E shtune, 28.03.2020, 02:59 PM (GMT)

Komente

Afrim Caka: Mendja turko-arabe sillet në trojet shqiptare - fantazma e islamit politik

E premte, 26.10.2018, 08:11 PM


MENDJA TURKO-ARABE SILLET NË TROJET SHQIPTARE - FANTAZMA E ISLAMIT POLITIK

Nga Afrim Caka

Përse fantazma lidhur me “Zotin” ka kaq shumë sukses në xhamitë tona?

Duke treguar me fakte se ekstremizmi islam është armiqësor ndaj kulturës Dardane dhe demokracisë, siç ngulin këmbë shumë hoxhallarë, mos vallë jan të prirur drejt një tjetër teorie kulturore, kësaj here, për arabët? Edhe ky është një argument, i cili është ruajtur mjaft nga ana tyre, duke filluar që nga zyrtarët kolonial turqë, që jkanë sunduar trojet shqiptare.

Në botën “shqiptare” nuk ka asnjë vështrim kritik mbi veten. Shumica e femrave të mbuluara shqetësohen me shumë të mbrojnë “nderin e saj” kundër teorive të orjentalistëve të vdekur me kohë, në vend se të përpiqën të kuptojnë problemet e botës së tyre. Këtij realiteti të egër nuk mund t‘i fshihesh... Ata pak hoxhallarë, që marrin guxim e i futen çështjes kulturore Dardane, vënë në dukje se struktura shoqërore nëpër xhami është thellësisht autoritare dhe rrezikshme.

Unë! Do të dëshiroja të mbetësha gjithnjë në kontakt me popullin tim, në këtë menyrë që hallet e tyre do të zgjidheshin. Për këtë arsye dua që çdo hoxhë të jetë i hapur për këdo dhe jo t‘ju kallin datën femrave shqiptare, të cilat i shihnin gjithë frikë.

Po t’i hymë çështjes së mbulesës, errësirës edhe më thellë, megjithëse Gadishulli Ilirik në shekuj ka qenë më përparimtar dhe më liberal, edhe ai, për mijëvjeçarë të tërë e ruajti një struktur të fortë patriarkale. Mbi të gjitha, gratë konsideroheshin jo si pronë e burrave deri disa shekuj më parë. Ndërsa, sot gratë konsiderohen si skllave dhe pronë e burrave... Po, ndërsa Përendimi eci përpara dhe një pjesë e botës filloi të mos modernizohet - sidomos në njëzet vitet e fundit - bota shqiptare mbeti e mbërthyer brenda zhguallit dhe rregullave të saj primitive islame, politike e shoqërore. Politika e saj ekstremiste islame nuk është kulturalisht një rast unikal; ajo thjesht ka mbetur prapa kohe, drejtë fundosjes si kombë.

Femrat shqiptare të mbuluara me dhunë lëkunden mbi një ide si një degë e tharë pa gjethe; sepse besimi i tyre i paprekshëm që kanë në mendjen e tyre i bënë ato shërbëtore të bindura të djallit...  Mendja e tyre është e çuditëshme dhe e zhytur në errësirë, e përshkruar nga depresioni, frika dhe ekzaltimet fetare islame, pa asnjë rregull, por me aq pasion dhe me aq besnikër.

Nëse hedhim një vështrim mbi botën ekstremiste islame shqiptare në vitet e fundit të këtij shekulli, e sapo shpallur e pavarur nga perandoria kolonialiste e Serbisë, askush nuk do të mendonte se kultura Dardane ishte e destinuar të fundosej... Vendet e tjera aziatike, si Koreja e Jugut, Malejzia apo Turqia, të cilat asokohe ndodheshin në gjendje shumë më të keqe, janë shumë më mirë sot. Lutjet dhe sjelljet e femrave shqiptare janë pa kuptimtë. Sikur të vinte qoftë një besimtare femër e mbuluar, qoftë një fanatike e të më thoshte: “Përse na kujtoni gabimet dhe fajet tona”? Përse doni t’i shkatërroni mrekullitë dhe mitet tona të rreme? Ato janë ushqimi i devotshmërisë së shumë femrave rurale. Përse, këto femra nuk e vështrojnë rreth e qark e tërë bota është e gjallë. Shqiptarja primitive jeton me errrësirën sikur të ishte pjesë e pandarë e saj dhe është e mbushur me mirënjohje përfaktin se thjesht është gjallë.  Ato janë mirënjohëse ndaj mashtrimit.

Liria nuk nënkupton kaos...

Liri do të thotë përgjegjësi e madhe; aq e madhe është ajo, saqë ne do të na duhet të ndërhyjmë ndaj kësaj arme fantazmë. E vërteta për t’ia çjerrë maskën kësaj kulture arabe, këtij ekstremizmi fetar... Ne duhet të shndërrohemi në kundërshtarë të tmerrshëm dhe duhet ta zgjojmë brenda vetes forcën revulocionare patriotike për te mirën e kombit dhe të shtetit që të mos e harojnë kollaj, këta fetar këlysh kurvash!”. Pikrisht këta janë që vrasin lirinë e shqiptarëve për çdo ditë. Si mundë t’i lëmë mënjanë këto meditime arabe e të kthehemi mbrapa tek tema e fantazmës së sëmurë. Për mendimin tim, ky është nocioni i këtij problemi që përbën vetë shpirtin e e lajthitur. Ky është i vetmi kontribut i hoxhallarëve: lajthitje, shpërlarje truri, vetëdije e ndarë, individualitet i dyzuar me ata arabë e turqë. Vetë një pjesë e tillë e femrave shqiptare kanë një mendje të pafuqishme, të cilat nuk janë në gjendje të kontrollojnë e të ndryshojnë shikimin dhe sjelljet; ata janë të programuara sipas një ideologjie të caktuar fetare.

Por sidoqoftë pika e referimit të ekstremizmit është kjo: bota e tempujve të errësirës që i kanë dhënë përparësi botës tyre, e cila sundonë të gjitha vendet arabe dhe një pjese të madhe të Turqisë - në menyrë të pa kundërshtueshme. E njejta fjalë shami apo ferexhe, do të thotë “vizioni i së ardhmës”, dhe kjo është përceptimi i një përfytyrimi se si do të duken femrat shqiptare, për të cilën jepet pikërisht ide mortore; kjo vlen edhe për kohën, kur thuhet, përshembull, se një farë kohe shfaqet femra e tharë nga trutë dhe e sëmurë, e goditur nga një fantazmë. Tirana, Kaçaniku, Shkupi janë shndërruar në fusha e stëvitjes nga ku një ushtri beduinësh luftonin kulturën shqiptare. Bota shqiptare nuk është pjesë e rëndësishme e botës së islamit - nuk është zemra e saj. Por, është vetëm një pjesë dhe, në terma numerik, një pjesë e vogël gjak prishurve shqiptar.

E gjithë etja për fondamentalizem islamik, që herë herë degjeneron në tradhti kombëtare... është në të vërtetë mendja orientale... Mendjes së Orientit... ashtu si rrugëve të saja angjenturore të huaja fatkeqësishtë që hellin valle në mesë të Dardanisë, i mungon tërësisht simetria në mes lindjes dhe perëndimit. Arsyetimi i tyre është i një simetrie sakatimi të paparë në kulturën shqiptare. Ka shumë të tilla femra shqiptare që janë intelegjente nuk janë të interesuara për këto plehra. Ky religjion është i vjetër dhe përdorin një zhargon ekstremist, nëse i shikon më në thellësi, do të zbulosh vetëm llafe dhe aspak substancë. Sigurisht që islami politik që predikojnë “shërbimin” dëshirojnë që femra shqiptare të mbeten i varfura dhe jo nevoja për t’i ndihmuar. Janë hoxhallarët që krijojnë tundime për akte kriminale, por në fund ndëshkohet, dhe jo ai hoxhë që e ka krijuar tundimin. Do të duhej të ndëshkoheshin që të dy!

Problemi i vërtetë nuk qëndron në botën femërore, por te hoxhallarët që i përkasin sekteve të huaja agjenturore. Kur ndonjë femër gjendet në këtë mjedis, mund të shohësh në dritën e syve tyrengjethëse të gjitha ato difekte që shqiptarët përmendin kur flasin për Islamin radikal të ditëve tona. Në Tiranë, Prizren, Kaçanik, Gjilan, Shkup e Tetovë dhe në qytetet tjera të shqiptarisë, ekstremizmi shfaqet në forma të ndyshme, ndërsa demokracia liberale është shumë larg.

Në shumë fe, përshembull, te muslimanët, femrat janë detyruara ta mbulojnë fytyrën e tyre. Fytyrat e femrave muslimane janë të zbehta, sepse kurrë ato nuk e shohin dritën e diellit. Fytyra e tyre është e mbuluar, edhe trupi i tyre është i mbuluar dhe i vjenë era. Gjithçka është parashikuar. Femrat nuk duhen të jenë të arsimuara, sepse arsimi lind në kokat e femrave mendime të çuditëshme. Njerëzit fillojnë të mendojnë, të debatojnë... Femrat janë shtyra drejt qoshes dhe e shkëputur nga bota nga të gjitha anët civilizimit. E shëmuara ka nevojë për diçka që e ndihmon të fshihet, të shtiret ose për një mask. Të bukurës një gjë e tillë nuk i hynte aspak në punë.

Lëxues, a s’më thuani, a ka lidhje mes islamit të mirfilltë dhe anarkisë së fondamentalizmit islamikë? Por vazhdojnë të grumbullohet kjo llojë arme e re e terrorizmit.

Anarki ka një sërë kuptimesh. Ajo do të thotë se besimtarët e kësaj doktrine janë aq të padiciplinuar, të pakulturuar së brendshmi, saqë nuk kanë nevojë për ligje e rregulla shtetërore. Ata ndodhen në një harmoni të tillë të thellë të brendshme me veveten, saqë nuk kanë nevojë për imponim rregulli e decipline nga jashtë. Në thelb, anarkizmi Islam - është një transformim i femrës shqiptare e veçantë, që të futet tek hapsira private e femrës tjetër, madje edhe në të tilla çështje delikate si kthimi në një fe tjetër. Përpjekja për kthimin e femrës shqiptare në një fe tjetër ose ideologji tjetër është keqpërdorim i vetëdijës, duke u shndërruar në skllave të agresor.

Për një qëllim të tillë anarkia nuk është e vjetëruar. Mirpo askush nuk e vret mendjen ndaj problemit se këtë armë mund ta përdorin shqiptarat e veçanta  dhe shfaqja e kësaj fantazme në trojet shqiptare bën që të shfaqet një fenomen i ri - terrorizmi. Kështu, pra, fantazma ka fuqi të tmerrëshme, ajo është e më i fuqishëm se sa frcat edhe më të fuqishme.

Siç rrjedh nga ky arsytim, çelësi nuk është reforma fetare por Islami politik dhe kultura e saj. I gjithë theksimi mbi transformimin e islamit politik është bërë gabim. Ideja për të përshtatur Islamizmin politik me modernitetin, kjo donte të thoshte se Xhamia duhet të pranonte interpretimet liberale të teologjisë. Ajo ka të bënte me modernizimin e shoqërisë femërore, deri xhamit t’i përshtateshin botës që i rrethonte. Mbi të gjitha, shumë nga paragjykimet e fondamentalizmit i gjejmë te shtëpitë shqiptare. Ndëshkimet e fondamatalizmit ndaj veshjes dhe mjekrrës, kufizimet në kultur, fexhet, shamit dhe kërkesat për agjërim që të ngjajnë më porositë e hoxhallarëve. Besim fetar në botën perëndimore sot është burim frymëzimi shpirtëror dhe jo rregulla se si duhet jetuar. Tek ne në Dardani, Shqipëri dhe në Ilirid xhamit dhe mejtepet shndërrohen menjëherë në makineri intrigash, mashtimesh, shpërlarje truri - kështu që del përsipër gjithnjë i njejti grup hoxhallarësh, me veshje të re, derisa, me mjete vrastare, e qerojnë femren nga tutë.



(Vota: 3 . Mesatare: 5/5)

Komentoni
Komenti:

Artikuj te tjere

Gjekë Gjonaj: Të jetosh me aftësi të kufizuara në Ulqin është sfidë Dedë Preqi: Nuk është interesant se kush e lau xhenazën e Rugovës, por kush e dëshiroi atë xhenaze! Reshat Nurboja: UÇK nuk është 'ai - UÇK je ti kosovë…! Pierre-Pandeli Simsia: Koloneli i ndjerë Arben Zylyftari në memorjen e një familje korçare Florim Zeqa: Shpirti i shitur i kryeakademikut! Dedë Preqi: Në mesin e pelegrinëve fshehët edhe djallëzia e krimeve Nue Oroshi: Mos i hani paret e krajlit se shenjë të zezë po i leni djalit Adil Fetahu: 72-vjetori i shkollës Normale të Gjakovës Aurel Dasareti: Vetëm të vdekurit e kanë parë fundin e luftës Dedë Preqi: Diell dimri në politikën e Kosovës Ndue Dedaj: Kalaja e Krujës në vitin e Skënderbeut Fran Gjoka: Militantizmi e ka dëmtuar rëndë sistemin arsimor të vendit Zejdush Kastrati: Na ёshtё ngulfatё pёrspektiva?! Nue Oroshi: Të përzihesh në politikë dhe ta kuptosh politikën si art i së mundurës - janë dy botëra dhe një kufi i madh që i ndanë në mes Fahri Xharra: Troja e vërtetë është në Shkodër Dëfrim Cani: Avni Ponari,njeriu i punëve të mira Valon Jashari: Ideja e bashkimit të Luginës së Preshevës, pa dakordimin e koniokturave ndërkombëtare e mekanizma adekuat dhe me njerëz të gabuar është afektive Ndue Dedaj: Kanina e Donika Kastriotit Fran Gjoka: Shkolla dhe shoqëria kërkon drejtues të kualifikuar, të cilët duhet të marrin një formim universitar cilësor dhe profesional Islam Lauka: Taktikat e gabuara tё Thaҁit si komprometim i strategjisё sё drejtё tё Kosovёs

Gallery

Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora
PËLLUMB GORICA: MURET CIKLOPIKE QË SFIDOJNË SHEKUJT