E shtune, 27.04.2024, 09:34 AM (GMT+1)

Mendime

Krist Gjinaj: Thënjet në Kuran - A i duhen shoqërisë sonë??!! (IV)

E merkure, 02.09.2009, 07:52 PM


Kurani thotë...

Ne shumë webfaqe , ne shumë shkrime , reklama etj , "talibanet " mundohen të e mbrojnë masken e vetë duke trilluar një mirësi nga Kurani e cila, simbas tyre është një liber i "Zotit" ndersa nese vetem pak hedhim syt nga bota Arabo-Islame, atehere e verejmë se ata punojnë simbas thenjeve ne Kuran dhe për ketë shkak , talibanet e Avganistanit flasin të verteten kur thonë se mbeshteten ne shkrimet e kuranit dhe të thenave të Muhamedit. Por , ne shoqerin tonë shqiptare , femra shqiptare e vujtur me shekuj nen imazhin  islam , i ka provuar të gjitha me heret  sepse ndikimi i hoxhallarve (jo të gjithve ) ne shoqerin shqiptare ishte aq i madhë saqë dergoj ne cenimin total të liris se botes femrore.

Ja cka lexojmë nga thenjet e Kuranit përsa i perket grave dhe të drejtave të saj:

(2:228) Burrat kanë autoritet mbi gratë sepse janë krijuar të jenë superior dhe për shkak se burrat harxhojnë pasuritë e tyre për t’u kujdesur për gratë (4:34). Burrat kanë një status më të lartë apo konsiderohen një shkallë më lartë se gratë, dhe në çështjet e divorcit, burri ka më tepër të drejta .

(3:14)Gjërat që njerëzit tundohen t’i lakmojnë janë gratë, djemtë, ari dhe argjend, kuaj, bagëtisë dhe bujqësisë. Këto janë posedimet e kësaj bote por gjëja më e rëndësishme është jeta e drejtë .

 Edhe rrahja e gruas është e lejuar simbas thenjes më poshtë , kuptohet , simbas ketyre " përderisa t´i kthehen bindjes":

(4:34)Burrat janë përgjegjës për gratë sepse janë krijuar të jenë superior ndaj tyre dhe për shkak se i përkrahin (furnizojnë) ato. Gratë e mira janë bindëse. Gratë që dyshohen për mosbindje duhet të qortohen, të lihen të flenë vetëm dhe të rrihen. Kur i kthehen bindjes, asnjë dënim tjetër nuk mund të administrohet mbi to .

Duke e harruar respetin e qenjes njerzore, ne vargjet me poshtë lexojmë se gruja " është fusha për mbjellje " dhe simbas ketyre , për ndjenjat e saj, epshet, gatishmerin seksuale , nuk ka nevojë të pyetet gruja, sepse ajo është fushë:

(2:223) Gratë janë fusha për burrat t’i posedojnë dhe t’i mbjellin kurdo dhe në çdo kohë që duan .

Si ka mundesi që një njëri të i trajton si gruan poashtu edhe femiu si një "armik "Si mundet njeriu të jetoj me një armik , për të cilat të drejta dhe mirësi po flet ajeti më poshtë ;
(64:14-17) Gratë dhe fëmijët janë armiq të besimtarëve. Kini kujdes nga ta. Nëse besimtari i fal shkeljet e tyre atëherë edhe Allahu do të veprojë ashtu. Pasuria dhe fëmijët janë tundim. Detyra kryesore e një personi është të jetë i vëmendshëm ndaj Allahut, t’i bindet atij dhe të jep me bujari lëmoshë .

Bota e krijeses femrore, simbas shkrimeve ne Kuran është një botë  ku femra "nuk ka logjikë " sepse ajo , si u cek me lartë është vetem fushë , dhe se , Zoti benë dallimin ose të themi me mirë diskriminimin e gjinive.kuptohet simbas shkrimeve ne Kuran , dhe për ketë fakt , simbas tyre, shifet kjart se femrat kurrë s´kan qenë muslimane  sepse nuk janë falur ansjehere ne xhami , sidomos femrat shqiptare, atehere është quditese aq sa edhe qesharake kur disa deklarojnë me fjalë " Nena Muslimane " e dihet se ajo nuk trajtohet as nuk mirpritet si krijes njerzore qe e don " Zoti " simbas thenjes me poshtë :


(17:40, 43:16-19, 53:19-22)  Të kesh djem është më me vlerë se sa të kesh vajza meqë ato rriten duke mbajtur stoli dhe nuk janë në gjendje të flasin logjikisht ndonjë argument. Ata që mendojnë se engjëjt janë femra do të duhet të përgjigjen për këtë besim. Ata që mendojnë se Allahu ka vajza që janë perëndesha e kanë gabim dhe janë të padrejtë. Ai nuk ka! Përse do të duhej Allahu të kishte vajza kur djemtë janë të preferuar

Kan shkruar shumë se ferexhja nuk qenka një udhezim nga Kurani , mirpo kjo nuk qendron ashtu , sepse ferexhja udhezohet nga Kurani , kjo është total e vertet dhe mbulesa behet vetem për të "ndaluar epshet e meshkujve " kuptohet se ne boten Arabe , respekti ne shoqeri e familje e farefis është baras me zero (0), e ketë e verteton edhe ajeti ;


(33:59) Gratë e Muhamedit dhe gratë myslimane duhet të mbulojnë veten me mantelin e tyre kur janë larg shtëpisë në atë mënyrë sa të njihen por të mos ofendohen .

Dhunimi i robereshave është i lejuar, pra dhunimi i femrave ne Kuran është i pafajshme dhe i lejuarë:

(30:28) Myslimanët janë ata që abstenojnë nga marrëdhëniet seksuale jashtë grave të tyre dhe robëreshave që i kanë zënë në luftë. Marrëdhënie të tilla janë të pafajshme

(23:5-6). Shërbëtorët (skllevërit) nuk i ndajnë njëjtë pasuritë që Allahu ua jep pronarëve të tyre. Pronarët nuk duhet t’u frikësohen shërbëtorëve siç kanë frikë ndaj njëri tjetrit .


Muhamedit-simbas Kuranit i lejohet që të ketë mardhenje dhe të dhunoj femrat e nxanuna rob , jo që themë unë por ketë e deshmojn ajetet :
(33:52) Ishte bërë e paligjshme për Muhamedin të merrte më gra apo të shkëmbente gratë e tij me të reja edhe pse mund të jetë i tërhequr fuqishëm nga bukuria e grave të tjera. Të vetmet gra të reja me të cilat Muhamedi kishte të drejtë të kishte marrëdhënie seksuale qenë robëreshat e tij .

Por , duke analizuarë ne detalje Kuranin , lexojmë më poshtë;

(4:24) Është e palejueshme për myslimanët të martohen me gra që tashmë janë të martuara, vetëm nëse janë skllevër të cilët i kanë poseduar me forcë nga lufta .

Ketu bjen ndesh Kurani me thenjen e vetë , sepse Muhamedi u martua me gruan e djalit të vetë (jo biologjik ) edhe pse ata ishin të martuarë mes vete.
Ketë na e referon ajeti ;  

(33:37,38) Muhamedi i tha birit të tij të adoptuar, Zeidit, që të mos e ndante gruan e tij dhe t’i frikësohej Allahut, megjithëse Muhamedi dinte diçka në brendësinë e tij (që ai vete e donte atë dhe ajo do të bëhej nusja e tij). Muhamedi u përpoq të fshihte ndjenjat e tij për gruan e Zeidit sepse kishte frikë nga opinioni publik. Biri i tij (duke i kuptuar qëllimet e Muhamedit) e ndau gruan e tij dhe ajo iu dha Muhamedit për t’u martuar. Kjo duhej ndodhur për të demonstruar që ishte e ligjshme për baballarët të martoheshin me gratë e bijve të tyre të adoptuar nëse ata ndahen nga to. Muhamedi nuk duhet fajësuar për shkak të zbatimit të detyrës së tij në këtë situatë .  


Më lartë flitet se "Allahu " ndan pasuri , mirpo ketu behet fjalë për ndarjen e plaqkave të luftes që i bente Muhamedi, ketë e kam cekur ne postimin e mehershem sepse Zoti nuk ndan pasuri askuj simbas besimeve të verteta fetare.Por i sjelli edhe ajetet ketu për të e vertetuarë ketë;
(59:7, 8;1)  Ajo që merret nga fshatrat si plaçkë e luftës, nuk guxon të ndahet vetëm nga të pasurit. Ato do t’u jepen Muhamedit dhe të varfërve. Muhamedi do t’i shpërndajë posedimet siç i duket atij e përshtatshme dhe asnjë nuk do të ankohet .
 
