Zemra Shqiptare

  https://www.zemrashqiptare.net/


Krist Gjinaj: Nën petkun e "Humanizmit"

| E diele, 13.12.2015, 08:07 PM |


Nën petkun e "Humanizmit"

Nga Krist Gjinaj

Toka shqiptare u mbush prej vitesh me "humanistet" arabë.

U thanë "humanistë" sepse ata nuk ishin humanistë por  ishin dhe janë vetë koka e terroristeve të cilet  lirshem vepronin neper tokat shqiptare dhe shoqeroheshin edhe me politikanë. Të gjithë hoxhallaret e dinin se ata nuk janë humanistë por janë ata që kerkojnë arabizimin dhe islamizimin e tokes së vjeter të krishterë, tokë e mbushur në cdo pëllëmbë me kisha të rrënuara dhe të harruara, dhe kjo ide arabe u pergjigjej hoxhallarëve per arritjen e qellimeve të veta antikombëtare dhe për shprelarjen e trurit të njerëzve e sidomos rinisë se islami (simbas tyre) është fe e paqes dhe e bashkjeteses, kurse në opinion, nuk shifej asnjë lloj qëllimi i paqes apo bashkjetesës sepse i mungon një burim i tillë edhe nga vetë librat islamë dhe se nuk shifej asnjë përkushtim për një bashkjetesë ndërshqiptare.

Naim Tërnava si kreu i BIK-ut me shpirt e zemer arab, mshifej pas petkut dhe deklaronte se gjoja BIK nuk din asgja për përhapjen e radikalizmit, wehabizmit dhe arabizmit në token tonë. Në fakt, nga BIK bëhej thirrje për shkuarjen për të  ndihmuar  vëllezerit muslimanë atje në Siri dhe kërkohej që cdo kush që është musliman të shkojë në token e Shamit, tokë kjo, e cila edhe në kohën kur Muhamedi ishte shtrirë me vdekë i kishin mbetë sytë kah Siria.

Cdo gja dukej arabe dhe islame në tokën e Kosovës, dhe lirshëm fliste kush cka dhe si donte kundër figurave kombëtare shqiptare të krishtera dhe atyre që mbronin figurat e krishtera, e prapëseprapë - ishte heshtja ajo  e cila mbretëronte në emer të "harmonisë dhe bashkjetesës fetare".!!

Po në cilet shembuj ose deshmi mund të flitet për harmoni fetare dhe bashkjetesë ndërfetare deri me tash nuk kemi të dhena dhe a ka ndonjë të dhenë e cila mund të vlersohet si një  veper për bashkjetesë që është iniciativë e BIK-ut?

Së pari, si shembull mund të marrim disa shqiptarë të besimit islam të cilet u kthyen ne besimin e të parve, pra, e braktisën fenë e imponuar me dhunë nga sundimi osman dhe u kthyen në trungun e vetë.

Për këto akte dhe vullnetin personal të njereve , BIK dhe hoxhallaret u cmenden dhe nuk lan asgja pa kundershtuar se gjoja qenka kleri katolik fajtor për propagandimin e fesë se krishterë, cka në fakt, kleri katolik nuk kishte nevojë  që të propagandonte asgja për fenë e Krishtit, sepse feja e Krishtit në tokat tona e ka deshmuar veten historikisht dhe arkeologjikisht, pra nuk ishte dicka e re që kërkonte propagandim, sepse perderisa shqiptaret jetuan pa fenë islame, ata ishin të paret e kësaj Evrope, qoftë me shkollë, dituri dhe kulturë. Bota e krishterë shqiptare (paraislame) ishte flamurtare në tokën e kësaj Evrope të tanishme, por ardhja e islamit, mallkohet nga shumë intelektualë gjatë shekujve dhe mallkohet edhe sot, sepse kjo i ka nxenë dritën e diellin në shoqërisë shqiptare nga shekujt e deri me sot, e për ketë robërim edhe fizik, shpirteror dhe kultural, shqiptarët e besimit musliman e pranojnë se gabimi më i madh ka qenë kalimi në islam me dhunë dhe mjete të tjera.

Të marrim shembullin nga shkrimet e Nutay Bozbora  në librin  e tij  "Shqipëria dhe nacionalizmi shqiptar në Perandorinë Osmane " - nder të tjera thotë :"Disa shqiptarë të Maqedonisë që të gjithë muslimanë, në vitin 1903 i derguan një letër konsullit anglez në Shkup ku ndër të tjera shkruajnë: “nga gabimet më të mëdha të shqiptarëve ka qenë kalimi i tyre masiv në fenë islame dhe si rezultat i presionit turk kanë mbetur injorantë”. Të nënshkruarë në ketë leter janë ;  Agap pasha, Hysen pasha, Myrteza pasha, Sulejman pasha, Ali Draga pashazade, Nexhip beu, Jusuf aga, Zenel beu etj".

 

Janë të kota thënjet se shqiptarët e muslimanizuar së bashku me hoxhallaret dhe imamet kontribuan për gjuhën apo kulturen shqipe kur dihet fare mirë se kontributi i tyre sidomos ne kohen e sundimit osman ishte i zbehtë dhe thuja i harruar. Të mos i marrim shembull shqiptarët me emer musliman por me besim të fshehtë të krishterë sepse të tillë kemi mjaftë akoma edhe në këto ditë. Nese e marrim shembull Kongresin e Manastirit, kemi të dhena se në ketë Kongres, në pjesmarrje nuk ishin as 40% të shqiptarve të besimit muslimanë edhe pse lufta e hoxhallarve , bejlerve, agallarve e pashallarve ishte që alfabeti shqiptar të shkruhet me shkronja turke dhe arabe e ketë e mbron edhe Mit'hat Frashëri i cili kërkonte që në alfabetin tonë të futen shkronja arabe dhe turke medoemos. Se pjesmarrja e shqiptarve muslimanë ishte deri në 40% dhe se për deklaratën kundër alfabetit latin  na e dëshmon edhe Nathalie Clayer  e cila në gazeten "Yeni Tanin" me 11 janar të viti 2010 i sjellë edhe  emrat e deputetve  të cilet e nesnhkruanë ketë reagim, ku  nder të tjerat ajo shkruan  : "Haxhi Aliu i Elbasanit, që më 1912 do të hapte dhe një gazetë, “Yurek”, me të cilën kishte për synim të promovonte edhe alfabetin arab, Seit Idrizi i Shkupit, Shaban Emini e Fuati të Prishtinës, Jahjai i Prizrenit, Rizai e Myrtezai, deputetë të Shkodrës, Mehmet Vasfiu, deputet i Manastirit, Mahmud Bedriu e Ahmet Hamdiu, deputetë të Pejës, Hasan Basriu, deputet i Dibrës etj. “Njëmbëdhjetë nga katërmbëdhjetë nënshkruesit ishin pra nga vilajeti i Kosovës e nga sanxhaku i Shkodrës ndersa  vetëm tre vinin nga sanxhaqet e Maqedonisë  e nga sanxhaku i Dibrës, ndersa asnjë  nuk ishte nga vilajeti i Janinës”, thotë Clayer.

Me tutje ajo shkruan se:" edhe ne Janar të vitit 1910 në Manastir, pikerisht në xhaminë Isakije ishte mbedhur një Kongres  ku aty ishin mbledhur 5000 muslimanë të cilet vinin nga rrethina e Ohrit e të Manastirit dhe në aty degjonim ulemat (dijetaret-shenimi im ) që shpjegonin se perdorimi i alfabetit latin ishte në kundërshtim me ligjin e Kuranit." (Po aty).

Se shqiptaret e krishterë e sidomos katolike janë shkelur cdo here dhe salvuarë, kemi deshmi të shumta që mund të e vertetojnë këtë, dhe pikerisht ata që e shkelen atëhere intregritetin kombetar, kam fjalen për muslimanet e devotshem,  ata vazhdojnë të e shkelin edhe sot  haptas këtë, sepse e kanë trashëgimi dhe urdheresë që të mos jetojnë se bashku me jomuslimanet sepse ashtu si i urdheron edhe vetë Kurani, dhe kjo sjellje e tillë e vë në luhatje edhe atë që thotë se është  besimtar i devotshem, ngase ai duhet të i përmbahet urdheresave dhe thenjeve në Kuran sepse perndryshe nuk do të quhet besimtar i devotshem. Se  trushperlarja e të rinjeve buron edhe nga BIK por edhe nga Kurani -kjo nuk don komente. Nuk kemi pse të habitemi me veprimet e shumë personave ne shoqerinë shqiptare e konkretisht atye të besimit islam të cilet nuk dojnë asgjë cka është joislame, dhe se urdheresa për të i luftuar jobesimtaret vjen nga Muhamedi- ketë e vertetoi edhe Naim Ternava publikishtë pas aktit të terrorizmit në Paris.

 

Për ketë-Terrnava shprehet haptasi dhe i ndanë aktet në tri pika ose etapa, por e cuditeshme është edhe etapa e tretë kur ai fare mirë e deshmon se islami nuk ka paqe ne vete.

Nder të tjera ai thotë; "Kur myslimanët krijojnë një shumicë dhe kanë arritur pushtetin politik në një zonë, ata janë te urdhëruar që të angazhohen në Xhihad ofensiv. Për këtë arsye, kur Meka dhe Arabia Saudite ishin nën kontrollin e Muhamedit, ai mori thirrja (Ajete) qe te luftohen te gjithë jobesimtarët. Në suren 9, Ajeti 29, përmban:

Luftoni ata që nuk besojnë All-llahun as boten tjetër, nuk e konsiderojne te ndaluar (haram) ate që e ndaloi Allahu dhe i derguari i tij, nuk besojne fenë e vërtetë, prej atyre te cilve u ështe dhëne libri, derisa ta japin xhizjen e duke qenë të mposhtur." (Naim Ternava : Preofeti "Muhamed ka urdheruar në xhihad, luftë ndaj pabesimtarve " burimi http://www.kosova-sot.info/lajme/50731/naim-ternava-profeti-muahmed-ka-urdheruar-ne-xhihad-lufte-ndaj-pabesimtareve/

Mjafton vetem kjo që shqiptaret e vertet të e kuptojnë qellimin e islamit ne tokat tona.

Në ketë kohë nuk mjaftojë as  shkrimi i Besim Dines  i cili si një figurë publike që deklarohet se nuk i dhimbsej Franca aspak se ata qenkan fajtorë për veriun e Mitrovices , ndersa kur ishte akti terrosistë në Turqi disa ditë me heret, përqudi Besimi nuk deklarohet se mirë paskan vepruar kurdet se osmanet ( turqit ) se këta  na kanë shkelur e rrjepur për se gjalli për gjashtë shekuj. Shifet kjartë se shumë e kanë bindjen islame ne shpirt e në zemer e mos sot ata neser do të dalin kunder cdo gjeje antikrishterë nese do të u jipej mundesi dhe rasti por fal asaj se toka shqiptare gjindet ne zemren e tokave të krishtera.

Rati i tjeter që ka të bejë me ketë që themë ,është edhe rasti i Llapushnikut ku per ndertimin e kishes dhe për caktimin e vorrezave u ngritë në kembë krejt llapushniku kunder familjes Sopi dhe Naim Ternava i kishte shkruar edhe leter kryetarit të komunes që " të mos i prek ndjenjat e muslimanve " e ka harruar sigurishtë të shkruan "mos ti prek ndjenjat e të shiturve" . Në ratin e Llapushnikut, del deklarat se zjarri u ndez nga një tel elektrik, cka është e papranushme , sepse teli elektrik nuk e shkakton një zjarr të tillë, por në fakt , ishte vetë dora e fundamentalisteve dhe radikalsiteve dhe e ndezi zjarrin dhe për të vazhduarë punimi , u deshtë që edhe policia të jetë prezente, pra shumë gjana kanë të bejnë nga friga sepse sa për shpirtë te tillet e kishin vendos ligjin e Sheriatit menjihere dhe pastaj do të futej në zbatim etapa e tretë e Naim Terrnaves dhe thenja e Muhamedit kunder jomuslimanve.

E hoxha mulla Osmani që e mbanë veten si një "kombetar" ne intervisten dhenë Gazetes Expres përsa i perket rastit të Llapushnikut  ai thotë se ; " Nuk e di që ka katolik aty , janë nja 3-4 kater veta " dhe me ketë edhe ky del në shesh se është i krymtë dhe e nxjerrë fytyren e vetë se për cka , si dhe kush është.

Se ideja radikaliste gjindet ne cdo vend dhe subjekt , kjo nuk don analizë të thellë,ndersa ata që i kundershtojnë haptas , ata qenkan percares, por aspak JO , sepse realiteti nuk do të thotë perqarje.

Ne rastin e UNESCO-së u pa fare mirë se vendet islame nuk ishin pro hyrjes se Kosoves në ketë organizatë, edhepse , në ketë ketë kohë, nuk u futen  nen mbrojtje objektet kulturore të perkatesis katolike por deshten që medoemos të fusin xhamijat si objekt kulture ne shoqerin tonë.Xhamijat  dhe kishat serbe nuk kan asgja të përbashket me kulturen tonë, që të dyjat janë kunder qenjes shqiptare dhe kultures shqiptare.