E merkure, 24.04.2024, 09:22 PM (GMT+1)

Kulturë

Jeta private e Muhametit

E diele, 27.06.2010, 09:57 PM


Pjese nga 2000 shkrime te seleksionuara te dijetarit arab Al Bukhari

 

Marre nga libri i New York Center for Albanian Studies & Research

“Islami & Perendimi” nga Elko & Dr. Kostantini

 

Profeti Muhamet kishte adoptuar per djale te tij nje kristian te quajtur Zayd. Zaydin e martoi me nje vajze te bukur, Zaynab bin Jahsh. Sipas historianit Maxim Rondison, Muhameti shkoi nje dite tek dhoma e ciftit, trokiti dhe nusia gjysme e cveshur i tha hyre.[1] 

 

Muhameti kur e pa i tha : Bekuar qofte Allahu qe i nderon zemren burrit.[2]  Cifti me von u nda dhe Muhameti u martua me nusen e djalit, 35 vjece. Qe te mos kritikohej nga komuniteti i tij, Kurani shkruan ( Sura 33 – 38 ) se Muhameti mund te beje dicka nqs ja ka dhene Allahu.

 

Nje nga grate e Muhametit Aisha thote se - Zaynab me konkuronte edhe mua per nga bukuria dhe dashuria.[3]  Naser Al Kindi shkruan se Muhameti kur ishte i ri, qe pasionet jane te forta, kishte mangesi ne sex, sepse i qendroi besnik gruas se pare per 15 vjet. Me pas te 12 martesat ishin me shume politike.

 

Muhameti bente sex me vajzen e xhaxhait dhe te tezes, thote Naser.[4] Hafsaja gruaja e Muhametit e gjeti nje here ate ne krevat me nje grua tjeter. Hafsa thiri gruan tjeter te Muhametit Aishen dhe u zune me Profetin. Profeti i qetesoi duke thene, se premton qe do ta marre per grua.[5]

 

Ne Kuran sura 66-1-5 tregohet rasti i Aishes dhe Hafsase me profetin. Grate qe ishin martuar me Muhametin ishin ne shtepi dicka me pak se nje sherbetore. I gatuanin ushqim dhe i pergjigjeshin kerkesave te tij seksuale. Per nje perendimor ose kristian, atehere e tani, ne pergjithesi keto ishin te pa aprovueshme.

 

S u n a h, shembuj te thene ose veprime ne prezence te Muhametit dhe te aprovuara ne heshtje, te mireqena, jane mbledhur me vone. Sot lind pyetja mbi moralin e tij si model tek myslimanet. Ato jane volume te tera, jo te futura ne Kuran. Sot kana statusin e tyre dhe shpesh jane burim per ligjet Sharia dhe per praktiken Islame.

 

Muhamet Nasir ul-Deen Al-Albani thote se eshte e pa mundur te kuptohet Kurani pa interpretimin e S u n a h.[6]   Vael Hallaq studjues dhe autor, thote se myslimanet duhet ti binden Muhametit sipas Kuranit dhe jo Sunah. Akademiket perndimore kane perpunuar shume teori per influencen e Sunah tek Islami, por vete Islami as qe nuk i ka ndjere se cfare thuhet per te.

 

Disa studjues fondamentaliste myslimane duan ta vene Sunah ne Kuran por pa rezultat. Studjuesi Mysliman Abu Abdir Rahman thote se eshte shajtani ai qe i shtin disa myslimane per te bere te shenjta Sunah. Sunah eshte rruga e lajmesit te Allahut, eshte dicka qe anashkalohet, lihet anash, braktiset.

 

Por Ahmet von Dofer ne librin “Ulum al Kuran” faqe 18-19 thote se Sunah eshte prej Allahut, e thene pas Kuranit, mbasi ka disa menyra, forma frymezimi.

 

H a d i t h  eshte dicka e thene ose veprim i kryer nga Muhameti. Shume heret jane mbledhe 6 koleksione me Hadith qe perdoren dhe sot. Po japim disa autore :

Muhamet ibn Ismail al Bukhari, Imam, ose Sahih Bukhari, jetoi 810-870.

Myslim ibn al Hajaj al Qushayri, ose Sahih Myslim, 821-875

Suna Sijistani ose Abu Daut al Sijistani,---888

Muhamet ibn Majah, 896

Abi Eesa Muhamet al Trimidhi, 824-893

Ahmet Shuaip Nasai,  - 915

Nga keta jane mare burimet per sa me poshte. Dijetaret myslimane bejne kete klasifikim :

Sahih = te degjuara

Hasam = te mira dhe te aprovuara

Meudu = te haruara

Daif = me themel te dobeta

 

Librat e Sahih Al Bukhari jane burrim i sigurte dhe me me autoritet midis myslimaneve. Dr. Muhamet M. Khan ne Universitetin Islamik te Medias thote : Shume dijetare fetare jane munduar te gjejne gabime ne koleksionin e Al Bukharit, por pa sukses. Prandaj libri me autentik pas Kuranit jane librat e Sahih Al Bukharit. Ai nga 300 mije, ka seleksionuar rreth 2000 prej tyre. Po japim disa :

 

Aishja gruaja e Muhametit tregon : Kontrata e marteses sime me Profetin u shkrua kur isha 6 vjece. Nena ime Umm Ruman erdhi tek une qe isha duke notuar, bere banjo, me disa shoqe. Ajo me thiri dhe une shkova pa ditur pse me thiri. Me kapi per dore tek dera e shtepise, me shplau dhe u futem brenda. Atje ishin disa gra qe me thane : Fat te mbare, Allahu te ka beukuar me nje fat. Mbas tre vjeteve, kur mbusha 9 vjece, u realizua martesa me Muhametin, qe ishte mbi 50 vjec.

 

Naser thuote se kjo martese u be per qellime politike. Aisha qendroi 9 vjet e martuar deri sa Profeti vdiq. Ky nuk ishte privilegj per Muhametin. Ne ate kohe martesa e vajzave behej sa i fillonin menstruacionet. Keto ishin jo disa raste, prandaj Kurani rekomandon qe burri duhet te prese 3 muaj per ndarjen e gruas, me qellim qe te jete i sigurte, qe nuk eshte shtatzane. Po keshtu duhet vepruar per rastet kur akoma nuk i kane filluar menstruacionet ( sura 65-4 ).

 

Ne imitim te Muhametit, Ayotalleh Khomeni, 28 vjec u martua me vajze 10 vjecare. Ajo ishte shtatzane por deshtoi. Ai u martua prape me nje vajze pa i filluar periodat, duke thene se mire eshte qe femra ta shohe gjakun e pare tek burri.

 

Zakoni vazhdon edhe sot. Ne revisten FATWA nr 12552 nje burre shkruan per te kerkuar leje te martohet me nje vajze te vogel, duke menduar se do te behej si e jema me gjoks plot epsh.

 

Me 2002 ne kampet e rrefugjateve ne Pakistan kishte nuse 13 vjecare. Ne Afganistan raportojne sot se vajzat ne shkolle, ne klasat 5 deri 8, dy ne cdo tre jane ta martuara ose te fejuara. Njeres 10 vjecare i kishin dhene fjalen nje 60 vjecari, sipas Andre Bushell, “Chil Marriage in Afganistan and Pakistan” Amerika 11 mars 2002, faqe 12.

 

Lisa Bayer ne TIME 25 Nendor 2001, shkruan: Ne Iran me ligj martesa e vajzave lejohet ne moshen 9 vjecare dhe e djalit 14 vjec. Ligji shfrytezohet nga pedofilistet qe martohen me vajza te reja nga provinca, i perdorin dhe pastaj i lene. Me 2000 u ngrit ne parlament qe mosha e vajzave te behej 14, por fetaret islamiste ndikuan qe te mos aprovohej.

 

Profet Muhameti solli nje nocion te ri, martesen provizore, MUT’A. Sipas Bukharit, Jabir bin Abdullah dhe Selam bin Alkova tregojne :

 

Kur ishim ushtare erdhi i derguari i Allahut dhe na tha : Ju jeni te lejuar te beni Mut’a. Mut’a ne arabisht ka kuptim martese per nje kohe te shkurter.

 

Nje Hadith shpjegon se kjo martese duhet te zgjase te pakten tre net dhe neqoftese duan te ndahen, le te ndahen, nqs duan ta vazhdojne le te vazhdojne.

 

Nje botues i Sahih Bukharit shton se ky tip martese lejohet dhe ne kohet para Islamit, por Muhameti e lejoi ate per gjithmone. Ne republikat islamike kjo eshte praktike. Ata mbeshteten tek Kurani, sura 4-24. Gruaja qe ju keni zgjedhe me kushte provizore…

 

Shiitet thone se Muhameti e lejoi per te ndaluar seksin jashte martese. Imami i peste i Islamit, Shia thote : Nqs Kaifi i dyte nuk do te kish lejuar martesen provizore, pak ndjekes do te kishte Islami. Islami tek sekti Shia eshte i barabarte me Kalifin tek Sunet. Po te mos ishte ky ligj do te vazhdonte prostitucioni.

 

Ne librin Life of Ayotollah, faqe 50, viti 1999, thuhet ; Sot shume gra te martuara perkohesisht ne Iran jane te reja qe provojne fatin se mos mbaron mire, gjate. Por nqs ngalen shtatzana ato behen ne gjendje me te rende se para marteses, sepse ne kontrate thuhet, se burri nuk ka detyra nqs lindin femije. Kontrata ka shume pika ne rregull por burrat abuzojna, i perdorin dhe i braktisin. Ne kete rekomandim te Muhametit gati te gjithe burrat kane abuzuar.[7]

 

Nqs abuzimi eshte i madh tek martesat e perkohshme, me i madh eshte lejimi nga ana e Muhametit e cnderimit te femrave te armikut te mundur dhe te kthyera ne skllave. Kurani i lejon myslimanet te bejne seks me vajzat skllave si me grate e tyre, por e ndalon martesen, ky eshte dekret i Allahut, Sura 4 ; 23-24

 

Shume Hadithe tregojne se vajzat skllave jane perdore nga udheheqesit ne lufte. Muhameti vete nuk ka perdore, por thoshte per luften : Shkoni dhe merni ndonje vajze per skllave.

 

Nje here informuan Profetin se kishin sjelle skllave first Ledin e fisit Qurair dhe An Nadir. Profeti ndroi mendje duke thene ushtareve se kjo nuk eshte per ju dhe e mori vajzen per vete, por nuk dihet e mori per grua apo si skllave.[8]

 

 Bukhari thote gjithashtu ne volumin e 9,  libri 97,  numuri 7409 se Abu Al Khudri ne nje lufte me po myslimanin Bani Al Mustaliq e mund dhe i merr grate. I raporton Muhametit, se me to bem seks pa i mbrojtur se mos ngelen me bare. Cfare mendim keni i thane. Profet Muhameti  thote : Ato nuk jane krijuar vete, Allahu i ka bere per ate pune dhe ju mire keni bere.

 

Ne cdo rast Kurani eshte i heshtur per preferencat e vajzave. As nga Kurani, as nga nga Profeti nuk kane pase mbeshtetje femrat per tu mbrojtur nga cnderimi. Sharia nuk ka ndonje percaktim si krim dhe ankesa e viktimes nuk ngre peshe, sepse eshte femer. Quhet krim kur e kane pare 4 burra me syte e tyre. Me nje fjale kapja me force e nje femre nuk denohet sepse nuk mund te vertetohet. Grate nga Sharia s’jane te mbrojtura. Muhameti ju ka lene shteg burrave te jene ne avantzh.

 

Brutaliteti nuk eshte vetem me grate, por edhe me armiqte. Figura e Profetit del e kundert me modelin Perndimor, Krishtin. Ai ishte shembell morali dhe kurre nuk urdheronte lufte, vecse paqe.  Myslimanet nuk pranojne asgje nga keto, se ndryshe do gjykonin Muhametin, Por sipas Kuranit Muhameti eshte i pagjykueshm.

 

 Ne librin tone jane edhe dhjetra shkrime nga 2000  te seleksionuara, 1300 vjet para nga Imami dijetar Bukhari, i cili permbelodhi 7300 ne 97 libra. Ato  jane te ndryshme;

 

Thone qe kur Profeti udhetonte neper shkretetire asnjehere s’ka patur vape, se nje re qe i zinte diellin e shoqronte vazhdimisht ate.

 

Kur Muhameti udhehiqte karvanin per Siri, Khadijah kishte edhe nje skllav si shoqerues, Maysara. Ne nje pushim Muhameti u ul ne hijen e nje peme. Kalon aty nje murg kristian dhe e pyet Maysarahun. Kush eshte ai atje tek pema. Nje prej fisit Quaraish, rojtaret e Kabah.

 

Ai atje eshte Profet tha murgu. Rruges i takoi Maysarahut te ecte perkrah Muhametit. Vuri re se mbi te gjithmone ishte hije, freske. Hien e benin dy engjej thote Akbar Ahmet ne librin Muhameti, ndersa te tjere thone qe hien e bente nje re qe e shoqeonte vazhdimisht.

 

Maysarah ja tregoi Kadijahut te gjitha keto dhe asaj ju ngjall interesi per ta pare. Kur e pa …

 

Sipas Abu Hurayrah, nje tregetar ku do te blente roba Muhameti, u ul dhe puthi doren e Profetit. Muhameti e ndali dhe tha : Ky zakon eshte i Persianeve qe i puthin doren Mbretit. Une s’jam mbret, jam vetem njeri.

Respekti ndaj Muhametit u rrit shume dhe i thoshnin KADITH, burim mencurie dhe praktike sociale per boten myslimane.

 

Ne martesat e shumta dhe jeten personale qe ja lejonte vetes si Profet dhe jo te tjereve Muhameti eshte kritikuar. Ne Kuran shume gjera qe ai i praktikonte nuk jane. Krishti bente jete shpirterore te ndryshme dhe kurre nuk u martua.

 

Me Kadijaj qendroi deri sa ajo vdiq dhe beri nje jete monogame. Pas Kadijah, u martua me Sauda 40 vjece, me nje djale. Pastaj beri edhe 11 martesa te tjera. Shume nga grate ishin 40-50 vjece te divorcuara disa here. Gra ne fakt kishte shume se burrat vriteshin ne lufte.

 

Grate i trajtonte me respekt e dashuri. Secila banonte ne dhome me vehte. Kete jetese nuk ja u lejonte te tjereve. Nje mysliman mund te martohej deri 4 here, jo me shume. Kur ishte i ri ishte shume i ndershem dhe ne pleqeri e prishi pak biografine, duke e pare me syrin e moralit te sotem.

 

Kur ishte ne shtratin e vdekjes e bija Fatimja qante. Ai i foli ne vesh dhe ajo qeshi. Ai i tha : “Une do vdes, por do shihemi se edhe ti do vish se shpejti.” Kjo tregon qe idene e pas vdekjes, per vdekjen qe eshte pjese e ciklit te jetes.

Me 632 ndroi jete.

 

Dhene pak dhe te shkurtuara.



[1] Rondison, Muhameti, faqe 207

[2] Kurani, Sura 33 : 37

[3] Sahih Al Bukhari, vol 3  lib 52,  nr  2661

[4] Naser, Ideal and realities of Islam, faqe 61

[5] Rodinson, Muhameti, f. 277-283

[6] Muhamet Nasir…. , The Status of Sunah in Islam

[7] Al Takri, “Spirit of Allah. f. 86-87

[8] Bukhari vol 1, libri 8 nr 371.

 



(Vota: 9 . Mesatare: 3/5)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora