E enjte, 25.04.2024, 11:51 PM (GMT+1)

Mendime

Krist Gjinaj: Një përgjigje e vonuar

E marte, 17.07.2012, 06:27 PM


Një përgjigje e vonuar

Nga Krist Gjinaj

Kur autoret e disa shkrimeve preokupohen  me vetveten , jo qe futen ne gjenjshtren e tyre dhe mbesin rob i genjshtres ,por ata genjeshtren mundohen te e shesin si të vertet.Ata qe nuk shohin me larg se hundes se vetë u besojnë, por ata që shofin largë dhe analizojnë largë jo qe nuk u besojnë por edhe habiten se si ka mundesi një njeri qe shruen shqip te ketë mundsi të shkruan dokrra te tilla.

I tillë është edhe  Ajni Sinani si autori i temes (E ardhmja e rinisë muslimane në një botë të globalizuar)

Si i tillë , me ato qe ka ndegjuar nga përrallat e jo nga faktet, ai mundohet që fjalet e tij të i benë të besushme për shurdhanet dhe të lexushme për të verbrit.

Ne temen e ti duke i vllazeruar turqit e shqiptaret ai nder të tjera nxjerr edhe nje citim nga Kurani ku shkruhet:

“Ju jeni populli më i mirë i dalë për njerëzimin: (sepse) ju urdhëroni që të bëhen vepra të mira, i ndaloni të këqijat dhe besoni Allahun.” (Al Imran: 110)"

Duhet që autori të ketë harruar se për  miresin e muslimanve me Kuran në dorë nuk ka asnjë fakt e sidomos kur është fjala për turqit.

Perpos shtypjes 5 shekullore, gjakderdhjes, asimilimit, analfabetit dhe cdo gjë të keqe që mund të e demtonte popllin shqiptar deri ne vijen e zhdukjes totale të tij dhe egzistences si komb.Per të nderlidhë faktin  përpos shqiptarve , Turqit e deshmuan  veten ne vitin 1915  kunder popullit Armen e Sirian  që për shkak te fes vran me shumë se dy milion njerez, e të njejten gjë e ka vepruar edhe te shqiptaret.Armenet,Siranet nuk e nderruan besimin fetarë , u pren dhe masakruan , u vranë dhe u internua,por nuk u miqasua kurrë me masakruesin turk ashtu siq bejnë shqiptaret e shitun.

Me nderhyrjen e botes se  krishter, dhe kercenimin se për shkak te masakres mbi të krishteret do të intervenohet edhe ushtarakisht, shteti Turk e nderpreu masakren e tij..Turqit e rinj ( Ittihad ve terakki ) ishin ata që vite me heret filluan terrorin ndaj popullates se krishter.Dhunimi, masakra detyrimi i konvertimit ne islam ishin pikat kryesore të shtetit Turk që i perdori mbi popullatat e krishtera kudo qe ishin.Deshmi për ketë ka te panumerta si me poshtë:

1)Alan John Percivale, The struggle for mastery in Europe 1848-1918, Oxford, 1971, s. 302.

2) Pasdermadjian, Hrant, Histoire de l'Arménie depuis les origines jusqu'au traité de Lausanne, Paris, 1949, s. 468

3) Avedian, Vahagn, The Armenian Genocide 1915: From a Neutral Small State s Perspective: Sweden, Uppsala, 2008, s. 51

4) Dadrian, Vahakn N., The Key Elements in the Turkish Denial of the Armenian Genocide: A Case Study of Distortion and Falsification, Toronto, 1999, s. 6; Shaw, Martin, War and genocide: organized killing in modern society, Cambridge, 2003, s. 32.

5) Akçam, Taner, A Shameful Act, The Armenian Genocide and the Question of Turkish Responsibility, New York, 2006, s. 141-145; Jones, Adam, Genocide, A Comprehensive Introduction, New York, 2006.

6) Adalian, Rouben Paul, Remembering and Understanding the Armenian Genocide, Yerevan, 1995, s. 18-21.

7) Hovannisian, Richard G., Armenia on the Road to Independence, 1918, Los Angeles, 1967, s. 85.

8) Hovannisian, Richard G., Armenia on the Road to Independence, 1918, Los Angeles, 1967, s. 52.

9) World War I Document Archive, Sèvres-avtalet, 2007.

10) Churchill, Winston, The World Crisis: The Aftermath, vol. V, London, 1929, s. 408

Êshtë me rendesi te ceket se për herë te parë pas 100 vjetesh  u takuan politikanet turq dhe ata armen, pra ne fillimin e vitit 2012,ndersa turkoshaket shqiptarë u puthin edhe kepucet masakrusve turq.

Me tej , me pavertetesi dhe padituri autori shkruan:

"Muslimanët kudo që shkuan sollën dituri, drejtësi, kulturë, moral, art, shkencë dhe përmes imanit i shndërruan ato vende nga vende therrash e shkurrash, ku kishte sorra, në trëndafilishte ku me zë bilbili këndohet Kur’ani fisnik dhe thirret ezani muhammedie. Kjo ndodhi edhe me tokat tona."

Nese i referohemi të dhenave atehere flet fakti se shumë shekuj para ardhjes se islamit, bota kishte arritur të gjitha kulminacionet e veta ne të gjitha sferat, mirpo , nga këto islami do të kopjon shumë .Të marrim shembull kulturen, artindhe arkitekturen turke.

Qysh ne vitin 7000 para Krishtit u ndertuan dhe zhvilluan shumë qytete si per shembull Çatal Hüyük ne afersi te Konjes.Diku  rreth vitit 3000 para Krishtit kemi shtresa te njohura në qytetin e njohur Troja , e me pas ne kohen e bronzit , ne kohen kur jetuan hittet nga viti 2000-1200 pas Krishtit në kryeqytetin e tyre Hattura (Bogzkale e tashme )  kemi shumë rrenjoja arkeolojike.Greket lan pas vetes një kulturë të madhe ne token turke dhe si deshmi e kesaj janë  edhe sot qytetet si Piene, Miletos,Helikarnassos dhe Efesos.Ndertesat romake ,tempujt, teatret, termet gjindet ne te gjithë hapsiren toksore te Turqis nder të tjerat në : Pergamon (Bergama) och Efesos.Në perandorin bizantine  nga 395 pas Krishtit arti indertimtarisë ishte shumë i zhvilluarë.Në ketë period kemi edhe kishen e shen Sofis  ne Stamboll e ndertuar ne vitin 537  e cila me vonë u shemb dhe mbi të u ndertua xhamia dhe shumë kisha të tjera në Göreme ne veri të Kayseris.Në vendbanimet armene ne lindje të Turqis u ndertuan kishat e krishtera.Selduket  gjindeshin ne Anatolia dhe ne veri të Persis perderisa  ne vitin 1000-13000 ne Konja dhe Kajseri këto fillojn te mveshen me qeramika me zbukurime të luleve dhe figurave të ndryshme islame të vilat moren hov sidomos ne vitet 1500-1600 pra ishte vetem mveshje dhe jo ndertim nga fillimi.Fakte tjera kemi edhe nga arkitekti Sinan i cili njifet per ndertimin e kupolave te xhamis dhe xhamiat turke moren formen e kishave bizantine thuajse me kupol të njejtë.Sarajet filluan të ri-ndertohen me bashqe  dhe paviljone te ndryshme siq e  kemi pallatin ne Topkapi  të Stambollit e ndertuar ne vitin 1460.Xhamia e popullarizuar që njifet si xhamia e kalter  e ndertuar ne Stamboll nga viti 1609-1616 është e mveshur me keramik të kalter.Po ashtu edhe artizanati sidomos i tepiheve ishte i ispiruar nga mongolet dhe persianet të cilet kishin lenë gjumë të mehershe shekuj me parë ne Turqi.Nga viti 1800 e kendej atehere arti filloj të ketë influens nga Lindja.

Përsa i perket Kuranit me zë Bilbili atehere ky zë nuk është ndegjuar kurrë sepse ne fakt nuk ka asnjë të dhenë që Kurani të ketë egzistuar ne kohen e Muhamedit dhe nuk dihet se të dhenat ne Kuran nga kush janë përpiluar saktesisht.Verehen kjart se shtatë versionet e Kuranit mund të jenë marruar nga Ibn Mujahid dhe të edituara ne Kairo nga mbreti Fuad  i Egjiptit ne vitin 1924.

Te tjeret nga shkollat islame flasin se Ali ibn Abu Talib kishte mbledhur dhe perpiluar Kuranin gjashtë muaj pas vdekjes se Muhamedit , të tjeret flsin se ishte Abu Bakr ai i cili urdheroj dhe kontrolloj shkrimin e Kuranit, kshtu qe nuk ka asnjë fakt që lidhet me saktesin e origjinalitetit të Kuranit dhe mu për ketë ,luftat ne mes të sekteve islame me shekuj nuk kan të ndalur.Êshtë i rendesishem një citim i Zaid ibn Thabit i cili njifet si njeriu që e shkroi Kuranin , ai nder të tjera thotë:

"Pasha Allahun, në qoftë se ai (Ebu Bekri) do të me  kishte urdhëruar mua të zhvendoset një nga malet  nuk do të kishte qenë e vështirë për mua ,se sa atë që ai me  kishte urdhëruar mua në lidhje për mbledhjen e Kuranit ... Kështu që une kam filluar gjetjen e materialit Kuranor duke  e mbledhur atë nga pergamente, të gjeteve te palmave  dhe nga kujtimet e njerëzve" (i Sahih al-Bukhari, 6:60:201)

Dhe me tutje ne lidhje me mbledhjen e Kuranit  Zaid ibn Thabit thotë:

"Dhe une fillova që të kerkoj Kuranin e shejtë dhe i mblodha ato nga ishte shkruar ai : Levoret e lisave, rrasat e bardha te gurit dhe nga njerezit të cilet e dinin permendesh perderisa e gjeta versin e fundit të Sures at-Tauba me Abi Khuzaima al Ansari dhe une ketë Sure se gjeta me tjeterkend perpos me ketë " ( (Sahih al-Bukhari, Vol.6, f.478).

Nder të dhenat e tjera kemi edhe këto,pra bazuar nga Hadithet.

Jemi te viti 653 ku muslimanet luftonin mes veti për shkak të problemeve qe u sillte Kurani ne gjuhen arabe dhe nuk kishte nje Kuran të perfunduarë.

Hudhaifa bin Al-Yaman erdhi tek Uthmani ne kohen kur popujt  ne Sham dhe njerzit ne Irak luftonin që të e pushtonin Armenin dhe  Adharbijan.Hudhaifa ishte i frikesuar për  popujt ne Sham dhe Irak të cilet kishin dallim ne recitimin e Kuranit dhe ai i tha Uthmanit: " O udheheqes i besimtarve.: "Kurse ketë popull para se këta të ndahen  rrethë dhe per shkak të librit (Kuranit) sikur judejtë dhe të krishteret që vepruan me heret. " Keshtu që Uthmani e dergoj një porosi tek Hafsa dhe i tha : " Na i dergo manuskriptet e Kuranit që ne të i bashkojm materialet e Kuranit ne kopje perfekte dhe  këto manuskripte do tí kthejm prapë tek ti" Hafsa e dergoj ketë te Uthmani .Atehere Uthani  e porositi Zaid bin Thabit,' Abdullah bin AzZubair, Said bin Al-As och 'Abdur-Rahman bin Harith bin Hisham që të i shkruajn manuskriptet ne kopje perfekte.Uthmani u tha tre Kurejshve : Nese ti nuk pajtohesh me Zaid bin Thabit ne ndonjë pjesë të Kuranit dhe me pas te e shkruash ne dialektin e Kurejshve atehere Kurani do të jetë i zbuluar ne gjuhen e tyre.Ata vepruan kështu, pasi i shkruan shumë kopje  Uthmani j i ktheu Hafses manuskriptin. Nga këto kopje .Uthmani u dergoi nga një kopje të gjitha krahinave muslimane dhe i urdheroj që të gjitha materialet e me hershme të Kuranit të djegen edhe ato që janë manuskripte fragmentore .Said bin Thabit tha se :"nje vers  nga Syrja Ahzab  mungon nga une kur e kopjuam Kuranin dhe une e kam ndegjuar të derguarin e Allahut duke e recituar .Kështu që ne e kërkuam se bashku me Khuzaima bin Thabit Al-Ansari dhe e gjetem atë.(Ky vers ishte): "'Prej besimtarëve kishte burra që vërtetuan besën e dhënë All-llahut, e disa prej tyre e realizuan premtimin duke dhënë jetën, dhe ka prej tyre që janë duke pritur (ta zbatojnë) dhe ashtu nuk bënë kurrfarë ndryshimi." (Kuran 33:23) (Bukhari Sahih al-Bukhari, 6:61:510  )

E bylbyli nuk kendoj Kuran kurrë në tokat tona, por vajtoj për atë dhunë qe i solli Kurani bashke me asimilimin , analfabetizmin, gjenocidin dhe dhunen e paparë të egersires islamo-turke.



(Vota: 16 . Mesatare: 4.5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora