Mendime » Çeliku
Kalosh Çeliku: Shtrigani i allahut para pasqyr?s
E enjte, 16.05.2013, 07:05 PM
SHTRIGANI
I ALLAHUT
NGA KALOSH ÇELIKU
E kam nj?
t? mir? n? jet?: kurr? nuk i kam besuar pasqyr?s. Përndryshe, kam plot minusa
në jetë. Tek - tuk edhe ndonjë plus. Edhe pse, her? pas here jam i detyruar t?
q?ndroj për disa minuta para pasqyr?s: shoh fytyr?n, krehi flok?t, mjekr?n, v?
k?sul?n time karakteristike n? kok?. Ndoshta, edhe e kam të vetmen pasuri
trash?gim nga t? par?t e mi, kaçakë që u ngjitën maleve brez pas brezi me
pushkën krahut për Liri. Tjetër, nuk kan? pasur kohë dhe mund?si t? gjith? shqiptarët
ta shohin veten n? pasqyr?. Ndonj?ri, n?se e ka par?, e ka par? veten n? nj?
cop? t? thyer pasqyre ose në xhamat e dritareve. Shqiptar?t n? ato koh?ra nuk
kan? pasur as buk?n e goj?s, e ku m? t? mendojn? p?r ta par? veten se si duken
n? pasqyr?. Mjafton, kanë pasur mauzerrin. Nagantin në brez. Dhe, bombat e
fshehura nëpër hatullat e shtëpisë. Pasuri me të cilën janë krenuar brez pas
brezi nëpër shekuj. E kanë ruajtur pragun e Shtëpisë nga armiku. Megjithat?, ja
Askushi, sot e p?rmend edhe pasqyr?n. Fatkeq?sia, e p?rmend, por kurrë nuk e ka
par? veten n? pasqyr?. Guxim merr në Ditën e sotshme të shpalli “patriotë” dhe
“tradhtarë”. Përmëtepër, edhe kërcnohet si “mysliman”, që të gjithë
“tradhtarët” të vriten me një plumb në ballë. Zotit i përzihet në punën e
përditshme Kuran’ore. Ose, e ka par?, por kur e ka pyetur pasqyrën, se: kush
?sht? m? i bukuri dhe “myslimani” më i madh n? bot??! Pasqyra e ka mashtruar
at? dit?. I ?sht? p?rgjigjigjur ashtu si tek ajo p?rralla e bukur popullore
“Borëbardha”: ti je “myslimani” im me kësulën leckë në kokë, m? i bukuri n?
bot?. Posa e dëgjon këtë përgjigje Shtrigani i Allahut, e shtrembëron kësulën e
Haxhi Rrencit mbi vetulla. Përçudi, mjekrën me pak qime që posa i kanë dalë në
fytyrë, nuk ia rrëfen pasqyra. Më kot i hap syt, e improvizon situatën: burrat
e këtij soji, patjetër duhet të kenë edhe mustaqe turku. I përdredh para
pasqyrës gishtat në ajër sikur t’i kishte mustaqet. Punemadhe, që nuk i ka as
këto mustaqe turku, edhe këto shenja burrërie ia “rrëfen” pasqyra. E n? an?n tjet?r k?rkon t? tjer?t burra, edhe
at?: shqiptar?t ta shohin veten n? pasqyr?. Populli, q? kurr? nuk ka pasur
mund?si t? ket? pasqyra nëpër dhoma, edhe pse e ka par? veten mbi puse në mes
të kopshtit, para se ta l?shoj? kov?n e ujit. Ose, n? ndonj? hurdh? te Mulliri
i Arapit. Megjithat?, nuk i ka besuar asaj pasqyre. E ka ditur se ?sht e
rrejshme, pasqyrë Anadolli. Ndonj?her?, nuk e thot? t? v?rtet?n. E shi sot ky,
“analisti yn? politik”, do q? edhe n? koh?n e sotshme shqiptar?t ta shohin
veten n? pasqyr? si n? koh?n e Shtrig?s Plakë. Përmëtepër, i porositë
shqiptarët të pinë edhe vetëm çaj rusi. Dakord, e para shqiptar?t nuk i besojn?
më pasqyr?s. E dyta: mvaret edhe kush ua nxjerr? shqiptar?ve para fytyre at?
pasqyr?, ose ua varë në mure të odave shqiptare. Dor?n n? zem?r, mund t’ua
nxjerr? dikushi i gjakut, po jo edhe melezi q? ende nuk e di kend e ka n?n? e
kend bab?. Shkurt, t’i porosis? shqiptar?t ta shohin veten para pasqyr?s. I
bindur jam se: ky në shtëpi nuk ka as qen, as mace. E si do t’i pri një kulture
fetare ose Partie politike ky kungull Stambolli?! Për lopë, dele e kuaj, nuk
flasim në këtë shkrim për Nesër. Gjeli e di, kurrë duke i përplasur fletët nuk
i ka kënduar në gardh, t’ia thirrë agimin me këngë. Edhe këto gjallëresa
shtëpiake nuk i ka sot Shtrigani i Allahut në lëmë.
E
v?rtet?, shqiptar?t dikur nuk kan? pasur si sot pasqyra n? mure. Tekefundit,
edhe nuk kan? dashur ta shohin veten n? pasqyr?. Ose, çdo shtëpi shqiptare e ka
pasur pasqyrën e vet në mes të kopshtit nën hijen e ftonit. E kan? par? veten
p?r çdo dit? para se ta nxjerrin kof?n me uj? nga pusi n? Katund. Vet?m e
çuditshme, del sot nj? “analist politik”, dhe u thot? shqiptar?ve: ju duhet ta
shihni veten n? pasqyr?. Përmëtepër, duhet t’i “përmbaheni parimit se, nëse kryetari
të thotë se miu është luan, besoji kryetarit dhe jo syve…” edhe, “bariun nuk e bën të vlefshëm ajo që ka
në kokë, por shkopin që ai mban në dorë…” I thotë, merreni me mend: “Bariut” të
maleve me dele e desh me këmborë me brirët disa herë rrotulluar rreth veshëve,
që pasqyrën e mban me vete bashkë me bukën e fyellin në janxhëk. Edhe shkopin e
thanës me kërluk, Nagantin në brez me mauzerrin përqafe. Dhe, verë - dimër me
gunën e ogiçit hedhur krahëve në shi e borë.
Edhe,
kush është më i mençur “Bariu” apo qeni?! Gjithësesi Bariu, që e ushqen qenin
me bukë. E qeni që nuk i del zot Shtëpisë. Kopesë me dhenë, haram i qoftë buka!
E ne, në
Katund edhe kuajve u varim nuska përqafe. Megjithatë, ata ishin kuaj shale
(shumë edhe më besnik), përdallim nga këta kuajt e soçëm me nuska përqafe, që
duken si gomarë samari. Kuaj me shalë që im Atë i shalonte në Katund. E sot, i
kalëroj unë nëpër Bit - Pazar me një laps në vend të thuprës thanës në dorë
nëpër libra.
E them
k?t? se: shqiptar?t gjith? jet?n e kan? par? veten n? pasqyr?, po a e ka par?
veten ndonj?her? n? pasqyr? ky “analist” melez politik?! Jo, nuk e ka par?.
Them un?: autori i k?tij shkrimi. Shkaku se, po ta kishte par? veten, ky
“analist politik”, kurr? nuk do ta hapte
goj?n të fliste e shkruante jerm n? gazet?. E t? mos flasim në mjetet e
informacionit të thashethemeve, edhe sot si dje duke ua ndërsy Policinë letrare
krijuesve shqiptar “të rrezikshëm” për
Shtetin. Megjithatë, është koha e theshethemeve. Koha, kur këtë “patriot”
melez, pasi ia mësoi Shteti gjuhën shqipe (shkrim - leximin) nëpër redaksi
neokomuniste, e bëri edhe “analist” dhe shkrimtar “disident”.
Dhe,
“Bariu” q? e ka shkopin me kërluk n? dor?, me siguri i ka edhe mendt? n? kok?.
P?rndryshe, dhent? sot do t’i ruante Shtrigni i Allahut duke i kullotur te
Përroni i Thanës. Q? fatkeq?sisht, dje nëpër redaksi komuniste me dy - tre
vende pune e ruante Shtetin komunist nga “nacionalizmi” dhe “irredentizmi
shqiptar” pa shkop e mend n? kok?. Arm?t kryesore me t? cilat sot “Bariu”
krenohet dhe i ruan dhent? nga Ujku, që nateditë na troket pas porte. Vatha
historike t? mos jet? shesh i valleve t? Shtriganit Allahut me shok?, po sht?pi
e dhen?ve q? i ruan “Bariu”.
Edhe
gjatë kohë shqiptarët do të vuajnë nga ky soj i “analistit politik” i
theshethemeve, që e bartin me vite mbi shpinë si Nastradinicën gomari i
Nastradinit i stolisur me nuska në ballë nëpër Bit - Pazar. E tërheq përdore me litar kanapi rrugës dhe e
lidh para “Librarisë së Çarshisë”
Shtrigani i Allahut.
Zoti i
shpëtoftë shqiptarët nga vetvetja! “Analistët politik”, që ende nuk i njeh nëna
e tyre e ku më Katundi. Shtrigani i Allahut me nuskat e Hoxhës përqafe dhe
Kur’anin në dorë, që natë e ditë rri para pasqyrës!…