| E diele, 05.07.2020, 10:13 AM |
SIMBOLIKA
E SHKRIMEVE TË THOTIT DHE KRIJIMI I FEVE TË TJERA
(VII)
Nga
Brahim Ibish AVDYLI
Për të përcaktuar më mirë këto çështje, edhe të kufirit natyror, po nisemi së pari prej
intervistës së Kujtim Matelit, të
botuar në gazetën elektronike e të gazetës në Shqipëri, në “Fjala”[1],
të nxjerrur edhe nga ana ime në portalin e FB, pas botimit të librit të tij, “Albanologjia dhe çështja e kufijve
historikë”, në Tiranë, me 2019[2],
për dy arësye:
për
“pellazgët”, që u thotë gabimisht ndonjëherë
“etni”, e janë ilirë;
dhe,
me të drejtë, për kufirin historik
të Epirotëve, pra Çamërisë.
Pellazgët nuk është formë e shprehur për kombin, por për besimin e tyre, dhe për këtë
çështje e përfshinë botën e yllorëve,
sipas Thot-it. Prandaj, e tërë “Greqia”, në të gjithë territorin e saj,
i ka prauar gjërat thelbësore “nga veriu”
i këtij vendi, sot gjysma e Epirit Jugor, apo Çamëria.
“Thrako-ilirët,
të cilët, me mbërritjen e Helenëve në
shekullin e VIII para Krishtit, kanë populluar gjithmonë pjesën më të madhe
të Ballkanit (për mua, Gadishullit Illirik!), të Danubit të
Mesmë, të Azisë së Vogël (ku ishin qendrat tona, ku Frikët janë populli i parë që shënohet me shprehjen shqip, “bukë”,[3]
dhe faraonët e zbuluan se kjo fjalë do
të thoshte si gjuha e parë e botës, e të cilën Herodoti e quan “bekos”,
në të cilën frigjianët ishin më të
lashtë se egjyptianët <Khemi>. Qipripanët
e quanin kështu bukën, deri sa ata u mundën prej helenëve. Mbaresa “os”
vjen nga greqizimi i fjalëve të shqipes, pra gjuha e ndryshuar e
helenëve, ndërsa “bek” i kanë thënë
deri vonë gegët, në Shqipëri) e ishujve
të Egjeut dhe të Italisë së Jugut. Populli në lidhje me të cilin Herodoti
(484-425 para Krishtit) thoshte: populli
më shumë në numër që mund të jetë në botë, pos Indianëve (V.3 e tij)”,[4] e
janë frigët.
Ky
popull, i dyti në botë, si komb, përveç se “yllorëve”
të Thot-it, ishin ilirët, jo pellazgët,
të cilët nuk kanë pasur asnjëherë ndonjë arësye
për t`i cekur yllorët, ilirët, borealët dhe shqiptarët (që janë krijuar më vonë si të tillë, e nga shikimi del e vërteta e
lashtë, se në vitin 1308, në
provincën e Beratit, kjo ishte e vetmja rrugë për të mos ua lëshuar trojet tona
pushtueve të të gjitha anëve, pas rënies
së vitit 1204 të Konstandinopojës,[5]
me shumicën ilire), dhe e kanë folur vetëm
gjuhën shqipe, pra ishin të gjithë
ilirë/yllorë.
Pse ta përmednin popullsia
boreale, kur vetë ishin të tillë. Yllorët, kanë
qenë sikurse ilirët, pra edhe ata ishin ILIR. Fjala Yllor, do të thotë se kanë
ardhur në Tokë prej Yjeve, ndërsa ILIRË, do të thotë se JANË TË LIRË. Ilirishtja është shumë më e vjetër se sa mund të mendohet, e kjo është para
25.000-12.000 viteve p.e.s.,[6]
kur shqipja jonë shkruhet.
Danait, i cili thuhet se ishte i Egjyptit, prandaj për këtë
çështje e quajnë “Danai Egjyptiani”,
po e themi një gjë konkretisht: ai ishte kundër adhurimit e besimit të Dodonës,
kundër ideologjisë së Epirit, që vinte “nga Veriu i vendit”, i
cili nuk është i njëjtë me besimin e
feve, dhe ai po e sillte një fé
tjetër, të lindur atje, jo adhurimit e besimit të Thot-it, i
cili erdhi me 50 vajzat e tij, sepse
nuk kishte trashëgimtar tjetër, krahas 50 djemëve të fenikasve të Kadmit, që ishte paralel me te dhe në të
njëjten kohë, por edhe në lidhje familjare (djali i vëllaut!), që të dy të zi, si afrikanët e tjerë.
Po i rrekemi edhe njëherë Dr. Arif Matit, që figurojnë 3 data me Danaos, duke iu referuar datës së Ekzodit të Madh. Te autorët e
vjetër logaritet arritja “e të huajve” (pra, e kanë ngjyrën tjetër e më të errët, që janë të edukuar “diku
tjetër” dhe nuk i kanë as pikëpamjet e tyre të njëjta me Yllorët e Thotit e të Faraonëve, dhe as me Epirin e epirotët, të cilët i ndihmonin
të gjithë, në trekëndëshin e Bermudës, në linjat Dodonë-Mali Ararat
dhe Thebë), e që do të quhej gradualisht “Hellada/Greqia e vogël, e cila do të rritej pa të drejtë, deri sa
u shpall si shtet (1821-1827). Ajo e mbanë emrin e Donaos-it, që prej vitit 857/831 p.e.s., e cila thuhet në bazë të
logaritjeve të ekzodit, të futur në shkencë, më 1250 p.e.s. Herën e parë i ka 857 p.e.s. (1250-393=857).
Nëse
e logarisim sikur Dr. Arif Mati, ekzodin e madh, 1200 p.e.s., këto na japin vitin 807 p.e.s. (1200-393=507 p.e.s.) Ndërsa e treta, 1170, i hiqet sikurse
në pjesën e parë, 393 vite, dhe na jep 777 vite p.e.s. (1170-393=777 p.e.s.)
Kështu është fillimi i shekullit të VIII
p.e.s., kur ka ardhur Danai.[7]
Po e logarisim, prej kësaj kohe: viti 807 p.e.s. e deri më 2020 të e.s. janë 2827 vite gënjeshtra “grekë”
apo “helade”! Siç na e pohon ne, në Grupin
e Fondacionit Albania, zonja Preveza (Kelmendi) Abrashi, me 10 korrik
2010, në Washington, në Shoqërinë “National
Geographic” u mbajtë një konferencë nga një grup historianësh, e cila na
njoftoi se prej vitit 1971 dhe 1974 është lëshuar një ekip i disa dhjetra të
ekspertëve të historianëve, antropologëve e klasicistëve, të cilët e kishin si
detyrë të <krijonin kulturën “greke”>, në objekte dhe dokumente,[8]
dhe këto janë gënjeshtra të mirëfillta!
Pra nuk del e
saktë se ka ekzistuar “Greqia/Helada”,
me emra të vjedhur nga Dodona e jonë;
dhe nuk është e saktë të quhen fiset epirote të etnisë së hershme, kur pellazgët
kanë qenë për adhurimin e besimin epirot.
E
para, kur flitet për “pellazgët”, nuk duhet që të misemi nga “etnia”, sepse kështu i gënjejmë gjeneratat pas nesh dhe vetveten, së bashku. Ne, nuk ndalemi të mendojnë se
çka është kombi, etnia dhe çka është feja.
Gjuha
shqipe ka qenë e para gjuhë e folur dhe më vonë e shkruar,
përmes hieroglifeve të Thot-it dhe
është kështu e vetmja gjuhë simbolike.
Etnia
është vazhdimësi e familjes prej të parit e deri më sot,
ku “et” apo “at” është prejardhja prej gjyshërve të një gjaku, e kombi është
pak më tepër se sa etnia. Kombi është bashkim i disa apo dhjetra etnive, të
cilat e kanë një gjuhë, një gjak (pra ADN-në), një teritor dhe një flamur.
Dardha quhet dardhë, sepse krijohet prej drurit të
dardhës, e nuk mund të krijohet prej mollës. Studiusit e kësaj çështje duhet
t`i dijnë këto dhe të mos i dërgojnë në pikëpyetje edhe të tjerët. Epiri është
SHQIPËTAR; fiset që e banojnë ate quhen fise
Epirote; Epiri Jugor apo Çamëria
është e jona.
Nuk guxojnë të përdorim një konstrukt të tillë në vend
të “kombit”, kur dihet shkencërisht se çka
është kombi. Dihet se të parët,
pos Indianëve, kanë qenë yllorët, ilirët, në botë, dhe luftërat 3820 vite na rrudhën.
Epiri
i lashtë dhe i shenjtë ka qenë njëri krah që e ka ruajtur mesin e
kombit, në Shqipëri, krahas Dardanëve, më lartë, si dy krihet e shqiponjës, dhe janë
fise, të kombit ilir. Ilirët nuk merret nga bijtë e as nga prejardhja,
nga gjenealogjitë famijare, të dhëna
në mitologji, që janë një çështje tjetër e jo kombi.
Fiset epirote kanë përdorur “pellazët” nga
historitë e kësaj krahine dhe shteti,
si një argument logjik i identifikimit
me etninë e tyre, për të qenë të veçuar nga të tjerët, apo të ardhurit “e huaj”.
Po edhe “të huajtë”
janë njerëz të kësaj toke, por për
tu dalluar prej tyre është më se logjike që ilirët e kanë përdorur konstruktin “pellazgë”. Më së pari
janë distancuar me besim dhe e kanë
ruajtur të vehten. Janë me qindra shqiptarë të cilët e përdorin këtë konstrukt,
por nuk mendohen më thellë.
Të gjithë e kanë këtë vërejtje shoqërore! Por, po e
marrim një shkencëtare shqiptare, e cila e ka shkruar një libër të veçantë dhe të cilën e kemi këtu, e ajo
është Fatbardha Demi,[9]
krahas Aristidh Kolës, që do ta përdorim
sa i përket pikës së parë (a). Në pikën
e dytë (b), autori ka të drejtë!
Dodonën, qendra e botërore e sellenizmit,
prej sellëve, fis ilir, është qendër
botërore e besimit, e adhurimit, jo
të fesë së ngushtë, sikurse fetë pas saj, të cilat drejtohen nga veçantia dhe
njëanshmëria e besimit të tyre.
Sipas një
informate të shkurtë, të dërguar në adresën time nga Sevdije Sadiku, Vushtri/Kosovë, nga një matje e ADN-sit, të cilën e ka bërë vetë Konfederata Zvicrane (dhe këtë na e zë në gojë një shkencëtar,
Prof. H. B., që është Akad. Prof. Dr. Hakif
Bajrami, të cilin e kam poashtu mik), te këto popullata në rajonin e
gjërë të shteteve të Gadishullit Illirik,
më së pakut i ka Serbia, 28 % ilirë; ndërsa Greqia e sotme ka më të gjërin, me 73%, ilirë; e në mesin e tyre qëndrojnë edhe sot Mali i Zi, me 71 % ilirë; Bosna dhe Herzegovina, me 62 % ilirë;
e Kroacia, me 43 % të genit ilir.
Po e marrim se kështu është. Dihet se pjesa më e madhe
është Greqia me ilirë, dhe arvanitasit
janë pjesa themelore e tyre, por me gjuhë e gjatë luftës na kanë tradhëtuar, e
gjithmonë e kanë bërë ate që e kanë dashur të huajt!
Kombi
nuk është pellazg, e besimi pellazgjik e bënë të veten. Kur e kam përdorur këtë
konstrukt, nuk e kam menduar etninë për kombin, por për të thënë historikisht këtë
konstrukt, qoftë edhe për “pellagoninë”,
si
një shtet të menduar për shtetet e Euro-Azisë, në një periudhë të caktuar.
E kam tipizuar “pellazgët hyjnorë”,
sepse të këtillë e kanë quajtur edhe rilindasit.[10]
Ajo është e korigjuar në dorëshkrimin tim dhe jo në faqen
time, kur kam shkruar për “iliro-pellazgët”.
Gjuha e “pellazgëve”, ka qenë gjuha shqipe, jo kombi. Ata kanë qenë yllor, ilirë, arbër, prej arb-alb, pra albanë.[11]
Nga gjiri i kombit
iliro-pellazg (e tani më shumë e
them kësisojit, ndërsa më pak “pellazgo-ilirë”,
“pellazgët” e “gjuha pellazge”), ku ilirët
janë shenjat e kombit dhe të paraqitjes së vërtetë të tyre, konstukti “pellazg” është i kombit ilir dhe ata janë pjesë e denjë e këtij kombi; raca më e madhe njerëzore, e cila identifikohet me “arianët”,
si racë, ngjyra e Evropës, duke qenë
edhe një fis i ilirëve, i cili e ka ruajtur këtë racë më tepër se sa të
tjerët.
Kujtim
Mateli nuk di mirë të ndajë fiset e një kombi nga fetë, të cilat janë besime. Nga autorët shkencoro-publicistikë, nga autorët më të njohur të shkencave
botërore, e nga pak nga punimet e mia, këto gjëra shpesh herë na ngatërrohen. Në
këtë rast, po e marrin intervistën dhe librin “Albanologjia dhe çështja e kufinjve historik”, të cilin e kam
lexuar në pjesët që më duhen, dhe na
ipet një arësye më tepër për mendimet e mia. Më vie shumë keq që e vë në spikamë Kujtim Matelin, për të mos i marrur të tjerët, sepse të gjithë i
nderoj, e këtë burrë të zgjedhur e kam mik.
E thotë në fillim të intervistës së tij, se pjesa e parë
e librit ka të bëjë me përcaktimin e kufijve
historikë të trojeve shqiptare. Në këtë pikë, Kujtim Mateli bënë shumë mirë. Në radhë të parë, dihet se kur u
caktuan kufijtë e shteteve dhe u krijuan shtetet e pavarura, i sakatuan trojet
tona dhe pjesën dërmuese të tyre i lanë jashtë kufijve shtetërorë të
Shqipërisë.
Epiri
Jugor, gjysma e Epirit,
edhe pse ishte ilir dhe quhej iliri,
si pjesë e veçantë e tij, si pjesa më e respektuar të të gjitha
trojeve tona, mbeti nën helenizimin e egër e shovinist deri në ditët
tona, duke u bërë pré e gjenocidit të shtuquajturit “grek”, sepse jo vetëm fliste shqip, por quhej ÇAMËRIA.
Në qoftë se e shohim veprën e Kujtim Matelit, vihet re
domosdoshmëria e përcaktimit të kufivje historikë shqiptarë, në bazë të
anës së antikitetit dhe të kohës sonë, që kjo tokë, Çamëria, apo Epiri Jugor, duhet të na lirohet nga kthetrat e zhdukjes së tyre nga ana e grekërve. Tjetërsimin
tonë të mëtutjeshën na e bëjnë fqinjët tonë, siç janë serbët, në veri dhe grekët,
në jug,[12]
por edhe italianët, përtej detit, të cilët vazhdojnë të gënjejnë sikur dy të
parët, dhe nuk janë pranë tokave tona, e
serbo-grekët nuk pushojnë duke i gënjyer lakejtë brenda kombit shqiptar; të
serbizojnë Shqipërinë Veri-Lindore e greqizojnë Shqipërinë Jugore nga ana e grekëve, ndërsa
sllavo-bullgarët na e bullgarizojnë Shqipërinë Lindore. Këto territore na
mbulohen me gjuhët sllavo-serbo-greke, e shqiptaret flejnë në gjumë, derisa t`i
mblulojnë edhe ata shpopullimi. Kujtim Mateli na e përmend Strabonin, i cili i ndanë fiset epirote nga ato helene, ku Akanania i përket
Hellades e fiset epirote nuk i përkasin trojeve hellene. Kujtim Mateli thotë se “epirotasit
janë pellazgë”.[13]
Për medimin tim, nuk guxon që të ndahet çështja e jonë
nga një konstrukt i tillë, sepse ilirët/yllorët
e Thot-it kanë qenë të parët “pjellë-bardhë” e të ardhur “prej larg”,
prej Atlantës, e në Atlantë prej Yjeve, 40.000 vjet p.e.s. Xhuzepe
Katapano e thotë më së pari për ilirët e Thot-it, me ngjyrë të bardhë, borealë, prej majave të maleve të
larta, me dëborë, si Tomorri.
“Pellazgjia” është konstrukt ilir, e përdorur në trojet autoktone shqiptare të fiseve
të Epirit, për ta ndarë prej të huajve, ku na përfshinë sot dinakëria e grekëve,
sikurse te yllorët e Thot-it prej
popullsive të tjera, të mos e dallojmë se jeni ilirë, yllorë, prej parahistorisë
dhe nuk e kemi mësuar gjuhën “greke”.
Këto i kam paraqitur edhe nëpër shkrimet e mia. Shikoni
po deshët, vetëm mos harroni se në dorëshkrim janë korrigjuar nga pak. [14]
Kujtim
Mateli e merr Strabonin,
i cili thotë:
“Në
jug të Danubit janë vendosur Ilirët dhe Thrakët dhe të përzier me ta janë dhe
disa fise kelte, deri në kufijtë Greqisë...”.[15]
Fiset
kelte, thrake, etj.
kanë qenë të njëtit komb. Ato kanë
shkuar deri në kufijtë e “Greqisë”. Pjesa
e dytë, e cila lidhet me të parën, thotë:
“...fillimi
i Helladës është Akarnania nga ana e perëndimit, sepse kjo takon e para fiset
epirote”,[16] pra fiset ilire epirote, jo
pellazge.
Kështu thuhet e
vërteta. Këto janë fise, e nuk
janë kombe. Ato janë pjesë e kombit ilir,
që e flasin të njëjtën gjuhë si ne dhe nuk bëjnë pjesë në Greqi. Dhe këto fise
epirote nuk janë të kombit “pellazg”,
edhe pse e përdorin këtë konstrukt gojor apo shkrimor në Epiot dhe nëpër Greqi,
para se të bëhet e të thiret “Hellada/Greqia”,
e
nuk e kanë prejardhjen prej “pellazgëve”, por prej ILIRËVE, prandaj nuk e kanë mësuar as gjuhën e konvertuar përmes shkrimit fenikas[17],
apo “gjuhën teknike greke”. Për këtë
shkak, ata të cilët e kanë tradhëtuar gjuhën e tyre të prejardhjes me këtë
gjuhë, pra akejt dhe të konvertuarit arvanitas, i kanë quajtur prej
superstrukturës “barbarë” në të kaluarën, deri më tani, duke i luftuar, edhe
nëpër gjenocide të hapura, sipas hellenizmit shovinist. E paepur qëndroi Çamëria, nëpër mileniume!
“Në
të gjitha qytetet e Epirit dhe të
Ilirisë nderohej kryeperëndia DI
(nga perëndia Thot-i, për DIJE, DIELLI dhe DRITA në këtë
botë!), trajta e shquar Dia. Edhe
sot e kësaj dite fjala perëndi-perëndia e ruan emrin e kryeperëndisë sonë të
vjetër, për të mos përmendur faktin që emri
i perëndisë Di ka dalë nga fjala e përgjithshme e gjuhës shqipe: di. Në
Epir dhe Iliri nderohej Dia dhe Diona. Në
Greqi nderohej Zeusi dhe Hera. Tek
romakët Jupiteri dhe Junona. Tre popuj të ndryshëm që nderonin tre
kryeperëndi të ndryshme. Nuk ka provë më
të sigurt se Epiri dhe Iliria i përkasin së njëjtës etnie që është e ndryshme
nga ajo helene.”[18]
Edhe
ZE+U-si, Hera, Dhemetra, e perënditë e tjera, që sot janë
futur me dhunë edhe në “shkencë”, me “PANTHEONIN GREK”, e nuk janë aspak “greke”; na shpjegohen prej shqipes, (për këta emra, sikurse për Dodonën, veprat
e Kujtim Matelit e zënë vendin e
parë, e do t`i nxjerri edhe ato!); nuk
ua lëshojmë këtë mundësi të thirret e të luajë “greku” si të dojë në këta emra
të perëndive, të vjedhur e të grabitur prej nesh.
Po pysim: a guxojnë të vjedhin, të grabitin, edhe
emrat e Zotrave? Ju i shikoni edhe njëherë pllakatat e zmeraldit të Thot-it!
Në vijim, i keni pjesët e tjera...
Maja e Tomorrit dhe Dodona e parë në Tomorr-jo ajo poshtë e çamërisë prej Mbretit BURRI...
[1] Shikoni intervistën e dhënë në shypin
tonë, te “Fjala”, në http://fjala.al/2020/06/25/kujtim-mateli-lashtesia-ku-ndaheshin-kufijte-mes-shqiptareve-dhe-grekeve/
.
[2] Shikoni përmbledhjen e studimeve, esevë
dhe artikujve të tjerë, me titullin e përbashkët, Kujtim Mateli, “Albanologjia dhe çështja e kufijve historik”, Botimet Turdiu,
Tiranë 2019.
[3] Shikoni po deshët te Arif Mati, në veprën
e tij, “"Mikenët-Pellazgët, grekët ose zgjidhja e një
enigme", Plejad,
Tiranë 2008, faqe 475, poshtë faqes së caktuar, apo te Aristidh Kola, „Gjuha
e perëndive“, Plejad, Tiranë 2003, faqe 220, në fusnotë.
[4] Po aty, Arif Mati, vepra e cituar, faqe
406.
[5] Shikoni po deshët veprën e Muharrem
Abazajt, „Pellazgët kanë folur dhe
shkruar shqip”, Rofon, Tiranë 2013, faqet 358-359, apo artikujt e mi, në faqen
time provizore, apo të simolikës e të gjuhës së Thot-it.
[6] Shikoni veprën e Xhuzepe Katapanos, "Thot-i fliste shqip", Botimet Enciklopedike, Tiranë
2007, faqe 40.
[7] Shiko Dr. Arif Mati, libri i cekur, faqe
416.
[8] Shikoni në http://www.theonion.com/historians-admit-to-inventing-ancient-greeks-1819571808
në gjuhën angleze, por për të pasur njëfarë njoftimi, shikoni edhe te Grupi i
Fondaconit Albania, nga Preveza Abrashi, e datës 28.06.2020.
[9] Shikoni veprën e Fatbardha N. Demit, „Sellenizmi- besimi që sundon Botën”,
Botimet DUDAJ, Tiranë 2016.
[10] Ju mund të shikoni faqen provizore dhe
shkrimet e vendosura njëherë aty, e ndonjëra është korigjuar në letër, por jo e
redaktuar në faqen time, dhe shikoni të gjitha artikujt e provës studimore http://www.brahimavdyli.ch .
[11] Vetën për të marrë një shembull, shumë të
mirë dhe për “të huajt”, po ua risjelli
faqen e gazetes elektronike, Ikvi.at, në http://www.ikvi.at/?p=17567
. Shfletone dhe mund të gjëni diçka…
[12] Kujtim Mateli, “Albanologjia dhe
çështja e kufijve historik”, Botimet Turdiu, Tiranë 2019, faqe 17.
[13] Shikoni ne vazhdim te pyetja e tretë, intervistën e dhënë nën fusnotën e
parë, te gazeta “Fjala”.
[14] Dy po ua jap në dispozicion: http://www.brahimavdyli.ch/shpalime-për-evropën-3/,
dhe http://www.brahimavdyli.ch/shpalime-për-evropën-2/
, edhe këto pak të korigjuara në dorëshkrim.
[15] Shikone veprën e përmendur më lartë, e njëjta faqe, dhe Straboni, “The geografia”, Book VII, 1.1.
[16] E njëjata veprër e përmendur nga ana e
jonë, faqe 20, apo Straboni, e njëta vepër, Libri (Book) VIII, 1 (1,3).
[17] Shikone skicën për gjuhët në krahasim, në
pjesën paraprake, dhe e fundit është “gjuha
fenikase”.
[18] Shikoni veprën Kujtim Matelit, në krye të
faqes 21.