E enjte, 25.04.2024, 01:41 PM (GMT+1)

Mendime

Selim Hasanaj: Nëngurra e Istogut (V)

E merkure, 26.11.2008, 03:24 AM


NENGURRA  E    ISTOGUT

 (Monografi  për  fshatin)

 

FAMILJA  SI FORMË E JETES KOLEKTIVE

 

Nga  faktoret  shoqëror    kan  luajtur  rrol    rendsishem    jeten  e  fshatarit    Kosovës ,  Rugovës  dhe  Malësisë  ose  pjesës  veriore    Shqipërisë  zën  vend  FAMILJA , FISI  dhe  BAJRAKU .  Këto  institucione    Rrafshin  e  Dukagjinit  nuk  kanë  shumë  dallime  nga  krahinat  e  ndryshme    kësaj  treve .  Dhe  sa  i  perket  organizimit    familjes   ka  një  skemë    perbashket    jo  vetem  kudo    Kosovë  por  edhe    Maqedoni , Mal    Zi ,  Shqipëri  si  dhe  te  arvanitasit    Greqi .

Familja    Istog  dhe  rrethinë  si  dhe    gjerë   edhe  deri    ditet      reja  ishte  dhe  është  patriarkale   megjithëse    vitet  1980-1990 pat  fillua  procesi  i  shendrrimit    saj    familje  bashkohore .  Burri  është  kreu  i  familjes  dhe  ai  pyetet  dhe  vendos  per  cdo  gjë .  Dhe  pasi  kjo  është  dukuri  e  pergjithshme  e  patriarkalizmit  shqiptarë  neper    gjitha  trevat  shqiptare  unë  nuk  do    ndalem  shumë     shqyrtimin  e   pergjithshem    tij  por  do  ti  shikojë  këto  institucione   nga  aspekti  i  vecorive  me    cilat  ato  dalin    fshatin  Nengurrë .    Nengurrë  pothuajse  deri    luften  e  fundit    NATOs  kunder  forcave  pushtuese  serbe  kishte  familje    mëdha      cilat  jetonin    bashku    bashkësi  familjare  disa  kuror  vëllëzër  ose  nipa     martuar e me  fëmijët  e  tyre  e    shumë  raste  edhe  këta    martuar .  Deri  para  pak  vitesh  familje    tilla    fshat  ishin  Sadri  Veselt ( Osaj ) ,  Sali  Bajramt ( Sejdijaj ) ,  Halil  Januzt  ( Haziraj ) , Isuf  Nezirt ( Idrizaj ) ,  Hysen  Murat ( Idrizaj ) ,  Ali  Shabani ( Lajqi ) ,  Zekë  Smajlt  ( Hasanaj ) ,  Djemt  e  Rexhep  Shabanit ( Kadaj ) , Qazim  Zeqiri ,  Selmon  Asllani ( Idrizaj ) , Zeqë  Arifi  ( Pepaj ), Djemt  e  Isuf  Kadrisë  ( Pepaj ) ,  Djemt  e  Halil  Imerit ( Zeqiraj ) , Djemt  e  Isuf  Brahimit ( Januzaj ) , djemt  e  Selim  Zeqirit ( Januzaj )  etj ,etj .

Familja    e  madhe  deri    fund    viteve  1970  ishte  ajo  e  Sadri  Veselve ( Osaj ), pastaj  ajo  e  Halil  Januzve ( Haziraj ) etj, etj . Mirpo  per  studimin  e  familjeve    mëdha  nuk  është  i  rendsishem  numri  i  antarëve   sa  është  i  rendsishem  numri  i  hiseve  apo  qifteve  bashkshortore .  Ndryshe  janë  mardhenjet  dhe  atmosfera    një  familje  me  11 antarë  ku  janë  burri  e  gruaja  me  9  fëmijët  e  tyre  e  ndryshe    familjen  me më  pak  antarë  por    perbëhet  nga  vëllëzër    martuar  dhe  sejcili  ka  nga  një  apo  dy  fëmijë . Kjo per  arsye  se  afiniteti  dhe  afersia    rastin  e  parë  bazohet    gjini  gjaku  dhe    dashurinë  reciproke    fëmijve  dhe  prindve   ndersa    rastin  e  dytë  familja  është  e  kompozuar  nga  elemente    huaja  sepse  kunatat  janë  element  i  ardhur  dhe  afersia  e  fëmijve    vëllëzërve  nuk  është  e  njejt  sikur    rastin  e  parë .  Kompaktsia    tipin  e  dytë    familjes    shumë  bazohet   autoritetin  e  Kryefamiljarit ,  por  gradualisht  interesi  ekonomik    familjet  e  mëdha  vjen  duke  u  individualizuar  dhe  me  këtë  edhe  autoriteti  i  Kryefamiljarit   duke  u  zbehur    edhe  sjell      fund  deri  te  shkëputja  e  bashkësisë  familjare .    rast    shkëputjes  së bashkësisë  familjare  sejcili  nga  hiseniket  merr  pjesen (hisen)  e  vetë     patundshmërisë    trashëguar  brez  pas  brezi  si  dhe  pasurinë  e  gjës    gjallë ; lope ,  kuaj ,  dhen etj ,etj . Më  perpara  diku  deri    fillim    viteve  1960    lagjen  e  Januzajve    Lluga  ka  egzistua  tipi  i  familjes    ndarë .  Rasti  i  Sokol  Nekes  i  cili  jetonte    bashkësi  familjare  me  vëllëzërit  Hasan  dhe  Hysen  Isa  Januzaj të  cilet  i  kishte  kushërinjë    parë  dhe  njëkohësishtë  kishte  edhe  prona  e  pasuri    fshatin  Isniq    komunës    Deqanit .  Por  kjo  filloi    riperseritet  edhe    fund    viteve  1970  dhe  ato  1980  kur  u  arsimuan  gjeneratet  e  para   universitare    fshatit  dhe  u  punsuan  neper  shkolla  dhe  institucione    Istogut ,  Pejës ,  Prishtinës  etj ,  etj .  por  edhe  shumë  nga  ata    shkuan  me  punë    perkohshme    boten  e  jashtme zakonisht    Austri ,  Gjermani , Slloveni , Kroaci  ,  Zvicerr  etj, etj .  por  gjithmonë  me  rrenjë  dhe  kontribut  ekonomik    fshat    bashku  me  pjesen  tjeter    antarve    familjes    aty  jetonin . Këto  familje unë  po  i  quaj  familje  pjesërishtë    ndara .  Rastet  e  para    këtyre  familjeve     kohen      re  po  permendi  Mustafë  Hajdin  Hasanaj ,  Skender  Rexhep  Kadaj  ,  Vesel  Ramush  Osaj  ,  Selim  Mustafë  Hasanaj , Haxhi  Halil  Haziraj ,  Arif  Halil  Zeqiraj ,  Osmon  Shaban  Lajqi ,  Haxhi  Ramë  Lahaj ,  Selim  Sadri  Idrizaj ,  Ali  Sadik  Cetinaj ,  Canë  Selim  Januzaj , Sadik   Ramush  Osaj ,  Xhemajl  Ali  Osaj , Mustafë  Ali  Osaj  Jusuf  Ramush  Cetinaj ,  Sylejmon  Ali  Osaj , Nezir  Januz  Pepaj , Imer  Januz  Pepaj ,  Halil  Januz  Pepaj , Nezir  Nimon  Kadaj ,  Rrustem  Ukë  Pepaj , Hajdar  Brahim  Pepaj  etj  etj .    shkuan    punojnë    boten  e  shteteve    Evropës  Prendimore  si  dhe  fakulltetlinjët  e  parë    fshatit  Demë  Ali  Topalli  dhe  Isa  Hasan  Januzaj     cilet    fillim  u  punsuan    Istog  por  pas  një  kohe  u  shperngulen    Prishtinë  por  kurr  nuk  u  shkëputen   me  prona  dhe  pasuri    patundshme   nga  fshati  i  tyre  i  lindjes .

Familja  e  madhe  patriarkale  si  kudo    trojet  shqiptare  edhe    Nengurrë  kishte  rrol    posaqem     zhvillimin  ekonomik  dhe  shoqëror      kaluaren   dhe  ishte  hallkë  e  fortë    zingjirin  e  institucioneve  tjera  shoqërore  sikur  se  janë ;  vëllëzëria ,  fisi  e  bajraku ,  per  ruajtjen  e  sigurisë ,  pasurisë  dhe  integritetit  familjarë ,  por  edhe    dokeve  e  zakoneve  dhe  tipareve  tjera  kombëtare .  Këtu  vlen    permendim  familjen  e  madhe    viteve  1920-1965    Sejdi  Zenun  Pepajt i  cili  jo  vetem  se  ishte  mbrojtës  i  familjes    vet  dhe  fisit  por  edhe  i  tër  fshatit nga  gjandaret  gjakpirsa    shkinisë    cilve  u  prinin  Milic  Kerrsta  dhe  Rale  Vulici    kohen  e  Mbretnisë  Serbo-kroato-sllovene  si  dhe  pas  LDB-së  dhe  pushtetit  sllavo-komunist    Josip  Broz  Titos . Familje  e  fortë  me  karakter  dhe  strategji  kombëtare  sikur  kjo  e  Sejdi  Zenunit  ishte  edhe  familja  e  Bicajve    Vrellës  e  vëllëzërve  Ramë , Smajl  e  Tahir  Ali  Bicaj ,  por  edhe    Nengurrë  ishin  ajo  e  djemve    Mursel  Cetinës , e  djemve    Isuf  Cetinës , e  djemve të Selim  Zeqirit    lagjen  e  Januzaj ,  e  Sali Bajramve    ate    Sejdijave    lagjes    Kodres  , e  Sadri  Veselve – Osaj ,  e  Kadajve  ,  e  Smajl  Imerve ,  e  Halil  Januzve ,  e  Rugovëve  etj, etj.

Pra  organizimi  i  jetës    formen  patriarkale    familjes  ndihmonte  edhe    organizimin  vetëmbrojtës  dhe    rezistencë  kunder  pushtetit  okupues  serbo-sllav .

Mirpo  me  zhvillimin  ekonomik  dhe  zhvillimin  e  infrastrukturës    fshatit  ngadal  fillojë    humbas  mënyra  e  organizimit    familjes    tipit  patriarkal . Tani  vec  fillon  mënyra  moderne  e  jetesës    familjes dhe kjo  edhe  sjellë  deri    shkëputja  e  bashkësive  familjare  nëper  familjet  e  mëdhaja .

Pas  luftës    dytë  botrore  shkëputja  e  bashkësisë  familjare  u    pothuaj  gjë  e  zakonshme  , ndersa  dikur    heret  kjo  gjë  konsiderohej  si  fatkeqësi , turp  dhe  shkelje  e traditës  shekullore .

 

 

FISI

 

Fisi     Istog  dhe  rrethinë  duke  perjashtuar  fshatrat  e  anes  lindore    Istogut  ose    ashtuquajtures  Mivadës  pothuaj  se  nuk  luan  ndonjë  rrol    posaqem     paku  jo    at  shkallë  sikur    viset  e  Shqipërisë  Veriore   dhe  me  siguri  per  arsye  se  pothuaj  kudo  neper  Kosovë  fisit  i  mungon  hapsira  fisnore  pra  gjinia  e  gjakut  dhe  teritori  i   perbashket . I  mungon  teritori  i perbashket  per  arsye  se  fiset  janë    shperndara  neper shumë  fshatra   dhe  jetojnë    afersi  me  fiset  tjera .  Mirpo    Nengurrë  janë  pesë  lagje    janë    një  fisi  dhe    një  gjaku ; 1. Lagjëja  e  Smajl  Imerve – Hasanaj ,  Krasniqe  me  fis , 2. Lagjëja  e Kadajve -  Thaq  me  fis , 3. Lagjëja  e  Pepajve – Shalë  me  fis ,  4.Lagjëja  e  Kodres  ose  Shala  e  Eperme  - Shalë  me  fis ,  5. Lagjëja  e  Rugovëve , Laiq –Kelmend  me  fis ,  6. Lagjëja  e  Januzajve  - Shalë  me  fis   dhe  7. Lagjëja  e  Halil  Januzve – Krasniqe . Është  per    cekur  se  lagjen  e  Pepajve  me  ate    Kodres  i  ndan    mes  veti  prona  e  Sadri  Veselve – Osaj    me  fis  janë  Berishë .  Mirpo  pos  këtyre  lagjeve    janë    një  gjaku  dhe  fisi    fshat  ka  edhe  familje  tjera    fiseve  tjera  si  p.sh. Kadri  Haxhi  Vuthi – Kelmend ,  Ramë  Tahir  Alia – Kelmend ,  Islamajt    mahallen  e  Pepajve    janë  Thaq ,  familjet  Meshi  Thaq  si  dhe  familja  Duraku ……  Por  perkunder  faktit  se  popullata  e  fshatit  është  nga  disa  lagje  dhe  disa  fise  unë  nuk  mbaj  mend  dhe  as    kam  dëgjua  nga      vjetrit    këtu  e    paku  150  vjet    parë    fshat    ketë  ndodhë  ndonjë  ngatrresë  apo  eksces    mes  tyre . Bile  bile  vlen    ceket  se  per  shembull  Pepajt  shumë    shumë  afrohen  dhe  kan  kontakt  fqinjsor  me  Rugovet ,  Halil  Januzet  ,  Kadajt  e  Smajl  Imeret  se  sa  me  kusherinjët  e  vet    Shales    Kodres  apo  me  Januzajt .

Por  tani  po  i  këthehem  pak  lagjeve  me  radhë .  Kadajt  janë  Thaq  dhe  me  mburrje  thonë  se  janë  kusherinj  me  Currajt  e  Llukafcit    Begut . Duket  se  fillimisht   nga  familja Kadaj    fshat  nifeshin  vëllëzërit Tafil , Vesel dhe  Kadri  Kadaj .  Tafili  kishte  djemet : Nimonin , Shabanin  dhe  Bajramin . Veseli  Kishte  Aliun  ndersa  Kadriu  kishte  Haxhiun . Nimoni  la  djemet  Rrustemin ( zhduk  pa  gjurmë    Kullen  e Popit )  dhe  Nezirin . Shabani  la  Rexhepin ( ishte  Kryetar  komunje  dhe  u  vrae    Vrellë ) , ndersa  Bajrami  la  Mustafen .

  Smajl  Imer – Hasanajt  janë  Krasniqe  dhe    ardhur  nga  Jabllanica  e  Madhe  nga  ku    pari  ishin  shperngullur      Katundin  e Ri     Pejës  per  shkak     zullumit    u  behej  nga  pushteti  Osmon    krye  me  Asllan  Pashen  e  Pejës    cilin  panderpre  e luftonte  Mustafë  Hasani  i  famshem ,  por  pas  ca  viteve  u  desht    shpernguleshin  edhe  nga  Katuni  i  Ri  per  shkak  se  nipi  i  Mustafë  Hasanit ,  Ali  Tem  Hasanaj  i  shkallmoi  me  dru  disa  kolonista  gjakpires  malazez    fshatit  dhe  errdhen    Nengurrë  si  duket  me  ndihmen  e  miqve    vet  Kadaj  por  edhe    Cetinajve ,  dhe  pra  Hasanajt  janë  kusherinjë    parë  me  Maksutajt , Musë  Sefert e  Zekajt  e  Jabllanices    Madhe  por  edhe  me  Bajram  Rrustemt  e  Katundit    ri  dhe  Gjocajt  e  Halitajt  e  Tomocit . Si  kusherinj  i  konsiderojnë  edhe  Halil  Januzët    poashtu  janë    ardhur  nga  Radafci ndersa  per  Bajraktar    fisit  e  pranojnë  Bajraktarin  e  Krasniqes    Vranocit    Lugut    Baranit , por  edhe  mburren  se  janë  kushërinjë    Haxhi  Zekes , Bajram  Currit , Mic  Sokolit etj , trima  kombtarë    fisit  Krasniqe . Per  gjenealogjinë  e  familjes  Hasanaj      miri  dinte    tregonte  plaku  Hajdar  Bilalli  nga  Jabllanica  e  madhe  .  Mixha  Hajdar  sikur  e  thirrshim  tregonte  se  si  kanë  ndodhur  luftërat  e  Mustafë  Hasanit  me  Asllan  Pashen  e  Pejës  por  edhe  tregonte  se  stergjyshi  i  Mustafë  Hasanit  kishte  qen  i  besimit    krishter pra  katolik .  Ky  thoshte  se  ai  është  quajtur Gjon . Pra  nese  fillojmë  nga  unë  vetë  autori  i  Monografisë  gjenealogjia  e  origjines  sime  do    ishte  kjo ;  Selimi-Mustafa- Hajdini-Mustafa- Hasani- Smakja- Delia –Gjoni .  Mixha  Hajdar  spjegonte  edhe  vet  afërsitë  e  Smajl  Imerve .  Ky  tregonte  se  si  Mustafë  Hasani  i  kishte  djemet :  Imerin , Seferin , Temin , Islamin ,  Hajdinin  dhe  Miftarin . Nga  Seferi  është  familja  e  Musë  Seferve    Jabllanicë  të Madhe , Imeri  la  djalin  Smajlin  e  ky  la  Zeken  dhe  Tahirin . Temi  la  djemet  Aliun  dhe  Jasharin , Islami  la  Feten  ndersa  Hajdini  la  Mustafën   dhe  per  shkak  se  Smajli  ishte  djali i  djalit       madh    Mustaf  Hasanit  edhe  lagjëja  quhet  lagjëja  e  Smajl  Imerve. Pra  djali  i  Imerit , Smajli  la  pas  djemet  Zeken  dhe  Tahirin .  Zeka  vdiq  gjat  shpernguljes    luften  e  1999 në  rrugë  per    Rozhajë  ku  edhe  u  varros  ndersa    vonë  u  rivarros    varrezat  e  fshatit  Cerrcë   dhe  ky  la  pas  djemet : Haxhiun ,  Sejdiun që  jeton    Nynberg    Gjermanisë ,  Ramën    jeton  afër  Frankfurtit    Gjermani me  familjen  e  vet  të ngusht , Xhavitin  dhe  Hakiun si  dhe  një  vajzë .  Tahiri  poashtu  vdiq  gjat  ekzodit    fundit  më 1999  dhe  u  varros    Shkoder .  Ky  la  djemet : Imerin që  jeton  me  familje e  vet    ngusht    Angli  diku  afër  Londres , Musan ,  Sadikun  i  cili  jeton  me  familjen  e  vet    ngusht    Paris    Francës , Smajlin    jeton    Gjermani  si  dhe  tri  vajza .  Djemet  e  Temit  Aliu  dhe  Jashari       dyt  lan  pas  nga  një  djalë .  Aliu  la  Xhemajlin  i  cili  vdiq    Shqipëri  si  refugjat  gjat  luftës    fundit  më 1999  dhe  ky  la  pas  shtat  djem  e  një  vajzë  dhe  pos  djalit    madh    tjeret  jetojnë    Gjermani , Austri  dhe  Kanada . Djali  i  Jasharit , Hasani  jeton    Paris    Frances  dhe  ka  kater  fëmijë .  Islami  la  pas  djalin  Feten  dhe  ky  la  vetem  një  vajzë  dhe  sot    pronat  e  Fetës  jeton  nipi  i  tij  Hazir  Rexhep  Januzaj  me  familjen  e  vet    ngusht .

Hajdini  la  pas  djalin  Mustafën  e  ky  vdic    27.01.1994  dhe  la  tre  djem  e  një  vajzë . Djali  i  madhë  i  Mustafës  Selimi  me  familjen  e  vet    ngusht  jeton    Norvegji ,  Brahimi  me  familjen  e  vet    Ludwikshafen    Gjermanisë  ndersa    i  vogli  Qazimi  vdic  me  21.09.2004    moshen  39  vjecare .  Vajza  e  Mustafës  poashtu  me  burrë  dhe  fëmijë  jeton    Norvegji . Ndersa  djali    i  vogel  i  Mustafë  Hasanit , Miftari  la  pas  djemet  Rexhepin  dhe  Selimin të  cilet  jetojnë    Jabllanicë    madhe .

 Januzajt  janë  Shalë  dhe    ardhur  nga  Isniqi  i  Deqanit ,  Pepajt  janë  Shalë  dhe  sikurse  edhe  per  Shalen  e  Kodres  unë  nuk  munda    gjejë  fakte  se  nga  kanë  ardhur  por  sipas  disa  pleqve  janë  kusherinj  me  Musë Mehmet  e  Llugave    nifen  me  mbiemrin  Kukleci  dhe  këta    fundit  janë    ardhur  nga  Isniqi  i  Deqanit .

Unë  do  ti  shkruaj  afersinë  e  vëllazërisë    Pepajt  duke  u  bazuar  nga  koha  e  viteve 1960    unë  mbajta  mend  por  edhe    ate        vjetrit  tregonin  at  kohë  per  afersinë   e  familjeve    lagjes  Pepaj .  Deli  Pepaj  kishte  djemet Beken  dhe  Zenunin . Zenun   Deli  Pepaj  kishte  dy  djem ; Sejdiun  dhe  Haxhiun . Sejdiu  kishte  pasur  kater  gra  dhe  me  to    bashku  17  fëmijë . Djemet  e  Sejdi Zenunut  ishin : Bajrami , Hyseni , Nuhi , Selimi , Ibrahimi , Dauti , Avdullahi , Ahmeti,  Murati  dhe  Mustafa  si  dhe  shtat  vajza . Nga  këta  pasardhës    Sejdi  Zenunit    shtatë  djem pra  Selimi , Ibrahimi , Dauti , Murati , Avdullahi , Ahmeti  dhe  Mustafa  si  dhe  kater  vajza  ishin  nipa  dhe  mbesa    Smail  Imerve  pra  fëmijet  e  Fatimes    Smail  Imerit  me    cilen  Sejdiu  ishte  i  martuar  dhe  kjo  ishte  gruaja    e  re  e  Sejdiut .

Haxhi  Zenun  Pepaj  kishte  vetem  një  djalë    quhet  Idriz .  Haxhiu  iku  për    Shqipëri  ndersa  djali  i  tij  Idrizi  u  rrit  nen  kujdesin  e  axhes  Sejdi  dhe    bashku  me  te  edhe  emigroi    fund    viteve  1960    Turqi .

Bekë  Deli  Pepaj   kishte  dy  djem  Qerimin  dhe  Beqirin .

Kadri  Pepaj  kishte  këta  djem : Halilin , Salihin ,Isufin , Ibrahimin , Shabanin , Nimonin , Arifin dhe  Uken ( u  vrae    Kullen  e Popit ) . Halil Kadria  la  djemet   Januzin  dhe  Musan .  Sali Kadria  nuk  la  pasardhës .  Isuf Kadria  la  djemet  Sadriun  dhe  Aliun . Ibrahim  Kadria  la Azemin , Meten , Hajdarin , Miftarin , Bajramin  dhe  Xhaferin.

Shaban  Kadria  la  Isan  dhe  Kadriun . Nimon  Kadria  la  Cenin , Rizan e Ramadanin . Arif  Kadria  la  pas   Zeqen , Fakun  dhe   Arifin , ndersa  Ukë  Kadria  la  Rrustemin .

Adem Deli Pepaj  la  pas  Tahirin , Xhemajlin , Ademin , Aliun  dhe  Shpendin.  Tahiri la  pas  Musanë ( u  vra    luftë  kunder  forcave  komunist - qetnike    Toma  Zhariqit    Dobrushë ) , Smajlin  dhe  Isanë . Xhemajli  la  Mujen , Ademi  nuk  la  pasardhës ,  Aliu  la  Hasanin  ndersa  Shpendi  la  Kamerin  dhe  Shabanin . Pepajt  janë  Shalë  me   fis .

 Hazirajt ; Januz Halil  Haziraj  kishte  djemet ; Halilin , Imerin , Zenelin ( zhduk  pa  gjurm    Kullën  e Popit ) , Zymerin  dhe  Arifin . Hazirajt  janë  Krasniqe  me  fis .

Rugovët ; Syla , Shabani ,  Zhuka dhe  Rama . Syla  la  Sokolin  dhe  Hysenin . Shabani  la  Aliun ,  Osmanin  dhe  Ymerin . Rama  la  Salihin  dhe  Haxhiun .  Zhuka  nuk  la  pasardhës . Rugovet  janë  Kelmend  me  fis .

Januzajt ;  Vëllëzërit  Zeqir e Beqir   Zekë  Januzaj , Isuf Brahim  Januzaj , Mustafë , Arif dhe  Isa  Januzaj . Zeqir Januzaj  kishte  djemet  Selimin  dhe  Azemin . Selim  Zeqiri  la  Qerimin , Canen , Eminin  dhe  Muslinë . Azem  Zeqiri  iku    Turqi    fund    viteve  1960  dhe    kujtohet  se  kishte  një  djalë    quhej  Zeqir . Beqir  Zekë  Januzaj  kishte  djemet  Hajdarin  dhe  Zeken . Hajdari  nuk  la  pasardhës  ndersa   Zeka  la  Beqirin  dhe  disa  vajza .

Isuf  Brahim  Januzaj  la  djemet  Ibren , Rexhepin , dhe  Sadriun . Ibra  la  Ganiun , Rexhepi  la  Ibrahimin  dhe  Halitin   ndersa  Sadriu  la  Rrustemin .   Mustafë  Tahir  Januzaj  la  ;  Haxhiun  dhe  Tahirin . Haxhiu  la  djemet  Ragipin , Mustafen dhe  Ramizin  ndersa  Tahiri  la  Rexhepin  dhe  Ahmetin .  Arifi  la  pas  Ramen  ndersa  Isaja  la  Hasanin  dhe  Hysenin . Pra  Januzajt  janë  Shalë  me  fis .

SHALA  E  KODRES ;  Edhepse    një  gjaku  dhe  fisi   me  kohë  janë  zgjërua  dhe  moti  janë  krijua  tri  lagje :

 1. LAGJËJA e Sejdijajve : Bajram  Sejdija  kishte  djemet ; Salihun , Selimin , Hajrushin  dhe  Rexhepin .Salihu  la  pas ; Zymerin , Sadikun  dhe  Shabanin .

Selimi  la  pas ; Sylen , Sejdiun  dhe  Sahitin .

Hajrushi  la  pas  djalin  Bajramin  ndërsa  Rexhepi  la  Tahirin ( jeton  moti    Gjermani )  dhe  Zenunin .

2. LAGJËJA e Idrizajve : Kjo  lagje  numron  këto  familje : Familja  e  Nezir  Isufit , Familja  e  Asllan  Isufit , familja  e  Rexhë  Idrizit , familja  e Hysen  Muratve ,  familja  e Sadri  Smajlve ,  familja  e  Shaban  Halilve dhe  familja  e  Ahmet  Idrizit .

Nezir  Isuf  Idrizaj  la  pas  djemet  Mehmetin  dhe  Isufin .

Asllani  la  pas  Brahimin , Selmanin  dhe  Ramen ( vre  e  masakrua  mizorisht  nga  qetniket  e  Miliq  Kerrstës ).

Rexha  la  pas  Sadikun  ( vrae    Kullen  e  Popit ) dhe  Idrizin .

Murati  la  pas  Hysenin  dhe  Sylen . Ahmeti  la  pas  Kadriun .

Nimoni  la  Zenelin  dhe  Halitin

Sadri  Smajli  la  pas  : Rexhepin , Smajlin , Selimin , Muharremin  dhe  Miftarin .

Ndersa    familjen  e  Halil  Smajlit   ishte    Shabani , Dema ,  Januzi  e  Rama .

3. LAGJËJA e  Zeqirajve : Beqiri  kishte  djemet  Tahirin , Nimonin  dhe  Hajrizin .

Imeri  kishte  Halilin   e  ky  Imerin  e  Arifin . Shabani  kishte  Kadrin  dhe  Osmanin .

Ademi  kishte  : Rrustemin , Qerimin , Mehmetin  dhe  Veselin .

Zeqiri  la  pas Ukshinin  dhe  Qazimin   por    Lagjen  e  Kodres  kemi  edhe  Lagjen  e  Osajve  ose  Bacalokve    janë  Berishë  me  fis .

Pra  sikur  po  shifet  këtu  kemi  kater  lagje  dhe  secila  ka  nga  disa familje   dhe  prap  secila  familje  nga  disa  antarë . Krejt  kjo  pjesë  e  fshatit    ndryshe  edhe  quhet  Shala  e  Eperme  janë  shaljan , ndersa lagjëja  e  Bacalokkve   ndodhet    mes    Lagjës    Pepajve  dhe  Shalës  së Kodres .

Mirpo  pos  këtyre  lagjeve    mëdhaja  dhe    një  vëllazërie  dhe  fisit    fshat  kemi  edhe  disa  familje    tjera    nuk  permbajnë  lagje    veti  dhe  këto  janë : Familja  e  Tahir  Ali  Sylajt .  Me  fis  Kelmend .  Familjet  e  vëllëzërve  Meshi : Osman e Qazim  ky  i  fundit  baba  i  deshmorve  Afrim  dhe  Bashkim  Meshi , Thaq  me  fis nga Merturi  i  Hasit .

Familjet  e  vëllëzërve  Islami ; Bajram  dhe  Zenun , familja  e  Hasan  Durakut , familja  e  Sahit  dhe  Ali  Cetinës me  fis  Kelmend , familja  e  Haxhi  Vuthit  me  fis  Kelmend , familja  e  Zenel  Maliqit , në  Lugat  e  fshatit    fqinjsi  me  Januzajt  janë  edhe  tri  lagje    dikur  i  perkisnin  fshatit  Nengurrë  por  shumë  nga  ta  janë  shperngulur  neper  qytete  tjera    vendit  si    Prishtinë , Ilixhe , Istog , Pejë  por  edhe    boten  e  jashtme . Këto  familje  ishin  Bruqajt , Gecajt   dhe  Topallajt .  Pastaj  vijnë  familja  e  Qerim  Rexhë  Marajt , familja  e  Selim  Rushit  Bajramaj  dhe  familja  e  Ali  Nurisë .

Duhet  patjeter    ceku  se  fshati  Nengurrë  ka  edhe  një  karakteristikë  ndoshta    veqant  pasi  këtu  jetojnë  tri  familje    administrativisht  i  perkasin  një  fshati  tjeter  ndersa  gjeografikisht  dhe  me  pronat  e  veta    patundshmërisë  jetojnë    fshatin  Nengurrë .

Janë  Osmonajt    neve  i  thërrasim  Habibët    cilet  administrativisht  janë  nga  Cerrca  por  jetojnë  dhe  krejt  tokën  dhe  pronen  e  kanë    Nengurrë . Pastaj  Fekë Bajramt – Rexhaj  poashtu  nga  Cerrca  dhe  Sali Osmont – Bicaj  nga  Vrella    edhe  këta  me  terë  pronat  e  veta  janë    Nëngurrë  ndersa  administrativisht  i  perkasin  fshatit  Vrellë .

Poashtu  vlen    ceku  se  i  ter  fshati  Nengurrë  me  perjashtim    lagjes    Kadajve  dhe  Smail  Imerve  varret  i  kanë    vet  varrezat  e  fshatit .    fshat  janë  tri  vendvarreza .,  dhe  quhen  varrezat    Blini ,  varrezat  nen  gjade  dhe  varrezat  e  Kodres . Kadajt  dhe  Smail  Imert  i  kanë    varrezat    fshatin  Cerrcë  tëk  varrezat  e Rugovajve . Nga  lagjëja  e  Smail  Imerve  vetem  familja  e  Hajdin  Mustafë  Hasanaj  i  ka  varret  tek  varrezat  e  fshatit  Nengurrë    anen  e  poshtme  te  Blini . I  tër  fshati  është  nen  juridiksonin  e  xhamisë  dhe  imamit    Vrellës  nga  ana  fetare . Në  fshat  kurr  nuk  ka  pasur  xhami .

 

BAJRAKU

 

Sa  i  perket  bajrakut  pos  Smail  Imerve ,   Hazirajve  dhe  Rugove  , lagjet  dhe  familjet  tjera  nuk  flisnin  per  Bajrak . Smail  Imert  dhe  Hazirajt  pranonin  bajraktarin  e  Krasniqes    Vranocit    lugut    Baranit  ndersa  Rugovet  pranonin  bajraktarin  e  Rugovës   Sak  Fazlinë .

 

1968 - Mustafë H.Hasanaj me familje

Autori ne rini sodit Gryken e Dragiqit

Germadhat e shtëpis se gurit te Mustafë H. Hasanaj - Shtëpia e lindjes se autorit

Selimi, nuk eshtë letë te pushtohet Kërrshi i Cukices
Elez Kukleci, Ali Sadri Osaj, Mustafë Hasanaj
Hylë Murseli-Cetinaj Hasanaj
Ibrahim M. Hasanaj
Ali Temë Hasanaj
Jashar Temë Hasanaj
Mustafë Hajdini Hasanaj
Kujtim nga rinia. Selim Mustafa e Haxhi Zeka - Hasanaj
Ramë Zeka, Ali Temi, Zekë Smajli, Haxhi Zeka
Selim Mustafa e Imer Tahiri - Hasanaj


(Vota: 1)

Komentoni
Komenti:

Video

Qazim Menxhiqi: Niset trimi për kurbet


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora