E enjte, 28.03.2024, 09:09 AM (GMT)

Mendime

Selim Nëngurra: Paradoks i kohës së të pangopëshmve

E diele, 28.08.2011, 06:59 PM


PARADOKS I KOHËS SË TË PANGOPËSHMVE

 

(Disa mendime për rastin e Oslo-Utøya)

 

Nga Selim M. Nëngurra (ish Hasanaj)

 

Isha në Vendlindje kur ndodhi ky rast tragjik, që tronditi botën e civilizueme. Vajza ime, e cila porsa ishte këthye nga pushimet në Vendlindje, më telefonon dhe më informon. Po ndodhë edhe në Oslo 11 Shtatori, më tha ajo me zanin që dridhej nga vaji. U frigova dhe për momentin nuk ma kapi mendja për çfarë 11 shtator fliste ajo. Pata frikë mos ajo personalisht ishte në rrezik. Ndjenja e prindit per femijën. Mbas pak kuptova dhe e mora unë në telefon ate. Ishte e tmerrueme dhe nuk dinte të më tregonte shumë, mirëpo, kur e kuptova se ajo asht mirë dhe jashtë rrezikut, disi u lehtësova. Kjo ndjenjë nuk zgjati shumë, sepse mbas pak shkova në nji INTERNET KAFE  në Istog dhe aty pashë se ndertesa e egzekutivit të Norvegjisë ishte shkatrrue. Ndejta disa minuta tue lexue se çka po ndodhte dhe tashma më kaploi nji frigë, nji tmerr. O Zot i Madh, mos të jetë i perziem ndonji shqiptar, apo shqipfolës. Edhe mue si të gjithë të tjerëve më shkoj mendja te ndonji aksioni terrorist nga ekstremistat islamikë.

Nuk do perseris se si e kur u kuptue kush ishte autori i aktit të tmerrshem  kriminal, i aktit ma makaber që ka ndodhë ndonjihere në token e vikingve, në Norvegjinë nordike.

Unë do të perqendrohem në nji kahje tjeter, kahje kjo që deri sot askush nuk e ka provue ta analizojë. Janë ba deri tash me qindra e mija shkrime per rastin, per autorin e krimit, per të masakruemit, per varrimet e tyne, biografitë e tyne etj, etj. Por unë së paku deri sot nuk ndesha në asnji shkrim që të provojë me spjegue pse veproi aq tmerrsisht Anders B. Breivik.

 

Unë jam aktiv në politiken norvegjeze, jam antar i partisë HØYRE PARTI, parti kjo ma e forta opozitare dhe jam kandidat per deputet i kësaj partie në zgjedhjet rajonale e komunale që do të mbahen me 12 shtator. Sa isha me pushime në Atdhe, lidershipi i partisë më ka dërgue qindra mesazhe elektronike e për gjithçka jam i informuem. Kam folë në telefon kohë mbas kohe me Kryetaren e Degës së qytetit Sarpsborg, zonjen Ida Odsæter, me kandidatin per prefekt të qytetit Sarpsborg, z. Frank Wisur, dhe kuptohet me vajzen time, e cila poashtu asht e angazhueme në politikë dhe asht nëpunëse e komunes së qytetit Porsgrunn.

Qellimisht nuk shkova diku të sherbehem me ndonji komjuter per të ba ndonji shkrim. Vetë nuk kisha qasje në internet dhe në internet kafe nuk mund të rrija sepse aty pihej duhani. Prita derisa u ktheva në shtepinë time në Sarpsborg, në Norvegji.

Nga Vendlindja në Norvegji u këtheva me 21 gusht në oret e hershme të mengjesit. Porsa arrita në oborr, takova komshijtë e mi, çiftin e moshuem zonjen Reidun dhe zotni Rolf-in. Më pershendeten dhe me uruen mirseardhje. Mbasi më pyeten se si e kisha kalue në vendlindje dhe nëse kisha degjue per ate që kishte ndodhë në Oslo dhe Utøya, më treguen se nji nip/mbesë ( norvegjezet i thonë BARNEBARN, që do thotë femija i femijes,  pa dallue gjininë ) e tyne kishte pësue në Utøya dhe kishte humbë krahun. Jemi të shokuem, por jemi të lumtun që autori i vepres së tmerrshme nuk ishte musliman, por ishte norvegjez etnik, më thanë komshijt e mi. Mbeta gojhapun, mbeta pa koment. Nuk doja të baja far komenti me këtë çift të vjeter, sepse i njoh dhe di se nuk kanë ndonji gamë të gjanë njohunishë. Heshta dhe fillova të shkarkoja gjanat që kisha në veturë e t’i fusja mbrenda.

Mbasi bana pak pushim, bana edhe nji dush dhe vendosa të dal në qytet, të takoja dike, të pija nji kafe dhe të shihja qytetin që nuk e pashë dy muej, këte qytet ku kam ba dy vite ma shumë jetë në te se në Atdheun tim Dardaninë. Thjeshtë me kishte marrë malli. I telefonova femijëve, të cilet jetojnë secili me familjet e veta larg nga Sarpsborgu dhe u tregova se kisha ardhë.

Rrugen per në qender të qytetit e bana në kambë. Nuk di sa vetë takova dhe me të gjithë njihesha dhe u pershendeta. Të gjithë më thanë po të njejtat fjalë si komshijtë e mi Reidun dhe Rolf: jemi të lumtun që terroristi nuk ishte musliman.

Ky refren më percjell në secilin rast që takoj të njohun e miq norvegjez.

Sot kisha nji mbledhje me kreun e deges së partisë dhe aty degjova poashtu të njejtat fjalë. Vendosa të heshti. Kerkuen mendimin tim. Liderja e deges m’u lut të thoja disa fjalë per rastin, por unë vetem u shpreha ngushllimet e mia per tragjedinë dhe fola pak per të renë shqiptare që u vra nga ai mizor, të ndjeren Leila Selaci, të cilen e njihja dhe ia njoh edhe prindet.

Pashë se ose unë nuk jam në rregull ose të gjithë këta njerz janë të çmendun, janë naiv, per mos me i quejt injorant. Unë qellimisht perdora thanjen “mizor” per Anders B. Breivik, sepse nga veprimi i tij makaber, nga veprimi i ti i tmerrshem e antihuman, distancohem dhe po të ishte në duert e mia do ta denoja me denim kapital.

Mirëpo unë tash kam nji pyetje per të gjithë ata norvegjez që thonë: mirë që terroristi ishte norvegjez e jo musliman. A nukk ma thotë dikush nga ju, se kush asht fajtori per vepren makabre të Anders B. Breivik-ut?! Di se këte pergjigje nuk do e degjoj kurrë jo vetem nga ju , por veshtirë se do ketë njeri që do ta thotë. Pergjigjen per pyetjen time mendoj se e di vetë. Këtu e 15 vjet ma parë bashkatdhetarve të mi shqiptarë në Norvegji (kuptohet, atyne që kam pas rastin t’i takoj) u kam thanë se me veprimet tona kriminale, si hajni të ndryshme, me eksportim e shperndamje droge, me vepra të tjera të liga amorale si dhunime grash e vajzash norvegjeze, me rrahje e kerrcnime, na drejt per së drejti vertetojmë propaganden e Serbisë, e cila me shekuj botes i thotë se shqiptaret janë njerëz primitivë, të pa identitet, të pa moral, vandalë, kriminelë e  të tjera epitete fyese. U kam thanë se edhe prezantimi i secilit shqiptar si musliman, kudo qoftë kjo, në organe shtetnore norvegjeze, në rrugë, në shitore, në shkolla, në lagje ku banojmë etj, etj., poashtu do të vertetojë pohimin dhe propaganden e Serbisë se shqiptaret janë mbeturina të pushtimit pesëshekullor osman, se ata janë fundamentalista dhe ekstremista muslimanë dhe se ajo ( Serbia ) me të drejtë do t’i largojë ata nga Gadishulli Ilirik per ta shpetue Evropen nga perhapja e islamit. Kur shqiptarët filluen me hapje të xhamijave dhe me hapjen e mejtepeve pranë tyne, ku imam të ardhun nga Maqedonia e nga Dardania fëmijëve shqiptarë të lindun në Norvegji u mesonin histori të islamit e të kultures arabe, ku femijëve që porsa dalin nga bankat e shkolles norvegjeze prindë naivë, injorantë e trushperlamë, e shumica prej tyne, pse jo, edhe të shitun në sherbime të ndryshme antishqiptare, i dergojnë në mejtepe te hoxhë efendia per t’u shpërla trunin e brumosë ata me rrezistencë (në emen të ruejtjes nga asimilimi) kunder krishtenizmit, e kjo nenkupton kunder vendasve, norvegjezëve, që na priten, na pranuen, na strehuen e na ndihmuen dhe per ditë na ndihmojnë. Kur paralajmroja, askush nuk pajtohej me mue, bile edhe bashkshortja ime më pat thanë nji rast, hajt ti mos u frigo se po të ishte rrezik sikur e paragjykon ti , nuk do i lejonte shteti norvegjez t’i hapin xhamijat e mejtepet.

Sa mirë që m’u kujtue kjo thanje e zonjes time. Unë atëhere nuk pata vazhdue koment me zonjen time, por reagimi i saj, që ishte thjeshtë naiv dhe i than nga nji çiltersi shpirti, sepse ajo frigohej mos po konfrontohesha me njerëz,  tashti do më hyjë në punë dhe më jap mundësinë të spjegoj se cili ishte shteti norvegjez, posaçërisht në këto tri dekadat e fundit. Mirëpo, para se të kaloj te kjo, do të ceku faktin e PLATFORMES IDEOLOGJIKE  të Anders B. Breivik-ut. Ky njeri aty ka disa dhjetra faqe antishqiptare ku mes  tjerash shpreh se ishte kunder intervenimit të NATO-s në Dardani, sepse shqiptarët janë muslimanë dhe Serbija me të drejtë do t’i izolojë ata në territorin e Shqipnisë per ta mbrojtë Europen nga islami. Unë indoktrinimin dhe bindjen antishqiptare të Anders B. Breivik-ut nuk e bazoj vetem në faktin e propagandes antishqiptare serbe, e cila asht e fortë dhe e tmerrshme, unë fajsoj shqipfolësit islamistë, që jetojnë në Norvegji, sepse ata, ma shumë se ato që Anders B. Breivik-u mund t’i lexonte nga proapganda serbe, asht bindë nga ato që ne kemi prezantue e prezantojmë edhe sot e kësaj dite në Norvegji. Na vetë themi se jemi muslimanë.

Partia Laburiste ( ARBEIDER PARTI) pothuej nji shekull e ka pushtetin në  Norvegji. Shumë her e vetme e shumë herë të tjera në koalicion me parti të tjera të majta, satelite të saj, sepse edhe Laburistet norvegjez në ralitet janë parti e majtë, bile bile shumë afer me komunizmin, sado që ata propagandojnë se janë socialdemokratë.

Kjo parti ka pasë suksese në rregullimin dhe zgjidhjen e problemeve sociale, ka krijue fondin e ashtuquejtun TRYGDEFOND, nga i cili paguhen pensionet, shtesat për femijtë dhe format e tjera të të ardhunave per njerzit që nuk janë në mardhanje pune per shkaqe shendetsore apo arsye të tjera. Me ardhjen në krye të Laburistëve të zonjes Gru Harlem Brutland dhe me ardhjen e saj në postin e kryeministres, shumçka nga praktikat e mahershme të partisë laburiste ndryshuen. Kjo grue, që edhe emnin e ka GRU, provoi të bahet Margareth Theqer e dytë dhe filloi me reforma të mëdha. Hapi kufijet e shtetit, të cilet në realitet ishin të hapun edhe ma parë per të huejt si krah pune, ata vinin me kontrata ndershtetnore dhe me nji kontratë të tillë në fundviteve ‘60 e fillimin viteve ‘70 të shek. të kaluem, në Norvegji erdhen disa mija pakistanezë. Me këso kontratash kanë ardhë edhe shumë serbë si qytetarë të Jugosllavisë së Titos. Sot në qytetin Askim ka disa mija serbë që nga ajo kohë. Mirëpo, kur Gru H. Brutland mori pushtetin, ajo hapi kufijt per strehim të refugjatëve, të azilkerkuesëve dhe kështu Norvegjia u vershue nga të gjitha grupet e njerëzve, që të gjithë dhe jo gjithmonë kishin arsye të vinin e të kerkonin strehim apo azil. Kishte shumë, me mija sish, që vini këtu mbasi ftoheshin nga bashkatdhetaret e farefisi i tyne, që vinte rastësisht këtu dhe shihte se Norvegjia ishte nji Parajsë per hajna, per kriminel, vendi ku nuk denohesh per veprime të tilla, asht vend ku nuk punon dhe shteti t’i paguen shpenzimet e banimit, të rrymes, dhe të jep para per të jetue nga të cilat njeriu edhe mund të kursejë.

Laburistja Gru H. Brutland  bani aso reformash, nder ta ligjet e ashtuquejtuna të UDI-së ( departament per shqyrtimin e landëve e kerkesave të emigrantve dhe azilkerkuesve), sa per çudi azilkerkuesit me pergatitje të nalta shkollore e universitare diskriminoheshin në format ma komuniste dhe ata injoroheshin në format ma primitive. Kriminelet e hajnat e ndryshem, analfabetet e amoralet gezonin respekt. Shembull do të marr, tue i cekë me emna, personat që kam pas fatin ta ndaj nji pjesë të jetes si azilant me ta. Në strehimoren e refugjatëve në qytetin Hamar ishte mjeku nga Prishtina, z. Salih Tahiri, i cili priti diku katër vjet per t’iu dhanë lejeqendrimi (bile nji mik i tij që e kishte Salihu edhe perkthyes, pat thanë se ai i ka ble letrat e qendrimit me para permes avokatit Kristian Kristiansen). Mr. i Psikologjisë, z.Qatip Haliti priti per lejeqendrim poashtu diku gadi kater vjet. Profesorit të sociologjisë dhe eprorit ushtarak nga ish armata e Jugosllavisë, z. Sabahudin Izeti, nuk i dhanë qendrim fare, ai u detyrue të deklarojë se divorcohet nga bashkshortja per ta shti në gjynah Gru H. Brutlandin dhe zonjat e saja ministresha në krye me zonjen Grethe Faremo (ministre e drejtësisë, e cila kishte në juridiksion të vetin edhe UDI-n), sepse këto gra pushtetare banë shtetin feminist dhe grave u lejohej gjithçka. Po u divorcuen ato do mbesin në shtet e burrat punë e madhe se ku do perfundojnë.

Nuk do të marr shembuj të tjerë, por do i cekë disa të tjerë që derisa personat me fakultete e tituj që i ceka ma nalt prisnin me ankth se cili do të ishte fati i tyne, hajnave dhe kriminelve u jipenin lejeqendrimet per afat maksimal 1 vit. Kështu di se sillej pushteti i Gru H. Brutland me azilkerkuesit shqiptarë e kështu asht sjell edhe me të tjeret. Pra, per me e shkurtue këtë temë, po e ceku pa pardon se shteti iu la në dorë femnave të cilat e stimuluen amoralitetin, arabet e flliqun, kurdet e të tjerë popuj islamikë, të cilët kishin lanë në vendlindjet e tyne nga dy e tri gra me nga nji turrë femijë, vinin në Norvegji dhe përfundonin mes kambëve të grave të rrugave të divorcueme norvegjeze. Ato, mbasi ishin të etëshme per seks, sepse norvegjezet i kishin perbuzë, filluen me u ba "humaniste", formuen shoqata të ndryshme per t’i perkrahë refugjatet, per t’i ndihmue ata per lejeqendrime. E paten fut në këtë kurth edhe kishen norvegjeze, e cila strehonte lloj lloj mbeturine, dhe sot shumë nga ata (posaçërisht shqipfolsat tanë), që me muej e vite kanë fjetë neper podrume të kishave nen statujat e Krishtit, sot janë muslimanet ma të medhenjë dhe anti krishtenet ma banalë. Njerëz të tillë sot janë të shendoshë si molla, por me rrena e aktrime para mjekëve ia kanë arrijtë të shpallen të pa aftë per punë dhe marrin pensione invalidore të cilat i shfrytzojnë në shtetet e tyne ku jetojnë si mbreten.

Njerëz të tillë, të përkrahun nga sistemi i dalë nga Laburistja Gru H. Brutland, blejnë vetura e shtepi me kredi, presin derisa t’u ngrihet vlera e çmimi dhe i kallin ato per të fitue para nga kompanitë e sigurimeve. Vetem në qytetin Halden, po marr shembull, janë kaplue nga zjarri disa shtepi të shqipfolësve. Disa shqipfolësa në Sarpsborg mbrenda nji viti kanë zhdukë pa gjurmë nga tri e ma teper vetura per t’i marrë kompensimet e majme per to nga sigurimet. A në realitet ato vetura ata i shitshin në Shqipni, Dardani, Rumani etj, etj.

Njerëz të tillë, të perkrahun nga sistemi i laburistve të Gru H. Brutland dikur, i pasuesve të saj (per të mos thanë klyshve të saj ) Thorbjørn Jagland dhe Jens Stoltenberg (ky i fundit Kryeminister aktual ) e kanë mbush Oslon me xhamija me nga nji e dy minare, njerëz të tillë kanë pothuej në secilin qytet nga nji xhami,  edhe në të ashtuquejtunin Parisi Nordik , në Tromsø kanë kerkue me ndertue xhami.

Me lejen e sistemit të pakuptimtë, sistemit paradoksal, i cili me nga nji rrisk ndihmash sociali per qytetaret e zakonshem, me të cilin rrisk i mashtron ata, ndersa per veten e vet në bashkpunim me kapitalistet jeton në luks të madh e të pakufishem dhe per ta rritë luksin apo per ta ngopë pangopsinë e tyne, shfrytzon vendet e botes së tretë dhe si borxh mbrapa lejon popujt e atyne vendeve që ta importojnë në Norvegji fenë dhe kulturen e tyne. Krejt kjo do ishte në rregull sikur vetë norvegjezet të lejoheshin që edhe ata ta importojnë kulturen e tyne në vendet islame. Pra politikanët laburistë klysh të Gru H. Brutland-it nuk çajnë koken per reciprocitet, ata duen t’u tregojnë të varfënve që vijnë nga bota islame se norvegjezet janë zemergjanë, se Norvegjia asht e madhe dhe ka vend per secilin, se lejimi i ndertimit të xhamijave dhe perhapja e islamit në këtë vend të krishten asht e ligjëshme, sepse ligje vendore dhe konventa nderkombtare e lejojnë multikulturalizmin etj., etj. Banalitete, dhe të gjitha këto së bashku janë NANA E CILA LINDI ANDERS B. BREIVIK-UN. Uroj të mos ketë shumë të tillë të tillë, që të veprojnë si veproi Ai. Por edhe lus Zotin që ideologjikisht të ketë shumë të tillë, bile edhe në Shqipni e Dardani, T’u thonë mjaft! shallvarexhinjëve me mjekrra cjepësh dhe shtrigave me ferexhe e shamija. Ideja e Brevikut asht patriotike, por veprimi i tij asht makaber dhe terror.



(Vota: 9 . Mesatare: 2.5/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora