E diele, 28.04.2024, 03:48 PM (GMT+1)

Editorial

Naser Aliu: Letër burrave 3

E marte, 29.06.2010, 10:30 PM


Letër burrave 3

 

"Atë që e dashuron, lëre të lirë, nëse kthehet, atëherë është e jotja për gjithmonë!" Konfuci

 

Nga Naser Aliu

 

Diskriminimi i gruas shqiptare shumë herë mund krahasohet me trajtimin e gruas, i bëjnë emigrantët nga Lindja e Afërt grave tyre Gjermani. Gati nuk ka dallime as nga sjellja shtëpi, as nga ajo rrugë. Mbtë gjitha nënçmimi, mosmirënjohja dhe përbuzja janë identike. Nuk mungojnë edhe ashtuquajtura “vrasje nderi! Një turk vret motrën Berlin për dashuri, një shqiptar nga Kosova pret kokën kunatës. Kur krahasohen këto mendësi, atëherë shtrohet pyetja: Kush jemi ne? Jemi shqiptarë apo jo? A na bën vetëm gjuha shqiptarë? Jo! Gjuhën shqipe mund ta flasë edhe një i huaj. A na bën pasaporta shqiptarë? Jo! Pasaportë shqiptare mund ketë edhe një pjesëtar i një pakice kombëtare. A na bën emri shqiptarë? Jo! Kemi emra huaj, madje edhe emra shqiptarë, por me bindje huaja. A na bëjnë doket shqiptarë? Jo! Zakone tona i paska dikush tjetër, i konsideron vetat. Kush jemi ne? Nuk e dimë. Kjo “nuk e dimë” duhet na shërbej si bazë kërkimi, filtrimi dhe rikrijimi.

 

Kjo ishte një far mënyre metoda e Sokratit mbi vetënjohjen. Nëse nuk kemi mendësi tonën, atëherë nuk dimë saktë se kush jemi, por nuk mund mendohet se jemi ata mendojmë se jemi. Ne nuk jemi ne, por jemi ata. Bëjmë jetën e huaj, sipas rregullave huaja. Ky mund quhet asimilim zakonor. Ne nuk jemi si ishim ne, por u bëmë si deshën ata. Si ata, por me një emërtim tjetër duke u bazuar vetëm gjuhë. Sa i përket trajtimit gruas nuk kemi asgjë tonën, por vetëm ndikime. Qëndrim përbuzës gati armiqësor ndaj gjinisë tjetër familje dhe antidashuri teatrale. Për ndërtuar një shoqëri shëndoshë, duhet kemi burra racional. Perëndimi ka kaluar fazën e homo sapiensit dhe flitet për homo rationalis  apo economicus dhe homo sentiens. Sentiens sepse krijimin e personaliteti vendosin edhe emocionet, thotë sociologu dhe psikologu social F. Dustdar. shoqëri primitive dhe patriarkale  emocionaliteti  përjashtohet, si edhe empatia ndaj grave, konsiderohen dobësi dhe zëvendësohen me trysninë. Me përjashtimin e emocionalitetit, përjashtohet edhe dashuria dhe ecuria e mirë për krijimin e familjes.

 

Imponimi i mendësisë huaj nuk është çudi, sepse masë madhe ajo është marrë pavetëdijshëm nga pushtimi i gjatë. Dhe, pas këtij pushtimi, zhvillimi jonë nuk ka qenë normal dhe nuk kemi pasur mundësi merremi me vetveten. Çudia nuk është pse është marrë ky modus vivendi, çmenduria qëndron ruajtjen e saj me xhelozi, madje shpesh herë aq ngatërruara, sa gabimisht, konsiderohet i joni. Pushtuesi nuk mund akuzohet edhe 100 vite pas, radhën e kemi ne.

Këtyre imponimeve u kemi dhënë shtat dhe fuqi me dy fjalë urta: “ Gruaja ka futur djallin në shishe apo kuti” dhe: “Gruaja ka mendje të shkurtër dhe flokë të gjata”. Këto mendime nuk dihet a janë përkthime apo zhgënjim i gjinisë mashkullore, çka duket shumë pak e besueshme kur njohim gruan shqiptare, mirëpo, kjo nuk është me rëndësi, me rëndësi është se këto mendime jetojnë dhe përmenden shpesh nëpër biseda, kur dëshirohet për ta nënvizuar apo për ta përforcuar bindjen për keqen sipërore:Gruan! Nga këto fjalë urta krijohen edhe besime fikse, sepse ndërtojnë mendësinë një familje, një lagje, qytet, rrjedhimisht mendësinë e një kombi me cilën dallohet nga kombi tjetër dhe ato paracaktojnë sjelljen e burrit ndaj gruas. Aty ku shtypet gruaja, zakonisht skenat politike është kaotike dhe demokracia është shumë e brishtë apo gjithmonë rrezik. kacafytje e sipër me vetveten. Si edhe familja. Aty kanë sukses vetëm diktaturat. Te popujt ku shtypet gruaja, parapëlqehet autokrati politikë, sepse është i afërt me patriarkalizmin.

 

Disa fjalë urta na orientojnë jetë, na tregojnë çduhet bërë apo çështë e moralshme e çka jo. I quajmë urta”, edhe pse disa prej tyre mund konsiderohenfjalë çmendura”, perverse, fjalë çurta. Burrat duke iu besuar atyre mendimeve, rregullojnë jetën e tyre brendshme, sepse kjo u  pëlqen dhe u garanton dominimin dhe shndërrohen pronorë gruas. Pronësia vret dashurinë. Kjo dihet, mirëpo përsëri ato mendime përkufizojnë besimin ndaj gruas, respektivisht dyshimin ndaj moralit saj. Ajo mund jetë krenari për një popull, është turp i madh te tjetri. Habi dhe rezignacion. Me ato dy fjalë urta nuk mund krenohet asnjë komb, me përjashtim atyre linden nga epruveta. Nëse ka tillë, por jo popujt, linden nga gruaja. Popujt ndryshojnë aq shumë mes vete, sa ndryshojnë këto mendime bazë, udhërrëfyese dhe drejtuese. Popujt nuk qytetërohen pse posedojnë shtëpi reja, orendi mira, rrugë bukura, bulevarde, rrokaqiej, e as kur kanë kompjuterë e makina. Popujt qytetërohen kur respektojnë lirinë dhe drejtat e individit, pa dallim seksi, ku nuk ka luftë shtëpiake dhe dominim bazuar gjini. Lufta dhe dominimi shtëpi, edukon njeriun si sillet nesër jashtë dhe zakonisht prodhohen prepotentë dhe njerëz gatshëm për përdorimin e dhunës: Imploziv, eksploziv, xheloz, inferiorë, smirakë, kolerikë dhe me shumë komplekse tjera...

 

Besimet fikse nuk duhet ngatërruar me idetë apo bindjet fikse, sipas disa studiuesve, është fjala për ide obsesionuese,   konsiderohen edhe si monomani, domethënë si pengesë e pjesshme”e izoluar” e funksioneve psikike. Disa psikologë i konsiderojnë edhe ide paranoike.

Disa fjalë urta shqipe mund quhen paranoike, sepse prodhojnë sëmundje. Nuk dimë kur janë krijuar dhe kush i foli i pari, por i dinë gati gjithë dhe janë aktuale apo rrezatojnë një mosbesim tmerrshëm ndaj gjinisë fisnike, sinqertë dhe bukur. Për ta kultivuar edhe këtë qëndrim përbuzës, zbatuesit e këtyre besimeve fikse veçojnë gruan nga nëna dhe aspektin semantik, gruaja nënkupton vetëm bashkëshorten dhe herë-herë edhe motrën, por kurrë nënën. Nëna përjashtohet nga djallëzia, por kur flitet për gruan, atëherë edhe nëna duhet futur brenda, edhe pse interlokutori aludon vetëm gruan cilësi bashkëshortes.

 

Çka janë besimet fikse? Besimet fikse nuk e kanë fuqinë e ideve obsesionuese, por respektohen si rregulla dhe marrin pjesë ndërtimin e tërësive morale. Këto, ndoshta, kurrë nuk i përmendim, por i kemi si paterica, na ndihmojmë ecim para, ecim drejt apo kërrusur, vendnumërojmë ose mbetemi te artikuluesi i atij mendimi. Diku mesjetë.

“Pika pika, mbushet pusi!” na ndihmon të kuptojmë se për të arritur diçka, duhet durim dhe punë. Kjo mund të vlejë përgjithmonë. “Gjarpri, që nuk më kafshon mua, jetoftë njëqind vjet”, është një besim fiks, që gati askush nuk e venë në dyshim dhe kjo thënie prodhon oportunizëm dhe oportunistë në çaste vendimtare për individin, familjen, rrjedhimisht kombin. Ky mendim ka ushtruar ndikim të madh në mendësinë shqiptare. Këtu shpjegohet edhe indiferenca ndaj devijimeve politike dhe shoqërore. Reagimi i njerëzve në kohë krize. Ai besim fiks bën thirrje i afërmi të lihet në rrezik dhe siç kemi mësuar, nga historia, në fund gjithmonë i vjen radha folësit të këtij mendimi. Kjo mund të dëshmohet edhe me ngjarjet në ish Jugosllavi: Një herë ndiqeshin vetëm patriotët e zëshëm, në fund u erdhi radha edhe fëmijëve, grave dhe pleqve. Këtu duhet kërkuar edhe arsyen pse gjendja jonë politike nuk është qëndrueshme dhe pse nuk ka pasoja për rrënuesit e shtetit. Ai që është larg gjarprit, soditë me indiferentizëm. Shtetet tona mund të rrëzohen lehtë, sepse ka shumë idhujtarë të gjarprit.

 

Parë mënyrë empirike, mund shtohet se popujt, shtypin gratë, nuk kanë stabilitet politik. Gjendja e tyre politikë është gati si shtëpi: Ka ofendime, lëndime, përjashtime dhe ushtrohet dhuna fizike e shpirtërore. Mungon debati i barabartë dhe i mirëfilltë, si shtëpi, ashtu edhe politikë. Edukata, merret shtëpi dhe shoqëri, ndikon përjashtimin e dialogut si proces për marrëveshje dhe kompromis. shtëpi nuk ka kompromis, por dekrete, kjo përjetohet pastaj edhe politikë. Aty dominon urdhri, kërcënimi, shantazhi dhe dhuna. Ligji i fortit. I shtazëve. Luani nuk ka nevojë bëjë debat me prenë e as kompromis, jo. Mirëpo, ai është kafshë e egër. Atij i falet, sepse ai vret vetëm një kafshë dhe vetëm kur ka uri.

shoqëritë maskiliste fjalët, dëgjohen tepër rrallë janë: “Më fal/ni, /ju lutem dhe faleminderit! Këto nuk dëgjohen sepse zakonisht shoqëritë primitive janë shumë krenare dhe përdorimi i atyre togfjalëshave përjetohet si nënshtrim, zhburrnim dhe mungesë dashurie, respekti ndaj vetes, shkurt e shqip: degradim i sedrës.

 

Nuk dihet a ka ndonjë komb tjetër botë i cili gruan, nënën dhe motrën  i krahason me keqen absolute. Me keqen ekstreme. Maja e keqes. Maja e dyshimit. Epiqendra e mashtrimit. E djallëzisë sipërore.

Barasvlerësimi, identifikimi dhe mishërim i gruas me një qenie mbinatyrshme me thundra, brirë e bisht, është paragjykim satanik. Ndoshta te krijimi i kësaj bindje i ka gishtat brenda edhe Dhiata e Vjetër me mollën e famshme. Kjo, mirëpo, nuk mund thuhet me siguri. Sido jetë, me besimin fiks tonin, paragjykimet tona, gruaja ka mashtruar djallin dhe e ka mbyllur shishe. Meqenëse se thuhet shishe, mund përafërsisht shenjëzohet edhe shekulli i lindjes këtij mendimi. Po rridhte nga ilirët, atëherë nuk do thuhej “shishe”, por sigurisht qyp apo kanë. Kanë apo shishe do sillte përfundimin e njëjtë: Gruaja është e keqe se djalli dhe e fuqishme se Perëndia, sepse Zoti nuk mundi ta zhdukë qoftëlargun, por ja gruaja po, dhe, cila grua? Gruaja shqiptare! Vetëm e jona. Gruaja, i dhuroi botës një Nënë! Gruaja e mjerë e cila me shekuj as nuk falënderohet, as nuk i kërkohet ndjesë, as mendimi, as nuk i jepet mirënjohje, por urdhra dhe i kërkohet shërbim deri sa lëvizet, deri vdekje. Gruaja, punonte shtëpi dhe ara, gjersa burri e vështronte nga hija. Gruaja, lindjen e vet femërore e konsideronte mallkim dhe fajësi. Ne jemi populli, kemi merituar romanin “Sikur tisha djalë” dhe nuk turpërohemi. As nuk çuditemi. Nëse burri thotë “sikur tisha grua”, atëherë plasë përleshja verbale dhe fizike te ne, sepse mbikëqyrësit e hipokrizisë, moralit dyfishtë, alarmohen. Edhe pse nuk janë autorizuar. Ne kemi qindra këngë ku stigmatizohet gruaja, ku i këndohet tradhtisë dhe ku gjithmonë gruaja braktisë njërin dhe dashuron tjetrin. jetë këto gati nuk ndodhin, por u shërbejnë meshkujve për ta përforcuar dyshimin e tyre. Dhe, ne i duamë ato këngëtare e këngëtarë, satanizojnë gruan shqiptare deri kurvë papërmirësueshme...Ka mirëpo edhe poetë, satanizojnë gruan, kur vargëzojnë dashurinë e tyre humbur...Kjo nuk nderon një letërsi. Shumë poetë tanë, i kushtojnë poezi nënës pas vdekjes, grave veta, rrallë.

 

Gruaja shqiptare gjatë çdo krize bartë peshën kryesore kombit, sepse ne meshkujt i kemi këmbët e shpejta, gjata dhe ia mbathim para agimit. Gruaja nga lindja konsiderohet me mëkate dhe i imponohet mania e mëkatit, e fajësisë, prandaj ajo duhet mbikëqyrur sepse mund mëkatojë. Sapo dalë jashtë! Djali duke u edukuar gabimisht, krijon bindjen se gruaja është mendjelehtë dhe e lehtë për mëkate. Si pasojë e këtij besimi, ai sëmuret nga mania e xhelozisë dhe përligj kontrollin dhe shtypjen duke menduar se terrori i shërben mirës saj, nderit familjes, duke shkatërruar dinjitetin e gruas dhe personalitetin e saj. Ai e sheh veten si rojtar nderit. Pastaj vuan edhe nga mania e lidhjes bashkëshortore dhe kur lexon diçka pamoralshme gazetë, mendon se edhe atij mund ti ndodhë kjo. Jo rrallë vuajnë edhe nga mania e madhështisë: “Mua duan gjitha gratë”. Dhe, fund, vuan nga mania e dinamikës, ndikon edhe gjendjen shpirtërore dhe motorikën e tij; përjeton dhe kultivon mënyrë aktive manitë e tija lartpërmendura. Këto Perëndim konsiderohen sëmundje dhe mund shërohen nga psikologu, te ne këto sëmundje konsiderohen krenari, virilitet dhe vigjilencë burrërore. Perëndim koha e nderit ka ikur, dinjitet mbrohet nga kushtetuta dhe është i pacenueshëm. Nderi ngërthen tërësitë morale një shoqërie mesjetare primitive...

 

Gruaja sipas atyre bindjeve maskiliste, është jo vetëm personifikim real i djallit, por qëndron mbi djallin. Kryedjallë! Burri viktimë! Sipas burrave tillë, nëse ajo mashtron dreqin, si nuk mashtron mua, burrin e gjorë, mjerin, mirin, butin, pati fat lindet pa mëkate duke pasur një zorrë vogël jashtë trupit për urinuar dhe dy vezë varura për tu krenuar! Dhe, sipas tyre, burrëria, morali dhe trimëria, banojnë aty poshtë, mu ndërmjet këmbëve! Nuk është turp nëse fëmijët i mbeten pa ushqim, me rëndësi ti ketë organet gjenitale, sjellin përparësi.

Akoma keq, edhe pse gjithë dimë se gratë tona janë sinqerta e shembullore, përsëri i besojmë atyre fjalëve urta paranoike dhe ato përsëri trajtohen sikur ishin liga, mendjelehta dhe lehta. Se a janë vërtetë gratë tona sinqerta, mund shikohen nënat tona. Kjo ndoshta mund quhet mënyrë fashiste e trajtimit gruas apo qartë për neve, trajtim komunist, ku për disa disident, dënohet krejt populli me humbjen e lirisë. Këtu i afrohemi një proverbi turk i cili thotë : Rrahe gruan edhe pa arsye, ajo din se ka ndonjë arsye për cilën meriton rrahjen”.

Gratë shqiptare kurrë nuk kanë lënë ndonjë shembull çoroditës përdaljes, siç kanë lënë burrat për shembull histori. Gratë nuk kanë dëmtuar njerëzimin sa dhe si burrat. Këta fundit shpesh flasin me pasion për shkrimtarin dhe aventurierin italian Giacomo Casanova dhe, e perceptojnë disi si superfuqi mashkullore me dëshirë flakët për ta imituar. Kurvë, kaq madhe, si Casanova nuk ka historinë shqiptare, as te burrat e as te gratë. Nga historia njohim edhe një grua përdalë: Poppea, mbretëreshë e kurorëzuar nga Nero, por jo te ne. Edhe pse te ne nuk ka shembuj tillë, për burrin tonë, kjo nuk është me rëndësi, me rëndësi është se ai posedon bindjen e vet se gruaja ka futur djallin shishe. Shkurtpamësia e kësaj thënie është trishtuese dhe shkatërron cilësinë e jetës te një çift. Njeriu nuk mund njihet duke u shtypur, por duke përjetuar lirinë. Shembulli i Casanova- dhe Poppea- nuk kanë ndikuar te italianët përjetimin e dashurisë, paragjykimin e saj, si kanë ndikuar te ne fjalët e urta paranoike.

 

Nëse qenka e vërtet se gruaja paska aftësi madhe se djalli, madhe se Zoti, atëherë gruaja qenka Zoti. Nëse jo, atëherë besuesve këtij aberracioni duhet shtruar një pyetje: kush dreqin na lindi neve dhe bijtë kujt jemi ne? Këta njerëz, shtypin e keqtrajtojnë shtëpi, zakonisht jashtë shtëpisë janë qengja apo krisur. “Nuk i kanë gjithë filxhanët dollap”, thonë gjermanët mënyrë tallëse.

Besimi tjetër fiks është flokëgjatë dhe mendjeshkurtër”. Edhe kjo fjalë e urtë ka lindur vonë, sepse dikur edhe burrat shqiptarë kishin flokë gjata, prandaj mund pohohet se kjo fjalë e urtë ka lindur pas pushtimit. Ky besim bie kundërshtim me parën. Nëse parën gruaja na shfaqet si kryeshefe e keqes absolute dhe me mençuri gjeniale, mbidjallëzore, saqë mashtron edhe djallin, te e dyta kemi konstatimin se gruaja është mendërisht inferiore ndaj mashkullit. Shumë inferiore, gati e pa tru dhe prandaj i nevojitet përcjellja permanente.

 

Sipas burrave tillë, mençuria e qenies njerëzore kuptohet nga jashtë: Mjafton ti shikohet koka dhe ti kuptohet IQ-ja. Ato dy fjalë urta kanë ndikuar apo ndihmuar keqtrajtimin e gruas sa sot kemi mundësi ta zëmë vendin e parë Europë edhe këtë disiplinë mashkullore: Me dhunë fizike dhe dhunë shpirtërore. Thua se na mungon imazhi i keq për kriminalitet, thua se na mungon imazhi keq për keqqeverisje dhe tani duhet jemi faqe parë edhe me trimëri ndaj grave. dhjetë vitet e fundit shqiptarët jashtë, nga Shqipëria e Kosova, me vepra i treguan Perëndimit si trajton shqiptari gruan.

 

Vite parë, gazeta lexohen nga miliona lexues Gjermani, njëra madje nga 12 milion, u e ditur se shqiptari nga Kosova preu kunatës kokën dhe ka ecur me kokë dorë nëpër qytet. Kur ishte kthyer burri i saj, kishte gjetur bijën e vet 16 muajshe para trupit nënës pa kokë. E therur 35 herë me thikë. Gjykata e pat dënuar me dhjetë vjet burg. Nuk e konsideroi me aftësi plot përgjegjshmërie, sepse kishte marrë pjesë luftë dhe se paska humbur mundësinë e vlerësimit mes mirës dhe keqes. Gjyqtari Gerd Nohl arsyetimin e tij kishte përmendur edhe prapavijën etnokulturore si masë zbutëse dënimit. Shqiptari tjetër Itali, Teramo, prenë gruan fyt dhe i telefonon karabinierëve për tu dorëzuar, lajmëronte ANSA dhe nuk përjashtohej xhelozia. Vrasësi 45 vjet, shoqja 33. Corriere della Sera: “Shqiptari vret gruan me kazmë, “raptus di follia”. Burri kishte mbetur pa punë raportonte gazeta dhe ishin ndryshuar rolet familje dhe këtë burri nuk kishte mundur ta durojë. Dy fëmijë bonjak, 11 dhe 15 vjeçar. GazetaLa Reppubblica”, shqiptari vrau dy veta gjykatë. Arsyeja: frikë se nga shkurorëzimi do ti merrte fëmijët gruaja. “Messagero Veneto”: Shqiptari masakroi gruan me lopatë, fëmijët qajnë, vrapojnë fqinjët”. polici arsyetohet: „Tallej me mua dhe nuk e duroja “. Këto janë disa shembuj, me motive ndryshme, jo gjitha. Këto dëshmojnë se burri shqiptarë ka nevojë për vetëdijesim. Këto vepra kriminale mund llogariten si britmë për riedukim. Nëse dikush mendon se vrasje tilla ndodhin edhe te kombet tjera, atëherë pason kjo përgjigje: tjerët punojnë me përkushtim kundër këtyre perversioneve.

 

Zoti apo natyra nuk ka krijuar asnjë lloj gjallese planetin Tokë, duhet jetojnë kurriz njëri tjetrit apo ta shndërrojnë pronë njëri tjetrin. Dy gjinitë janë krijuar për plotësuar njëra tjetrën dhe për mbajtur jetën gjallë. Mashkulli, vetëm te homo sapiensi, jo edhe te kafshët, as te majmuni jo, duke u bazuar forcën e vet fizike, jo mendore, shndërroi gruan qenie dorës dytë, sepse mundi. Nënnjeri e konsideron! Ndoshta diskriminuesve shtypja u shërben si erzac nga mungesa e virilitetit. As kafshët e egra, as kafshët e buta nuk keqtrajtojnë gjininë femërore dhe nuk e shndërrojnë pronë. As peshqit, jo. As shpezët. Njeriu lindet i lirë, lindet njëjtën mënyrë, pa dallim gjinie, duhet jetojë i lirë dhe vdesë njëjtën mënyrë.

Liritë dhe drejtat e njeriut duhet mësuar shkollë nga klasa e parë e deri fakultet dhe kështu arrijmë ta qytetërojmë njeriun, fundi i fundit kemi dëshirë ti bashkëngjitemi këtij qytetërimi, ku gruaja jep kontribut shoqëri, ekonominë e vendit dhe edukimin e fëmijëve.

Burri jonë ka kuptuar keq emancipimin. Ai pretendon nga gruaja rrogën dhe punën shtëpi. Edhe aty ku mendohet se ka emancipim e përparim, edhe aty shihet diskriminimi latent, sepse gruaja me fitimin e drejtës për punuar, vetëm sa i ka shtuar vetes punë tepër. Tani jo vetëm shtëpi punë, por edhe jashtë! Ne nuk kemi mundësi tani ta ndërtojmë shqiptarin e ri, me doke reja, por kemi mundësi ta europianizojmë atë, sepse ky është fati dhe shansi jonë! Çka mendojnë tjerët për neve, lehtë mund kuptohet kur kihen parasysh tri ligat e mëdha: Kriminaliteti, politika dhe raportime për dhunën ndaj grave. Vetëm emancipimi i gruas, është rrugë pa krye, tani ka ardhur koha emancipohet diskriminuesi i grave: Burri! Mungesa e demokracisë shtëpi, krijon shtete jo solide demokratike dhe pa baza: surrogate demokracisë!

Sa i përket trajtimit gruas nuk kemi trashëguar asgjë vlen ruhet sot, përkundrazi, harrohet sa shpejtë dhe respektohen liritë dhe drejtat e gruas dhe fëmijës, me një fjalë liritë e individit. Vetëm kjo garanton një shoqëri ekuilibruar mirë me detyra dhe drejta barabarta. Vetëm mendësia europiane ndihmon dhe ruan identitetin shqiptar. Ruajtja me këmbëngulje e mentalitetit vjetër na bën veçantë dhe qesharak. Po e mbyll këtë shkrim me mendimin e mikut tim, Vasil Qesarit, i cili për ta përkujtuar përvjetorin e humbjes nënës, pranë fotografisë saj, ndezi një qiri dhe shkroi këtë: “Zoti nuk mund tishte i pranishëm kudo, prandaj krijoi Nënën!”



(Vota: 14 . Mesatare: 4.5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora