E diele, 28.04.2024, 09:33 PM (GMT+1)

Mendime

Krist Gjinaj: Thënjet në Kuran - A i duhen shoqërisë sonë??!! (III)

E marte, 01.09.2009, 07:31 PM


Si e kam shkruar dhe cekur edhe me heret, ne Kuran gjejmë thirrjë të panderprera per luftë në emër të Zotit, por nese i bejmë një analizë dhe veshtrim Haditheve , atehere e gjejmë se Kurani genjen , pra Zoti nuk pajtohet me thenjet e tilla, pendohet , se me të vertet , Kurani nuk eshte fjalë e Zotit , bazohemi edhe ne thenjet ne hadithe siq janë paksa komike por bazë kunder asaj ne Kuran , e kush genjen tash , genjejn që të dyajt.
Te lexojmë ¨njehere nga thenjet e Kuranit pastaj të lexojmë nga hadithet.
Ja thenja e Kuranit:

4: 74. Le të luftojnë në rrugën e Allaut, ata që e japin jetën e kësaj bote për tjetrën. Kush lufton në rrugën e All-llahut e mbytet (bie dëshmor) ose triumfon, Ne do t’i japim atij shpërblimtë madh.
Pra ketu shperblehet njeriu per luften ne emerë të Kuranit, jo vetem ketu por ne shumë ajete dhe syre të tjera , ndersa ne Hadithe lexojmë dicka kunder kesaj thenje;

HADITHI 6.

Nga Ebu Hurejre përcillet se ka thënë:
E dëgjova të Dërguarin e All-llahut u duke thënë:

Prej njerëzve të parë ndaj të cilëve do të shpallet dënimi në Ditën e Gjykimit do të jetë dëshmori (shehidi, martiri). Ai do të sillet dhe All-llahu do t’ia bëjë të njohura të mirat që i ka bërë dhe do t’ia pranojë ato. (All-llahu i Madhëruar) do t’i thotë:

“Çfarë bëre me këto?” Ai do t’i përgjigjet:

“Luftova për hir Tënd deri sa rash dëshmor.”

(All-llahu) do t’i thotë:

“Gënjen! Luftove që të tjerët të thonë: Është guximtar!”

Dhe vërtet ashtu ishte. Pastaj do t’u urdhërohet (engjëjve të rreptë) që ta tërheqin zvarrë me fytyrë përtoke derisa të hidhet në zjarr.

Njeriu tjetër do të jetë dijetari, i cili ka studjuar dijeninë, e ka mësuar dhe gjithashtu e ka lexuar Kur’anin. Ai do të sillet dhe All-llahu do t’ia bëjë të njohura të mirat që i ka bërë, dhe ato do t’ia pranojë. (All-llahu i Madhëruar) do të thotë:

“Çfarë bëre me këto?” Ai do të thotë:

“Studjova diturinë dhe e mësova, e gjithashtu edhe e lexova Kur’anin për hir Tënd.”

All-llahu do t’i thotë:

“Gënjen! Studjove diturinë vetëm që të tjerët të thonë: Ky është njeri i ditur. Lexove Kur’anin që të thonë për ty: E lexon Kur’anin.”

Dhe vërtet ashtu ishte. Pastaj do t’u urdhërohet (engjëjve të rreptë) që ta tërheqin zvarrë me fytyrë përtoke derisa të hidhet në zjarr.

Njeriu i tretë do të jetë pasaniku, të cilin All-llahu e kishte bërë të pasur duke ia dhënë të gjitha llojet e pasurisë. Ai do të sillet dhe All-llahu do ta njoftojë me veprat që i ka bërë. I Madhëruari do t’i thotë:

“Çfarë bëre me këto?” Ai do të përgjigjet:

“Nuk lash vend pa e shpenzuar pasurinë time për hir Tënd.” All-llahu do t’i thotë:

“Gënjen! E ke shpenzuar pasurinë vetëm që të thonë për ty se je dorëdhënë!”

Dhe vërtet ashtu ishte. Pastaj do t’u urdhërohet (engjëjve të rreptë) që të tërhiqet zvarrë me fytyrë përtoke derisa të hidhet në zjarr.”

(Muslim, Tirmidhi, Nesai)

Pra , keto thenje të haditheve e hedhin poshtë thenjen ne Kuran , sepse Zoti nuk e pranon asnjeren as tjeteren , atehere pse pra shkrimet ne Kuran qe të luftohet ne emerë të Zotit, edhe pse Zoti ketu prapë dergon engjuj qe të terhjek zvarrë njerez per nga fytyra e tyre.
Zoti simbas hadithit nuk e pranon as humanitetin , as dijen e as flijimin , atehere Kurani i ngaterron te dyjat, tretat e shumë me rradhë.


Në ajetin tjeter lexojmë se ;

4:76. Ata që besuan luftojnë në rrugë të All-llahut, e ata që nuk besuan luftojnë në rrugë të djallëzuar. Luftoni pra miqtë e djallit, s’ka dyshim se intriga e është e dobët.

Kjo është një urdheres per luftë , ndersa ne hadithe del ne shesh se ndalohet se i paska thenë Zoti -Muhamedit.
Keto tipare janë aq sa qesharake por edhe të pabesuara , sepse shifet kjart se me të vertet sdijnë se cka thonë, se me të vertet Zoti nuk foli kurrë me Muhamedin as permes engjullit e as vetëdrejt per drejtë.
Do të thellohemi ne studime edhe të matutjeshme per të nxjerrur ne shesh propaganden se islami nuk eshte fe e Zotit as e meshires por fe qe sdin as vetë se cka thotë, ne cka permbahet dhe nga cka krijohet.
Pra Kurani eshte vetem një liber i cili bie ne ndesh me shkrimet e veta , e ne fakt , pershkruan vetem luftrat e Muhamedit , vrasjet dhe intrigat si dhe përrallat e vjetra paraislame, por do të arrijm edhe deri aty.


22: 78. Luftoni me një luftë të denjë për hir të All-llahut, se Ai ju zgjodhi ju (ju përcaktoi për të luftuar për rrugën e TIj) dhe nuk ju obligoi në fe me ndonjë vështirësi, në fenë e babait tuaj, Ibrahimit. Ai edhe më parë, e edhe ky (Kurani) ju quajti myslimanë, për të qenë i dërguari dëshmitarë juaji dhe për të qenë ju dëshmitarë ndaj njerëzve, pra falni rregullisht namazin, jepni zeqatin, përmbahuni me All-llahun se Ai është ndihmëtari juaj. Sa mbrojtës i mirë dhe sa ndihmëtarë i madh që është.

Por tash , Ky Hadith pajtohet me atë se Zoti i don luftetaret , ndersa ai me lartë deshmoi se Zoti i denon bamiresat dhe luftetaret , ja tash cka shkruan per Zotin se si po i donte luftetaret;

HADITHI 27.

Nga Masruku përcillet se ka thënë:

E pyetëm Abdull-llah ibn Mesudin për ajetin:

“Dhe assesi mos mendoni se janë të vdekur ata që u vranë në Rrugën e All-llahut! Përkundrazi, ata janë të gjallë duke u furnizuar te Zoti i tyre”

(Ali Imran; 169)

Dhe ai tha:

Edhe ne kemi pyetur (të Dërguarin e All-llahut u) dhe na ka thënë:

Shpirtrat e tyre janë në brendësi të zogjve të gjelbër, duke pasur kandila të varur për Arsh dhe (këto njerëz) shetisin në Xhennet nga të duan, pastaj pushojnë dhe qetësohen në ato kandila. Atëherë Zoti ua hedh një shikim dhe u thotë:

“A dëshironi diçka tjetër?” ata thonë:

“Çka mundemi të dëshirojmë, kur po shetisim lirisht dhe kah të duam në Xhennet?” All-llahu ua drejton tri herë këtë pyetje, e ata, kur e shohin se do të pyeten përsëri, përgjigjen:

“O Zot, dëshirojmë që të na i vendosësh edhe një herë shpirtrat në trupat tonë (dmth në dunja) dhe të luftojmë derisa të vdesim edhe një herë në rrugën tënde.” Kur Ai sheh se ata nuk kanë nevojë për asgjë tjetër, i le të qetë.

(Muslim, Tirmidhi, Nesai, ibn Maxhe)

Cka behet ketu , me lartë i denoj , ne Kuran i urdheroj e tash i don .
Simbas ketyre , Zoti me të vertet qenka dal menq , dhe shifet se fjala e Zotit kund ne Kuran nuk perputhet askund se ky liber eshte fjala e Zotit.
Duke vazhduar me tutje ne hulumtimet dhe gjurmimet e " se vertetes se Kuranit" do të hyjm më thellë ne analizat e bazuara si cdo here ne shkrimet ne Kuran, hadithe por edhe ne shkrimet e tjera mbi islamin,sepse propaganda e deritanishme se islami qenka fe e paqes , nuk ka pasur të sosur , ndersa realiteti dhe deshmija e tregojnë krejt të kunderten me atë se cka propagandojnë fundamentalistet islamik ose ata qe deshirojnë qe shoqerin tonë shqiptare , si një nder të parat e perendimit , deshirojnë të i bejnë imazh lindoro-arabik.
Kur lexojmë ne shumë të dhena mbi islamin , hasim edhe ne ato se ;

Allahu xh.sh. ne Bedr ka derguar 1000 melek.

Kjo jo vetem qe mund të jetë qesharake por edhe eshte aq e qmendur saqe edhe Meleket ( Engjujt ) simbas ketyre paskan qenë ne luften e Bedrit ( e prirë nga Muhamedi me shpatë ne dorë ) pasi dihet se Muhamedi ka marrë pjesë ne 28 beteja luftarake , por duke bindur njerezit se luftojnë ne rrugen e Zotit, pastaj bie ne kundershtim me ketë propagandë të tij.
Për të e vertetuar se Zoti dergoj edhe engjujt ne luftë ne Kuran lexojmë ;

8:9. Përkujtoni kur kërkuat ndihmë prej Zotit tuaj, e Ai ju është përgjigjur: Unë do t´ju ndihmoj me njëmijë engjëj që vijnë një pas një (grup pas grupi).

Ose:

8:65. O Pejgamber! Nxiti besimtarët për luftë. Nëse prej jush janë të durueshëm, (trima të fqishëm), do tí mundni dyqind, e nëse janë njëqind, do tí mundni njëmijë sish që nuk besuan, për shkak se ata janë njerëz që nuk kptojnë (pse luftojnë).

Siq shifet, tash ketu Zoti porosit Muhamedin qe të nxisë besimtaret për luftë, dhe ne fakt , nuk mund argumentoj askush se Islami eshte fe e paqes ose fjala e Zotit.
Duke shkuar me tutje , ne mbeshtetje ne Syre , Ajete dhe Hadithe , hasim ne shumë qudira, papregaditje , ose thenë shkurt fjalë të cilat bien ne kundershtim ne aspektin fetar.
Por me keq , kur Zoti shpallet zullumqarë , per ketë lexojmë ne Kuran ;

8:12. Edhe kur Zoti yt u kumtoi engjëjve se: Unë jam me ju, pra, inkurajoni ata që besuan! Unë do të hedh frikë në zemrat e atyre që nuk besuan, e ju goditni në qafë e lartë, mëshonju atyre në çdo gjymtyrë (gishtërinj).

Pra , tash ne ketë Zoti i urdheron edhe engjujt për luftë jo vetem njerezit ,Zoti simbas ketyre është ai që urhderon edhe thyrjen e eshtrave dhe gihsterinjeve, ndersa me heret ne Hadith lexuam se Zoti nuk e lejon luften e nuk thrret për luftë , por i terhjek zvarrë ata qe luftojnë.
Sa qudi , por edhe sa nenvlersim i madhë .
Si mund të jetë Kurani fjala e Zotit?!
Assesi Jo se Jo.
Te shkojmë me tutje:
8:67. Për asnjë pejgamber nuk ke qe me vend të ketë robër derisa ta ketë dërmuar me luftë (armikun) në tokë. Ju keni për qëllimpërjetimet e kësaj bote, ndërsa All-llahu dëshiron për ju Ahiretin. All-llahu mbizotëron çdo gjë, di çka është e mirë për robtë.

Pra, asnje profet nuk duhet të jetë profet i miresis , i durimit , por simbas thenjeve ne Kuran u dashka qe profeti të dermoj cdo gjë per toke, të jetë ne luftë të sulmoj , te plagoset , vetem per emer të Zotit, ndersa ne hadithe thuhet ndryshe kur e kumton gjoja profeti Muhamed.Dihet se ne betejen e Uhudit Ebu Duxhane ka bajtur shpaten e Muhamedit pasi qe Muhamedi ka qenë i plagosur ne ketë luftë.
Cka deshti ky ne luftë sikur të kishte qenë i derguar i Zotit??!!
Pse të provokoj ky besimtaret per luftë, kur Zoti i terhjek zvarrë per fytyre ata qe luftojnë gjoja ne emerë të Zotit, e per¨të i mbushur mendjen dikuj , lexojmë ;

36:2. Pasha Kuranin e pacenueshëm në urtësinë e tij të lartë.
36:3. S´ka dyshim se ti (Muhammed) je prej të dërguarve.
36:4. Je në një rrugë të drejtë.

Por ne cilen rrugë, në atë thirrje për luftë, ne ndarjen e plaqkave , ne shkembimin e robereshave??!!
Te dhenat e tjera flasin se jo perveq Kuranit por edhe me mirë se Kurani flitka edhe pllaka qe quhet Levhi Mahfuz ne te cilen eshte shkruar se cka do te behet.
Ku gjindet kjo pllake dhe nga kush eshte shkruar kjo ??!!
Nje nder me të quditeshmet është edhe ajo se simbas shkrimeve islame , shkruan se ne Parajsë ( Xhehnet ) janë dy lumenjë Nili dhe Eufrat-i, duke harruar se keta gjinden në tokë,por se paskan ditur me heret.

Ndersa për verbesin e Zotit , pasiqe Zoti nuk shifka , lexojmë edhe ne ketë Hadith;
HADITHI 35.
All-llahu i Lartmadhëruar zbret çdo natë në qiellin e tokës të tretën e fundit të natës dhe thotë:
"Kush është duke m'u lutur që t'ia pranoj lutjen?; Kush është duke më kërkuar, që t'i jap atë që kërkon? Kush është duke më kërkuar falje, që t'ia fal (mëkatet)?"
në transmetimin e Muslimit hadithi përfundon:
"Dhe kështu vazhdon deri në agim"

Quditerishtë permendet ne Kuran denimi shumë i madhë për mekataret , ndersa më poshtë ne Hadith lexojmë se Zoti eshte berë monoton dhe tash fal cdo gjë , ja të lexojmë më poshtë nga Hadithi:

Hadithi 33
Një rob (i All-llahut) bëri një mëkat dhe tha:
"O Zoti im, ma fal mëkatin!" I Lartmadhëruari tha:
"Robi Im ka bërë një mëkat duke e ditur se Zoti i tij i fal mëkatet, por edhe dënon për ta."
Robi përsëri ka bërë një mëkat dhe ka thënë:
"O Zot, ma fal mëkatin!" I Lartmadhëruari tha:
"Robi Im ka bërë një mëkat dhe ka ditur se Zoti i tij fal dhe dënon."
Robi bëri edhe një mëkat dhe përsëri tha:
"O Zot, ma fal mëkatin!"
Dhe i Lartmadhëruari tha:
"Robi Im e ka bërë mëkatin duke e ditur se Zoti i tij fal dhe dënon për mëkatet.
Bë ç'të duash,Unë të kam falë!"
Këtu Zoti , simbas këtyre qenka lodhur,dhe thotë "Bë ç'të duash,Unë të kam falë!"

Ndersa ne Kuran :

10:27. E ata që bënë të këqia, dënimi i së keqes është aq sa është ajo, ata i mbulon poshtërimi. Ata nuk mund tí mbrojë kush nga All-llahu, fytyrat e tyre, porsi tí kishte mbuluar ndonjë copë e errët e natës. Ata janë banues të përjetshëm të zjarrit.

Atje fal , ndersa ketu denon ???!!!
 
A eshte kjo thenje profetike dhe Kuranore?!
Une sdo të thoja , sepse Zoti thrret ketu per luftë, ose kjo ;

8:12. Edhe kur Zoti yt u kumtoi engjëjve se: Unë jam me ju, pra, inkurajoni ata që besuan! Unë do të hedh frikë në zemrat e atyre që nuk besuan, e ju goditni në qafë e lartë, mëshonju atyre në çdo gjymtyrë (gishtërinj).

ose ketu:


8:67. Për asnjë pejgamber nuk ke qe me vend të ketë robër derisa ta ketë dërmuar me luftë (armikun) në tokë. Ju keni për qëllimpërjetimet e kësaj bote, ndërsa All-llahu dëshiron për ju Ahiretin. All-llahu mbizotëron çdo gjë, di çka është e mirë për robtë.

A janë keto thenje të Zotit??!!

A eshte edhe kjo thenje e Zotit ?!
E shef se si bien ne kundershtim me njera-tjetren , thjeshtë kuptohet se ska të beje hiq me ndonje thenje të Zotit por thjeshtë të një pirati qe ishte i etur për luftë.
Në 28 lufterat e Muhamedit , cilen luftë e kishte per vetmbrojtje ?!
Asnjeren.
Ja cka shkruan Kurani per Shehidin ;

3: 157. E sikur të ishit mbytur në rrugën e All-llahut, ose t’u kikshte zënë vdekja, do të gëzonit falje e mëshirë prej All-llahut që është shumë më e dobishme se ajo çka ata grumbullojnë.

Ndersa për të pasurin thotë Kurani ;

2: 272. “Nuk është obligim yti (Muhammed) udhëzimi i tyre (në rrugë të drejtë), All-llahu e shpie në rrugë të drejtë ate që do. Çkado që të jepni nga pasuria, e keni për veten tuaj, po mos jepni për tjetërkë, por vetëm për hir të All-llahut, e çkado që t’u jepni të tjerëve nga pasuria, ajo do t’u kompensohet në mënyrë të plotë duke mos ju dëmtuar. ”

Pastaj me poshtë ;

17: 33. Dhe mos mbytni njerin që All-llahu ka ndaluar (mbytjen e tij), përveç me drejtësi (që e kërkon sheriati). E kush mbytet pa të drejtë (pa faj), kujdestarit të tij Ne i kemi dhënë të drejtë (të kërkojë drejtësinë), e ai të mos kalojë kufirin në mbytje derisa ai është i ndihmuar (prej Zotit).

Mos te kalon kufirin ne mbytje ???!!
Kjo simbas thenjes  ka të bejë me Zotin??!!
Jo , kjo ka të bejë me gjeneralin Muhamed qe ska lidhje me profeci dhe bie ndesh edhe me hadithet se sdin as andej se cka flet, e keto të thena ne Kuran sot perdoren si shkak i luftes dhe terrorizmit.



Ne ketë Syre flitet edhe keshtu per ndarje të plaqkave ku ketu kersiti sherri.

8;5. (Mospajtimi i tyre për plaçkë është) Ashtu si ai kur të nxori Zoti yt nga shtëpia jote për të vërtetën, e një grup nga besimtarët nuk ishte i kënaqur.

Zoti nuk eshte gjeneral i luftes, dhe se besoj qe ndoj njeri shkon ne luftë për tu levdruar, kjo eshte e quditeshme :

64:14. O ju që besuat, vërtet, disa nga bashkëshortet tuaja dhe nga fëmijët tuaj janë armiq tuaj, andaj kini kujdes ndaj tyre, e nëse nuk merrni masa, nuk ua vini veshin dhe i falni, ta dini se edhe All-llahu është mëkatfalës, mëshirues.

Cfarë kuptimi ka ky ajet ketu?? Ketu edhe gruja dhe femija qenkan armiq , sikur jobesimtaret dhe fiset e tjera qe luftoj Muhamedi me ata.
Si ka mundesi kjo qe të jetë fjala e Zotit.Aspak jo.
Zoti nuk keshillon per luftë , sepse atehere nuk mbetet si Zot por mbetet ushtarë i Muhamedit.
Por sikur të kshillonte për vetmbrojtje atehere do të ishte me mirë , e pse per luftë se ??
Hajde ta shofim se cka na thotë kjo;

57:11. Kush është ai që i huazon All-llahut një hua të mirë e që Ai ti´a shumëfishojë atë dhe ai ka një shpërbllim të mirë.

Cka të i huazon Zotit dikush ketu , kur Zoti paska krejt cka don dhe cdo gjë qenka e tij.
A eshte kjo fjala e Zotit .Jo
Ne Kuran lexojmë edhe atë se i pari musliman është Muhamedi , pastaj thotë i pari është Ademi , pastaj i pari eshte Ibrahimi .
Shtrohet pyetja se cili eshte ketu i pari??

Ja një e dhenë ketu rrethë kesaj;

39:11. Thuaj: Unë jam i urdhëruar ta adhuroj All-llahun, të jem i snqertë në adhurimin ndaj Tij!
39:12. Dhe jam i urdhëruar të jem i pari i myslimanëve!

Pra , ketu qenka Muhamedi i pari?!

Për të qenë i degjuar tek populli , atehere ky duke u shpallur veten si profet thotë se ;

49:2. O ju që keni besuar, mos ngritni zërin tuaj mbi zërin e Pejgamberit dhe mos iu ngërmoni atij si i ngërmoheni njëri-tjetrit, e të zhduken veprat tuaja duke mos ditur ju.

Kush ka guxuar të i kundershtoj diktatoret.
Askush ose fare hiq,sepse ketu ngulej koka ne hu sikur e asaj gruas nepostimin e mehershem.

Zoti luftetar, Zoti urrejtes, Zoti ndeshkues pa asnje meshirë, Zoti nxen hekra per të kallur njerezit ne Ferr etj etj .
Ja edhe nje e dhenë per mostolerancen e vogel të Zotit qe pershkruahet ne Kuran;


7:163 Dhe pyeti ti (Muhammed) për fshatin që ishte në breg të detit e ata e shkelën rendin e të shtunës (që e kishin të ndaluar gjuajtjen e peshqve), kur në të shtunën e tyre peshqit u vinin sheshazi mbi ujë, e në ditën që nuk festonin nuk u vinin. Ja, kështu i sprovuam ata ngase ishin mëkatarë.
7:164. Dhe kur një grup prej tyre thanë: "Përse këshilloni një popull që All-llahu do ta shkatërrojë ose dënojë me një dënim të ashpër?" Thanë (këshilluesit): "Arsyetimi para Zotit tuaj dhe me shpresë që t'ju largohen gabimeve".
7:165. E kur braktisën atë për të cilën ishin këshilluar, Ne i shpëtuam ata që pengonin nga të këqiat, ndërsa ata që kundërshtuan i kapëm me një dënim të fortë, ngase ishin të shfrenuar.
7:166. E kur ata tejkaluan me arrogancë të hapët, nga ajo që ishin të ndaluar, Ne i shndërruam në majmunë të përbuzur.

Sa i keq paska qenë Zoti , veq per shkak të peshqve i shenderroj njerzit ne majmun , atehere cka paska islami kunder teoris se Darvinit ??!!



Ose për të vertetuar se Kurani nuk fjala e Zotit lexojmë;

38: 87. Ky (Kuríani) nuk është tjetër vetëm se këshillë për botët.

Pra nuk ka lidhje me Zotin.
9: 5. E kur të kalojnë muajtë e shenjtë, luftoni idhujtarët kudo që tí gjeni, robëroni dhe ngujoni ata, e vinju pritë në çdo shteg. Në qoftë se
pendohen, e falin namazin dhe e japin zeqatin, atëherë ua lëshoni rrugën, se vërtet All-llahu falë është mëshrues.

Kjo ka të bejë total me konvertimin nme dhunë në islam.
Eshte edhe qudi kur Ne Kuran lexon edhe keto gjera qe betohen sa kuaj , sa ne ullinj e sa ne qytete, si ketu me poshtë;

95:1. Pasha fikun dhe ullirin!
2. Dhe (kodrën) Turi Sina-en!
3. Dhe këtë qytet të sigurisë!

ose;

100:1. Pasha vrapuesit e shpejtë (kuajt) që hingëllojnë!
2. E që me thundrat e tyre nxjerrin xixëllima zjarri nga gurët,
3. Dhe të cilët vërsulen herët në agim.
4. E me të (vërsulje) atëherë çojnë pluhur.
5. Dhe ashtu hidhen në mesin e grumbullit (të armikut).

Po keto , si sqarohen të gjitha keto be e betime??
Shifet kjart se shkrimet e tilla nuk janë bazë e fjales se Zotit sepse Zoti sdo të kishte nevojë të betohej ne kuaj , ulli , qytete etj etj.
Mirpo, nese i referohemi Kuranit edhe Haditheve , do të nxjerrim ne perfundim edhe figuren e Muhamedit , se me të vertet a ishte ai njeri qe Zoti do të i thoshte fjalen e tij ose ta gradonte si profet.
Qe nga fillimi i perhapjes se islamit ose tentimit të perhapjes se islamit , Muhamedi kishte me vete edhe Ebu Bakr të cilin do të e bente edhe si vella të vetin , mirpo me vonë , ky do të i kerkon vajzen e Ebu Bakr per grua edhe pse kjo ishte vetem 6 vjeqare , e ne ketë moment , Ebu Baker do të thotë ;


Volume 7, Book 62, Number 18
Kliko mbi linkun këtu
The Prophet asked Abu Bakr for 'Aisha's hand in marriage. Abu Bakr said "But I am your brother." The Prophet said, "You are my brother in Allah's religion and His Book, but she (Aisha) is lawful for me to marry."

Pra , pak si shkurt ;

"Je vella i imi.
Je vella i imi ne fen e Allahut dhe librit te tij por ajo ( Ajsha) eshte e lejuar të martohet me mua."

Por , kur ishte ne pyetje martesa e tij me te bijen e Hamzes , ai e kundershton ketë se Hamzen e ka vëlla nga gjaku , njejtë sikur Ebu Bakrin dhe per atë nuk ia merrë vajzen e Hamzes , ndersa per Ajshen nuk vlejnë keto rregulla të vllaznillakut.
Lexo per ketë hadithin;

Volume 7, Book 62, Number 37
Kliko mbi linkun këtu
Narrated Ibn 'Abbas:
It was said to the Prophet, "Won't you marry the daughter of Hamza?" He said, "She is my foster niece (brother's daughter). "

Pak si shkurt ;
"Do të e martosh vajzen e Hamzait ??
Ai tha ; Ajo eshte vajza e vellaut tim "

Pra per ketë vlente e per Ajshen jo ??

Te gjitha keto , kuptohet se cka i pelqen Muhamedit lejohet , se paska thenë Zoti , cka ne fakt , edhe ne anen morale , nje njeri qe trajtohet sikur vella nuk mund të i marresh vajzen per djalë e lere ma per veti .Krahasim mosha por edhe lidheshmeria dhe shoqeria.

Por ne ketë sure lexojmë ;
16:94. Mos i përdorni betimet tuaja për dredhi mes jush, e të rrëshqitni pas forcimit, e të shijoni të keqen (e dredhisë nga rruga e All-llahut, e ju do të keni dënim të madh.

Por betimi ne mes të Ebu Bakr dhe Muhamedit u keqperdor ,atehere ketu nuk është ndegjuar fjala e Zotit, sepse ky i mori vajzen vellaut të vetë (jo biologjik) ??!!
Perse u vra Shaaban Ibn Khalid al-Hazly nga urdheri i Muhamedit qe e urdheroj Abdulla Ibn Anis ta kryej ketë punë dhe edhe koken e ketij të e ngul ne huj njejtë sikur të plakes Um Qurfa
Për agjesimin e atyre qe deshti Muhamedi , lexojmë edhe ne Kuran si me poshtë;

8:30. Përkujto (o i dërguar) kur ata që nuk besuan thurnin kundër teje; të ngujojnë, të mbysin ose të dëbojnë. Ata bënin plane, e All-llahu është më i miri që asgjëson (dredhitë).
Duke vazhduar me tutje dhe duke u bazuar ne shkrimet e islamisteve , të cilet me të vertet bien ndesh me cdo gjë persa i perket islamit , veprave të kryera nga porfeti , atehere lexojmë per qudi edhe thenjet e tilla qe janë një llojë miti i dobet e qe mundohet të lidhet me vepren e Zotit ne islam , cka ne fakt , as nuk ka burim e as bindje qe mundet të lidhet me atë se islami eshte feja e Zotit ose ajo e drejta.

Per qudi lexojmë ketu ;

"Meleket kane larë Hanzal ibn Amr
Allahu xh.sh. ne Bedr ka derguar 1000 melek"

Cilet janë ata melek (Engjuj ) qe paskan la ketë luftetar??!!
Perse shkuan keta engjuj ne luftë.Engjulli eshte miresi , bamires ne bazë të shkrimeve, por Zoti paska derguar super suhtrin e vetë të zbritur nga qielli me shpatë ne dorë.


Ose me keq se kjo lexojmë me poshtë:

"Dy lumenjt e Xhennetit ne dunja jane Nili dhe Eufrat."

Ketu lumenjë, nuk janë ne Xhenet, sdihet qe dikush i ka pa ose ka të dhena te tilla , por per mosnjohurin e tre ne atë kohë (njohurin gjeografike ) mendojnë islamistet dhe shkruesit e Kuranit dhe librave islame se keta lumenjë gjinden ne qiell dikun .Jo, këta lumenjë gjinden në tokë.
Sa qudi kjo , qudi qe nuk eshte vetep për tu befasuar por edhe per të qeshur .

Pastaj mbi nenvleren e Kuranit dhe rendesin e pllakes lexojmë:

"Levhi Mahfuz eshte pllaka ne te cilen eshte shkruar se cka do te behet"
Pra ne kundershtim me Kuranin, ketu flitet se me shumë se Kurani din Pllaka se cka shkruhet se cka do të behet.Kush e ka pa ketë pllakë-askush.
Atehere ne bazë të ketyre thenjeve Kurani duhet të bie poshtë sepse pllaka din me mirë dhe ka të dhena të sakta sesa Kurani.
Më poshtë, nga Hadithet , si cdo her elexojmë qudirat me të medha , të mos themë genjeshtrat dhe humore.
Ja ketu se cka shkruhet;



HADITHI 35.
All-llahu i Lartmadhëruar zbret çdo natë në qiellin e tokës të tretën e fundit të natës dhe thotë:
"Kush është duke m'u lutur që t'ia pranoj lutjen?; Kush është duke më kërkuar, që t'i jap atë që kërkon? Kush është duke më kërkuar falje, që t'ia fal (mëkatet)?"
në transmetimin e Muslimit hadithi përfundon:
"Dhe kështu vazhdon deri në agim"

Cfarë qudije !!!
Kush e pa qe zbret , a thua ai nga atje nuk po shifka ose qenka verbuar e shurdhuar qe të pyetë se kush e cka eshte duke u ba.Ketu bjen krejt poshtë teoria e besimit islam per Zotin , sepse si ne krejt citimet ne Kuran edhe ektu e sqarojnë Zotin sikur një qe sdin gja por i duhet për të shikuar dhe pyetur, e me e keqja eshte se kush e ka pa qe zbriti .
Kuj i´a fali mekatet pasi zbriti??!!
Ne cka vertetohet kjo.


Si i zbriten Muhamedit ajetet??
Të lexojmë me poshtë;

"Tregimi i tretë ishte kur profeti s.a.v.s. i tha Ajshes r.a.: “Mund të më përgjigjesh në një pyetje që do ta parashtroj, mirëpo pasi të konsulltohesh me prindërit e tu.” Ajshja r.a. i tha: “Cila është ajo pyetje?” Profeti s.a.v.s. filloi t’i lexojë ajetet: “O ti pejgamber, thuaju grave tua: Në qoftë se e lakmoni jetën e kësaj bote dhe stolitë e saj, atëherë ejani, unë po ju jap furnizimin (për lëshim) dhe po ju lëshoj ashtu si është e rrugës. E nëse e doni All-llahun, të dërguarin e Tij dhe botën tjetër, atëherë të jeni të sigurta se All-llahu ka përgatiur shpërblim të madh për ato prej jush që bëjnë punë të mira.” (33: 28-29). Kur e dëgjoi këtë Ajshja r.a., tha: “O i dërguar i All-llahut, pse më duhet t’i pyes prindërit?! Unë e preferoj All-llahun, të dërguarin e Tij dhe botën e ardhme më shumë komoditetet e rëndomta.” Profeti s.a.v.s. u nda i kënaqur prej përgjigjes së Ajshes r.a. dhe i tha që këtë pyetje do t’ua parashtrojë edhe bashkëshorteve tjera. E bëri këtë dhe secilës që ia thonte këtë pyetje, ia tregonte edhe atë që Ajshja r.a. e kishte thënë."


Ky eshte vetem disa nga shembujtë kur Muhamedi flet vetë, pra pa ia diktuar Zoti ajetin, dhe ky ajet zbriti per shkak se ;

".... Gjithë bashkëshortet e profetit s.a.v.s. njëzëri u ankuan tek ai për pamjaftueshmë rinë e ushqimeve. Profeti s.a.v.s. në këtë rast tregoi pakënaqësi. Ebu Bekri r.a. dhe Omeri r.a. i thanë bijave të tyre që ta ndalojnë turrin e tyre kundrejt profetit s.a.v.s. për ta shtypur atë në shtimin e furnizimeve ushqimore, megjithatë bashkëshortet tjera e vazhduan atë kërkesë. Më në fund profeti s.a.v.s. vendosi që t’i ndërpresë marrëdhëniet me gratë e veta për një muaj. Ai u largua edhe nga dhoma e tyre. Me këtë rast u krijua një përzierje e madhe ndër njerëz dhe ata menduan se profeti s.a.v.s. ishte shkurorëzuar me gratë e tij. Omeri r.a. kërkoi që të flasë me profetin s.a.v.s. dhe për këtë herë nuk iu plotësua dëshira. Kërkoi edhe për të dytën herë, e edhe këtë nuk arriti të takohet me të. Për të tretën herë, më në fund, profeti s.a.v.s. ia plotësoi dëshirën atij dhe e pranoi të bisedojë me të për këtë çështje. Kur hyri Omeri r.a. në dhomën e tij, e pa të shtrirë në një shtrojë të pagdhendur dhe të papërshtatshme për të qëndruar në të, prej së cilës (shtrojë) profetit s.a.v.s. i kishin mbetur shenja në trupin e tij fisnik. Enët ngrënëse ishin në tokë të shpërndara prej njëra-tjetrës. Kur Omeri r.a. e pa këtë skenë, u pikëllua shumë dhe e pyeti: “O i dërguar i All-llahut, a je shkurorëzuar me gratë e tua?” Profeti s.a.v.s. iu përgjigj: “Jo!” Omeri r.a. më pastaj e transmetoi këtë lajm deri tek besimtarët. Ai muaj kishte 29 ditë dhe ai s.a.v.s. u kthye prej dhomës së tij në të cilin qëndroi i izoluar. Kur u kthye tek gratë e tij, Ajshja r.a. ishte e para e cila u vizitua ng ai."


Siq shifet profeti per ketë tregoj paknaqesi por për të i qetesuar gjerat , për të qenë i ndegjuar nga tjeret, ai per cdo gjë qe i konvenoj , zbriti Ajete , por Zoti nuk i´a zbriti.
Të shkojmë tash ne ananliza se si thanë të tjeret kunder Muhamedit , por bazuar ne fakte;

Muhamedi predikoj islamin duke e mbajtur shpaten ne një dorë kurse Kuranin ne doren tjeter (Prof.Wilfred Cantwel Smith)

Dr R.Rozu thotë:Gjeneralet e Muhamedit predikuan Islamin duke mbajtur shpaten ne dorë e Kuranin ne doren tjeter.

Smithi thekson se nuk sihin gejneralet (Kalifet) por ishte vete Profeti i cili e predikoj fen Duke mbajtur shpaten ne njëren dorë kurse Kuranin ne te tjetren .

Gjorgj Sale shkruan :Kur ndjekesit e Profetit iu shtuan per nga numri , atehere ai deklaroi se Zoti e ka lejuar atë qe te sulmoj mosbesimtaret me qellim qe te zhduket idhujtaria dhe te stabilizohet religjioni i vertet.

Dr C.G. Fanderi i cili gjatë pjese se fundit te shekullit XIX i angazhuar aktivisht ne punen misionare ne mesin e muslimaneve indian ne vepren e tij " Profeti fals i Islamit " shkruan :

1.Gjatë 13 viteve Muhamedi e perhapi dhe e predikoi fenë e tij te re ne bazë te kushteve te pajtushmeris dhe me durim te madhë.

2.Tani në Medinë ai u bë Al-Nabio Bis sejf (profet i shpates)

3.Nese ne e studijojm sjelljet e ithetareve te Muhamedit , ne shofim se ata ishin te mendimit se nuk eshte e domosdoshme per ta qe te ndjekin ndonje kod religjioz dhe moral.Zoti nga ata kerkoj vetem një gjë: se ata duhet te luftojnë per hir te Zotit me shpata , shigjeta dhe kama per te vazhduar vrasjen.Te njejten e shkruan dhe Aloj Sprangleri , Henri Kope , Vashington Irving dhe te tjerë.

Lideri i madh Gandi ishte njeri mjaft mendjehollë , andej ai e korigjoi veten dhe ne gazeten e tij "Young India " shkroi : "Sa me shumë qe studijoj po zbuloj se forca e Islamit qendron ne shpatë."
Në të gjitha studimet dhe shkrimet me heret, u njohem  ne vertetesi se Muhamedi ishte një urdherdhenes për egzekutim , ndarje plaqkash dhe një njëri qe mbante shpaten në dorë duke u munduarë të predikoj dicka qe "kishte lidheshmeri me Zotin."

Duke u bazuarë cdo here në fakte , sjellim edhe tash fakte të reja të cilat vetem me fjalë boshe ose ofendime munden të mohohen , perndryshe jo , sa qe edhe me heret nuk arriten të mohohen faktet njera pas tjeteres.

Profet ?!
Si ka mundesi?!


Zainebi nga Jahsh ishte gruja e djalit të adoptuarë të Muhamedit .Muhamedi u interesua për ketë femer dhe e mori për grua të vetë dhe pas ketij rasti , zbriti ajeti 33:37 qe deshmon se Muhamedi " profeti " mundet të marrë të cilen grua ai të ketë deshirë.
Muhamedi u martua me Zainabin ne vitin 626.

Pra , si edhe me heret, cdo here zbresin ajete të cilat e mbeshtesin Muhamedin për lakmit e tij personale dhe private , edhe pse , martesat e tij mund të klasifikohen martesa me të aferm të tij me shumë sesa me të larget nga gjaku.Si mirret gruaja e djalit (jo biologjik)

Se kjo qendron e bazuar në Kuran , kemi edhe citimiet qe thonë se ;

33:50. O ti Pejgamber, Ne të kemi lejuar gratë, të cilave u ke dhënë shpërblimin e kurorës, dhe ato që me ndihmën e Allahut hynë në posedimin tëned (robëreshat e luftës) dhe bijat e axhës tënd, bijat e hallave tua e dajës tënd, bijat e tezeve tua (të janë lejuar, pos grave me nuqah dhe të afërtat), të cilat kanë migruar (kanë bërë hixhret) si ti, dhe një grua besimtare nëse ajo ja falë veten Pejgamberit dhe nëse Pejgamberi dëshiron të martohet me të (një martesë e tillë pa shpërblim të niqahit) duke qenë kjo (rast) vetëm për ty e jo edhe për besimtarët. Ne e dimë se ç’u kemi bërë atyre obligim rreth grave të tyre dhe rrëth atyre që i kanë në pronësinë e vet, ashtu që ti të mos keshë vështirësi, e All-llahu është që falë shumë, është mëshirues.


Shifet se krejt lejohen , atehere me të vertet konkludojmë se islami ehste i bazuarë vetem ne lakmimet sexuale dhe pasurin e ska të bejë asgjë me profeci.


Për të i vendosur kapakin për ketë , shumë ajete flasin se Muhamedin nuk benë ta kundershtosh sepse ;

4:14. Kush e kundërshton All-llahu dhe të dërguarin e Tij, dhe i shkel dispozitat e Tij, atë e shtie në zjarr të përjetëshëm. E për të është një dënim i rëndë.

Por duke debatuarë edhe me heret rethë Ferexhes , shumë janë munduarë të e demantojnë atë se ne Kuran nuk shkruan askund qe të bahet Ferexhja por ne Kuran shkruan dhe udhezohet që ;

33:59. O ti Pejgamber, thuaju grave tua, bijave tua dhe grave të besimtarëve le të vëjnë shamitë (mbulojë) e veta mbi trupin e tyre, pse kj0 është më afër që ato të njihen (se nuk janë rrugaçe) e të mos ofendohen. All-llahu fal gabimet e kaluara, Ai është mëshirues.

Ndersa për të u mbrojtur nga xhelozia dhe nga friga se dikush do të i´a merrte gratë, zbret ajeti që e bllokon ketë dhe e benë Muhamedin më të sigurtë se gratë s´do të iá prek askush , ja cka shkruan ne Kuran për ketë;

33:53. O ju që besuat, mos hyni në shtëpitë e Pejgamberit ndryshe vetëm se nëse u lejohet për ndonjë ngrënie e duke mos pritur përgatitjen e saj, por kur të thirreni, atëherë shpërndahuni, duke mos hyrë në bisedë me njëri tjetrin, vërtet këto (pritja, qëndrimi, biseda) e mundojnë Pejgamberin, por ai turpërohet prej jush; All-llahu nuk i turpërohet realitetit. E kur kërkoni prej tyre (grave të Pejgamberit) ndonjë send, atë kërkonie pas perdës, kjo është më e pastër për zemrat tuaja dhe të tyre. Juve nuk u takon ta mundoni të dërguarin e All-llahut, e as të martoheni kurrë me gratë e tij, pas (vdekjes së) tij. Këto janë te All-llahu mëkat i madh.

33:54. E shprehët ju haptazi ose fshehtazi ndonjë send, s’ka dyshim se All-llahu çdo send e di.


Qeshtje epshesh dhe pasurie , jo profeci.

Duke vazhduar me tutje me hulumtimin drejtë Islamit , ne shumë shkrime dhe lexime takohemi ne të dhena të quditeshme , pra të dhena për vrasje , ndales apostacie etj .
Te analizojmë pak më poshtë;

Volumi 3, Libri 41, Numer 602 (edhe ne librin e Sahih Muslim, libri 4, nr 1369; edhe ne Sunan Abu Dawud, libri 2, kap. 197, nr 548; edhe ne Sunan Nasa’i, libri 10, kap. 516, nr 851) shkruan se ;

Profeti flet për ata të cilet nuk besojnë plotesishtë, dhe ne ketë ai edhe thotë se do të u´a kall shtepit, por kjo nuk mbaron me kaq , se ne shkrimet e tjera ai edhe thotë se do të i vrasë ata të cilet largohen nga Islami ne besimin tjeter lexo ne ;
(Volumi 4, Libri 52, Numer 260 (edhe volumi 9, libri 84, nr 57; edhe ne Sunan Abu Dawud, libri 33, kap. 1605, nr 4337)
Ndersa ne Sunan Abu Dawud, libri 33, kap. 1605, nr 4347 flitet se nese një sllav tenton të ik ose të mos pranon besimin islam , ai me doemos duhet të vritet.

Sunan Ibn Majah, libri 20, kap. 2, nr 2535
Vraje atë qe nderron besimin e tij nga Islami ne të tjeter.

Volumi 4, Libri 56, Numer 814 (edhe ne Sahih Muslim, libri 38, nr 6693) shkruan:

Ishte i krishteri ai qe lexoj dhe i shkroj Suret al-Baqara dhe Al-Imran ashtu si i thoshte Muhamedi dhe ky kishte kaluar ne Islam por me vonë do të kthehet prapë ne të Krishter dhe do të thotë ;

"Muhamedi nuk din asgjë se cka kam shkruar une për të, ai nuk kupton aspak "
Per ketë veper , ai do të nxinet dhe të urdherohet të digjet i gjallë , mirpo , pas djegejes se tij , banoret shkuan dhe e hapen varrin e tij dhe të gjithë flisnin se ishte ky urdher i Muhamedit , mirpo, Muhamedi urdheroj qe varri të hapet me thellë ne menyrë qe askush të mos e nxjerr po banoret prapë e nxorren , e pas ketij akti , Muhamedi urdheroj se per të kryer ketë akr , i kishte ardhur Ajeti nga Allahu por kur poplli nuk u binden , ateher ai tha se e njejta gjë i gjenë të gjithë ata qe flasin kunder të derguarit të Allahut.

Ndersa në Volumin 5, Libri 59, Numer 630 (edhe ne volym 9, libri 84, nr 58; edhe Sahih Muslim, libri 20, nr 4490; edhe në Sunan Abu Dawud, libri 33, kap. 1605, nr 4340) thuhet;

Profeti i Allahut e dergoj Abu Musen dhe Muadh Bin Jabal ne Jemen.
Por Abu Musa u kthye me vonë me një njeri të lidhur duart dhe ky i kishte hypur ne qaf.
Muadhi erdhi me vonë , i hipur ne një kali, nga largë e pa një turm njerezish të rrethuar dhe u afrua aty , kur e pau Abu Musen e pyeti ;
O Abdullah bin Qais! Cka eshte kjo?
Abu Musa u pergjegj ; " Ky njeri eshte kthyer ne Judizem pasiqe ishte Musliman"
Muadhi tha ; Une nuk dua të diskutoj por vraje " Abu Musa prapë perseriti ;
Zbrit poshtë , sepse ky eshte fajtor .
Muadhi tha ; Nuk du të diskutoj por vraje .
Dhe Abu Musasa urdheroi qe ky të vritet dhe ky edhe u vra.
Këtu është rrenja ku "talibanet e tokave shqiptare " bazohen , sepse keshtu e lejon urdheresa dhe feja.

Ne fakt , të dhena të tilla ka të mjaftushme cka cdo here lidhet cdo gjë se Islami nuk ka qenë nuk eshte dhe s´ka qellim të paqes aspak.
Perderisa të dhenat burojnë nga librat e studjuesve dhe dijetarve Islam , atehere cdo gjë perputhet me realitetin.
Per qudi hasim në të gjithë ata qe ishin prijes të Islamit , se kush me pak e kush em shumë do të ndikonte me krejt forcen që islami të behet fe , ja një e dhenë ,e poshtë:

Surja Abu Dawud, libri 12, kap. 1086, nr 2917
Ne (Kurran 4:33) shkruhet ne lidhje me Ebu Bakr dhe djalin e tij Abd al-Rahman i cili refuzoj të e akseptoj Islamin .Ebu Bakr nuk do të i jep mundesi tjeter perpos kesaj ....dhe Abd al Aziz thotë se ; Ai nuk e parnoj Islamin perderisa u detyrua me anen e shpates.

Atehere , kur ky detyroi të birin keshtu , cka sdo të ektë berë ndaj botes dhe nejrzis ,e per ketë, cdo kush qe sot e nderron besimin nga Islami ne tjetrin , ai duhet të mbrohet dhe frigohet nga vdekja.
Të shkojm tash me tutje dhe të analizojmë shkrimet se Kurani dhe Islami nuk janë paqe dhe se vetë Muhamedi është Autori i Kuranit në prapavi.

Ja disa të dhena .

Al-Huverith b.Nukejdi i cili e zuri bijen e Profetit Zejneben kur ajo ishte duke udhetuar nga Mekka ne Medinë i cili e nxiti deven dhe ajo deshtoi per shkak te sulmit pasi ishte shtatzene,për ketë rast Profeti dergoj disa njerez me urdher qe nese e gjajn Habbar b.al-Asvadin ose Al-Huverthin ata duhet te vriten .

Pra, të vriten , sepse ky quhej "Profet "
Por përsa i perket lirisë se mendimit , deshires për fe atehere më poshtë lexojmë se :

Ikramah rrefen se ai ka degjuar se disa zindikë u sollen para Hazret Aliut dhe ai urdheroi qe ata te digjen per se gjalli.Ibn Abazi rrefen se veprimi i tij ishte gabim sepse profeti i shenjt Muhamedi ka thenë se vetem Zoti ka te drejtë ta denojë dikë me zjarrë .Ai vetem pat thenë " Vritni secilin qe e nderron fen e vetë "
Shfletimi historik i historis islamike i 1300 vjeteve per te gjetur numrin e muslimaneve te ekzekutuar per shkak te konvercionit te tyre nga islami nuk eshte i vogel.
Si shembull mund te marrim ekzekutimin e Malmonidesve ne Kairo, per Maronite Amir Junusin ne Liban dhe per ekzekutimin e Rashid -ud-Dinit ne Tebriz.

Xhad b.Derhami u denua me vdekje me urdherin e Hisham b. Abdul Malikut ne Kufa apo ne Vasit ne vitin 124 apo 125 pas Hixhres.Ai ishte ekzekutuar per perparimin e doktrinave te Mutazilit rreth Kuranit te krijimit e te vullnetit te lirë.Ne vitin 167 pas hixhres poeti irakian Bashir b.Burda u ekzekutua , u rrah dhe u hodh ne një moqal ne Batiha.

Al-Husen b.Mansural Hallaxhi u ekzekutua ne vitin 309 pas Hixhres per blasfemi sepse pat deklaruar se ka lidhje substancionale me Zotin .

Shahib ud -Din al-Suhravardi u denua me vdekje me urdherin e Al-Malik al Zahirit ne vitin 578 pas hixhres , ku krimi i tij ishte se ai i konsideronte te verteta te gjitha gjallesat dhe krijesat dhe se bazonte argumentin rreth Zotit mbi simbolin e drites.

Te dhenat shkencore ishin te pa permendura akoma ne Kuran.
Nje poet i madhë persian i cili ishte monist dhe mohonte ekzistencen e materjes nga perendia u egzekutua ne mbreterin e Orengzebit (1658-1707)

Abdullah b.Sadi ishte njeri nder shkruesit e Muhamedit në Medinë.
Ai hoqi dorë nga besimi dhe filloj te flasë keq kunder islamit.Ai shkruante diktimet e Muhamedit ne Kuran andej largimi i tij krijoj huti te madhe ne mes të Kurejshve te Mekkes.Pas stabilizimit te paqes ne Mekkë , vellau i itj ne shpirt Uthama b. Affani beri një ndermjetsim te Profetit në emer te tij dhe ai u fal.

Pra , Kurani nuk është aspak fjala e Zotit por vetem shkrime të cilat ishin të detyruara me dhunë të shkruhen nga vetë thenja e Muhamedit, pra ky ishte vetë autori.

Një Profet duhet te jete pajtim me Fjalen e Perendise ne te kunderten nuk eshte Profet, pra duhet te jete ne pajtim me ate se cfare eshte shpallur me heret.
Muhamedi nuk e përmbushë ketë kriter, sepse ai ishte udheheqes lufte, i prirë për luftë, per grabitje , sllavizim etj etj.

Si cdo here , lexojmë në Kuran:

9:111. All-llahu bleu prej besimtarëve shpirtërat dhe pasurinë e tyre me xhennet. Luftojnë në rrugën e All-llahut, mbysin dhe mbyten. (All-llahu dha) Premtim të cilin e vërtetoi në Tevrat, Inxhill e Kur'an. E kush është më zbatues i sigurt i premtimit të vet se All-llahu? Pra, gëzonju tregtisë që bëtë me Të. Ky është suksesi i madh.

Por, si luftetar nuk mund të mohohet ngase cdo gjë perputhet edhe ne kUran dhe en Hadithe, por profet jo, dhe për ketë arsye , bota islame mendon cdo herë qe të lufton botrat tjera , krejt kjo nga urdheresat ne Kuran dhe nga profeti i cili ka thenë ;
"Jam urdheruar t'i luftoj njerzit derisa ata te besojne Allahun dhe te Derguarin e tij".
Ndersa studjuesja Wafa Sultan thotë se ;
Kur myslimanet i ndane njerzit ne Myslimane dhe Jo-myslimane, dhe thirren të i luftojne te tjeret derisa ata te besojn ate qe e besojn vet (myslimanet), ata e filluan kete perplasje, dhe filluan kete lufte. Per ta ndalur kete lufte, ata duhet t'i ekzaminojne Librat e tyre Islame dhe plan programin e tyre, i cili eshte i mbushur me thirrje per "takfir" dhe per lufte kunder "pabesimtareve".

Dhe më pas kjo thotë ;

"Cili civilizim ne bote lejon t'i quaj njerzit e tjere me emra qe ata nuk i zgjedhin per vetveten. Njehere, ai i thirre ata Ahl Al-Dhimma, tjetren here i thirre "Njerzit e Librit", dhe pastaj heren tjeter i krahason ata me majmune dhe derra, ose i thirre te Krishteret "ata qe shkaktojn zemerimin e Allahut". Kush ju tha juve se ata jan "Njerzit e Librit"? Ata nuk jane Njerzit e Librit, ata jane njerzit e shume librave. Te gjithe librat e dobishem shkencor qe keni sot jane te tyre, frutet e mendimit te tyre te lire dhe mendjes krijuese te tyre. Çka ju jep juve te drejten t'i quani ata "keta e shkaktojne zemerimin e Allahut", apo "keta e kane humbur rrugen", dhe vjen kete dhe thote qe religjioni i juaj ju urdheron qe t'i shmangeni ofendimit te besimet e te tjereve? "

Por urrejtja e madhe ndaj Jehudeve bie ne ndesh me shkrimet ne Kuran dhe urrejtjen qe kan muslimanet ndaj tyre.
Ja cka thotë prapë Psikologeja dhe Studjuesja per ketë;

"Cifutet kane ardhur nga tragedia (e holokaustit), dhe kane detyruar boten t'i respektojne ata, me njohurine e tyre, jo me terrorin e tyre, me punen e tyre, jo me te qarat dhe ulerimat e tyre. Njerezimi i detyrohet shume zbulimeve dhe shkences te shek. 19 dhe 20 shkencetareve cifute. 15 milione njerez, te shperndare ne te gjithe boten, u bashkuan dhe i fituan te drejtat e tyre permes punes dhe njohurive te tyre. Ne nuk e kemi pare asnje cifut ta shkatrroje nje Restoran Gjerman. Ne nuk e kemi pare asnje cifut ta shkatrroje nje kishe. ne nuk kemi pare asnje cifut duke protestuar duke mbytur njerez. Myslimanet kane kthyer tri statuja te Budes ne rrenoja. Ne nuk kemi pare asnje budist duke djegur nje Xhami, duke mbytur nje musliman, ose duke djegur ambasada. Kjo rruge nuk tregon asnje rezultat. Muslimanet duhet te pyesin vetveten se cfare mund te bejne ata per njerezimin, perpara se ata te kerkojne nga njerzimi t'i respektoje ata. "

Ndersa Jezusi ;
 
Askund nuk thotë qe të digjen e vriten për se gjalli ata qe si besojnë.
Askund nuk thotë qe Zoti dhuron hurme e hyrija.
Askund nuk thotë mbytni ata qe nuk besojnë.
Askund nuk flitet për Jezusin si kalores e gjeneral lufte.
Askund nuk kerkon liftë ne emerë të Zotit.
Askund nuk kerkon ndikimin e dhune.
Ai kërkon drejtësi, miresi, falje , durim.
Muhamedi dhe ndodhit e jetes se tij janë të ngaterruara aq shumë, saqe edhe vetë studkuesit islam bien ne dilema të ndryshme.

Llogaritë e Syreve lidhur me jetën tradicionale të profetit, duke përfshirë dhe betejat e tij). Syra më e kuptueshme ka qenë e shkruar nga Ibn Ishaq (ka vdekur në vitin 765 PAS K.), edhe pse asnjë nga këto dorëshkrime nuk ekziston sot. Pra, ne jemi të varur nga Syra e Ibn Hisham (ka vdekur më 833 pas.K), e cila supozohet të jetë e marrur nga ajo e Ibn Isakut, me lejen e tij, sipas hulumtimeve të Patricia Crone, ai la anash ato fusha, pjesë, të cilat kanë mundur të shkaktojnë ofendime, gjithcka që ai e ka kuptuar si të neveritëshme, poezitë që nuk ishin testuar askund tjetër, si dhe qështjet të cilat nuk ka mundur t"i pranojë si të vlefshme (Crone 1980:6). Hadithet janë me mijëra në numër dhe janë tregime të shkurta (akhbar) mbi atë cka ka thënë dhe vepruar profeti, e të cilat ishin mbledhur nga myslimanët në shekullin e nëntë dhe të dhjetë. Nga gjashtë përmbledhjet e famshme të Haditheve, ato nga al-Bukhari (ka vdekur më 870, PAS K.) janë konsideruar nga myslimanët si më autoritative.
Ta´rikh-et janë histori ose kronologji nga jeta e profetit, më e njohura është shkruar nga al-Tabari (ka vdekur më 923, PAS K.) herët në shekullin e dhjetë.
Tafsir-et janë komente ose shpjegime mbi Kuranin, gramatikën e tij dhe përmbajtjen e tij; më e njohura është e shkruar gjithashtu nga al-Tabari ( ka vdekur më 923, PAS K.).
Ndërsa myslimanët mbajnë një shikim të lartë për të gjitha Shkrimet, duke përfshirë Besëlidhjen e Vjetër dhe të Re, ata kërkojnë një pozitë supreme dhe të veqantë për Kuranin, duke shpallur ngjitjen e tij mbi të gjitha shkrimet, për shkak se, sipas tyre, në fillim, nuk ishte shkruar kurrë nga njeriu dhe kështu kurrë nuk ishte infektuar me mendimet ose stilet e njeriut. Për arsye si kjo shpesh është referuar si "Nëna e Librave" (e marrë nga sura 43:3-4).
Studiuesi i hershëm gjerman Salomon Reichnach në analizat e tij të rrepta shpall që: " Nga pikëpamja e literaturës, Kurani ka pak merita. Recitimet, përsëritjet, sjellja prej fëmije, mungesa e llogjikës dhe zbulimet koherente të lexuesit të papërgatitur në cdo faqe, është poshtëruese për inteligjencën njerëzore të mendojë që kjo literaturë mediokre të ketë qenë subjekt i komenteve të panumërta, dhe që miliona njerëz janë duke harxhuar ende kohë duke e përvetësuar atë." (Reinach 1932:176)
Në një frymë të tillë, enciklopedia e McClintock dhe e Strong-ut tregon që:
"Qështja e Kuranit ështe jashtëzakonisht jokoherente dhe moralizuese, libri duket qartë që është shkruar pa rregull llogjik të mendimeve madje si i tërë ose pjesë-pjesë. Kjo arsyetohet me parregullsinë dhe mënyrën e rastësishme me anë të së cilës thuhet që libri është dhënë. (McClintock and Strong 1981:151)"

Madje dhe myslimani i hershëm, studiuesi Dashti, ankohet për defektet e Kuranit, duke thënë: ‘‘Fatkeqësisht Kurani është redaktuar keq; përmbajtjet e tij janë parapërgatitje të topitura." Ai arrin në rezultatin që, "të gjithë studentët e Kuranit habiten përse redaktuesit nuk kanë përdorur metodat logjike dhe natyrale për të vënë një rregull të zbulesave sipas datave, qëkur kopja e tekstit të Ali ibn Taleb humbi." (Dashti 1985:28)
Në leximin e sureve të Kuranit dikush shpejt mund të kuptojë që ky nuk është sipas kronologjisë. Sipas traditës kapitujt më të gjatë që në fillim janë ata që janë shkruar më vonë, dhe kapitujt më të shkurtër që gjenden në fund konsiderohen më të vjetrit. Ende e njëjta traditë na tregon që janë disa sure të cilat përmbajnë brenda tyre zbulesa të hershme apo të vona.
Një problem tjetër është ai i përsëritjes. Na është treguar që Kurani ishte i supozuar që të mbahej mend nga ata që ishin analfabetë dhe të pashkolluar. Prandaj është përfshirë në një princip, në një përsëritje të pafund të të njëjtit material (Morey 1992:113). E gjithë kjo të drejton në një ngatërresë të mirëfilltë për lexuesin fillestar, dhe duket që na drejton në një stil që të kujton tregimtarët e përmendur më sipër. Kurani ka vështirësi të tjera që i përkasin literaturës së tij. " Rëndësia e subjektit brenda kapitujve individualë hidhet nga një temë tek tjetra, me dyfishime dhe parregullsi të dukshme në gramatikë, ligje dhe teologji të bollshme" ( Rippin 1990:23 ). Gjuha që është përdorur është semi-poetike, ndërsa gramatika, e lënë pas dore, është kaq eliptike dhe shpesh e turbulltë dhe e dyshimtë. Ka mosmarrëveshje gramatikore (p.sh. përdorimi i foljeve në shumës të shoqëruara me subjektet në njëjës), dhe variacione në trajtimin e gjinisë së emrave (p.sh. shiko suret 2:177; 3:59; 4:162; 5:69; 7: 160; 63:10) (Rippin 1990: 28). Shumë herë tek fjalitë mungojnë foljet. Dhe supozohet që lexuesi është mirë i informuar. Ka pak shpjegime dhe si pasojë është vështirë të lexohet.
Nuk ka vetëm probleme strukturore. Patricia Crone na tregon që, "midis grupeve të rreshtave ndarje të parëndësishme janë papritur të shpeshta. Zoti paraqitet në vetën e parë dhe të tretë në të njëjtën fjali. Mund të ketë lënie pas dore, të cilat nëse nuk bëhen mirë me anë të interpretimit, e bëjnë kuptimin të pakapshëm." (Cook 1983:68).
Në përgjigje të këtyre akuzave, teolog-gramatikani al-Rummani (ka vdekur më 996, PAS K.) argumenton që elipset dhe parregullsitë gramatikore ishin me të vërtetë sajime retorike pozitive sesa një evidencë e shkrimeve të ngutura apo të pakujdeshme (Rippin 1990:27).
Nuk ka pasur aspak synime nga jomyslimanët për të hedhur poshtë kontestimin e mësipërm për të shfaqur arsyen e vërtetë për këtë parregullsi. Al-Kindi një diskutues i krishterë i punësuar në gjygjin e Chaliphal, ka diskutuar me myslimanët më herët, në 830 PAS K. (pas kësaj, besoj, ishte kanonizimi i Kuranit). Ai dukej se kuptonte planet e myslimanëve në atë kohë. Duke përkrahur shpalljen me anë të myslimanëve që Kurani vetë ishte prova për frymëzimin e tij hyjnor ai përgjigjet duke thënë: ‘"Rezultati i gjithë kësaj (procesi me anë të të cilit Kurani u shfaq) është i dukshëm tek ju të cilët i keni lexuar shkrimet dhe shikoni se si në librin tuaj historitë janë marrë së bashku dhe janë përzierë; një evidencë që shumë duar të ndryshme kanë punuar në të, dhe kanë shkaktuar qrregullime, duk shtuar ose hequr atë cfarë ata kanë pëlqyer ose nuk e kanë pëlqyer. Të tilla janë tani kushte e zbulesës të ardhur nga qielli?" (Muir 1882:18-19,28).
Në mënyrë interesante, shpallja e Al-Kindit në shekullin e nëntë, bie dakort me konkluzionin e Wansbrough, pas 1100 vjetësh më vonë, të dy duke thënë Kurani është rezultat i një përpilimi të rastësishëm nga redaktuesit e mëvonshëm të një shekulli apo më vonë pas ngjarjeve kuranike. (Wansbrough 1977:51).
Redaktimi i Kuranit

Ishin dy kalifët, pasardhësit e tij të cilët filluan këtë iniciativë pas vdekjes së Muhametit: Abu Bakr dhe Omar, të cilët i dhanë detyrën si redaktor Zait ibn Thabit, Abu Musa, Ubayy ibn el-Kalb dhe Hisgiaz ti mbledhin dhe ti regjistrojnë citimet e zbuluara Muhametit.
Në vazhdim kur Kurani i pare ishte shkruar, kalifi Abu Bakr ja dha për ta ruajtur njërës nga grate e Muhametit, që ishte bija e Omarit kalifit të dytë e cila quhej Hasfa.
Ne marrim nga historia islame, që në atë kohë ishin disa botime të Kuranit në disa grupe islamike. Një numër i pa përcaktuar i shokëve të Muhametit, pas vdekjes së profetit e redaktuan të njëjtën kopje të Kuranit në mënyrën që ata kujtonin. Me fjalë të tjera edhe pse ekzitonte kopja e Kuranit të Zaid-it nën mbikqyrjen e Abu Bakr, në të njëjtën kohë ekzistonin versione të tjera të Kuranit edhe këta të konsideruara autoritare.
Rreth 18 vjet pas vdekjes së Muhametit, Kurani i redaktuar nga Abu Bakr rreth 650 pas Krishtit ekzistonte së bashku me versione të tjera, secila si kopja zyrtare e Kuranit.
Kalifi Uthman (kalifi i tretë), disa vjet më vonë bëri që të rishkruhej Kurani nga dora e Zaid-dit, kështu pra redaktoj këtë version të ri, duke përdorur kopjen që e kishte ruajtur Hafsa (Hadith Al-Bukhari 6.510). Pas këtij botimi të versionit të ri të Kuranit në qarkullim sipas Uthman, ai urdhëroi të digjeshin të gjitha kopjet e tjera që ishin ndryshe nga Kurani që ishte tani në qarkullim, dhe ia dha dorshkrimin Hahsas.
Uthman dërgoi në çdo vend një kopie të Kuranit që kishte kopjuar, dhe urdhëroi që i gjithë materiali kuranik në qarkullim, qoftë dorshkrime apo koleksion i plotë të digjeshin.
Sot nuk ekziston më versioni i Kuranit sipas Uthman. Dorshkrimet më të vjetra të Kuranit (të Top Kapi dhe Samarcanda) gjinden në Stamoll (Turqi) dhe Tashkend (Uzbekistan) dhe nuk korrespondojnë (janë të njëjtë( mes tyre. Ata janë shkruar rreth 130 vjet pas versionit sipas Uthman. Këto tekste janë shkruar në germa Cufico (Al-Khatt, al-Kufi) të Irakut , që është krejt ndryshe nga arabishtja në të cilën është shkruar versioni i Uthman-it.
Pjesët e cituara nga Kurani në shenjtëroren e xhamisë së Shkëbit në Jeruzalem (e ndërtuar në vitin 691 pas Krishtit) ndryshojnë në veçoritë të Kuranit që është në përdorim sot që i përket rreth shekullit të VIII. Teksti më i vjetër i Kuranit (rreth viti 790 pas Krishtit) gjindet në Londër në muzeumin britanik.
Kurani i tanishëm nuk korrispondon me atë të koleksionuar (zyrtar) nga Uthman në 650 pas Krishtit.
Janë zhdukur shumë vargje të thënies (të lapidimit, vrasjes me gurë). kapitulli i titulluar “grupet” që tani është përbërë nga 73 vargje, një here kishte të paktën 286 (i referuar nga Ubay ibn Ka’b, njëri nga shokët më të cmuar të Muhametit.
Të vazhdojmë më tutje:

Mirpo, muslimanet enderrojnë që të pakten të kenë një botë me të cilen mund të kenaqen , ndersa vendet perendimore dhe ato të krishtra , sot ketu ne rruzullin tokesorë e jetojnë atë jetë për të cilen muslimanet enderrojnë të e takojnë ne xhenet( parajsë) pra shtrohet pyetja se ;

Perse ne ketë botë , muslimanet janë kunder alkoholit , dashurisë së lirë dhe shumë gjerave të tjera , kur për ata , në boten tjeter lejohen të gjitha , prej virgjereshes , deri te ;alkoholi, prostitucioni , knaqesia dhe perjetimi i lezeteve dhe knaqesive me shumë gra , mjaltë e verë.
Por ketë , sot për sot e perjetojnë bota joislame.

Për të i vertetuar keto shkrime , nxjerrim një citim nga Kurani;

Sura 52:17, 19, 20, 22,23

Ata të devotshmit janë në kopshte e në begati.
(U thuhet) Me të mirëhani e pini, për atë që vepruat mirë
Ata janë të mbështetur në koltukë të renditur dhe Ne u shoqëruam atyre hyri symëdha.
Ne atyre u shtojmë të mirat me pemë e me mish që ata e dëshirojnë.
Aty njëri-tjetrit ia zgjasim gotën, aty nuk ka fjalë të kota e as mëkat.
(Hyri do të thotë virgjëresha).

Sura 2:25

E, përgëzoi ata që besuan dhe bënë vepra të mira se ata do të jenë në Xhennete në të cilët rrjedhin lumenj. Saherë që u jepet ndonjë ushqim nga frutat e tij, ata thonë: "Ky është që me te u ushqyem edhe më parë". Ngase, u sillet ushqim i ngjashëm (vetëm në formë, e jo edhe në shije). Aty do të kenë ata bashkëshorte të pastra dhe aty do të jenë përgjithmonë.


Sura 4:55-57


Po disa prej tyre i besuan atij (Muhammedit), e disa e refuzuan. Për ta mjafton zjarri i xhehennemit.
Është e vërtetë se ata që mohuan argumentet Tona, do t'i hudhim në zjarr. Sa herë që u digjen lëkurat e tyre, Ne ndërrojmë lëkura të tjera që të shijojnë dënimin. All-llahu është i plotëfuqishëm, i drejtë.
Ata që besuan dhe bënë vepra të mira, Ne do t'i fusim në xhennet nën të cilin burojnë lumenj, ku do te jenë përgjithmonë. Aty kanë edhe bashkëshorte të pastra e hije të mrekullueshme.


Sura 47:15

Shembulli i Xhennetit, i cili u është premtuar atyre që janë ruajtur (të devotshëm) në të cilin ka lumenj me ujë për pije, lumenj mga qumështi me shije të paprishur, lumenj nga vera e shijshme për njerëz, lumenj nga mjalti i kulluar, ata kanë aty edhe gjithfarë lloj pemësh, kanë edhe falje nga Zoti i tyre (a është i njejtë) a si ai që është përgjithmonë në zjarr dhe u shuhet etja me ujë të valë që ua copëton zorrët e tyre?
Sura 5:90 (është mëkat në tokë të pish verë, por në parajsë Sura më lart thotë se do ketë lumenj alkoli ).
O ju që besuat, s'ka dyshim se vera, bixhozi, idhujt dhe hedhja e shigjetës (për fall) janë vepra të ndyta nga shejtani. Pra, largohuni prej tyre që të jeni të shpëtuar.

Sura 78:31-34

S'ka dyshim se të devotshmit kanë fitime të mëdha.
32. Kopshte e vreshta rrushi.
33. Edhe vasha të një moshe.
34. Edhe gota të mbushura plot verë.

Pra , parajsa islame nuk ka asgjë qe mund të vlersohet si hyjnore, sepse , siq kam shkruar edhe me heret, profecia , hujnija dhe fjala e perendisë nuk gjindet te islami as te Muhamedi , ndersa ne Bibel kur e pyeten Jezusin per martesa me gra tjera dhe për parajsen ai tha ;

Marku 12:24,25

Jezusi, duke u përgjigjur, tha atyre: ..
"A nuk është pikërisht për këtë që jeni në gabim, sepse nuk i njihni as shkrimet as pushtetin e Perëndisë?
Sepse kur njerëzit do të ringjallen së vdekuri, as do të martohen as do të martojnë, por do të jenë si engjëjt në qiell."

Ketu nuk dhuron Jezusi femra ne emerë të Zotit siq dhuron Muhamedi.
Pra, sipas Jezusit, ata që mendojnë se në parajsë do të ketë seks apo martesë nuk njohin as shkrimet as pushtetin e Perëndisë ndersa Muhamedi është personifikim i këtij vargu.

Te lexojmë më poshtë se si Muhamedi nxihej ne flagranc me gratë e tjera dhe sahere që gabonte , per falje , atij i vinte "urdheri nga Allahu"
Te lexojmë më poshtë;

Marija ishte një nga shërbëtoret e njërës prej grave të Muhamedit.
Muhamedi u kap në flagrancë nga gruaja e tij Hafsa, dhe kjo gjë solli mjaft zemërim në shtëpinë e tij, derisa u desh ndërhyrja e "Allah-ut" për ta zgjidhur këtë situatë.
Kjo histori është rregjistruar me hollësi në Hadith nga Omari.
Ai sqaron arysen pse u dha ky varg në Kuran:

Sura 66:4 Nëse ju të dyja pendoheni te All-llahu (është më mirë për ju), sepse zemrat tuaja tanimë kanë rrëshqitur, e nëse bashkëveproni kundër tij, ta dini se All-llahu është Ai mbrojtës i tij si dhe Xhibrili dhe besimtarët e ndershëm; e kur është kështu, edhe engjëjt i dalin në ndihmë.

Ato të dyja për të cilën flitet në vargun më lart janë Hafsa dhe Aisha, dy nga gratë e Muhamedit, të cilat shkaktuan aq shumë debat kur ndodhi kjo gjë, saqë Muhamedi mendoi të i divorcojë të gjitha gratë.
Kjo histori është rregjistruar në këtë vend në Hadith Bukhari Volumi 3, Libri 43, Numër 648:

Hafsa ishte një nga gratë e Muhamedit, bijë e Omarit. Një ditë Muhamedi shkon tek shtëpia e saj dhe shikon shërbëtoren e saj Marija dhe i pëlqen shumë. Prandaj, dërgon gruan e tij Hafsa tek shtëpia e të atit duke i thënë se ai e priste. Ajo niset për në shtëpinë e të atit, dhe kur vori vesh se ai nuk e kishte kërkuar, kthehet në shtëpi më shpejt sesa Muhamedi e priste dhe e gjen ate në shtrat me Marijen. Ajo fillon të ulërasë dhe të bëjë skandal para një skene të tillë duke harruar se po fliste me “profetin e Allah-ut”. Muhamedi mundohet ta qetësojë duke i premtuar se nuk do të bjerë më në shtrat me të dhe i kërkon asaj ta mbajë sekret këtë incident. Megjithatë, ajo se mban dot të fshehtë këtë gjë dhe ia tregon ngjarjen gruas me të re të profetit, Aishes, e cila kthehet kundër Muhamedit. Prandaj, Omari shpjegon se “Allah-u” i dha Muhamedit ajetin 4 tek Sura 66 (lexojeni më lart). Aisha kishte parë shumë “zbulesa” të tilla të Allah-ut që i vinin në ndihmë Muhamedit sa herë që bënte diqka që kërkonte ndërhyrje nga lart, prandaj ajo thotë:

Volumi 7, Libri 62, Numër 48:

“…O Apostull i Allah-ut! Po shikoj sesi Zoti yt nxiton të të plotësojë dëshirat ty.”


Ajsha ishte një nder femrat që Muhamedi i deshti më se shumti, andej , shifet që ajeti zbret simbas deshires dhe shpikjes personale nga Muhamedi.
Islami si levizje nacionaliste arabe behet shume i qarte sidomos kur shikon se si eshte ndertuar parajsa Muhamediane. Ne Kuran, shperblimet kryesore jane per meshkujt, dhe ato me te lartat jane per luftetaret e xhihadit, luftes nacionaliste arabe. Ketu më poshtë jane disa vargje nga Kurani qe vertetojne nje gjë të tillë:

Kuran 78:31 thote:"Sa per te drejtit (muslimanet), ata sigurisht qe do te triumfojne. Te tyre do te jene kopshtet e lulezuara, dhe virgjereshat shtatgjata per shoqeri: me te vertete nje kupe e mbushur."

Shperblimi seksual ne parajsen Muhamediane eshte me se i dukshem. Kjo ne themelimin e Kuranit perben degen e shperblimit per luften nacionaliste dhe duke e ditur qe meshkujt jane ata qe luftojne ne luftera.
Muhamedi perqendron vemendjen ne shpikjen e nje parajse qe realizon endrrat seksuale dhe materialistike te kohes:

Kuran 37:40-48 thote:
40. Me përjashtim të robëve të All-llahut që ishin të sinqertë,
41. Të tillët janë ata që kanë furnizim të dalluar,
42. Pemë të llojllojshme, ata janë të nderuar,
43. Në Xhennete të begatshme,
44. Të mbështetur në kolltukë me fytyrë nga njëri-tjetri,
45. Atyre u bëhrt shërbim me gota (me verë) nga burmi,
46. E barshë (vera), që ka shije për ata që e pinë,
47. Prej asaj nuk ka dhembje koke, e as që ata do të dehen nga ajo,
48. E pranë tyre janë (hyritë) symëdhatë me shikim të përulur.


Kuran 44:51-55 thote:
51. Vërtet, ata që i patën frikë Zotit, janë në vende të qeta.
52. Janë në Xhennete e në burime që rrjedhin.
53. Veshin petka nga mëndafshi e kadifeja, ulur ballë për ballë.
54. Ja kështu, edhe e martojmë më bardhoshe symëdha (me hyrija).
55. aty kërkojnë tíu sillen çdo lloj peme dhe atyjanë të sigurt.


Per ata meshkuj me fantazira te tjera sic eshte fantazia e seksit me djem te vegjel, parajsa Muhamediane ka vend dhe shperblim. Homoseksualizmi ka qene ne fakt nje akt shume i perhapur ne boten islame dhe thenja qe shoqeria islamike nuk ka homoseksualizem eshte jo e vertete:

Kuran 52:24
"Rreth tyre do te sherbejne, tek ata (luftetaret e xhihadit), djem te bukur si perlat..."

ose;

Kuran 56:17
"Rreth tyre do te sherbejne djem me freskesi te perjetshme"

Lexoni Abu Nuwas, nje nga poetet me te famshem te kultures arabe. Njena nga poemat e tij me titull "Kopshtet me Arome" i kushtohet homoseksualitetit ne kulturat islamike arabe.

Vdekja ne betejat e luftes arabe kundra popujve te tjere (xhihadi) eshte gjeja me e cmuar nga Allahu dhe Muhamedi, udheheqesi i levizjes nacionaliste arabe, i ka thurur si shperblim nje parajse te mbushur me gjerat te cilat bota arabe e mesjetes i cilsonte si te cmuara. Keto hadithet meposhte tregojne qarte qe parajsa islame u krijua per njeriun injorant te tradites semitike ne te cilen perrallat dhe legjendat gjithnje kane zene vend te pare ne shpjegimin e jetes dhe te universit:

Profeti tha, "Shume shpejt, ju Arabet do te pushtoni shume vende dhe qytete. Qazvin, do te jete njeni nga keto vende. Ai person qe merr pjese ne beteje per 40 nete ose 40 dite, atij do ti jepet nje shtylle e arte ne parajse e mbuluar me xhevahire. Ai do te jetoje ne nje pallat, i cili do te kete 70 mije porta, dhe secila porte do te kete nje hurie (virgjereshe te bukur) si grua te tij."(Ibn-E-Majah, Vol. 2, p. 169)

Hadithi i mesiperm pershkruan nje parajse me 70 mije femra per nje person, keto femra apo Hurie siq i quante Muhamedi, keto jane te krijuara nga allahu per luftetaret e xhihadit. Vazhdojne hadithet me premtime te tilla si shperblim te luftes nacionaliste arabe:

"Te sherbesh si ushtar i Allahut per nje nate ne beteje eshte me superiore (para allahut) sesa lutjet ne shtepi per 2000 vjet" (Ibn-E-Majah, Vol. 2, p. 166)

Kur shtrohet pyetja se perse luftuan aq egersisht muslimanet turq ne shqiperi, pergjigja eshte se shperblimi ishte dyfish. I pari vinte nga plackitja dhe perdhunimi, e dyta vinte nga premtime sic jane keto mesiper nga hadithet islame.

Vazhdon pershkrimi i parajses islame nga hadithet:

"Profeti ka thene: "Ai qe Uudheton per te marre pjese ne xhihad, pluhuri qe ai takon gjate procesit, ai do te behet arome per te ne Diten e Gjykimit". (Ibn-E-Majah, Vol. 2, p. 167)

Duhet patur parasysh fjala Udhetim se kjo ka ndermend udhetimin drejt popujve te tjere, pra sulmin kundra kulturave dhe popujve te tjere. Endrrat imperialiste te Muhamedit vazhdojne ne kete hadith:

"Ai qe behet martir ne beteje te detit eshte i barabarte me dy deshmore te luftes ne toke..."
(Ibn-E-Majah, Vol. 2, p. 168)

Profeti ka thene: Ai qe e rrit kalin vetem per ta perdorur ne xhihad, atehere atij do ti jepen si shperblim nje e mire per c'do kokerr gruri me te cilin e ka ushqyer kalin (Ibn-E-Majah, Vol. 2, p. 172)

Sic duket qarte nga letersia islamike mesiper, parajsa kuranike, e krijuar per njeriun injorant te tradites seimitike, permban realizimin e te gjitha endrrave te kohes. Femrat gjer ne 70 mije per person (lexoni mesiper), pallatet etj., etj. Muhamedi, mbi cdo gje, kuptonte qarte vleren e mardhenjeve seksuale per ndjekesit e tij. Prandaj, parajsa me shume se nga cdo gje tjeter eshte e mbushur me huriet te cilat jane krijuar vetem per tu sherbyer meshkujve arab. Sa me i larte akti luftarak, aq me i larte numri i hyrieve.

"Aliu reportoi qe Apostulli i Allahut tha "Atje ne Parajse eshte nje treg ku nuk ka shitje dhe blerje, por eshte i mbushur me burra dhe gra. Kur nje burre deshiron nje bukuroshe, ai e merr dhe ben seks me ato."Al Hadis, Vol. 4, p. 172, No. 34

Perralla te tilla fatkeqsisht vazhdojne te perdoren edhe sot dhe jane nje nga bazat themelore qe shtyn terroristet te bejne vetvrasje gjate sulmeve arabe kundra izraeliteve. Te gjithe mendojne se do te perfundojne ne parajsen e imagjinates se Muhamedit.
Për fat të keq të kohes, edhe disa "shqiptarë" të mjerë bien viktim e ketyre thenjeve që nuk mund të vlersohen aspak si fjalë të Zotit.
 

Vazhdon...


(Vota: 8 . Mesatare: 2.5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora