Editorial » Mehmetaj
Gani Mehmetaj: Kur i varfëri agjëron, i pasuri gëzon!
E marte, 12.05.2020, 03:25 PM
Kur i varfëri agjëron, i pasuri gëzon!
"Pse
serbët kanë më shumë se sa ne?", e pyesnin dikur hoxhën e UDB-së
besimtarët, ndërsa ai e kishte përgjigjen në maje të gjuhës, "serbët e
kanë këtë botë të rrejshme, kurse ne botën e amshueshme, prandaj duhet t'i
durojmë".
Nga Gani
Mehmetaj
Në
të perënduar të diellit parkojnë makinat para pijetoreve në gjysmëhije.
Rrethoja e gjelbëruar i fsheh nga sytë kureshtarë, brenda nisin përgëzimet më
raki të ftohët akull. Pinë e gëzojnë për moshën që e kanë dhe shëndetin që e
gëzojnë, jeta është e bukur edhe në kohë ngujimi. Pandemia u rrëshqet prapa
krahëve, e largët, e huaj. Të nesërmen nuk punojnë, është pushim i
detyrueshëm. Diku në afërsi të tyre
dëgjohet thirrja e ezanit, por ata nuk ia kanë ngenë hoxhës, janë duke rrëkëllyer
gotat e rakisë njërën pas tjetrës. Dikush nga ta kujton copëra të vargjeve të
Omar Khajamit: "zbraz kupa dhe puthë çupa, ka kohë të flesh në
qetësi..." Pas ahengut flenë deri në drekë. Pastaj bëjnë telefonata,
dikush e thërret të dashurën, një tjetër i ngjitet shpatit të malit me veshje sportive,
një i tretë muzgun e shijon në përqafim romantikë. Të gjitha ata kanë biznes,
punë të mirë, apo punë të sigurt. Asnjëri nuk agjëron.
Shtresa
tjetër sociale, buzë ekzistencës, në kohë pandemie, në të njëjtën lagje, presin
me buzë të shkrumbuara ezanin që do t'ua këpusë mundimin e ditës- agjërimin. Pastaj nisin të hanë të babëzitur
ndryshe nga moshatarët e tyre të kamur që hanë ngadalë, me delikatesë dhe të
relaksuar, një copë mishi të pjekur duke e përcjell me një gëllenkë verë a
raki. "Ramazanlinjtë" nxitojnë si t'i ndiqte dikush. Ashtu të ngopur
i kapitë gjumi, sepse ditën e kishin të lodhshme, nuk e hoqën kazmën e lopatën
nga dora nga mëngjesi, disa ngarkuan tonelata gurë, mallra ushqimore e dru.
Dikur shkonin në çajtore, me një euro porosisnin katër çaja të zi, ndërsa tash
vetëm sorollatën rrugicave, mbase shkojnë gjysmë fshehurazi në xhami, dëgjojnë
përrallat e hoxhës për Parajsën dhe për hyrit e xhenetit që do t'ua zbukurojnë
jetën e përtejme. Hoxha ua plotëson fantazitë erotike të munguara, ata nuk kanë
jetë normale me vajza. Kthehen të trallisur nga bukuria e xhenetit dhe epshi
për hyriat, por vëmendjen ua tërheq ndonjë kazmë a lopatë e re në kantierin e
ndërtimit a në depot e mallrave, kapërcejnë gardhin dhe e marrin. "Nuk
është mëkat ta vjedhësh kaurin dhe të pafenë", e ngushëllojnë vetën, ashtu
u ka thënë hoxha.
Të
varfëritë që agjërojnë, ndërsa pjesa dërmuese e agjëruesve janë të varfër,
duhet të zgjohen herët, që të kapin ditën e punës. Një ditë pune është 15- 20
euro, nëse kanë fat të gjejnë punë, sepse ndodh që sillen vërdallë. Fytyrën e
kanë të nxirë nga dielli dhe nga era. Në pushimet në mes të dy kamionëve të
ngarkuar, flasin për parajsën, për hyriat e xhenetit për hoxhën që i ka dy gra.
Fytyrat e zymtuar nga uria dhe etja kur përmenden hyritë u shkëlqejnë, ndërsa
dita është e gjatë, e lodhshme, nuk kanë ngrënë që nga mbrëmë. Dielli nuk
lëvizë. Pas dite vonë, kthehen të dërmuar në shtëpi, presin të trallisur
iftarin.
"Sivjet
nuk pati iftare qyl trotuareve ", -me thonë të dëshpëruar. Kush nuk u
trokiti të dera për ndihmë, ndërsa ata që kinse ndajnë ndihma gënjejnë nëpër
televizione, me thotë me sinqeritet njëri prej tyre. "Na mori në qafë kjo sëmundje që
"allahu" ua dërgoi kaurëve dhe të pafeve, por shpesh lisi i njomë
digjet pranë të thatit", kujtojnë fjalët e hoxhës. Prandaj ata duhet të
vuajnë mëkatet e kaurit dhe njerëzve të pafe.
Armatën
e të papunëve, punëtorë krahut që
luftojnë për mbijetesë, zoti nuk i shpërbleu. Hoxha u ka thënë se kauri e ka
këtë botë, kurse myslimani botën e amshueshme. "Pse serbët kanë më shumë
se sa ne?", e pyesnin dikur hoxhën e UDB-së besimtarët, ndërsa ai e kishte
përgjigjen në maje të gjuhës, "serbët e kanë këtë botë të rrejshme, kurse
ne botën e amshueshme, prandaj duhet t'i durojmë". Kështu e mbyste çdo
pakënaqësi e rebelizëm.
Fatkeqësia
e nënshtrimit ndaj hoxhës e ndaj pushtetit vazhdon. Janë këta agjëruesit
fatkeq, proletarë, llumpenproletarë, njerëz të braktisur nga zoti e nga robi,
që mund të manipulohen lehtë nga çdo pushtet e nga çdo subjekt politikë qe e
pretendon pushtetin. He për he janë dele
të shushatura, por mund të bëhen ujqër të çartur.