nga Banja Lluka i cili kishte ardhur për të hequr Pllakën Përkujtimore
të Aqif Efendi Blytës.[1]
Ky serb, i quajtur
Sllobodan G., ka vendosë në llogarinë e tij në You Tube inqizimin e tij të ashtuquajtur
"Incidenti në Novi Pazar," të regjistruar më 23 07 2013, në orët e vona të mbrëmjes
pran pllakës përkujtimore të Aqif
Efendi Blytës e cila është e vendosur në shëtitoren kryesore të qytetit të
Pazarit të Ri .
Siç tregon Sllobodan G, ai së pari, ka pas për qëllim që ta mbuloj pllakën me një poster që sipas tij do të kishte “ biografinë e Aqif
Efendiut” dhe pastaj pllakën e mbështjell
me këtë poster me qyski ta shkulë nga muri ku është e vendosur. Pllaka përkujtimore
në vazhdimësi është nën përkujdesjen e të
brinjëve të Pazarit, të cilët këtë ndodhi e kanë vërejtur nga restorantet përreth. Ata nuk lejuan t’i
ndodhë diçka e pakëndshme qytetit të
tyre, të cilin ua ka lënë amanet Aqif Efendi Blyta. Kështu këta të rinj kishin filluar debatin me
mysafirin e pa ftuar nga Banja Lluka, i cili debat mund të shikohet në video.[2]
Video të ngjashme, të cilat i japin mesazhe të pakëndshme
Sanxhakut, janë publikuar këtyre ditëve. Një fjalë popullore thotë: “ Ujku
qimen e ndërron por zanatin nuk e harron”. Çetnikët, duke qenë të vetëdijshëm
se në luftën për mbrojtjen e Bosnjës dhe
Hercegovinës, kanë marrë pjesë shumë luftëtarë nga Sanxhaku ( sipas shumë
analistëve, as që do të kishte ndodhë
ndonjë luftë mbrojtëse në Bosnjë sikurse të mos ishin të rinjtë nga Sanxhaku të
cilët iu përgjigjën thirrjes për ta mbrojt popullin e pafajshëm boshnjak nga agresioni
serb), shfrytëzojnë rastin dhe nga
ahengjet e tyre, nëpërmjet këngëve dhe nën ndikim e alkoolit, si zakonisht të përcjellin
mesazhe të ndryshme siç janë : „Oj Pazaru novi Vukovaru“ „Oj Sjenice nova Srebrenice“, që do të thotë :
“O Pazar Vukovari i Ri dhe Oj Sjencë
Srebrenica e Re”. Këto parulla bëjnë me
dije se dëshira e këtyre serbëve është që ta shkatërrojnë Pazarin e Ri ,
sikurse Vukovarin, dhe të veprojnë në Sjenicë sikurse në Srebrenicë. Këto
ngjarje, sikur edhe ato të vitit të
kaluar që u panë në stadiumet e Beogradit, kur
ishte e vendosur enigma “Zhica,
noz, Srebrenica” ( ishte fjala për mjetet me të cilat çetnikët kanë kryer
krime- teli, thika, në Srebrenicë). Me këtë rast edhe “ Torcida” nuk iu mbeti borxh
duke ua kthyer mënyrën e zgjidhjes së enigmës.[3]
Në lidhje me këtë rast
ka reaguar ashpër Bashkësia Demokratike
e Boshnjakëve të Sanxhakut duke dënuar këto
shpërthimet fashiste të shfaqura publikisht nga një manifestim në qendër të qytetit Bratunac në Bosnjë dhe Hercegovinë në muajin gusht
të këtij viti .[4]
Krejtësisht është
e papërshtatshme, dhe përtej të gjitha normave
të civilizimit, të përkrahet gjenocidi,
krimet kundër njerëzimit dhe spastrimet etnike, të ndodhura vite më parë si dhe kërcënimet që
vijnë në këtë kohë nga akterët e njëjtë, e që veçanërisht është e rrezikshme për tërë Ballkanin, ku ende nuk janë shëruar plagët e
viteve të nëntëdhjeta dhe ku ende nuk ka
përfunduar rivarrimi i të vrarë të pafajshëm, fëmijëve dhe burrat e moshuar nga kriminelët çetnik.
Mesazhi jashtëzakonisht i rrezikshëm përkujton jo vetëm
luftën e fundit por kohën kur Pazari i Ri ishte, nën administrimin e Aqif Blytës,
i cili në atë kohë evitoi gjenocidin ndaj popullatës së këtij qyteti dhe më
gjerë falë ndihmës që i erdhi nga vullnetarët kosovar në krye me Shaban
Polluzhën. Këtë, popullata e kësaj treve e din shumë mirë, siç thuhet “I madh e
i vogël “. Nuk e kanë harruar këtë të keqe gjeneratë pas gjenerate dhe nuk e kanë munguar
as tregimet për këtë luftë dhe luftëtarët e ardhur nga Kosova për ndihmë.
Provokime të pandërprera vijnë nga serbët kudo që janë. Lavdërimi
i veprës së Mlladiqit dhe Karaxhiqit vijnë nga një festë fetare që u mbajt para
disa ditësh në kishën e Srebrenicës.
Mekanizmat e nxitjes së urrejtjes etnike ishin mjete që iniciuan luftërat e përgjakshme të viteve të nëntëdhjeta në ish-Jugosllavi. Urrejtja ishte e pranishme edhe në stadiumet ku mburreshin çetnikët me veprimet e tyre të turpshme. Shfrenimet çetnike nëpër stadiume dhe manifestimet e ndryshme lëvizën në fushën e politikës, u zhvendosën edhe në forcat ushtarake dhe paramilitare dhe u kthyen në fashizëm të hapur që tronditën botën . Boshnjakët këto akte barbare i kuptojnë si paralajmërime të reja se forcat e errëta të gjenocidit nuk janë mposhtur dhe është nevojshme që t’i mobilizojnë radhët e veta për t’u mbrojtur që të mos paraqitet sërish gjenocidi që ka ndodhur në të kaluarën në trevat e Bosnjë e Hercegovinës, në Shahoviq, Plavë, Guci, Bihor e Rozhajë.