(48:15,16)Kur myslimanët nisen për t’i marrë posedimet e të tjerëve, ata që janë të padenjë mund të kërkojnë të luftojnë, por Muhamedi do t’u thotë atyre që janë të përjashtuar .

(48:15,16) Allahu di për pretë tjera, të cilët myslimanët nuk i kanë marrë ende .

(8:69) Kënaquni me prenë e luftës .

Ne ajtin e mehershem , femiejt dhe gratë ishin mallkim , ndersa tash siq duket , e ka ndrruar mendjen dikush dhe e ka shkruar se "janë bekim " ose thenë me mirë, redaktimi i dobet i Kuranit , bie ne ndesh cdo here me thenjet dhe shkrimet e tij.

(16:72) Gratë, djemtë dhe nipat janë shpërblime për besimtarët .

Burgu shtepiak me rikujton edhe librin  "Jo pa bijen time " sepse duke u bazuar ne Kuran , burgu shtepiak lejohet për gratë , e si ka mundesi që sot dalin e ulurisin e flasin për të drejten e gruas ne  islam kur këtu gruja duhet të mbyllet derisa të vdesë.

Kjo nuk është fjala e Zotit , sepse me thenje të tilla e të perseritura shpesh ne Kuran , imazhi i Zotit del aq i dobet e qesharak saqe është turp edhe të e duash dhe të flasih ne merin e tij ne islam.

(4:15,16) Nëse një grua akuzohet nga katër dëshmitarë për gjëra të paturpshme dhe ajo e pranon atë, mbylleni atë në shtëpinë e saj deri sa të vdes apo deri sa Allahu të gjej një mënyrë tjetër. Nëse dy burra janë të shpallur fajtorë për të njëjtën gjë ata duhet dënuar por nëse ata pendohen lini të lirë .

Ne Iran , 10 vite me heret u rref me kamxhik nje turist gjerman i cili kishte pasur mardhenje me nje femer muslimane.Për fat të mirë , raste të tilla nuk munden të mbejllin akoma ne token tonë, mirpo , të tillet, kan ne endrren e tyre një ligjë të tillë.Liria personale e njeriut nuk dallohet permes gjinive por permes njeriut si njeri.Raste të kamgjikut nuk ka pasur ne trojet tona  por raste për të drejten me e vra gruan , nusen , kunaten etj kan qenë të pranishme dhe të lejuara nen ndikimin e islamit.Sot fenomenet e tilla kan fillu të zhduken dhe shkurorzimi është berë ashtu si duhet të jetë  një qeshtje e lirë qe mbeshtetet edhe me ligj.
(24:2) Njëjtë si meshkujt dhe femrat që janë fajtorë për tradhti apo seks paramartesor duhet të fshikullohen me njëqind kamxhikë. Absolutisht asnjë mëshirë nuk duhet ofruar. Duhet të dëshmohet nga një grup i myslimanëve (të jenë të pranishëm). Ata munden të martohen vetëm me një person që është gjetur fajtor për të njëjtën faj apo me një jobesimtarë në Islam .

Në sytë e Perëndisë burri dhe gruaja në martesë bëhen një person (Zanafilla 2:24).
Kur të krishterët janë të pamëshirshëm, ata nuk i zbatojnë urdhëresat e Perëndisë të gjetura në Shkrimet e Shenjta (Romakëve 12:14-21).

Roli i martese edhe me femijet e gruas ne islam lejohet pa asnjë problem , edhe pse aty edhe me heret lejoet martesa edhe me të mitur , me vajza tä axhes , tezes etj , por ajeti me poshtë thotë se :

(4:23) Kur një mysliman martohet me një grua që ka fëmijë të vetë, ai mund të martohet me vajzat e saj po ashtu përderisa nuk ka pasur kontakt seksual me nënën e tyre .

Tash , si të e sqarojmë ketë ??!!
Ketu " mund të martohet me të para se të ketë pasur kontakt " do të thotë se  -muslimani njehere të ketë kontakt me atë me të re (vajzen ) , pastaj me të vjetren (nanen) !!
Si jeton një nanë e cila e din qe vajza e saj është edhe grua e burrit të saj ??!!

