E marte, 11.08.2020, 08:52 PM (GMT+1)

Komente

Paul Tedeschini: Polemika mbi “Identitetin” dhe “Skenderbeun” mes shqipfolsve musliman!

E premte, 23.01.2009, 08:34 PM


 

Profesor Sami Repishti:
“….Mbas vdekjes se Skenderbeut traktati i 1479-s ne mes Venedikut dhe Sulltanit njohu pushtimin otoman te Shqiprise. Dritarja e Botes Perendimore iu mbyll Shqiperise pikrisht ne nji kohe kur era frymedhanse e Renaissances dhe idete fisnike te Humanizmit po krijojshin nji Europe te Re me nji etje gargantuese
(jashtezakonisht te madhe) per njohuni te reja, per hapsina dhe nji bote te re me nji zhvillim te lire, te pakufizueme te shpirtit kerkues e thellesisht njerzor. Pamvarsisht nga faktori fetar - qe mbetet gjithhere nji çeshtje krejtesisht intime per çdo ndergjegje personale - okupacioni otoman ka nxjerre Shqiperine nga historia e kontinentit europian dhe e ka denuar ate te jete nji krahine e harrueme mbrenda nji perandorie te mbyllun, me kulture te kundert nga ajo e Europes, qe po rilindte ne Perendim….“.
(Pjese e nxjerrun nga “Pershendetje te gjithe vllezenve dhe motrave shqiptare: gezuar vitin 2000“, nga Profesor Sami Repishti, Badwin, New York, USA 01.01.2000).


“Mesuesi i Popullit” Hamdi Bushati:

Hamdi Bushati (1896-1983), qe rrjedh nga nji nder familjet e nderueme dhe ma te njohtuna te mirefillta shkodrane, ka ba me shume perkushtim, kambengulje dhe me ndershmenì shkencore e pune te palodhun, librin dyvolumsh me vlere te madhe historike “SHKODRA DHE MOTET”. Ne kapitullin e VI te volumit te dyte “Familjet shkodrane me prejardhje te huej” (faqe 283-312) shkruen si vijon:


“Siç dihet historikisht, kur Sulltan Mehmeti II e pushtoi Shkodren, shume familje kristjane e lane vendin dhe u larguan nga qyteti. Shtepite qe lane kristjant ua dhane myslimanve. Nga kjo kuptohet mire se ata mysliman, te cilve iu dorezuan shtepite e kristjanve te ikur nuk ishin te gjithe shqiptar te konvertuar ne islam, nder ato vitet e okupacionit, ata ishin turq ose me kombesi te tjera jo shqiptare. Instalime myslimansh me prejardhje te huaj kan vazhduar te vertetohen deri ne kohet e fundit te pushtimit osman te Shkodres…..”


Ne kete kapitull pershkruhen me hollesi jo te gjitha, por vetem familjet kryesore ma te njohtuna ne Shkoder te sjelluna gjate pushtimit turk-osman nga Turqia veçanerisht nga Anadolli, Egjypti, Arabia, Dardanelet, Maroku, Tunizia, Algjeria, Siria, Dagistani, Sudani etj, te cilat gjate pese shekujsh pushtimi e perziene gjakun e tyne nepermjet martesave me mjaft familje muslimane shkodrane.


Muhammed Ibni Dervishi (Evlija Çelebì):

Te sjellun afro-aziatikesh ka pase edhe ne trojet e tjera shqiptare. Sipas pershkrimeve ne vitin 1670 në “Sejehatnamet” e udhetarit dhe gjeografit turk Evlija Çelebi, ka pase vendosje me shumice ashkelish te sjellun nga Egjipti ne krahinen e Tepelenes, te cilet edhe keto e kane perzie gjakun me popullsine vendase muslimane shqiptare.


Minorancat turko-shkelish ne Kuvendin e Kosoves:

Edhe ne Kosove ka pase shume te sjellun nga keto vende. Kete e verteton vete fakti qe sot ne Kuvendin e Kosoves se Pamvarun ka nji perfaqesi pasardhsish turqish dhe ashkelish, te cilet me nxitjen e Turqise insistojne te vejne si gjuhe zyrtare edhe turqishten, te cilen e flasin neper familjet e tyne. Gjate pushtimit osman e njajta prurje afro-aziatikesh (anadollakësh) ka ndodhe edhe ne krahinat e tjera shqipfolse te Malit te Zi, te Maqedonise dhe te Greqise.


(Shenim paraprak:Po theksoj se ne kete shkrim une nuk futem fare ne çeshtjet e besimit si besim, sepse simbas parimeve tona europiane besimi asht nji çeshtje krejtesisht personale. Grupimin e shqiptarve simbas besimit une e perdori vetem si kategori historike, me qellim analize te fakteve perkatese historike.)


Prandaj kjo perzjerje etnike e shqipfolsve e krijueme nga pushtuesi turk-osman per te pase ne Ballkan nji baze etnike afro-aziatike mund te ndahet ne tre grupe:


1- Shqipfolës shqiptar kristjan ortodoks dhe katolik autentik shqiptar, qe perbajne afersisht rreth nji te treten e popullsise shqipfolse, te cilet gjate pushtimit peseshekullor turk-osman nuk psuen perzjerje me aziatiket dhe asnji ndryshim ne identitetin e tyne europian, tue ruejt keshtu te folunit e gjuhes shqipe, zakonet dhe besimin,


2- Shqipfolës shqiptar ishkristjan sot musliman, edhe keto autentik shqiptar, te cilet gjate pushtimit peseshekullor turk-osman ndrruen besim dhe perqafuen besimin teokratik islam. Keto shqiptar nuk ndrruen thjeshte besimin fetar si besim, por per shkak te teokraticitetit te ketij besimi moren edhe disa zakone orjentale dhe i perzien me te tynet.
Jane te vetedishem per prejardhjen e tyne kristjano-europiane dhe per kete aresye jane tolerant dhe mbajne miqesi me vlleznit e tyne te gjakut kristjant shqiptar. Keto nuk ndrruen as gjuhen dhe as nuk perqafuen fare ligjet teokratike arabe te Shirjatit. Shumica e ketyne shqipfolsave te paperziem, me gjak puro shqiptar, gjindet ma shume ne zonat malore te vendit. (Lexò studimin e Dr.Prof. Ismet Elezit me titull: “MENDIMI JURIDIK SHQIPTAR” kreu XVI (faqe 89-122) “Kuptimi i se drejtes zakonore shqiptare, burimet dhe parimet e saje”(Ne foto siper Dr.Prof. Ismet Elezi ),



3- Shqipfolës pasardhës muslimansh pushtues dhe kolonsh ardhacake afro-aziatike, te mbiquejtun “anadollakë”, te cilet ndahen ne dy nengrupe:


a) Anadollakë, qe gjate pushtimit te tyne peseshekullor ne trojet shqiptare nuk e perzien gjakun me popullsine vendase muslimane shqiptare, tue ruejt keshtu karakteristikat e tyne origjinale te vendeve te prejardhjes, aqe sa sot pasardhesit e tyne shqipfolës anadollakë perfaqesohen si minorance me prejardhje te huej ne Kuvendin e Kosoves, dhe


b) Anadollakë, qe gjate pese shekujsh pushtimi dhe per shkak te te njajtit besim e perziene gjakun me popullsine muslimane shqiptare nepermejt lidhjeve martesore, tue krijue keshtu mbrenda permbrenda komunitetit musliman shqipfolës nji perzjerje etnike shqiptaro-aziatike.


Ja se çka shkruen njeni prej tyne ne nji gazete-online: “Shyqyr Allah qe jam turk musliman i shqiptarizuar dhe jo kaurr i greqizuar, jam krenar qe te paret e mi (gjysh e stergjysh) nuk kryen krime ndaj popullit tim ne bashkpunim me serb e malazes (kur cetat katolike marshonin me sllav drejt Durresit e Tiranes). Jam Krenar qe te paret e mi nuk kryen krime se bashku me ushtrite greke kundra bashkkombasve te tyre. Jam krenar qe jam nip e sternip muslimanesh turq te shqiptarizuar qe i sherbyen nje Perandorie ne shekuj. Jam krenar qe te paret e mi ishin bejler, agallare, Vezire e Pashallare. Jam krenar sot qe nuk nderroj ide e kulture por mbaj te njejtat tradita qe te paret e mi i trashguan brez pas brezi. Jam krenar qe nuk gjykoj te paret e mi me idete e se sotmes. Jam Krenar qe grate muslimane nuk e shesin nderin per 5 leke sic bejne sot suliotet dhe rracat kaurreve!”



Nji tjeter kesi te perzjersh etnikisht “shqiptaro-aziatikësh” i njohur ne arenen nderkombetare gabimisht si puro shqiptar ka qene gjirokastriti Enver Hoxha, per te cilin kohet e fundit u muar vesh se na kish qene i biri natyral (jasht martese) i bylykbashit turk te Gjirokastres. Keshtu del se femijt e ketij Enverit na e paskerkan patur gjyshin e tyre te ardhur nga Turqia, apo Egjypti, Arabia, Dardanelet, Maroku, Tunizia, Algjeria, Siria, Dagistani, Sudani, e sa e sa kesi Enverash e bij e niprash te tjere qe neve nuk i dijme dhe qe jane mbjellur dhe perzjer neper trojet mbarshqiptare qyshe nga ardhja e turkut ne vitin 1479 e deri ne vitin 1908, qe lindi turku me nënë shqiptare (?!) Enveri “yne” !!!!


Me kete rast due te vè ne dukje se asht pikrisht per kete aresye qe diktatura komuniste ne Shqipni ne dallim me komunizmin e vendeve euro-lindore ka qene nji “Diktaturë xhahilash osman-komunist”. Pikrisht ketu i ka rrajte lufta e eger dhe e pamshirshme qe aleanca osmano-sllavo-komuniste ne Shqipni ka eleminue pa mshire patriotet e mirefillte shqiptar dhe intelektualt shqiptar me kulture europrendimore pa dallim besimi dhe krahine dhe kryesisht intelektualt klerikë katolik shqiptar si bartes te kesaje kulture dhe mbrojtes te shqiptarizmes.


Tashti qe kemi ba klasifikimin historik te popullsisë etnikisht të perzieme te shqipfolsve, e kemi te kollajtë të percaktojme se kush e ndjen vehten europian ose jo dhe se kush e konsideron Gjergj Kastriotin “Hero Kombtar” ose jo.


Shqipfolsit e grupit te pare ortodoks dhe katolik, qe per shkak te besimit fetare dhe mentalitetit te ndryshem ato nuk u perzine etnikisht me muslimant pushtues me prejardhje etnike afro-aziatike (anadollakët) dhe kshtu gjate pushtimit peseshekullor turk-osman ky grup etnik nuk psoi asnji lloj azaitizimi dhe asnji ndryshim ne identitetin e vet europian. Prandej me te drejte ata sot as nuk e diskutojne identitetin e tyne europian dhe as e diskutojne se Gjergj Kastrioti asht “Hero Kombtar”. Kjo asht arsyeja qe atyne kjo polemike nuk u intereson fare dhe praktikisht kan mbete jashte kesaje polemike.
Nuk kemi ndigjue ndonji here se Noli apo Fishta te kene debatue per identitetin europian te shqiptarve apo te kene vue ne dyshim se Gjergj Kastrioti asht Hero Kombtar. Perkundrazi Noli i vuni emnin e shen Gjergjit katedrales qe themeloi ne Boston per nder te Heroit Kombetar Gjergj Kastriotit. Edhe Fishta qe lindi me emrin Zef Fishta, kur duhej ta ndrronte emnin simbas rregullave te priftnisë, ai zgjodhi pikrisht emnin Gjergj.


Prandej asht krejte logjike qe kjo polemike po bahet ne fakt vetem brendapermbrenda perzjerjes etnike te shqipfolësve musliman te ndame ne dy grupe me pikpamje krejte te kunderta:


- nga njena ane shqipfolsit ishkristjan, sot musliman, me gjak puro shqiptar, qe me te drejte e ndjejne veten me identitet europian dhe per te cilet me te drejte Gjergj Kastrioti asht “Hero Kombtar” i tyne dhe

- nga ana tjeter shqipfolsit pasardhës te pushtuesve dhe kolonve ardhacakë musliman me prejardhje etnike afro-aziatike te ashtuquejtunit “anadollakët”, te cilet me te drejte e pohojne se nuk kan identitet europian dhe me te drejte pohojne se Gjergj Kastrioti nuk asht “Hero Kombtar” i tyne, POR edhe pse flasin shqip, tue mos pase gjak shqiptari ata ME TE PADREJTE flasin ne emen te gjithe shqiptarve dhe keshtu “fusin sherrin n’sherjate” midis ma te dijshëmve te komunitetit musliman shqipfolës.


B) Anti Kastriotët anadollakë jane anmiqt e mbrendshem të Kosoves!

1) Jane pikrisht keto anadollakë qe ne vitin 1479 ua zune shtepiat kristjanve ne Shkoder kur ate e pushtoi sulltani turk-osmanllij Muhammed El–Fatihu-II ose Mehmet Fetihu (Pushtuesi).


2) Jane pikrisht keto anadollakë qe Katedralen katolike te “Shen Shtjefnit” ne Kalane Rozafat ne Shkoder e kethyen per ushtart turq ne Xhamine e “Sulltan Fetih-Pushtuesit” dhe tashti pasardhesit e tyne pengojne riparimin e kesaje Kishe-Xhami “Monument Kulture Shqiptare”.


3) Jane pikrisht keto anadollakë qe me dhune i shkeputen shqiptart per pese shekuj nga kultura europiane dhe i futen ne boten e errte sketerr te zeze osmane,


4) qe ua ndaluen gjuhen dhe i lane ma fukarejt dhe ma injorantet ne Europe.


5) Jane keto anadollake qe i detyruen shqiptart me mijra te ikin nga shtepijat e tyne dhe te kerkojne strehim ne dhera te hueja;


6) qe i dhunuen moralin dhe identitetin;


7) qe i perdoren si mish per top kundra kojshive te vet;


8). qe ne vitin 1912 simbolin e flamurit te tyne “shqipen dykrenare” ua quejten “sorrë”;


9) qe rreth viteve 1915 moren armet dhe thirren “Duum baben!”;


10) qe te organizuem nga ish oficeri i larte i ushtrise turke ne Luften e Pare Botnore;

bashkpuntor i Hitlerit ne Luften e Dyte Botnore dhe mbas luftes kryetari i Konferences Vendeve Islamike;

nazistit arab Kryemyftiu palestinez Haxhi Muhammed Amin al Hysejn (1893-1974) krijuen ne tetor 1943 ne Bosnje divizionin SS “Hanxhari”

dhe ne Kosove ne muejin mars te vitit 1944 famkeqin Divizionin “SS” shqiptar “Skenderbeg” , qe asht njolla ma e madhe dhe ma e turpshme qe iu vue Skenderbeut dhe shqiptarve kosovar; (Shih ma poshte dy dokumenta filmikë: http://www.tellthechildrenthetruth.com/gallery/ dhe http://it.youtube.com/watch?v=IBFBvceJvIU&feature=related)


11) qe bashkepunuen me sllavo-komunistet si ne Shqipni ashtu edhe ne Kosove per te ia dorezue Kosoven Jugosllavise; per eleminimin gjate kohes se komunizmit e te gjith patriotve te vertete shqiptar ne trojet mbarshqiptare; per eleminimin pa dallim krahine dhe besimi te intelktualve shqiptar me kulture europrendimore; per eleminimin e intelktualve klerike katolikë, te shkolluem ne universitetet ma te mira europiane, te cilet i eleminuen jo vetem pse ishin intelektual me kulture europiane por edhe per shkak te urrejtjes anadollake fetare;


12) Jane pikrisht keto anadollakë, qe po nderhyjne sot per ngritjen neper qytetet shqiptare monumente pashallarve pushtues turq-osmanllij apo pashallarve shqiptar-kuisling, gjaja ma e turpshme qe asnji popull ne bote nuk e ban.


13) qe keto anadollake selefiste dhe vehabiste me 13 janarit 2002 organizuen vrasjen ne Tirane te ish-sekretarit të Përgjithshëm të Komunitetit Mysliman, Salih Tivari, siç lexuem ne shtypin shqiptar ne lidhje me hetimin e kesaj vrasje.


14) Asht edhe sot mbas Pamvarsise se Kosoves pikrisht kjo baze etnike afro-aziatike fanatike anadollake selefiste dhe vehabiste, qe tue mbeshtet ne Ballkan politiken ekstremiste te disa shteteve antieuropiane arabe te islamizmit radikal ban qe te krijohet ideja e gabueme e perdorun nga ekstremistet serb se kosovart jane muslimanë fundamentalistë, terroristë, xhihadistë.


15) Me rrahje dhe metoda te tjera dhune, siq tregon ne shtypin kosovar te ditve te fundit viktima e tyne kosovari mulla Osman Musliu i komunes se Drenasit, keto selefist dhe vehabist po perpiqen te perçajne, te krijojne kaos dhe ta uzurpojne institucionin më të lartë islam në Kosovë, “Kryesine e Bashkesise Islame te Kosoves”, per ta vue ate ne sherbim te ekstremistve arab. Mosnjohja e te drejtes se Pamvarsise se Kosoves nga ana e arabve asht praktikisht miratimi i veprimeve serbe mbi kosovart. Ata sot shkojne ne Beograd e bajne Duà per palestinezt dhe nuk shkuen ne Prishtine te bajne Duà per “vllezrit” musliman kosovar, qe jane viktimat e terrorit serb. Kulmi.

Keto shtete arabe e kan te qarte se perfshirja e krejte Ballkanit mbrenda Bashkimit Europian i nxjerr definitivisht nga ky gadishull dhe asht pikrisht per kete aresye qe ato po losin karten e fundit qe ta kethejne Kosoven ne nji “Palestinë të dytë” ballkanike, tue investue intensivisht pikrisht tek keto anadollakë per frymjen artificialisht te zjarrit te urrejtjes fetare mes shqiptarve e sidomos te kosovarve kundra kojshive te tyne, nepermjet te ashtuquejtunit “diskriminimit te muslimanve shqiptar” fals, fals sepse ne fakt ne Bashkimin Europian ky problem asht tashma parimisht dhe praktikisht i superuem ne baze te respektimit te “Drejtave te Njeriut”, gja qe e vertetoi edhe vete nderhyrja ushtarake prendimore per mbrojtjen e kosovarve nga serbet.


16) Jane pikrisht keto anadollake qe tue u shti si shqiptar flasin ne emen te te gjith shqiptarve tue tentue te vene ne diskutim identitetin europian te shqiptarve dhe figuren e tyne te nderueme nga e gjithe Europa Gjergj Kastriotin-Skenderbeun, e sa e sa menxyra te tjera qe nuk ka goje ti tregoje.


(Ne foto autori shkrimit Paul Tedeschini)


Fqijsia e mire ka nji randesi jetike per shqiptart.
Mendoni vetem per nji moment sikur te keqsoheshin marredhanjet me Greqine ku mire a keq hane buk rreth 600.000 shqiptar dhe familjet e tyne ne Shqipni. Mendoni vetem per nji moment sikur te prisheshin marredhanjet me Maqedonine apo me Malin e Zi me te cilet zhvillohet nji tregeti me leverti reciproke direkte dhe nepermjet kalimit neper keto vende zhvillohet edhe me vendet e tjera jo fqinje. Prishja e ketyne marredhanjeve do ti qonte shqiptart ne izolim, pra ne faliment si ne kohen e diktatures komuniste.


Prandej ka ardhe tashma koha qe vete shqiptart e ne veçanti kosovart ta ndajne shapin prej sheqerit me keto mbeturina te pushtuesit osman aziatik dhe ta shikojne perpara me sy real, te ardhmen e tyne ne familjen e Bashkueme Europiane.


Paul Tedeschini, 20.01.2009

http://kosova.albemigrant.com/



(Vota: 4 . Mesatare: 5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora