E enjte, 25.04.2024, 08:53 PM (GMT+1)

Mendime

Krist Gjinaj: Edukimi i fëmijëve nën gënjeshtrat islame

E enjte, 21.07.2011, 07:59 PM


Edukimi i fëmijëve nën gënjeshtrat islame

 

Nga Krist Gjinaj

“Dhe më kot më nderojnë, duke i mësuar doktrina që janë urdhërime nga njerëzit”`(Mateu 15:9 )

Këto ditë ka dalur nga shtypi libri islam për femijë ” Profeti im i dashurë ” që simbas botusve , ky liber qenka një edukatë për femijet e moshave të vogla.

Duke lexuar për përmbajtjen e shkurt të librit , në webfaqen mesazhi.com , lexojmë:

“Moshat e vogla nëpërmjet këtij libri do të kenë mundësi të njihen me jetën e profetit Muhamed a.s, që nga lindja e deri në fund të jetës së tij. Gjuha e librit është e thjeshtë, e përshtatshme dhe e pranuar për moshat e vogla, gjë e cila e bën këtë libër shumë të pëlqyer nga fëmijët.”

Femijet nuk bene të ushqehen me genjeshtra,sepse krijojmë femijë genjeshtarë dhe të paedukuarë.Nese do të flitej në këtë liber ,atehere femijet duhet të mesojnë ekzakt për jeten e Muhamedit ashtu si ishte jo ashtu si zbukurohet në shkrime, përndryshe mundet që ky liber të quhet roman.

Me pas , ne shkrimet e matutjshme lexojmë :

“Lexuesit e vegjël nëpërmjet këtij libri do të njihen me emigrimin e Profetit a.s, për në Medinë, me xhaminë e tij, me mëshirën që tregonte ndaj kafshëve, bimëve dhe sendeve, etj.”

E vertet se Muhamedi i ka dashur kafshet , dhe këtë duhet të e dijnë edhe femijet , si hadithi më poshtë:

Abdullah ibn Xha`fer (Allahu qoftë i kënaqur prej tij!) transmeton se Muhammedi alejhis-selam një ditë hyri tek kopshti i njërit prej ensarëve, aty ishte një deve. Kur ajo e pa atë rënkoi dhe sytë i lotuan. Muhammedi alejhis-selam iu afrua dhe e përkëdheli. Ajo pushoi. Ai pyeti “Kush është i zoti i saj?” Një djalosh prej ensarëve erdhi dhe tha: E imja o i Dërguar i Allahut. Ai i tha: “A nuk i frikësohesh Allahut për këtë kafshë të cilën Allahu ta bëri pronë tënden? Ajo u ankua tek unë se ti e lë të uritur dhe e trajton keq.” Transmetoi Ahmedi dhe Ebu Daudi. Allahu i Madhëruar i mësoi atij gjuhën e devesë ashtu siç i mësoi Sulejmanit gjuhën e zogjve.

Ka ditur gjuhën e devesë !!

“Kështu ata do ta kenë më të lehtë për ta pranuar Profetin a.s, si model në jetën e tyre.”

E vertet, sepse femijet duhet të dijnë se edhe Ajsha ne moshen 6 vjeqare e pranoj Muhamedin si “model ” ne jeten e saj .

“Profeti shkroi (kontratën e martesës) me Aishen kur ajo ishte gjashtë vjeç dhe konsumoi martesën me të kur ajo ishte nëntë vjeç dhe ajo qëndroi me të nëntë vjet (dmth deri në vdekjen e tij).”(Sahih Bukhari Volumi 7, Libri 62, Numër 88)

“…O Apostull i Allah-ut! Po shikoj sesi Zoti yt nxiton të të plotësojë dëshirat ty.” (Ti plotson deshirat edhe me virgjeresha te moshes 6 vjecare) (Sahih Bukhari Volumi 7, Libri 62, Numër 48)

“Kur Profeti u martua me mua, mamaja ime ardhi tek unë dhe më bëri të hyja në shtëpi (të Profetit) dhe asgjë s’më çuditi, veç ardhjes së Apostullit të Allah-ut në mesditë.” (Sahih Bukhari Volumi 7, Libri 62, Numër 90 )

“Unë luaja me lodra në praninë e Profetit, dhe shoqet e mia luanin gjithashtu me mua. Kur Apostulli i Allahut futej (në dhomën time) ato fshiheshin, por Profeti i thëriste të vinin të luanin me mua! “(Sahih Bukhari Volumi 8, Libri 73, Numër 151 )

Kjo vajzë e vogel e ndjente veten të dhunuarë dhe nuk kishte deshirë të e shof Muhamedin afer vetes dhe nuk i pelqente fare të ishte afer tij.(Volumi 1, Libri 9, Numer 490)

Deri tani kemi shikuar në burimet islame  se si ato reflektojnë mbi Ajshen, por, në qoftë se bëjmë një vështrim të kujdesshëm në hadithe që Aisha ka transmetuar natyrën dhe përmbajtjen e tyre, atehere e kuptojmë se ato janë pothuajse gjithmonë nënçmues ndaj Islamit, dhe shumë shpesh ajo është gjetur e tallur dhe  e nënçmuar te  burri i saj . Kjo nuk është thjesht propagandë, por një fakt që të gjithë me një botëkuptim të paanshëm mund të konfirmojë për veten e tyre.

Pastaj me tutje ne këtë webfaqe shkruan :

“Fëmijët, e ardhmja e çdo kombi dhe shoqërie janë pjesë e vëmendjes dhe përkujdesjes së Institutit Shqiptar të Mendimit dhe Qytetërimit Islam, prandaj ky Institut mori përsipër përkthimin dhe botimin e këtij libri, autore e të cilit është: Ebtesam Bogari.”

Fëmijet shqiptarë nuk mund të jenë në përkujdesjen e Institutit i cili nuk është legjitim për ketë ,sepse për përkujdesjen e femijve janë organet kompetente të shtetit të Kosoves.Me e quditeshmja është kur flitet për qytetrimet islame , ngase , ne e dijmë fare mirë se bota islame nuk është akoma e njohur si botë e qytetruar kur  femijet e moshave të mitura martohen me njerez të moshes 60 e me shumë vjeqare, pra një gjest i tilë nuk mund të quhet qytetrim. Duke mos i numeruar primitivizmat e tjera të botes islame si p.sh  :

Imam Ayatolla Khomeini – Lideri Suprem i Revolucionit Islamik, ne Librin e tij “Tahrirolvasyleh”, Edicioni i Katert, Darol Elm, Gom, Iran, 1990 – lidhur me ‘Mesimet e Islamit mbi Seksin me Femije dhe Kafshe’ shprehet:

“Njeriu mund te kete kenaqesi sexuale me femije te vegjel sa edhe nje foshnje. Nderkaq ai nuk guxon te ‘penetroje’. Neqoftese ai penetron duke lenduar femiun, ai duhet te merr pergjegjesine per ekistencen e saj gjate gjithe jetes se vet. Kjo vajze, sidoqofte nuk numerohet si njera nga kater grate e perhershme te tij. Poashtu, ky njeri nuk ka te drejte te merr per grua motren e kesaj vajze”

“Njeriu mund te kete sex me kafshet si dele, lope, deve e te tjera. Nderkaq, ai duhet te vret kafshen, pasi te kete perjetur orgazmin. Ai nuk guxon te shes mishin e kesaj kafshe ne fshatin e vet, porse shitja e atij mishi ne fshatin fqinje eshte e lejuar.”

Këtu më lartë flitej për “dashurin ndaj femijve ” !!

Pastaj në rreshtat e fundit të artikullit rrethë librit të botuarë lexojmë:

“Ky libër me formën dhe përmbajtjen e tij interesante dhe fantastike, do ta bëjë edhe më të dashur profetin Muhamed a.s, në mesin e fëmijëve shqiptarë, prandaj dhe ka marrë titullin” Profeti im i dashur”.”

Do të ishte shumë e dobishme që për “dashurin e profetit”, femijet të ndegjojnë nga prindrit e tyre edhe për këto ndodhi të shkurtera:

Leja e marteses për Muhamedin

Ahzab : 33:50. O ti Pejgamber, Ne t’i kemi lejuar gratë, të cilave u ke dhënë shpërblimin e kurorës, dhe ato që me ndihmën e All-llahut hynë në posedimin tënd (robëreshat e luftës) dhe bijat e axhës tënd, bijat e hallave tua, bijat e dajës tënd, bijat e tezeve tua (të janë lejuar, pos grave me niqah dhe të afërtat), të cilat kanë migruar (kanë bërë hixhret) si ti, dhe një grua besimtare nëse ajo ia falë veten Pejgamberit dhe nëse Pejgamberi dëshiron të martohet me të (një martesë e tillë pa shpërblim të niqahut) duke qenë kjo (rast) vetëm për ty e jo edhe për besimtarët. Ne e dimë se ç’u kemi bërë atyre obligim rreth grave të tyre dhe rreth atyre që i kanë në pronësinë e vet, ashtu që ti të mos keshë vështirësi, e All-llahu është që falë shumë, është mëshirues.

Në ketë ajet më lartë,kuptojmë se respketi për të afermit e vetë është një =0 , ngase në familjen e ngushtë,as shkenctarishtë e as teologjikishtë nuk lejohet martesa.Tipare të tilla venë në luhatje dashurin, respektin dhe ngrohtesin familjare.Por, edhe pse Muhamedi u martua me të aferm të vetë , ai njëkohsishtë martoj edhe vajzat me të afermit e vetë (Aliu dhe Fatimja ) atehere lind pytja se vallë si duhet të respektohet familja nga urdheresat islame,mos femijet duhet të mesohen kështu. !?

Rasti i Hafsas

Marija ishte një nga shërbëtoret e njërës prej grave të Muhamedit. Muhamedi u kap në flagrancë nga gruaja e tij Hafsa, dhe kjo gjë solli mjaft zemërim në shtëpinë e tij, derisa u desh ndërhyrja e allahut për ta zgjidhur këtë situatë. Kjo histori është rregjistruar me hollësi në Hadith nga Omari. Ai sqaron arysen pse u dha ky varg në Kuran.

Ky ajet ka të bejë me hidherimin e Hafes (gruas së Muhamedit ) të cilen me heret ky e këshillon të shkon te baba i vetë , mirpo kur kjo kthehet e gjenë Muhamedin në shtrat me robershen e quajtur Maria.

Ahzab:33:32.O gratë e Pejgamberit, ju nuk jeni si asnjë grua tjetër, nëse kini kujdes e ruheni, andaj mos u llastoni në të folur e të lakmojë ai që ka sëmundje në zemrën e tij, po thuani fjalë të matura.

Për ketë ngjarje , Muhamedi kërkon nga Hafsa që ajo të e mbanë fshehtesin dhe të mos tregon për ngarjen që ka ndodhurë

Per vertetsin e këtij sekreti na deshmon më së miri dhe me plot fakte edhe Hadithi i Bukharit Volumi 3 Libri 43 Numri 648

Duke e këshilluarë Hafsen që të qetesohet pak dhe të shkon të pin dicka të ftoftë dhe duke i premtuarë dhe duke u betuarë se s´do të veproj më sikur me heret , Hafsa duke i besuarë  del nga dera dhe kur kthehet pas pak kohe prapë, e gjenë Muhamedin duke kryer mardhenje  me robereshen Maria .Për ketë hidherohet Hafsa , ndersa Muhamedi i thotë se i kan zbritur ajetet nga ” Allahu” ku nder të tjera  lexojmë:

Tahrim:66:1.O ti pejgamber (o ti, që të është sjellë kumtesa nga qielli), pse ia ndalon vetes atë që All-llahu ta lejoi? A kërkon me të pajtimin e grave tua? All-llahu është mëkatfalës, mëshirues.

Tahrim:66:2.All-llahu ua ka përcaktuar juve zgjidhjen e betimeve tuaja; All-llahu është kujdestari juaj; Ai është i gjithëdijshmi, i urti.

Pas këtij rasti , të nesermen Muhamedi kur u kthye nga lutjet verjeti sesi grat e tij e shikonin me sy tjeter, por ky aq sa ishte i zgjuar vajti tek Hafsa dhe i tha:

-Une të kam këshilluarë që të mos tregosh askuj për rastin e djeshem, mirpo ti paske treguarë.

-Po kush të tha -e pyeti Hafsa ??

Më ka informuar Allahu tha ky.

Rrethë  kesaj dileme , lexojmë :

Tahrim:66:3 (Përkujto) kur Pejgamberi ndonjërës prej grave të veta i kumtoi fshehurazi një lajm, e kur ajo tregoi atë (lajm), e All-llahu (pejgamberit) i zbuloi atij për të (kallëzimin e lajmit nga ajo grua), ai ia bëri (asaj) me dije një pjesë të tregimit, kurse për pjesën tjetër heshti. E kur ai (pejgamberi) e njoftoi atë (gruan) me atë (që i kishte treguar), ajo tha: “E kush ta tregoi ty këtë?” Ai tha: “Më tregoi i gjithëdijshmi, njohësi i të fshehtave!”

I hidheruarë rrethë kesaj , Muhamedi bashkoj të gjitha gratë  për t´i bindur se Allahu i paska  lejuar gjera të tilla dhe për shkak të kesaj “paska zbritur ajeti”:

Tahrim:66:5 Nëse ai u ka lëshuar juve, është detyrë e Zotit të tij t’i bëjë atij zëvendësim me gra edhe më të mira se ju: muslimane, besimtare, respektuese, penduese, adhuruese, emigruese, që kanë qenë të martuara ose virgjëresha.

Mirpo, thenja e tillë ishte një sinteze e vdekjes për grate e Muhamedit sepse simbas Kuranit , gratë e Muhamedit nuk guxon të i marrë askush për gra dhe ky ishte një kercenim i hapur për gratë e tij që e lexojmë edhe ne :

Ahzab 33:53.O ju që besuat, mos hyni në shtëpitë e Pejgamberit ndryshe vetëm nëse u lejohet për ndonjë ngrënie e duke mos pritur përgatitjen e saj, por kur të thirreni, atëherë hyni, e kur të jeni ushqyer, atëherë shpërndahuni, duke mos hyrë në bisedë me njëri-tjetrin, vërtet këto (pritja, qëndrimi, biseda) e mundojnë Pejgamberin, por ai turpërohet prej jush; All-llahu nuk i turpërohet realitetit. E kur kërkoni prej tyre (grave të Pejgamberit) ndonjë send, atë kërkojeni pas perdes, kjo është më pastër për zemrat tuaja dhe të tyre. Juve nuk u takon ta mundoni të dërguarin e All-llahut, e as të martoheni kurrë me gratë e tij, pas (vdekjes së) tij. Këto janë tek All-llahu mëkat i madh.

Pas kumteses së tillë, gratë i zuri friga dhe filluan të frigohen më shumë ,sepse për ketë shkak dhe për shkak të së vertetes seksuale që doli në shesh e për shkak të mosmbajtjes së fshehtesisë, Muhamedi porosit se edhe kjo qenka deshira dhe urdheresa e Allahut :

Nisa:4:34.Burrat janë përgjegjës për gratë, ngase All-llahu ka graduar disa mbi disa të tjerët dhe ngase ata kanë shpenzuar nga pasuria e tyre. Prandaj, me atë që All-llahu i bëri të ruajtura, gratë e mira janë respektuese, janë besnike ndaj të fshehtës. E ato që u keni dro kryelartësisë së tyre, këshilloni, madje largohuni nga shtrati (e më në fund), edhe rrahni (lahtë, nëse nuk ndikojnë këshillat as largimi), e nëse ju respektojnë, atëherë mos u sillni keq ndaj tyre. All-llahu është më i larti, më i madhi.

 

Pas kësaj ngjarje , Muhamedi u largua për një muaj nga gratë e tij vetem për të i berë ato me shumë xheloze, e për të vertetuarë këtë kemi edhe Hadithin e Bukharit (Bukhari ,Volumi 3, Libri 43 numri  648)

Rasti i Zejnebes

Zejnebja ishte gruja e djalit të adoptuarë të Muhamedit i cili quhej Zaid .Ketë ky e adoptoj kur djali i tij Ibrahimi i vdiq ne moshen dy vjeqare të cilin  ekishte me Hafsen.

Mirpo, gruan e djalit të adoptuarë, Muhamedi do të e merrë për grua të veten dhe kjo ngjarje krijoj reagime të mëdha nga poplli,sepse Muhamedi një ditë kur vajti te shtepia e Zaid-it aty ne shtepi ishte vetem Zejnebja e shtrirë në shtratë.Zejnebja u ngrit menjihere nga shtrati për të e respektuar Muhamedi dhe duke i treguar se pë rmomentin Zaidi nuk është në shtepi.Pasi në emrin e “Allahut ” u kryen mardhenjet seksuale, Muhamedi vajti në shtepi, e pas pak kohe erdhi Zaidi.Mirpo, gruja e tij do të i tregonte burrit të vetë se cka ka ndodhurë dhe si.Zaid e donte shumë mUhamedin si një babë të vetin dhe për ketë shkak , ai e mori gruan e vete Zejneben dhe shkoj ne shtepi të Muhmameditdhe i tha :

Resulallah, ti je si babë për mua dhe je  i interesuarë për gruan time Zejneben , atehere une do të ndahem nga ajo dhe ti mund të e marrësh per veti.Por Muhamedi e kshilloj që ky të e mbanë gruan e vetë dhe të ketë frigë nga Allahu.Mirpo, Zaid nuk donte dhe në fund i tha Muhamedit se ai s´do të e prek me gruan e vetë me dorë për shkak të Muhamedit,ndersa Muhamedi e kshillonte që të e mbanë gruan e vetë dhe të i frigohet Allahut, ndersa mendja i rrinte tek Zejnebja e më pas Zaid shkon në shtepi.

Por nuk vonojë shumë dhe  pak ditesh Zejnebja ishte tashme ne shtratin e Muhamedi si gruja e tij  (Sahih Bukhari 60:311 dhe (Sahih Muslim 8:3453)

Për ketë ngjarje lexojmë edhe ne Suren:

Ahzar 33:37 (Përkujto) Kur i the atij që All-llahu e kishte shpërblyer (me besim) e edhe ti i pate bërë mirë: “Mbaje bashkëshorten tënde dhe ki frikë nga All-llahu!”, e ti e mbaje fshehtë në veten tënde atë që All-llahu do ta zbulojë dhe u frikësohesh njerëzve, por më e drejtë është që t’i frikësohesh All-llahut. E pasi që Zejdi e kishte vendosur atë që kishte menduar ndaj saj, Ne ta kurorëzuam ty atë, e për të mos pasur besimtarët vështirësi (mëkat) në martesë me gratë e të adoptuarve të tyre, kur ata heqin dorë prej tyre. E vendimi i All-llahut është kryer.

Mirpo, në boten arabe dhe në kulturen arabe në atë , një veprim i tillë ishte me shekuj i ndaluarë sepse martesa ishte e ndaluar me gruan e djalit qoftë ai biologjik apo i adoptuarë,dhe poplli për ketë ndjehen të ironuarë dhe nuk vonojnë dhe trokasin në deren e tij për të marrë pergjegjje,ngase shumë shekuj me heret , njerezit e Medines i përmbaheshin akoma thenjes së Jezusit ku nder të tjera porositet:

Mateu 5:32 Por unë po ju them: Kushdo që e përzë gruan e tij, me përjashtim të rastit të kurvërisë, e bën atë të shkelë kurorën; dhe kushdo që martohet me një grua të ndarë, shkel kurorën.

Pas trokitjes në derë, Muhamedi e hapi deren dhe i pyeti :

-C´keni ore umeti i im ??

_Cka ndodhurë keshtu-pyeten poplli,si ke marrur gruan e djalit tëndë !?

-Mua vetë Allahu më ka urdheruarë që të e marrë Zejneben për grua, dhe për ketë kam ajetin që më ka ardhurë,e vetem Allahu mundet të me gjukon mua-ishte pergjegjja e Muhamedit !!

Ahzab:33:37.Ata që vetë janë koprracë dhe urdhërojnë njerëzit për koprraci, dhe e fshehin atë që ju ka dhënë All-llahu nga mirësitë e veta. Ne kemi përgatitur dënim të turpshëm për jobesimtarët;

Nga lartë e kuptojmë fare thjeshtë dhe s´duhet koment sepse në Bibel Jezusi thotë:

Nese i lexojmë Suret më poshtë, verejmë se  Muhamedi nuk ka aspak kumtime të Zotit sepse Zoti nuk i ka shqiptuarë atij asnjë fjalë e sidomos të mirret me kurveri dhe të ndajë burrë e grua nga martesa,por Zoti porosit mirë se aty janë fjalet e njeriut e jo të Zotit si te Mateu më lartë.

Por ,duke e hudhurë vetë poshtë Kuranin ky na njofton se nuk e resperkton as vetë kur thotë se :

Ahzab:33:36.Adhurojeni All-llahun e mos i shoqëroni Atij asnjë send, silluni mirë ndaj prindërve, ndaj të afërmve, ndaj jetimëve, ndaj të varfërve, ndaj fqiut të afërt, ndaj fqiut të largët, ndaj shokut pranë vetes, ndaj udhëtarit të largët dhe ndaj robërve. All-llahu nuk e do atë që është kryelartë dhe atë që lavdërohet.

E pra, vepren ndryshe dhe fjalen ndryshe , pse për të harruar respetin ndaj të birit të adoptuarë ,për të i marrur gruan , cfarë mund të gjykohet sjellja e Muhamedit në ketë rast.

Zoti porosit se burrë e grua nuk benë të ndahen :

Mateu 19:5.Dhe tha: “Për këtë arsye njeriu do ta lërë babanë dhe nënën e vet dhe do të bashkohet me gruan e vet; dhe të dy do të jenë një mish i vetëm”.

Mateu:19:6.Dhe kështu ata nuk janë më dy, por një mish i vetëm; prandaj atë që Perëndia ka bashkuar, njeriu të mos e ndajë`

Dhe në të artikullit  lexojmë:

“Në faqet e fundit të librit është edhe një pyetsor i cili teston lëxuesin e vogël sesa i vëmendshëm është treguar gjatë leximit të librit. Gjithashtu gjendet edhe një anketë, ku nëpërmjet saj çdo lexues i vogël kupton sesa e don profetin Muhamed a.s.”

Kjo llojë psikologjie mashtruese për femijet duhet të ndalohet menjihere dhese për sondazhe të tilla  duhet të ndermerren masa nga vetë ministria e arsimit sepse në këto rrethana , femijet janë duke u  drejtuar rrethë rruges së roberimit shpirterorë dhe atij psiqik, cka për “dashurin ndaj profetit” kemi mjaft hedhje në ajr nga bota arabo-islame , ku femijet e moshave të reja behen martirë pa ditur se cdo të thotë ajo , dhe njejtë sikur në ketë rast, shperlarja e trurit të femijes shqiptarë është një qellim i planifikuar për roberimin e shpirtrave të pafajshem.Pra , një liber i tillë për femijet është vetem një mashtrim dhe një pregaditje ndaj urrejtjes në të ardhmen , sepse jeten e femijve në boten islame e kemi pasqyrë para vetes tonë n e femijet shqiptarë duhet të rriten në frymen e demokracis edhepse mbulesa e vajzave 5 vjeqare neper tokat shqiptare deshmon se aty nuk ka asnjë dashuri e dhembshmeri ndaj femijve ,sepse atyre u rrembehet femijeria, lodra, gezimi e shumë dukuri të tjera arabo-islame që medoemos janë dhunë dhe obligim sikur që ishin në kohen e vetë Muhamedit.

Faktet e sjelura me lartë nuk janë të shpikurapor janë të mbeshtetura ne burimet autentike islame.

Kujdes prinder se cka lexojnë femijet e juaj.

“Morali teorik i dalë vetem nga soditja e trurit ,pa pasur rrënjë të thella në zemer , pa u konkretizuarënë veprimtarinë praktike dhe pa u shprehur si fakt ,-vetëkuptohet që bëhet i pamoralshem. (Bjelinski)



(Vota: 10 . Mesatare: 4/5)

Komentoni
Komenti:

Video

Qazim Menxhiqi: Niset trimi për kurbet


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora