Mendime
Florim Zeqa: Varfëria shpirtërore e intelektualëve!
E enjte, 24.11.2022, 07:54 PM
Varfëria shpirtërore e intelektualëve!
Shkruan:
Florim Zeqa
Secili njeri e ka një dhunti natyrore, por jo të
gjithë dijnë ta shfrytëzojnë atë. Të lumtë ata që e zbulojnë veten, përpara se
të abuzohen nga të tjerët! Njerëzit me shpirtë të pasur asnjëherë nuk bien pre
e lakmisë, por digjen si qiriu për t’ia ndriçuar rrugën shoqërisë.
Urrejtja dukuri e
shëmtuar e shoqërisë sonë
Ndër
dukuritë më të shëmtuara të një qenje njerëzore janë; urrejtja, xhelozia,
mendjemadhësia, karrierizmi, lakmia, interesi, etj, ku të gjitha së bashku e
përbëjnë varfërinë e skajshme shpirtërore.
Këto
dukuri janë të shfaqura më së shpeshti tek politikanët, intelektualët e fjetur
dhe militantët partiakë. Mirëpo, për fatin e keq, viteve të fundit varfëria
shpirtërore është bërë dukuri e shëmtuar e shoqërisë njerëzore në përgjithësi,
e cila po na shkakton dëme të pariparueshme, ndarje dhe përçarje shoqërore të
përmasave kombëtare.
Egoizmi,
urrejtja, mendjemadhësia, karrierizmi, lakmia, xhelozia dhe inatet personale
brenda shoqërisë sonë, i kanë arritur nivelet më të larta, të cilat shpesh
kulmojnë me sulme verbale, sharje dhe ofendime nga më të rëndat.
Kur i dituri bie pre e
varfërisë shpirtërore
Varfëria
shpirtërore dhe morale e intelektualëve janë shpërfaqje e personalitetit të
dyfisht dhe mungesës së edukatës familjare. Shpirtngushtësia dhe xhelozia e
intelektualit janë varfëri shpirtërore e kthyer në urrejtje patologjike ndaj
tjetrit që është më i ditur dhe më i ngritur.
Varfëria
ekonomike nuk i dëmton njerëzit e ditur aq sa i dëmton egoizmi dhe varfëria e
brendshme shpirtërore. Mund të ndodhë që njerëzit të vdesin nga uria si pasojë
e varfërisë, por më e dhimbshme është “vdekja” e përditshme e njerëzve shkaku i
shpirtit të varfër dhe egoist!
Njerëzit
në këtë botë mund të jenë të pasur me para, të kenë pasuri enorme materiale,
por nëse ju mungon pasuria shpirtërore, ju mungon gjithçka!
Thënë
ndryshe, ka diçka që është më e rëndësishme në jetën e njeriut sesa ana
materiale, pra është pasuria shpirtërore.
Varfëria
shpirtërore e një intelektuali para së gjithash vjen si produkt i urrejtjes dhe
xhelozisë. Dëshira apo ambicia për ta parë vetën të parë dhe mbi gjithë të
tjerët, shpeshëherë edhe kokat më të mençura i bën të bien pre e varfërisë
shpirtërore. Kurse ambicia dhe mendjemadhësia janë dukuri vrastare dhe armiku
më i fshehtë i një intelektuali në ngritje e sipër!
Kur
dikush mendon që i di të gjitha dhe e ndjen veten superior ndaj të tjerëve,
atëherë ai vlen më pak se çdo njeri tjetër, bie në nivelin e një kafshe të
uritur!
Njerëzit me shpirtë të
pasur janë atdhetarë të vërtetë
Egoistëve
dhe karrieristëve çdo herë u pengojnë sukseset e të tjerëve, ata mbeten të
ngujuar në lëvozhgën e tyre dhe mundohen t’ua zënë diellin të tjerëve.
Shpërfaqja
e varfërisë shpirtërore e një intelektuali vjen në shprehje, kur e sheh
ngritjen e një personi tjetër me nivelin e njëjtë intelektual, dukuri e cila
është prezente kudo në shoqërinë tonë, filluar nga nivelet më të ulëta e deri
tek ato më të lartat, të nivelit akademik!
Intelektualë
me shpirtë të pasur konsiderohen ata njerëz, të cilët e vendosin interesin e
përbashkët shoqëror përpara vlerave materiale dhe interesit personal. Të tillët
janë atdhetarë të vërtetë në kuptimin më të mirë të fjalës.
Intelektualiteti
nuk është produkt i shkollimit të lartë dhe as i pasurisë materiale, por i
edukatës familjare dhe dhuntisë natyrore (Zotit).
Shpirtëvarfërit
i pengon suksesi i të tjerëve, gjë e cila i bënë ata të mjerë dhe të
papërfillshëm në shoqëri, të cilët xhelozinë e kthejnë në urrejtje patologjike
ndaj të tjerëve.
Përderisa
në të kaluarën jo shumë të largët, per sukseset e një intelektuali, mburrej
familja, lagja, fshati, qyteti dhe shoqëria në tërësi, sot intelektualin e
shquar së pari e urrejnë kolegët, miqtë dhe të afërmit, injorantët dhe
politikanët karrierist nga frika ngritjes së tij, kurse shumica e popullatës e
admirojnë dhe respektojnë (edhe pa e njohur personalisht) në bazë të veprave të
mira dhe kontributit vlerëmadh për vendin, shtetin dhe qytetarët në veçanti.
Pa
dashur që ta personalizojë varfërinë shpirtërore të intelektualëve,
shpirtgjerësia ime është e gatshme t’ua pranojë kërkimfaljen për gabimet e bëra
ndaj meje, por asnjëherë nuk e preferojë hakmarrjen si mjet ndëshkimi, pasi
hakmarrja i tejkalon përmasat e varfërisë shpirtërore të intelektualit dhe
njeriut me edukatë të shëndoshë familjare.