E premte, 29.03.2024, 08:11 AM (GMT)

Përjetësi » Mani

Kadri Mani: Kush është Bekim Rexhepi- Bekimbeu?

E enjte, 13.11.2008, 07:08 PM


Kadri Mani
Letrat e lexuesve

 

Kush është Bekim Rexhepi- Bekimbeu?

/diehet se është shok i faqezinjve: Bruqi-Rakipi-Beqiri-Sheradini e maca e mini!/

 

Nga Kadri Mani

 

Zotni Drejtor, Gëzim Marku, mirëmbrëma!

Unë titullin e shtrova në formë pyetjeje për juve dhe për lexuesit tanë, dhe po përgjiem se si e njoha unë këtë shëmtirë të quajtur Bekim Rexhepi- Bekimbeu!!

Vetë kjo shëmtirë e natyrës m’u paraqit në messengjer me një breshëri pyetjesh, duke masakruar gjuhën pamëshirshëm!!

E hetoja se ishte i çoroditur dhe pëmbahesha me zor, duke e këshilluar se është më mirë ta përdori e-mailin sesa këtë mënyrë gjinkallizimi. Më tha se ai vetëmsa e përfundoi një bisedë të gjatë me Shkëzen Maliqin, birin e udbashit Memet Maliqi!! Më pastaj shoh vebfaqen e ti të katranosur, ja atje sekretari i parë Koço Danaj- Danjplli i Sherkës!! Në pyetjen tim pse e ke vënë aty dhe a e njeh, më thotë se është analist i spikatur dhe se ai aty ka zënë një vend të rehatshëm!!

Atëherë kam ndërprerë çdo bisedë: sepse e hetoja se s’ka as fjalë as fytyrë!! Ishte njëri ndër konkuruesit e tregëtrëve me falamurë!! Pati vizatuar e disajnuar llojlloj flamurësh me vija e me dalla e me hoka e me shoka, si peshqirë plazhesh për fshirë prapanicën me ta- për një grush kacidhesh që do t’ia gjuanin ndërkombëtarët si qenit kockat!!

Kurse tash ndërhyn në polemikë pa e ftuar kush!?! Në titull më quan “qen”, duke fyer r poshtëruar prindërit e vet që e kanë lindur atë shëmtirë me veshët si pasqara maune!! Si qeni i Sharrit apo Dallmatincat me veshët pipë për tp përhjuar e spiunuar!! Më foshtë tekstit të vet mjeran, më quan “njeri të sëmurë” as pa më takuar kurrë!?!

Zotni  Drejtor dhe lexues të nderuar: t’ia shohmi vebfaqen e zezë të tijën dhe të interesohemi se nga është, kë ka prej familjes, dajët, fqinjësinë... dhe të bisedojmë me ta që të marrin masat ee nevojshme e ta lidhin qenin e shtpisë të mos i leh më kalimtarët e çarshisë?

Ky budalla i klasit të parë me kompani kishin guximin ta kritikonin edhe zotin Ahtisari, i cli mori çmimin Nobel për paqe!! Unë kam kritikuar ndënjë ndërkombëtar, por jo si Bekimbeu kompjet UNMI-un, i cili na e hoqi thikën nga qafa.

 

 

RE: [cameria] Qeni i internetit Kadri Mani...llapaqit ne internet?

Von:

cameria@yahoogroups.com für Bekim Rexhepi (bekimbeu@hotmail.com)

Gesendet:

Montag, 10. November 2008 22:10:27

An:

cameria@yahoogroups.com

 

 Ke te drejt z. Bruqi, qe përshkallzon në këtë mënyrë këtë figurë qe e quan veten shqiptar, ne fakt shqiptar mund te ketë lidur, por shqiptari i tillë si ky lloj relikti gjen pak ose gjen tek koha e shqiptarve te ndershëm në KSAK, ku na dilnin këso figurash si Kadriu qe maskoheshin si pro shqiptar... vertet ky njeri ka nevojë per njekim special....

 

Bekimi, i juaji

----------------

 

21 Mars 2008

REGJIMI NJERKË I KOSOVËS SË PAVARUR

Bekim Rexhepi

16 Mars 2008

Edhe pse Kosova u pavarësua, u njohtë nga shumë shtete, ajo po përballet me regjimin antidemokratik - UNMIK-un. Reagimi i fuqishëm dhe kriminal i UNMIK-ut, në shkurt të vitit të kaluar, shënoi ndërhyrjen e vet me brutale (ndofta për ta identifikuar më hapur fytyrën e vet, ashtu siç e kanë te gjitha regjimet antidemokratike në botë) ndaj Lëvizjes për Vetëvendosje, kur kishte vrarë dhe plagosur liridashësit, paqësoret e vetëvendosjes. Ky regjim qe nuk po ikën dot nga “Kosova e pavarur”, këtyre ditëve nxori edhe një fytyrë te re. Nëse ka pasur një ndërhyrje me pretekstin e rrëmbimit apo të dëmtimit te institucioneve të Kosovës, qe sipas tyre do të mund të shkaktonin protestuesit e Lëvizjes për Vetëvendosje. Atëherë, pyesim se: ku na qenka “preteksti i mbrojtjes” së institucioneve, për të mos ndërhyre ndaj njërës palë dhe për të ndërhyrë ndaj tjetrës?. Në këtë pyetje le të përgjigjet vet regjimi i UNMIK-ut, i cili reagon kur shqiptaret, në mënyrë paqësore e demokratike protestojnë për mënyrën e zhvillimeve politike për Kosovën. Ndërsa për palën tjetër jo shqiptare, nuk ka reagime te ngjashme, nuk ka brutalitet nuk zhvillohet krim edhe pse dukshëm dallon mënyra e protestimit. Pakica Serbe ka vandalizëm në protesta e tyre dhe një qasje fare antidemokratike për të gjitha zhvillimet në Kosovë e sidomos në veri te Mitrovicës. Rimarrja e institucionit te Gjykatës Komunale dhe të Qarkut në Mitrovicë, me dhunë dhe me pastaj vendosja e flamurit nacionalist, serb do të duhej te nxirrte në pah forcën e UNMIK-ut, jo për t(‘)i goditur si pakicë jo shqiptare, por, për shkak të vandalizmit dhe qëllimeve politike, qe bien ndesh me qëllimet institucionale te Kosovës së pavarur. Po përkujtojmë se: rreth 150 protestuesit vandal(ë) te pakicës serbe, rrëmbyen edhe një institucion te radhës, përkrah institucioneve të tjera të Kosovës. Këta protestues të dhunshëm kanë rimarr sërish pas tetë apo nëntë viteve, ndërtesën e Gjykatës Komunale dhe të Qarkut në Mitrovicë. Përdorja e gjashtë veturave të ambulancave, për ti shembur dyert e oborrit të ndërtesës, tregon se gjithë kjo qe planifikuar dhe organizuar mirë nga qarqet e nacionaliste serbe. Pra, nuk mund te thuhet se në këtë aksion të rrëmbimit te institucionit të Kosovës së pavarur, nuk mund te ketë gisht edhe Serbia. Vendosja e flamurit nacionalist serb mbi këtë institucion të rëndësishëm tregon qartë, se sa e lënë pas dore është ana e veriut të Kosovës apo situata kriminale e veriut. Të shpjegojmë anën tjetër, te vendosjes se flamurit nacionalist serb, mbi këtë institucion të rëndësishëm. Pra, më këtë flamur, qe prej sot do të valëvitet i dhunshëm në ndërtesën e Gjykatës Komunale dhe të Qarkut, janë zhvilluar bekimet kishtare ne emër të krimit serbe, gati ne te tëra luftërat, ndaj popujve të tjerë ne ish Jugosllavi, e sidomos ndaj shqiptarëve. Derisa në Kuvendin e Kosovës, pikturat murale të historisë shqiptare, janë mbuluar dhunshëm, e kinse me pretekstin për të mos zgjuar pakënaqësinë e pakicës serbe, në punën e përbashkët të Kuvendit të Kosovës. Edhe pse janë mbuluar këto piktura murale, pakica serbe vazhdon ta bojkotoi Kuvendit dhe shtetin e Kosovës. Në anën tjetër pakica serbe me veprimet e saja, nuk përfillë asgjë shqiptare, as pakënaqësinë e mundshme të shqiptarëve. Pra, mos reagimi i UNMIK-ut në këto zhvillime politike, te le për te kuptuar se është edhe regjim njerkë. Regjimi njerkë, e lejon pakicën serbet të zhvillojnë politikën e vet anti-shqiptare, edhe pse e ka pranuar kushtimisht pavarësinë e Kosovës. Ndërsa ky regjim njerkë, e ka vënë edhe më në paketë dhe sanksionim politikës shqiptare, nuk e lejon të zhvillohet brenda konceptit te interesit nacional, gjymtimi i identitetit, imponimi i fortë, për ndryshimin e simboleve identifikuese janë dëshmia më e turpshme e këti regjimi njerkë. Institucioni i Gjykatës Komunale dhe i Qarkut në komunën e Mitrovicës, edhe si një institucion shtetëror i Kosovës, në veri të saj ka rënë nën duart e vandalistëve serb(ë), dhe prej ditës së rrëmbimit ky institucion është institucion nacionalist serb në Kosovë. Pra ne veri te Kosovës institucionet shqiptare po krijohen ne institucione nacionaliste serbe. Krejt kjo po bëhet para syve te UNMIK-ut, dhe shtetit të Kosovës. Krenaria politike shqiptare sikur nuk ekziston, fundi nuk mund te ekzistoi krenari politike me politikan retorikë mbytëse dhe krekoskëshe. Derisa veriu i Kosovës është akoma në situatë kriminale. Dhe mbajtja e ndarë e veriut të Kosovës e lë akoma në mirëmbajtje të situatës kriminale. Pazotësia e UNMIK-ut dhe shtetit të Kosovës, për të intervenuar në veri, do t(‘)i joshë më shumë serbët lokal për vandalizma të tjerë qe zgjerojnë kufirin nacionalist të Serbisë në veri të Kosovës.

 ---------

 

Bekim Rexhepi- Beu

 

From: bekimbeu@hotmail.com
To: bruqi-flori@hotmail.com
Subject:
Date: Mon, 6 Oct 2008 23:02:41 +0200

Profili i sharjes me kobure

(kundrej KADRI OSMANIT)

Bekim Rexhepi 

 

Kështu disi e filloj edhe Ernest Gellneri, në lidhje me: shtjellimin mbi paqartësitë e mëdha,  që nga nisja e komunizmit primitivë apo nga fundi i rendit feudal? Duket qe do të ishte e rëndësishme që Rënies t’i përcaktohet data me saktësi. Këto paqartësi dhe paqartësitë e ngjashme dalin në shesh së shpejti sapo dikush të paraqitet të gjykojë më tepër mbi idenë e Shoqërisë Civile dhe rolin e saj përbrenda traditës, në të cilën marksizmi u artikulua (mbaron citati). Është e pakuptimtë në këtë kohë që nga koncepte të tejkaluara për shoqërinë e sotme kosovare të dominoi, akoma tendenca e rikthimit të shoqërisë, në gjendjen e servilizmit politik të ideve marksiste, ku ne shqiptaret e Kosovës, gati nuk kemi pasur fat të kemi shoqëri të lirë civile. Pra tendenca për ta mbajtur shoqërinë në gjendje diskriminuese te ideve, jo funksionale, sot nuk përkon me kohën...!

U bë mirë, qe paqartësitë tona u sheshuan me kuptimin e konditave, në rrafshin e politikës dhe të letërsisë. Pajtohem ta them se: mjaftoi për mua me kaq...! - Për, fundin e polemikës apo fundin e kontaktit. Unë nuk e kërkoi këtë gjë me asnjë shqiptar timin, pavarësisht konditave që mund te kemi, sepse shikuar në normale, ato janë evidente.

Por, gjithashtu, nuk e lejoi vetën, të ndeshem i dhunshëm me ju, apo jashtë vullnetit të vet-përcaktuesit, për fund të polemikës dhe te kontaktit...! Ja pra fundi gjithçka nuk bëhet me zor!.

...

Gabimi i vetës, për të mos e parë tek vetvetja e tij dhe e pamja e gjithçkaje gabim tek tjetri, madje si verbëri (kjo më dukej se ishte tendenca juaj e ofruar ndaj meje gjatë gjithë kohës).

 

Shihe këtë rast të përdorimit te të shkruarit tënd (e kë vënë si kryetitull) te: “Fundi i polemikës dhe i çdo kontakti”.

bekimbeu.

Kadri Mani -  ATA QË S’KANË KRITERE, KANË VETËM BETRE!!

 Bekimbeu - Ose ke dashur me saktë ta shkruash “Kanë vetëm betere”, fjalë me prejardhje turke, që me sa e di kuptimisht ka këtë kuptim të balt(i)osje, dhe që mund të ketë të tjera kuptime pasuse...?

Pastaj, tjetëra më poshtë:

Në këtë letër (mbase të fundit-dëshira ime është që të jetë e funddit?)  ... Ju Mani, keni shkruar

fjala e fundit brenda kllapës do të duhej të përfundonte me një “d” dhe jo më dy “dd”-ja.  Pra Jo e funddit, por  e fundit.

Për të mos u bërë i mërzitshëm, e për të hulumtuar edhe ndonjë tjetër gabim, ti je marr njëanshëm, jo vetëm me mua...?

 

Nuk e di nëse të ka hyrë në punë ty, ai fjalori, për të cilin, me sa e sa herë më ke treguar me një mburrje të jashtzakontë, se e posedon. Të kam sqaruar jo me pak se njerëzisht, se unë mund të bëjë ndonjë gabim në te shkruar, që s’është fatkeqësi e madhe dhe tragjike sepse ne në Kosovë (vije shpjegimi), kemi pas arsimim të kushtëzuam, e them kështu sepse nuk kemi pas mundësi qe këtë arsimim ta bënim më lirshëm, më me kulturë për shqipen tonë të folme dhe të shkruar. Nuk mund të shkruhet gjuha e njësuar letrarishte pa gabime, derisa praktikisht, ndodh qe gjuha jonë e folme, ka shumë dialekte brenda saj, të përziera me krahinorizëm. Vetëm ndonjë “mburravec” i del zot praktikave të tilla...?

Të kujtojmë pak: Kumtesa e mbajtur nga prifti katolik Gjergj Fishta, nga Shkodra, preku të gjithë pjesëmarrësit sa një hoxhë nuk rendi ta përqafonte para të gjithëve. Kërkesa e kombëtaristëve shqiptarë, ishte që gjuha jonë Shqipe të mos shkruhej as me shkronja arabe, as me shkronja greke, por me alfabetin latin, gjë që nënkupton mosnënshtrimin çoftë ndaj otomanëve, çoftë ndaj grekëve. Kongresi vendosi me votë unanime të lenë mënjanë alfabetin e Stanbollit, dhe ta shkruanin gjuhën shqipe vetëm me alfabetin latin, me 36 shkronja dhe që përdoret deri më ditët tona. Gjithashtu, u vendos që pas dy vjetësh të mbahej një Kongres i dytë në Janinë për të shqyrtuar problemet drejtëshkrimore e letrare, si dhe për të bërë përpjekje për shkrirjen e dialekteve gegë dhe toskë në një gjuhë të njësuar shqipe. Duke qenë se para Kongresit të Manastirit, gjuha shqipe ishte shkruar me shkronja arabe, greke, sllave, apo përshtatjet e tyre, vendosmëria e delegatëve për t'i kthyer sytë nga perëndimi ishte haptazi një shpallje kulturore e pavarësisë, gjë që nuk kaloi pa u vënë re as nga qeveria turke e as nga kisha ortodokse greke dhe aleatët e tyre sllavë,etj.

 

Prandaj po përsërisë pa ekuivokë, nuk e kam mohuar as edhe njëherë se unë, nuk bëjë gabime ne të shkruar. Ndaj edhe jam pajtuar me zotin A.Lilushi, që të fillohet se funksionuar alfabeti me 25 shkronja, që ndihmon më mirë komunikimin edhe shqipen e sotme e vë më në funksion te të gjithëve. Dhe jo ta lejim politikisht në vazhdimi të funksion të komplikimeve të pakuptimta të mos rikonstruktimit të gjuhës, që japin zhvillimet apo kohezioni. Pra, këtë mundësin e shqyrtimit të alfabetit, duhet shikuar në thelb e vet të problemit te të shkruarit të shqipes, dhe jo ta bëjmë kështu, duke u paraqitur se na vije krejt befas, e na del, “dilema për njeriun”, që ndihet jo i plotë me veten, karshi me nevojën e zbatimit të standardit të shkruar të shqipes. Pajtohem sepse s’ka ndryshe se si të jetë, me standardin PO, për aq sa është funksional. Por, s’mund të pajtohem, gjithashtu me atë se çfarë nuk shkon, nuk shkon?. Se çfarë nuk shkon më tej, është përpjekja “jonë”, naive dhe goxha definitive për të justifikuar një sërë problemesh, që mbesin faktike rreth shkrimit te sotëm të shqipes...

Nuk do të shtoja më shumë mbi te shkruarën dhe kërkesat e ndryshme të Shqipes, sepse nuk do të doja të marrja kaq të drejtë të pa autorizuar.

Vesi i idesë totalitare

 E. Fromi thotë se, Rrafshi mbi të cilin mund të zhvillohen totalitarizmi është paaftësia për të ndërhyrë në mënyrë krijuese në vendimet që kanë të bëjnë me jetën e individit dhe të bashkësisë(Mbaron citati).  Ja qe nga kjo paaftësi vuan edhe shoqëria shqiptare! Nga kjo paaftësi vuan edhe ti, shoku Kadri Osmani e Mani. Nuk mund të mos e pranoi, fundin e bashkëbisedimit elektronik, apo edhe fundin e çdo kontakti me mua. Fundi këtë “fund”, e kërkuat vet, nuk të kam thirr asnjëherë të reagosh ndaj publikimeve të mia te aty-këtushme, e keni bërë me vullnet, me dëshirë tuaj për tu reklamuar, çoftë edhe më thjeshtë për tu thënë të tjerëve se edhe ti ekziston diku, se ti je ma i zoti. Fundi i polemikës apo i çdo kontakti me mua, është një qëndrimi nga ju i marrë,  më qëllim se pas polemikave të “pandershme”, ju duket se u ndatë i harxhuar e i lodhur, kështu ndahen të gjithë kur ndjehen të tillë. Madje edhe nga jeta, kuptohet se edhe njerëzit ndahen sepse ndjehen se janë të harxhuar dhe të lodhur, sepse fundi ata nuk japin më.

Unë këtë lodhjen tuaj, dua ta besoi më shumë se sa keni vënë arsye mbi “kriteret” apo “beteret” e mia?

Ju i përkisni bindshëm idesë për totalitarizëm, sepse u përpoqët jo më pak edhe në këtë rast, me mua (dhe më herët, po edhe më të tjerët), ta ushtroni simpatinë e mendimeve tua të mpakura. Më atë thënieje të më sipërme të Fromit, mbi totalitarizmin, desha të tregoi pamundësinë, se pse liria për ne do të jetë e gjatë... apo edhe se kurrë s’do ta gjejmë? - e kam thënë madje vetëm si një: “thënie poetike e filozofike“, e cila besoi se vazhdon të bëjë jetën e vet, ashtu siç e bënë përpjekja e njeriut të pamposhtur që të kërkoi “lirinë e paskajshme” sepse në filozofin botërore koncepti për lirin është i zgjeruar, madje jashtë konditave të “lirisë” që sot ofrohen. Totalitaristët në këtë mënyrë i perceptojnë gjërat, ashtu siç e ke bërë ti. Për konceptin e Lirisë, totalitaristët janë të paaftë për të ndërhyrë në mënyrë krijuese në vendimet qe kanë të bëjnë me rregullimin e mirë të jetës së individit dhe të bashkësisë. E pra, baca Adem Demaçi, si jo totalitaristë, e ushtroi aftësinë e tij, për të ndërhyrë në vendimet që më shumë u vënë në interes të bashkësisë se sa të individit. Shih e kupto: Projekti për Ballkaninë. Adem Demaçi ( A.D), nuk është totalitaristë i koncepteve dhe i konditave të lirisë, siç po e promovoni ju vetën tuaj edhe në këtë rast me mua. Unë nuk mund te të japë argumente mos-pranuesit tim Mani, se çfarë do te të shërbenin ty dhe trupit tënd politik, që të marrë rritën kundrejt A.D.

 Fjala e urtë apo e shtirë

Fol një fjalë që të zë vend!

(Murat Osmani)

 

Këtë lloj fjale te urtë e hasa edhe ne librin me fjalë te urtëra qe nuk i takon babës tand Murat siç ia hedh për nderë

Fol fjalën të zajë vend

(Elbasan)

E më sipërmja e ngjashme dhe esenciale me fjalën e urtë që vije nga Elbasani, fq. 480, me numër rendor sipas fjalëve 6627, në librin “Fjalë të urta shqipe”, Rilindja.

Të gjithë e dimë këtë fjalë, nuk ma merr mendja se ka njeri që di të shkruaj shqip dhe të flasë, e të mos i kujtohet kjo fjalë e urtë shqipe apo te mos i është përplasur në vesh më së paku njëherë. Është krejt tjetër ajo, se sa ujë bije mbi digën, derisa mund të flasim për digën. Fjala e urtë po të mirret se sa u hyn në punë apo se sa e përdorin njerëzit saktësinë e saj, mbetet akoma si një mjeshtri krijuese. Fjala e lirë u takon vetëm atyre që din ta përdorin, fjalën që është e lirë në vetvete ndijon, edhe pse nganjëherë ajo padrejtësisht sulmohet dhe quhet e pa vend. Por, që për secili të uruar shqiptar fjala e lirë është dhe duhet të jetë synon i tij, që të zajë vend.

...

Mos fol pa doganë!

(Kadri Mani)

Shih vet i pa-kompleksë sa: totalitariste në përmbajtje është kjo, që e ke thënë; si” Mos fol pa doganë!”, do më thënë sipas kësaj fjalie, vet fjala së pari duhet te doganohet, e pastaj të flitet. Nuk e di, ndofta nuk më jap kaq te drejtë kultura ime të paragjykoj stilin e kësaj shprehje shqipe, sepse mund te mos jem i drejtë me kohën, kur vendos për të paragjykuar njerëzit e formulimeve te tilla. Por, për mua kjo fjali është shumë totalitariste edhe në letërsi. Them se më mirë do t’i shkonte po të ishte së paku kështu:

Fol, po amë të ketë art.

Shpjegim:

Kur e folmja ka llomotitje totalitariste, vërtet se nuk zë vend askund, sepse i ngjan mu si ajo puna e Urithit, “Urithi i verbët i drejtohet s’ëmës!:-Nënë, po i shoh të gjitha ngjyrat e botës. Biri i nënës! Më vjen shumë keq që nuk sheh. Por, më vjen edhe më keq që s’e thua të vërtetën. Ezopi

Pra, si kjo aforizëm e Ezopit, që duket më shumë të jetë një llomotitje arti. Në fakt, po të shkojmë më tej, ky dialog mes Urithit dhe së ëmës së tij, është i trilluar. Por Ezopi, ka qenë artist i madh. I madhi i fjalës jo të lirë, sepse po të fliste, po të shkruante me doganën totalitariste, ai do të varej, do të persekutohej, e ndofta edhe më keq...? Prandaj unë kurrë nuk do të shkruaj me doganë totalitariste, për këtë kam krijuar vetëdije, sado pak për vete time. Fundi, ju shoku Mani, do të gaboheni edhe më shumë, me vetën tuaj, nëse kërkoni nga unë dhe të tjerë, të praktikojnë një gjë të tillë qe të flasin me doganë.

HALUCINACION, -i m

 ( lat, Hallucination, -onis, prej hallucinari – flas përçart, flas në kllapi) Ndijim a parafytyrim i rremë që i shfaqet një njeriu kur është i sëmurë rëndë, kur është në kllapi, kur është tronditur shumë shpirtërisht etj.

Këtu mbaron shpjegimi për këtë fjalë në fjalor(th)in e fjalëve të huaja, shih: “fjalor i fjalëve të huaja” në fq, 229 fjala e tretë, në reshtin e 12-të sipas shkronjës renditësh H. 

Bekimbeu

Ja çfarë i keni shtuar ju, z. Mani, si “tepri” apo “mangësi” rreth kësaj fjalie:

HALUCINACION m. sh.

Ndijim a përfytyrim i rremë që i shfaqet një njeriu kur është sëmurë rëndë, kur është në kllapi, kur është tronditur shumë shpirtërisht etj. Halucinacion pamor (dëgjimor). Halucinacionet e nuhatjes.)-, për ta theksuar një traditë të qëndrueshme familjare, e cila duhet të jetë njëkohësisht edhe vërejtje e kundërshtarëve të mi, të  cilët janë njëkohësisht kundërshtarë të çdo përparimi dhe të çdo lirie.  

Shpjegimi i Manit.

 

 

Shpjegim rreth shtesës suaj...

Shpjegimi rreth shtesës suaj si: “tepri” apo “mangësi” e fjalës HALUCINACION, është qëllimi dhe jo shpjegimi, ne vete. Pse e futë vetën në lugaja, ndoshta sepse atje diku ke menduar se e gjen vetën më mirë? Shih: më poshtë, e thua: nuk me njeh personalisht, ndërsa këtu tek ky shpjegimi i “tepërt” apo i “mangët”, për HALUCINACION, ke prekur shkarazi dhe ke paragjykuar traditën e qëndrueshme të familjes sime.

Nuk e di nëse përpjekja për diskreditim, e juaja z Mani, madje në këtë mënyrë është shërbesë e çdo përparimi dhe çdo lirie. Nëse është ashtu fare, atëherë vazhdoje këtë punë kolosale dhe gjithashtu, unë do të uroja sukses të madh, madje-madje deri sa ju do të mund të bëheshit një “mbret pushteti”, në vendin që është edhe i imi. E ndofta më vonë kur tu bie ndërmend do të jem unë, ai i “doganuari” juaj i radhës, i dhunshëmi, i fjalës së lirë në burgjet tuaja doganuese...!

.  .  .

Obligimi parësor i intelektit

“cinizmi dhe respekti”- nuk shkojnë bashkë!?!. E ke nxjerrë ti shoku (besoi se e ke me qejf këtë emër) Mani

Sipas një formulimi që ka dhënë i nderuari dhe i ndjeri Gani Bobi për Intelektualin:

1.   të dijë për vete (të jetë i vetëdijshëm) se është intelektual,

2.   të dijë se ç’është (në kuptimin historik, filozofik, kulturor, etj.) intelektuali dhe

3.   të jetë i aftë për ta parë vetveten brenda horizontit (vështrimit) të tij për intelektualin.

Pra siç u formulua në mënyrë te prerë më sipër, (nga G. Bobi) çdo devijim i mundshëm nga ky formulim për intelektin çon në një ders cinik. Por unë vazhdoj të mbaj respektin me të gjithë ata shqiptar gjithandej ku janë sepse për shkak te vuajtjeve të mëdha, për shkak te regjimeve te jashtme dhe ideve te mbrapshta, dua te jem solidar i tyre për t’i suspenduar te këqijat qe vijnë e na vijnë vërdallë.

 .  .  .

Profili i sharjes me kobure

Titulli i përgjigjejes ndaj fyrjes se z. Mani

Mani: - Fjalët të pakuptueshme dhe fjalitë e papërfunduara, nuk i duroj dhe ka mundësi të të shaj keq? Babai im analfabet, ama bujk i shkëlqyeshëm dhe dashamirë/s i arsimit, nuk do të bisedonte me çiftin tënd më gjatë se tri ditë, dhe fill do të ta përplaste: “Tyt! Unë mendova se je i dehur me raki e rakia të lëshonte, ti qenke i dehur pa raki!”.Ti, Bekim Beu, lëri insinuatat e fyerjet, se t’i kthej me rraxhë? Mësohu të flasësh me gjuhën e diferencuar prej njeriu të çiltër, ose shporru?

bekimbeu: - Nuk të kam obliguar asnjëherë ti durosh me zullum fjalët e mia, qe për ty s’kanë me marrë kurrë kuptim të duhur. Punë e jote, fare e jote. Të shahet shqiptari, më bëhet se kam dëgjuar, kurrë vet se kam provuar ta shaj një shqiptar. Serbët janë te njohur për sharje të ndyra, të këqija, më kanë sharë. Por ata kanë qenë armiq, sepse ata na e urrejnë racën, e më të bashkë gjithçka qe është shqiptare. Ti nëse je i motivuar për te tilla sharje beje, s’është gajle, s më jetë hatri pse shan ti. Sepse sharjet njeriun më shumë e lënë shtatzënë në kokë se sa që bëjnë ndonjë dëm tjetër. Edhe koburen nxirre, fshije së ndryshkuri, qit burrë dai. .  .  .

Pak për poezinë

Liria

Liria nuk ka vizore, as kompas

Sikur ta kishte njërën,

A do të ishte e lirë

liria në centimetra

e mbyllur në rreth

 

Liria është ajo që kurrë s(‘) do ta gjejmë

si ëndërr...

(e imja, mars 04)

Jakup Ceraja, poeti i lagjes sime:

Më ka pas thënë një herë se: ” poezia nuk do shpjegim, por se thjesht do kuptimin e rrjedhshmëri brenda vetës”. Unë kam menduar se i kam dhënë se paku kuptimin e duhur dhe rrjedhshmërinë brenda dhe jo atë pa-kuptimësinë që mund të nxirret si një keqkuptim për tu shpjeguar, më pas vetë një varg i vetëm, jashtë tërësisë së poezisë, i cili do e mos që del më shumë se një pesimizëm i dukshëm!

Por, po kuptoj se nganjëherë edhe letraret si ti, shoku Mani, dukën se duan një shpjegim të domosdoshëm, për të mos mbrri deri te një kuptim si ky, gati fatal prej bujku...

Shih:

“Për këtë varg, ndonjë dashamirë i fëmijëve të tu do të duhej të të pushkatonte, që të mos i deformosh edhe më tutje”

Kadri Osmani - Mani.

Po shtoi:

Fjalë prej Burri, eu, na paske dhanë, ja paske pikat si me gisht, me demek “Fol një fjalë që të zë vend”!, ky qenka amaneti i babës...tamam si me: kukun – koburen e ndryshkun te Isa Boletinit – eu, Mani, mani sa i çuditshëm.

 Shëndet të ketë jeta, e të mira gjithmonë, pavarësisht nga e tëra kjo...

 Bekim Rexhepi

 vazhdon

Fillimi nga fundi


From:  "Kadri Osmani" <kadrimani@hotmail.com>
To:  bekimbeu@hotmail.com
Subject:  Përgjigje
Date:  Thu, 05 Jul 2007 04:48:39 +0000

 


Zotni Bekim Rexhepi, ti s'ke informata të nevoshme dhe nuk je i drejtë- nuk e do drejtësinë? Unë me shokë të mi e kemi shpallur Adem Demaçim- mareshal dhe ia kemi marrë titullin pas një studimi të hollësishëm të sjelljeve të tija çapraze, para të cilave ti po tregohesh dritëshkurtër dhe qorr fare!?!
Që nga dita e parë e fillimit të punësve ilegale, Adem Demaçi dhe Hazir Shala janë në rivalitet se cili syresh do të bëhet kryetar i Kosovës!!
----------------------------------------------------
KOLEG!

Ty ta dhashtë zoti të përpjetën
Adem Demaçi ka vra vetveten!
Dhe Ademi tashmë është i huptë
E ka humbë rrugën te magjuptë!

Kështu e akuzon dhe Xhemajlia
Dhe dora e saj nuk i qet më flija!
Ai Demaçi i ëmbël u bë i njelmët
E pati humbur rrugën te gabelët!
---------------------------------------

Kjo vjershë është e kahershme e lindur në polemikë me shkencëtarin e mirëfilltë (dhe me politikanin e vetëshpërfilltë!), Abdullah Konushevcin.
Te vebfaqja jonë e ke librin tonë Kadri Mani & Shukrije Bunjaku-Mani: 50-VJET HISTORI GJYSMË E HUMBUR ku përgenjeshtrohet sekretari i parë Koço Danaj, spuni që e pati dërguar në burg pronarin e banesëss dhe mikpritësin e vet, profesor Gashin!!
Më vonë mbase mujnd të ta dërgoj një vjershë nga bashkëshortja ime e devotshme, zonja Shukrije Bunjaku-Mani, kushtuar Xhemajlie Hoxhës, mbi kurorën e pastër të së cilës pati shkelur me të pabesë një barbar me emrin e Hazreti Ademit!
Kurse te ORSH-ja (Organizata Revolucionare Shqiptare) kam qenë epror i Gafurrit (gaforres!), i cili sot është i padëshirueshëm në familjen e vet; por kjo nuk i pengon hanerët që t’i besojnë “divizionet” në halucinacionet e tij prej rrugaçi!!
5.7.2007
Kadriu

 

Kundër-Përgjigje nga bekimbeu

Të kujtoi batutën për “aspirinën që i heq të sëmurit vetëm temperaturën e jashtme dhe qe sëmundja i mbetet brenda”. Unë do të doja ta provoja që edhe sëmundjen ta heq, por nuk e kam të lehtë, nuk besoi se do të mund të bëjë, punë prej vullneti dhe dëshire, po, për këtë shpreh keqardhje më shumë njerëzore. Është e lehtë të fshihesh në dritën e madhe, dhe pastaj të thuash se drita jam vet. Sa për angllatisje, Demaçi nuk ka vuajtur për çmime, madje për ”çmim “ më “ç” të vogël siç të ketë mundur të jetë ajo dekorata juaj...?, që s’pati as njohje më të madhe se sa përmendja në këtë shkrim. Këto reinterpretime tuajat (sepse i kam hasur edhe në një rast tjetër me një “X” debatues, në një kohë tjetër, dhe qe nuk ja vlen të merrem), sikur synojnë që edhe ne rastin tim, mërin dhe luftën denigruese ndaj Demaçit, ta bëni të pëlqyeshme dhe më të tretshme në mendjen time, kot e ke. Sepse janë te imta argumentet që shpalosni, madje nuk kanë tejkaluar verbalizmin e llomotitjeve që mund te dëgjohen nëpër kafehanet tona, madje atje diku në një qytezë të pa emancipuar.

Konditat për Adem Demaçin, si një figurë emblemë e rezistencës, nuk mund të janë te theksuara, sepse mungojnë prova për ta mundur, sprovën e tij. Ju mund të keni kondita, por konditat tuja nuk mund të jenë kondita engjëlli që të mund të joshin njerëzit me gjetjen e ndonjë nofke çoroditëse, apo ndonjë varg poetik që servohet enkas si ekspeditë sulmi. Qethje të tilla të vrazhdët Demaçit, mund ti bëhen vetëm në një fotografi si mospajtim irritues, por realisht janë të pamundura, të pamundura për secilin nga “ne” që duke mos dashur ti lëmë namin që ia dha vepra meritore, duam ta shpallim “topolakë”, pse pati guximin e pashoq. Këtë topolakësi duhej ta mbajmë për vete, nëse e kërkojmë ta gjejmë tek ai, sepse guximin i tij nuk justifikon. Kjo ndarje e tij me “xhuxhët”(e kam me disa që më shumë u bënë të vetë krekosur se sa që ishin të njëmendët bashkëpunëtor të tij,) ishte e domosdoshme sepse ata e lan të vetëm, e lan te vetëm ,sepse nuk patën përmbajtje në kohë, në dyndje, dhe këtu duhet parë vetveten secili “bashkëpunëtor” i tij. Dobësia e juaj nuk mund të shoqërohet me inat ndaj qëndresës, ndaj krenarisë së tij, së fundi.

Demaçi ka hyrë në moshën mbi 70 vjeçare, nderi i tij ndaj kombit nuk mund të t’huajsohet për teka e mateka. Ai nuk ka vuajtur për bajraqe vazalisuese apo solidarizuese me regjimet antishqiptare. Ata kryetar bajraqesh janë me beter në Kosovë, Por ata kurrë s’mund të jenë si Demaçi, i pa thyeshëm, i pamashtruar skajshmërisht. Kemi kryetar që çdo ditë, vjedhin e gënjejnë mbi kurrizin e popullit shqiptar dhe mbesin akoma, të padënueshëm fatkeqësisht...Liria jonë duhet të na bëjë të atillë që të mos jemi vizore apo kompas i duarve të të tjerëve...

 

P.S

Drejtësia në një dialog mes dy vetave nuk mund të prehet si me thikë dhe pastaj të thuash nga kjo; kaq te takon ty, e kaq mua. Këtë drejtësi mos e kërko në njëanshëm, madje ashtu në mënyrë cinike, duke i dhënë vetës copën më te madhe dhe tjetrit më të vogël. Nëse e do drejtësinë e vlerësueshme, a’herë e bëjmë publike...

 

 

Me respekt

Bekim Rexhepi

Vertraulich               Seite 3      05.05.2007

 

Von:  Kadri Osmani <kadrimani@hotmail.com>

Gesendet:  Mittwoch, 4. Juli 2007 06:15:28

An:  bekimbeu@hotmail.com

Betreff:  Mospajtim!

 

  |  |  | Posteingang

 

 

Zotni Bekim Rexhepi,

 

Arben Xhaferi (xhenazja) dhe Adem Demaçi (gjinkalla),nuk meritojnë as më të vogëlën vëmendje!!

Kadriu 

 

 Përgjigje me"Mospajtimin" e Kadri Osmanit

 Bekimbeu- Kjo çfarë ke shkruar më ngjan me akuzat e pa baza te ruso-Trockit, kur ay përpiqej të nxirrte vetën në pah, por ay ishte vetëm një i pa pah. Nuk më duket qenje serioze dhe moralizuese, pa pah të quhet njëri si; (A.XHaferi) - xhenaze,  e tjetri (A.Demaçi) - gjinkallë, e më heret (B.Pacolli) - gjel, etj. Siç mund të kuptoi ju më shumë mbani xhelozi pasqyrën. Do të të lutja ç'mos ia bëni këtë të padrejtë të shkretës pasqyre.

 

Mospajtimi mund të bëhet duke i vënë argumentat dhe jo duke akuzuar në stilin e nofkave banike të cilat kan jakë të mykura...

 

Bekim Rexhepi.

 

 Date: Wed, 04 Jul 2007 19:15:53 +0200

From:  "Kadri Osmani" <kadrimani@hotmail.com>
To:  bekimbeu@hotmail.com
Subject:  Përgjiigje
Date:  Wed, 04 Jul 2007 10:46:16 +0000


Zotni Bekim Rexhepi, është krejtësisht joserioze mëtimet megalomane që Shqipërisë t'i propozohet në kryetar i tipit të Gafurr Adilit apo Arbër Xhaferrit!?!
Vepra BALLKANIA është një vepër e rëndë tradhtie e një tradhtari me damkë pisë, që ka shitur nder e moral, popull e atdhe.
T'i mbriosh vëllezërit e shkive, është e barabartë t'iu bësh lutje që të kthehen në Kosovës, apojo!?!
Njësoj  është tradhti kombtare të bashkëpunosh me Koço Danajn- Danjollin e Sherkës!!
Unë e nxjerr veten në pah me punë, jo me insinuatab e me shpifje, s'a paske hetuar zotërote?
Zë gjithë emrat me prejardhje turko-arabe, shkruhen me-xh (xhamia): Behexhet, Xhevdet, Xhabir, Xhelal... jo-Begjet!! Pikërisht me -gj, të Gjelit.
Pra, ata vetë janë pagëzuar, unë ua kam kthyer pasqyrën që ta shohin veten, apojo?
Shëndet.
Kadri Osmani-Mani
------------------------

Të sqarohemi jo për konfesion...

 

1.- Propozimi për President të ndërmjetëm nuk ka qenë i imi, ky propozim doli nga Edvini, i PS-së dhe jo nga unë për këtë nuk mund të më akuzoni për mendjemadhësi dhe jo seriozitet. Por, nëse lidhur më këtë do të kërkohej nga unë, çoftë edhe një mëndim për këtë figurë politike, për këtë propozim që Arbëri të jetë kandidat i mundshëm, unë do të pajtohem edhe sot. (argumenti) Pajtohem sepse e kam ndjekur që nga fillimi veprimtarin e tij lideri. Lider i rrallë për mendimin tim, sepse gjatë gjithë mandatit të ti ka ofruar ide, ka kanalizuar marrëveshje që i kanë shërbyer shqiptarëve në Maqedoni, modern në veprime politike, i argumentueshëm në ide. Unë nuk mund të jem përshkrues i historisë së tij politike sepse ky nuk është roli im. Hapni shkrimet e tija qe argumentojnë filozofin e tij politike, derisa ne e ndjejmë mungesën e kësaj filozofie politike. Shqipëria do të përfitonte nderë të madh sikur do të vendoste që Arbërin ta përzgjidhte president të ndërmjetëm, sepse premisat e tij janë më te favorshme, se secili kandidat i mundshëm në Shqipëri, e kam fjalën për një politikan me përvojë. Sepse fundi Shqipëria ka njerëzit e vet të përkëdhelur të fushave te ndryshme por jo të politikës, ky është këndvështrim i imi, që mund te gabohem. Arbëri do të ishte i favorshëm qe politika ndërshqiptar të jetë një kolorit politikanesh, pavarësisht banimit sepse kështu më këtë sjellje do të mund ti kontribuonim më shumë unifikimit brendshëm kombëtar.  

2.-Për tipin ne fjalë; Gafurr Adilit, nuk kam njohuri veçse disa aktivitet që më shumë më duken mediale e pompoze. Nuk shtoj më shumë për këtë sepse nuk njoh nuk paragjykoj për të gabuar keq...

3- Sa i përket propozimit të Demaçit për Konfederatën “Ballkani/a”, nuk je ti i vetmi qe mbi këtë shet patriotizëm verbal. Demaçi patriotizmin e vet kurrë nuk e ka treguar me verbalizëm siç e keni bërë ju tani. Atdhetaria ndaj popullit shqiptar nuk mund të matet me verbalizëm politik, madje i ngjashëm si ky i sotmi. Unë e di se ju keni bërë burg të dhunshëm, por s’dua ta besoi se këtë burg të dhunshëm ta falni me pak verbalizëm patriotik duke fyer themelet e rezistencës shqiptare në Kosovë. Ju mund te keni gjykime te tjera, kjo është adresë e juaja, dhe para saj përgjigjeni vetëm ju ose avokatët tuaj, (që mund te jetë si ky rasti im për Demaçin). Por unë jam i padenjë dhe nuk mund ta mbrojë këtë legjendë të gjallë të rezistencës Kombëtare. Do më vinte keq sikur ju më pas do ta ndryshonit qëndrimin tuaj ndaj kësaj figure, sepse nxjerrë lojalitet politik për interesa individuale e klanore. Ti kthehem edhe një herë Konfederatës për “Ballkani/a”, që ishte propozim politik dhe që i ofrohej regjionit kyçje të barabartë të të gjithë popujve në të. Edhe Serbia edhe Kosova do të integroheshin në këtë Konfederatë si te barabartë, si shtete. Janë te tjera interpretimet individuale, që synojnë denigrim të propozimit dhe të vetë propozuesit. Demaç, mbetet i vetmi politikan që ofron projekte më të gjëra se ato lokale, dhe janë të vështira konceptet lokale të zbërthejnë konceptet universale.

4- Koço Danaj është një analistë i mirë, dhe tek unë kanë zënë vend të rehatshëm, me mendimet e tija. Ne kemi shumë analistë dhe analist me beter, si Baton Haxhiu, Migjeni Kelmendi, Shkëlzen Maliqi, etj. Po merrem pak me te parin, deri para pak muaji opinionit ju serua me ide e koncepte se nuk janë shterur të gjitha mundësit për objektiven e mundshme te klasës politike për finalizimin e pavarësisë së Kosovës, dhe i akuzonte kundërshtaret e mundshëm që i vihen në ndihëm Lëvizjes “Vetëvendosje”, sepse tregojë padëgjueshmëri dhe jo durim të duhur në procesin politik.   Ndërsa sot në mëngjes në RTK, e akuzoi klasën politike si te dështuar, dhe popullin si një popull të dëgjueshëm, të dëgjueshëm skajshmërisht dhe të dënueshëm për të vuajtur akoma. Nuk e di nëse edhe ju jeni në këtë linjë.

5.- Bekim Rexhepi, edhe mbiemri im ka në mesë të shkronjave të tjera;“xh” e shkronjë e alfabetit të shqipes së sotme, Gjuha shqipe ka edhe alfabetin me 25 shkronja ku kjo “xh”, e Xhamive osmane e turke nuk ka vend. Ju mund ti zëni bisht edhe mbiemrit tim qe ka këtë shkronjë, por do të gabonit shumë sikur ta merrnit atë “xh” si shkronjë paragjykuese siç keni bërë ne shumë raste duke i “eliminuar” apo “ekzekutuar”, njerëzit më këtë lojë jo humane. Shumë mbiemra kanë degjeneruar gjatë shekujve, dhe periudhave historike, siç qe rasti me familjen time nga fisi Hot- Hoti në Rexhepi,(nëse te duhet shtjellimi më i zgjeruar lidhur me deformimin e mbiemrit tim, mund të ta sqaroi në një shtesë tjetër për ta plotësuar dosjen nëse e ke zënë në cep).

6- Çështja e pasqyrës ka pasur tjetër objektivë riktheju edhe njëherë përgjigjes më lartë në E-Mailin e parë.

 

P.S

Besoi se kjo do të mjaftoi që freskoheni sado pak në mendime

Bekim Rexhepi

Shoku Bekim Rexhepi-Beu, shok e bashkëbashkëpunëtor i Koço Danajt e Shkëzen Maliqit dhe mbrojtës i çdo skllopi antikombërtar; në njëfarë mënyre mund edhe të të falenderoj që m’i dorgove ato polemika meseengjeriate! Mënyrë kjo e gjinkallave djerrakohëse-bezdisëse, vetën skandalin e madh e mutin e madh e bëra që m’i dërgove me anë të e-mailave më të komprometuar në botë!!

Dhe pëse “u preke” nda bisedat e mia, e nuk u preke nga bajlozët e detit që po na i kërkojnë ditë për ditë nga një dash të pjekun, natë për natë motrat (nënat e gratë) tona me fjetun!?!- apo mos je njëri nga urithët e Ezopit e nuk i paskësh parë!?! Ti vetveten e ke sharë!!

Kadri Mani

8.10.2008

P.S.: Ti ke shkruar me nr. 18, duhet shkruar më nr. 12 e më poshtë.

Në mënyrë të pandeshme e budallaqe e ke përdor fjalën “art”, për bisedën time të para gjysmë shekulli- për njerëz analfabetë!?!

Poashtu unë nuk jam “shok”, por zotni. Ti s’ke asnjë grimë respekti për gjuhën shqipe, dhe edhe përmend falorë!?!

Po ta analizoj vetëm fjalinë e fundit:

“P.S

Besoi se kjo do të mjaftoi që freskoheni sado pak në mendime(:)”- Besoj se kjo do të mjaftojë...(.)

Ju shku Bekim Beu, a keni reaguar në shkrimet e pista sikur ky poshtë:

 To: cameria@yahoogroups.com
From: albertinobe@yahoo.fr
Date: Tue, 7 Oct 2008 12:29:02 +0000
Subject: Re : [cameria] pergjigje Ilir Dardanit, Genc Markut, Tedeskinit dhe gjithe kelysheve katolike

Keta kelysha bushtrash katolike kane filluar te tallen me gjakun musliman te gjysherve tane çame qe u masakruan nga kryqtaret qe kendonin himnin grek, ne bashkepunim ne katoliko-protestantet Evropjane qe bekuan kete masaker. Nese do ta dish ti zoti Sare Gjergji, Ilir Dardani, apo Kadri Osmani para se te jene pergjegjes greket ortodokse per masakren e muslimaneve te Camerise jane Evropjanet katolike qe ja dhane Camerine grekeve dhe bekuan gjenocidin ndaj muslimaneve duke i dhene ndihme vellezerve te krishtere ortodokse qe besonin ne te njejtin kryq dhe Krisht si vete Papa. Ata jo vetem nxiten greket ne shfarosjen e muslimaneve te Camerise por edhe i ndihmuan politikisht, dhe i ndihmojne edhe sot e kesaj dite per te mbajtur te fshehur luften qe kryqi beri kunder gjysmehenes. Une si njohes i mire i historise se Camerise akuzoj publikisht banden dhe aleancen katolike te Sare Gjergjit, Engjell Koliqit, Ilir Dardanit se jane bere njish me grekun dhe na sulmojne ne camet muslimane dhe forumin tone mbarekombetar. Ne emer te kombit shqiptar dhe gjithe Camerise ju kerkoj hapur ketyre bastardeve qe te ndalojne sulmet nga forumit tone dhe çeshtjes çame. Nese ketyre antikombetareve nuk ju pelqen fakti qe ne camet jemi muslimane(,) atehere le te zhduken nga trojet kombetare shqiptare dhe te kthehen andej nga e kane origjinen, nga skutat dhe gerrmadhat e Romes, dhe mos te harrojne se perfshire Kosoven, Iliaden, Shqiperine, Camerine, dhe Malin e Zi shqiptaret jane 90 per qind muslimane dhe kete se mohojne dot bushtrat e maleve katolike qe ngelen ne trojet shqiptare si mbeturina te Perandorise Antishqiptare Romake.

 

Abedin Rakipi

 

 www.bekimbeu.de

bekimbeu@hotmail.com

 

 

 



(Vota: 0)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora