Përjetësi » Ismajli
Nuhi Ismajli: Një kërkesë e pamoralshme dhe një përgjigje e panjerëzishme
E premte, 01.03.2013, 06:00 PM
Një kërkesë e pamoralshme dhe një përgjigje e panjerëzishme
Nga Nuhi Ismajli
Turqia me
kërkesën e saj për ndryshimin e teksteve të arsimit shqip të Kosovës (po jo
edhe të të tjerëve në Kosovë!), po tregon haptazi se ajo identifikohet me P.
Osmane dhe se konsideron veten e paraqitet si trashëgimtare e saj.
Si
trashëgimtare e P.Osmane, Turqia u dëshmua botërisht nëpërmjet qeveritarëve e
diplomatëve të saj, të cilët shumë herë deri më tani, në misionet e tyre
diplmatike, si dhe në veprat e ndryshme të publikuara, pohuan haptazi synimin
për ringjalljen e strategjisë së dikurshme pushtuese të P. Osmane. Për të parë
këtë mjafton të vërehet se ç’thonë diplomatët dhe ideologët turq lidhur me
Bosnën ose Kosovën, gjatë vizitave të tyre, ose ç’është thënë në ndonjë nga
veprat e botuara të tyre, ndonjë prej të cilave është përkthyer edhe në shqip.
Kërkesa
turke, për ndryshimin e teksteve të arsimit shqip të Kosovës, lidhur me
P.Osmane, është tejet e paarsyeshme dhe tejet e pamoralshme, nga të gjitha
aspektet e mundshme të vështrimit njerëzor.
Kështu,
nëse turqit e sotëm nuk e konsiderojnë veten trashëgimtarë të osmanëve dhe nëse
Turqia e sotme nuk e konsideron veten trashëgimtare të P. Osmane, nuk kanë pse
të marrin barrën e raporteve të hidhura të P. Osmane me popujt e nënshtruar
dhe, pa asnjë kompleks e pengesë, mund të vendosin raporte miqësore me të
gjithë popujt.
Në rast
se Turqia e sotme identifikohet me P. Osmane dhe paraqitet si trashëgimtare e
saj, siç po paraqitet tanimë botërisht, në kohën tonë, ajo nuk ka asnjë të
drejtë që nga pasardhësit e popujve të nënshtruar dikur nga P. O., të kërkojë
të ndryshojnë ndjesinë dhe qëndrimin e tyre ndaj P. Osmane, si pushtuese e
tyre.
Pra,
kërkesa turke që shqiptarët të flasin me respekt për pushtuesit osmanë të
tokave shqiptare është e paarsyeshme dhe e pamoralshme, sepse si mund të flasë
me respekt për pushtuesin pasardhësi i popullit të robëruar?! Madje, a do të
ishte kjo njerëzore dhe e mundshme për njeriun?! Pra, edhe nga ky aspekt,
kërkesa turke është e padrejtë dhe tejet
e pamoralshme.
Në vend
të kërkesës së saj tejet të padrejtë, të pamoralshme dhe të pamundshme për t’u
realizuar nga njeriu me sadopak dinjitet, Turqia, e paraqitur si trashëgimtare
e P.O., duhet të kërkojë falje për të bëmat e të këqijat e P.O. e pasojat e
robërisë së saj.
Krijimi i
marrëdhënieve ndërmjet popujve nuk duhet të jetë peng i së kaluarës, por as nuk
ka çmim për të cilin njeriu duhet harruar të kaluarën e vet e as duhet kërkuar
një gjë të tillë, të papranueshme për arsyen njerëzore.
Prandaj,
në vend se të kërkohet harresa e fatkeqësive të paraardhësve, shkaktuar nga egoizma
tejet çnjerëzore, duhet kërkuar e bërë pendesa dhe keqardhja e pasardhësve të
keqbërësve.
Turqia e
sotme, e vetidentifikuar me P.O. dhe e vetëquajtur trashëgimtare e saj, në vend
se të kërkojë prej shqiptarëve ta harrojnë të kaluarën e tyre, duhet të ndjejë
fajin e vet dhe t’iu kërkojë falje shqiptarëve, për të këqijat që iu ka bërë
gjatë robërisë pesëshekullore dhe gjatë shek. XX. Për shkaqe të përmendura më sipër, Turqia e
ka obligim t’i përkrahë e ndihmojë shqiptarët dhe jo të bëjë një kërkesë të pamoralshme,
si ajo që shqiptarët ta vështrojnë të kaluarën sipas dëshirës së saj.
II.
Qeveritarët
e Kosovës, kërkesës turke për ndryshimi e teksteve të arsimit shqip i dhanë një
përgjigje tejet të panjerëzishme. Ata u treguan tejet të dobët para kërkesave
të paarsyeshme turke, për ndryshimin e teksteve të arsimit shqip të Kosovës, u
treguan tepër proturk, pra edhe të paarsyeshëm dhe, shikuar nga aspekti
shqiptar, duke u pajtuar me kërkesat e tyre, qeveritarëve turq ata iu dhanë një
përgjigje tejet të panjerëzishme. Kështu, qeveritarët e Kosovës, u pajtuan të
punojnë nën administrimin e Ankarasë dhe harruan, ndër të tjera, edhe obligimin
që kanë për të mbrojtur dinjitetin, identitetin dhe vlerat kulturore të
shqiptarëve të Kosovës.
Të nxitur
nga shkaqe fetare e motive të tjera, si një përforcim, “kulturor”, “shkencor”,
qëndrimit të qeveritarëve të Kosovës, lidhur me kërkesën turke, i erdhën në
ndihmë shkrimet e disa ”shqiptarëve”, të cilët shprehën dëshirën që,
shqiptarët, për hir të një të ardhmeje vëllazërore me turqit (si edhe për hir
të së kaluarës “vëllazërore” me ta!), të harronin të kaluarën e tyre, si të
ishte fjala për një gjë tejet të pavlerë!
Duke
punuar sipas kërkesave turke, qeveritarët e Kosovës bënë Komisionin e posaçëm,
i cili mori përsipër t’i ndryshojë tekstet e arsimit shqip, sipas kurrikulave
turke! Komisioni, sipas mjeteve të informimit (të cilat, gjer më tash, nuk i
kanë kushtuar aq rëndësi këtij problemi), bëri vizita “studimore” në Ankara,
studioi kurrikulat turke, u këshillua nga kurrikulistë turq dhe bëri ndryshimet
e teksteve të arsimit shqip të disa lëndëve (shih edhe çudinë: anëtarët e
Komisionit ndërhyjnë në tekste pa lejen e autorëve të tyre!)!
Këtyre
ditëve, sipas njoftimeve të “Gazetës express”, “Zëri”, “Koha ditore” e të
tjerave gazeta, në Kosovë e Shqipëri, njoftohet se “ekspertë” turq do të vijnë
në Kosovë për të inspektuar punën e Komisionit për ndryshimin e teksteve të
arsimit shqip! Njëherazi, zyrtarë të Ministrisë së Arsimit të Kosovës, për të
maskuar veprimin e vet tejet çnjerëzor e antishqiptar dhe për ta paraqitur
ndryshimin e teksteve të arsimit shqip, kinse si nevojë qytetare, shkencore
etj., kanë paralajmëruar edhe një debat.
Qeveritarët
e Kosovës, të ndihmuar edhe nga renegatë e propagandues neootomanistë
“shqiptarë” e kanë lehtë të bëjnë ndryshimin momental të teksteve të arsimit
shqip, duke keqpërdorur institucionet shtetërore, por nuk mund ta bëjë këtë
edhe sa u përket teksteve arsimore të etnive tjera të Kosovës.
Qeveritarët
e Kosovës, të ndihmuar edhe nga renegatë e propagandues neootomanistë
“shqiptarë” e kanë lehtë të bëjnë ndryshimin momental të teksteve të arsimit
shqip, duke keqpërdorur institucionet shtetërore, por nuk mund ta arsyetojnë
njerëzishëm e as ta bindin shqiptarin për arsyeshmërinë e një veprim të tillë,
sepse ndryshimet e tilla cenojnë keq krenarinë kombëtare shqiptare, rrezikojnë
keq thelbin e identitetit kombëtar shqiptar dhe se ndryshimet e tilla, për një
popull me sadopak vetëdije e dinjitet, nuk pranohen për asnjë çmim.
Qeveritarët
e Kosovës, të ndihmuar edhe nga renegatë e propagandues neootomanistë
“shqiptarë” e kanë lehtë të bëjnë ndryshimin momental të teksteve të arsimit
shqip, duke keqpërdorur institucionet shtetërore, por nuk do të arrijnë t’ia
shlyejnë popullit kujtesën për të kaluarën e vet e as ta bindin atë se për të
ndërtuar raportete e mira me të tjerët, qenka e domosdoshme të harrosh të
kaluarën tënde. E kaluara, kujtesa e popullit është një vlerë e shenjtë, një
element përbërës i identitetit kombëtar që nuk këmbehet për asnjë çmim!
Qeveritarët
e Kosovës, të ndihmuar edhe nga renegatë e propagandues neootomanistë
“shqiptarë” e kanë lehtë të bëjnë ndryshimin momental të teksteve shqipe, duke
keqpërdorur institucionet shtetërore, por nuk mund ta arsyetojnë njerëzishëm e
as ta bindin shqiptarin që në vend të lirisë, vlerave njerëzore e kombëtare, ta
duan e ta respektojnë pushtuesin e robërinë.
Qeveritarët
e Kosovës, të ndihmuar edhe nga renegatë e propagandues neootomanistë
“shqiptarë” e kanë lehtë të bëjnë ndryshimin momental të teksteve të arsimit
shqip, duke keqpërdorur institucionet shtetërore, por nuk mund t’i ndryshojnë
gjithë veprat e krijuara nga shqiptarët, në të cilat, si një vullkan shpërthen
urrejtja kundër pushtuesit dhe robërisë.
Qeveritarët e Kosovës, të ndihmuar edhe nga renegatë e propagandues neootomanistë “shqiptarë” e kanë lehtë të bëjnë ndryshimin momental të teksteve të arsimit shqip, duke keqpërdorur institucionet shtetërore, por nuk mund t’ia heqin bindjen e drejtë shqiptarit, se nga turqit (si trashëgimtarë të P. O., si po paraqiten), më parë se farë ndihmash, duhet kërkuar pendesën e kërkimfaljen për të këqijat e shkaktuara ndaj shqiptarëve dhe gatishmërinë e tyre për të lejuar të drejtat e shqiptarëve në Turqi.