Mirësia ose thenë me mirë sjellja e luftetarve me profetin kunder "jobesimtarve " është aq e quditeshme saqe të benë të mendosh disa here pa nderpre se si ka mundesia që profecia të jetë e tillë sikur ne ajetin më poshtë :

(48:29) Ata që ndjekin Muhamedin janë të ashpër ndaj mosbesimtarëve por të dhembshur ndaj njëri tjetrit .

Atehere, pasuesit e Muhamedit kan dalur ne shesh që moti sepse ashpersia lejohet ne Kuran por edhe nga vetë Muhamedi , si në ajetin më lartë po ashtu edhe ketu më poshtë ;

(8:12-14) Zemrat e të pafeve do të tmerrohen që myslimanët të sulmojnë me trimëri duke ua prerë kokat dhe prerë gjithë gishtërinjtë. Gjymtimi i viktimave do të dëshmoj që kundërshtimi i Allahut dhe Muhamedit do të rezultojë me dënim të ashpër. Ata do të shkojnë në ferr .

(2:256) Ata që luftojnë Allahun dhe Muhamedin duhet të vriten, kryqëzohen, t’u priten duart dhe këmbët në të dyja anët apo të dëbohen nga vendi (5;33). Ata nuk duhet të detyrohen të bëhen myslimanë .

"Ata nuk duhet të detyrohen të behen..." flet kjart se të njejten taktik e perdori edhe pushtuesi Osman ne tokat tona , edhe pse që sa e sa shekuj akoma nuk kekron falje ndaj popullit shqiptar për masakrat e bëra ndaj nesh , ndersa sot Turqia kishte filluar të i zbusë mardhenjet me Armenin , edhe pse armenet , nuk harruan masakrat turke kunder tyre, ndersa  proturqit e sotem ( disa shqiptarë ) e vejne turkun ne ballë të oxhakut.
Në ketë ajet të Kuranit më poshtë , qellimi kryesor për islamizimin e popllit shqiptar ka qenë marrur nga ky citim :

(9:5) Në momentin që festa mbaron, myslimanët duhet t’i vrasin idhujtarët kudo që t’i gjejnë ata. Ata duhet t’i robërojnë ata, ngujojnë dhe t’u vënë pritë çdo ku atyre. Nëse konvertohen, luten dhe japin lëmoshë atëherë do të lejohen të jetojnë .


(8:39) Myslimanët duhet të vazhdojnë luftën derisa religjioni i Islamit të domino kudo .

(9:73, 66:9) Luftoni me mosbesimtarët dhe trajtoni ata ashpër. Ferri është vendi i tyre, që është përfundimi i tyre më i keq .

Dhe tragjedia shqiptare ishte po kjo pas vdekjes se Gjergj Kastriotit -Skenderbeut,sepse ashpersia Osmane me qellim të islamizimit ishte e madhe .
Edhe pse nuk arriten të islamizojnë shqiptarin simbas qellimit të tyre , ata perdoren cdo menyrë dhe veper që shqiptarit të i fusin frigen në palcë , e ata qe "hanin kajmak " u benë pjesë perberese e pushtimit Osman.
Ndjenja shqiptare filloj të shuhej duke predikuar islamin dhe duke futur tash kombin me të vjeter Evropjan nen influencen e kultures  Aziatiko-Islame, pra ketij poplli me kulturen me të vjeter Evropjane.

Islami nuk thrret në paqe, ketë se ka berë kurrë.Ata mendojnë se cdo kush duhet që t´a pranon islamin!!

(9:29) Myslimanët luftojnë me këdo që e mohon Islamin, madje edhe kundër të krishterëve dhe hebrenjve që kanë mohuar Islamin, deri sa të paguajnë rregullisht kontributin financiar (xhizjen) me nënshtrim të gatshëm dhe të ndjehen plotësisht të varur nga pushtuesit e tyre islamik .

(9:123) Myslimanët bëjnë luftë me jobesimtarët që jetojnë afër tyre për të demonstruar vrazhdësinë ndaj tyre .

(33:60,61) Nëse hipokritët dhe ngatërruesit në qytet nuk ndryshojnë, Allahu do t’i nxit myslimanët t’i kapin dhe mbysin pa mëshirë kudo që t’i zënë ata .

(4:94) Me qëllim të fitimit të begatisë, myslimanët do t’i mbytnin edhe ata madje që kërkonin paqe. Allahu ua ka ndalur myslimanëve ta bëjnë këtë në të kaluarën por Allahu është në dijeni të veprave të tyre në të ardhmen .

E ka ndaluar në të kaluaren por e lejon në të ardhmen??!!-thotë ajeti më lartë.

Për masakrat e kryera të Muhamedit ndaj popllit izraelit , kemi ajetin më poshtë ;

(59:1-17) Humbja e ithtarëve të Biblës (apo librit) në sulmin e parë qe vepër e Allahut. Shumë myslimanë nuk patën menduar që ata (me siguri judenjtë e Nadirit) do t’i linin shtëpitë e tyre por ata i lanë të tmerruar. Allahu iu dha posedimet e tyre Muhamedit i cili i shpërndau siç donte ai vetë. Disa arabë hipokrit u kishin premtuar ithtarëve të Biblës që do t’i ndihmonin nëse myslimanët do t’i sulmonin dhe do t’i largonin që aty, por ata gënjejnë. Ata do të shkojnë në ferr me Satanin .

"Allahu iu dha posedimet e tyre Muhamedit i cili i shpërndau siç donte ai vetë"-e vertet se kjo ngjau kështu , sepse ne ketë llogaritet se të ken humburë jeten diku afer 60.000 judejë. (Cook )

Prapë ndahen plaqkat nga Muhamedi pra plaqka që janë fituar në luftë.

(59:7) Kur Muhamedi dhe ndjekësit e tij i mundnin njerëzit e qytetit, posedimet e fituara të njerëzve duheshin ndarë nga Muhamedi dhe askush s’duhej të kritikonte mënyrën si bëhej kjo .



Redaktimi i Kuranit e deshmon prapë vetveten se nuk është liber i Zotit por është shkruar nga dora e njeriut dhe permiresuar ashtu si kan dashtë vetë.
Lexo ajetet më poshtë;

(2:106) Vargjet satanike u fshin dhe u zëvendësuan me vargje më të mira apo të ngjashme me to.

(16:101) Kur një nga vargjet e dhëna nga Muhamedi si pjesë e Kuranit, u zëvendësua me një tjetër, jo-myslimanët vendosën që ai ishte një trillues i cili pohonte të ishte profet .

(2:142,143) Të marrët hamendësojnë përse udhëzimet e mëhershme të Muhamedit qenë zëvendësuar me të tjera (në lidhje me drejtimin që ata duheshin kthyer gjatë faljes, drejt Jerusalemit apo Mekës). Përgjigja ndaj këtyre “dyshuesve të marrë” është që zbulesa e parë ishte dhënë si pjesë e një sprove të rëndë. Ky ndryshim (në Kuran) ishte arritur në mënyrë që të shihet se cilët ndjekës do të mbeteshin myslimanë dhe cilët do të rezultonin me të meta. Ishte një sprovë e madhe ndaj së cilës myslimanët i bënë ballë .


E ndaluar :

(58:9,10) Bisedat e fshehta të një natyre kritike rreth Muhamedit nuk janë të lejuara. Këshillat sekrete janë nga djalli .

(108:1-3) Muhamedi duhet të përgjigjet me lutje dhe të ofroj kurban për të kundërshtuar faktin që ai ishte i pasur. Personi që urren Muhamedin nuk do të ketë fëmijë .

Sarkazma të tilla ndegjonim edhe me heret ne rini dhe ishte një qudi e tillë qe dinin disa të e dredhnin simbas nevojese e deshires  dhe rastit.
Por, edhe kesaj radhe , sikur qindra herave me shumë , shifet kjart e mirë se Kurani aspak nuk përputhet me fjalen e Zotit , sepse shkrimet në të , janë ato të cilat  shkruhen jashtë ligjeve të Zotit dhese imazhi i thenjes hyjnore bjen poshtë.
Ja edhe ajetet rrethë "shfajsimit " ne Kuran :

(66:1-5) (Muhamedi kishte bërë një premtim të mos kishte marrëdhënie seksuale me një skllave të krishterë . Ai e bëri betimin e tij për ta kënaqur gruan e tij Hafsa. Më pas ai u zu duke e thyer premtimin. Ata që besojnë në Kuran besojnë që Allahu i anuloi betimet e tij me një pyetje.) “Përse do t’ia ndaloje vetes (Muhamed) një gjë që Allahu ta ka lejuar?” Është sepse ti do t’i kënaqësh gratë tuaja. Allahu është falës. Allahu të lejon t’i thyesh betimet në disa raste. Kur Muhamedi ia pranoi (thyerjen e betimit të tij) njërës prej grave të tij (me siguri Hafsës), ajo pastaj ia zbuloi tjetrës (me siguri Ajshës, me të cilën u martua kur ai ishte pesëdhjetë vjeç ndërsa ajo diku rreth nëntë). Ajo (Hafsa) pyeste veten se si dinte Muhamedi (rreth përhapjes së skandalit prapa shpinës së tij). Muhamedi e dëgjoi nga Allahu. Nëse të dy gratë nuk pendohen (lidhur me kritikën e tyre ndaj Muhamedit) atëherë ato e kundërshtojnë jo vetëm Muhamedin por edhe Allahun që e mbron Muhamedin, Gabrielin, çdo myslimanë të devotshëm dhe engjëjt që të gjithë janë në përkrahje të Muhamedit. Nëse këto dy gra nuk pendohen, Muhamedi ka të drejtë t’i ndajë ato dhe Allahu do t’i zëvendësojë ato me gra më të mira që janë nënshtruese, besnike, të devotshme, të ndershme dhe që pendohen, ato që kryejnë pelegrinazhin dhe agjërojnë. Zëvendësueset mund të jenë të martuara më herët apo të virgjëra .

(66:10-12) Kujtoji shembujt e grave të Noeut dhe Lotit. Ato ishin të martuara me shërbëtorë të devotshëm dhe ato i mashtruan ata. Që të dyja gratë e tyre hynë në zjarrin e ferrit. Shembull tjetër është gruaja e Faraonit e cila u kthye në besim dhe qe shpëtuar nga ata që veprojnë keq dhe Marinë, bijën e Imranit, e cila e ruajti nderin e saj. Allahu e frymëzoi me shpirtin e tij (Jezusin) dhe ajo dëshmoi të vërtetën që ishte e virgjër .


Profecia duhet të ketë mrekulli që të i përmbushë fjalet dhe thenjet e Zotit .Për të  berat e mrekullit si nga Moisiu poashtu nga Jezusi mundet të besohet se në ta ka qenë mrekullia e Zotit, ndersa ne Kuran, vetë ajetet e vertetojnë se Muhamedi nuk ka berë asnjë mrekulli përpos luftes , ndarjeve të plaqkave dhe martesave me femra të ndryshme.
Ja cka na thotë ajeti per mos mrekullin e Muhamedit;


(28:48, 10:20, 13:7, 6:37) Jo-myslimanët vëzhguan që në kontrast me Moisiun, Muhamedi nuk bëri ndonjë mrekulli dhe ai vetë pranoi që asnjë shenjë mrekullie nuk ishte bërë nga ai .


Por për saktesin se Kurani nuk ka të bejë asgjë me Zotin , lexojmë deshmi më poshtë :

(16:24, 25:5, 68:15, 83:13) Jo-myslimanët e kundërshtonin përmbajtjen e Kuranit sepse ata i njohën ca mite të vjetra që ishin prezantuar në Kuran si histori. Legjendat në Kuran ia kishte mësuar Muhamedit dikush që kishte kaluar një kohë të madhe duke i ndihmuar atij t’i mësonte ato .
(16:103) Jobesimtarët e akuzuan një joarab të caktuar që e ndihmoi Muhamedin të përbënte Kuranin .


Sa për përfundim të ketij studimi qudit edhe ajeti që është pjesë e cenzures :

(58:22) Asnjë mysliman nuk do ta bëj mikë dikë që e kundërshton Allahun dhe Muhamedin .

Koha e cenzures ka kaluar , por për fund dhe mbyllje duhet të ri-kujtoj  se një shoqeri proevropjane siq jami ne shqiptaret , nuk kemi nevojë as dobi e shumë pak leverdi të mirremi me trillime që janë aq qesharake por edhe aq urrejtesnxitese sa u ka shperla koken shumë të rijve shqiptare dhe mendojn e halucinaciojn se gjinden në mbrendesin e ngjarjeve të shekullit të VI.
Mos u mashtroni dhe mos cenoni kombin shqiptar që njifet ne të gjitha sferat si ato të trimeris, artit, humanitetit,inxhinjeris , kultures gjuhes dhe arkeologjis.


(Vota: 9 . Mesatare: 2.5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora