E enjte, 25.04.2024, 11:05 PM (GMT+1)

Mendime

Afrim Caka: Konflikti apo mashtrimi midis fesë radikale ndaj kombit shqiptar

E premte, 30.10.2020, 02:54 PM


KONFLIKTI APO MASHTRIMI I MADH MIDIS FESË RADIKALE NDAJ KOMBIT SHQIPTAR

Nga Afrim Caka

Një analizë e imja për personalitetet dhe ndikimit të tyre në kulturën dhe historinë tonë. Përveç kompleksit të vdekjes nga radikalzmi fetar mesjetar, për të cilën kam shkruar e folur shum herë, shohim në këtë rast gjestin dramatik dhe disi historikë të udhëheqësve politik nga Drenica, Dugagjini e Prapashtica e Ratkoci, që t’i detyrojnë pasuesit e tyre të rrokin idenë se filozofia e sofizmit duhet të jetë i ashpër ndajë çdo gjëje shqiptare që është shqiptare.

Erdhi ora e tyre... Cili është misioni i hoxhallarëve, imamë dhe i besimtarëve trutharë shqiptar? Duke i shfryrë impulse e veta, ndërsa e ndrydhur çdo vlerë kombëtare, që ne mos ta ruajmë pastërtinë tonë gjuhësore, kulturore e historike.

Erdhi një Epokë Errësirë për shqiptarët.

Kjo letër i dedikohet e administratorëve të facebookut që të kenë kujdes ndaj kësaj culture të egër turko-arabe..

Si një ish burgosur politik, Afrim Caka nga Gjakova në prezantimin e “Konfkliktit të Madh” u shpreha se nuk do të qëndrojë anash dhe të heshtë, por do të mbështesë projektin e brezit të ri për të shpëtuar Shqipërinë e Dardaninë nga tradhëtia dhe fundamentalizmi radikal, që sipas meje të dyja shtetet jemi në buzë të greminës.

Ky shkrim, të dashur lëxues e administrator të facebookut, nuk e postova shkrimin tim për të treguar se ekziston një urrejtje mëkati, urrejtja anti-shqiptare dhe tradhëtia në shtet. Në këtë shkrim nuk është shkruar as për të të na thënë se ekziston një konflikt i papajtueshëm ndërmjetë errësirës dhe dritës, mëkatit dhe drejtësisë, të gabuarës dhe të drejtës për ta mbrojtur kombin tim. Thellë në zemër e dimë dhe e shohim çdo ditë me çoroditjet e fundamentalistëve radikal e anti-shqiptar, madje dhe ca parti politike dhe shumë fetar janë pjesëmarrës dhe aktor çoroditës fatae e politik në këtë “konflikt kulturor e fetar”.

Por herë pas here, shumëhoxhallarëve e politikan u vjen një endje të dijë dhe të pelqej më shumë për Konfliktin e Madh. Si dhe ku filloj ky konfliktkundër kultures dhe besimit shqiptar? Apo mos ndoshta nga sundimi turko-serb ka ekzistuar gjithnjë këtu? Cilët element luajtën rol xhamitë e mejtepet dhe kancelaritë e PDK-së e LDK-së luajtën rol në aspektin e ndërlikuar të këtij konflikti anti-kombëtar? Çfarë raportesh kanë këta më fundamentalizmin islami radikal. Çfarë do të do të thotë për kombin fakti që kanë ardhur në trojet tona e pas luftës jo prej zgjedhjes sime por me zgjedhjen e ca politikanëve tanë.

Cilat janë parimeet themelore të përfshira këtu. Për sa kohë do të vazhdoje ky konflikt i vehabizmit kundër kulturës dhe historisë sonë? Cili do të jetë fundi i këtij kombi që është shndërruar në një shtet islamik dhe i çoroditur.A do të fundoset kjo Dardani e stërlashtë Pellazgjike., në thellësitëe një errësire të përjetshme e pa diell? Apo do ta ketë një ardhme sit ë panxhapit ose të Avganistanit???

Si mundet , që drejtësia, AKI, policia, që ky barbarizëm në zemren e shqiptarisë, lufta ndërmjet testament të lënë për gjysme, egoizmit të hoxhallarve me mjekrra e pa të nëpër xhamitë tona, duhet t’u lejomë të vendoset përfundimisht me fitoren e së keqës?

Armiqësia midis fundamentalizmit radikal islam dhe racës shqiptare ka lindur tashmë në xhamitë tona, sepse përmes hxhallarëve dhe shume besimtarëve gjak prishur, janë kthyer në objekt të dhunës, fyerjeve ndaj vlerave kombëtare dhe heronjëve tanë rilindas sipas mëshirës së imamëve dhe hoxhallarëve që dihen me emër e mbiemër... Si hoxhallarët, imamët dhe politikanë tanë janë të lig janë shumë të dobët. Nën këmbët e tyre lëkundët dheu që i rriti dhe i ushqeu me qumshtin e Dardanisë. Mjfton një shqelm i fortë që atyre t’u vijë fundi në këto troje. Populli shqiptar do ta shijoj lirinë, kur të mos ketë më hoxhallarë dhe politikanë shumë të lig e të dobët.

Ne nuk mund t’i edukojmë fëmijët nën trysnin hoxhallarëve dhe politikanëve të korruptuar, pa kushtëzim, duke e rritur vetëdijësimin e fëmijëve tanë, që fëmijët t’i përceptojmë shqiptarët nuk janë të ndarë në të krishter e musliman, në të cilën ka dhe do të ketë të krishter e ortodoksë dhe musliman (jo anti-shqiptar), në të cilën nuk duhet të ketë arab, turq e serb në misionin tonë kombëtar. Fundamentalizmin dhe sektet tjera radikale nëpër xhami e mejtepe janë pjellë e tyre.

Këta përpiqen t’i shërbejnë shqiptarëve duke mbjellur urrejtje e fundamentalizëm duke vrarë bashkëvëllezërit e tyre të krishter e musliman, që mendojnë ndryshe. Radikalët islamikë duan t’i çlirojnë fundamentalistët nga konfeksionet e tjera, nga krahët e djallit të “vëllezërve të krishter!”

Por më e çuditshmja qëndron në faktin që besimtarët e e secilës kishë i konsiderojnë besimet tjera pjellë e djallit. Prandaj, fillon “Konflikti i madh”. “Hoxhallarët ndezin vrasje, fundamentalizëm pas fundamentalizmi (“pse jo edhe vrasje”). Për çfarë qëllimi? Unë e shikoj me kuptim në to. Mbi tokën Dardane s’duhet të ketë fundamentalizëm dhe as radikal.

Por shqiptarët nuk shqetësohen, sepse askush nga politikanët tanë të dobët shpirtërishtë e moralisht nuk kanë bërë pyetje duke e vështruar popullin drejt në SY... pse radikalizmi organizon ryqëzata sin ë Francë “këputje kokash” shpallin xhihadin, ndezin luftëra fetare dhe vrasin këdo që s’beson në dogmat e tyre, sepse besimi i tyre është hyjnor dhe të gjitha besimet e kulturat tjera janë pjellë e djallit.

Unë e kam parasysh përvojën time të pa gabuar dhe kthimin tim tek nxënia, prandaj nuk i lejoj vetes të gjykoj shqiptar të tjerë që zgjedhin rrugën e gabuar. Unë jam i bindur se vetëm i kthjelluari largpamës ka të drejtën të na tregojë, rrugën e gabur dhe ku ndodhemi...

Dua të pyes lexuesit e shkrimit tim, çfarë, pikrisht, humbin ne shqiptarët. Ndoshta, në këtë mënyrë, pa e vënë re dremitjen tonë shekullor apo atë të pas luftës, duke zgjedhur rrugë më të gjata të tradhëtisë, të tërthorta drejt vendit tonë, në të cilin, dikur, do të arrijmë.

Ndoshta, ne shqiptarët do të humbasim thelbin e të qenërit shqiptar çdo çdo cast të çdo ditë, deri sat ë bëhemi të kthjelluar? Por JO!



(Vota: 1)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora