E shtune, 20.04.2024, 01:01 AM (GMT+1)

Shtesë » Lajme

Giovanni Firera: Mbresa nga Kongresi i Dyte i Lidhjes Shqiptare ne Bote

E hene, 12.11.2007, 09:13 PM


Nuk pashe shqiptaret e djeshem, por pashe shqiptaret qe diskutuan per Shqiperine e te nesermes.

Nga Giovanni Firera
Konsull Nderi i Shqiperise ne Piemonte
(Mbresa nga Kongresi i Dyte i Lidhjes Shqiptare ne Bote)

Mjaftonte ti afroheshe Pallatit te Kongreseve diten e Kogresit te Lidhjes se Shqiptareve ne Bote, per te kuptuar qe pritja ishte kthyer ne nje sukses te garantuar. Nje mori personash, nje popullsi shqiptare ne feste me bindjen qe po behej pjesmarrese ne nje ngjarje jo te zakonte.
Pamja qe te shfaqej ne hyrje ishte me te vertete e jashtezakonshme; gati 1100 te pranishem, ajka e shqipetareve qe besonin dhe besojne ne atdheun e tyre, edhe pse ne shume raste eshte ky atdhe qe harron se i ka qytetaret e tij te shperndare neper bote, ne kerkim te asaj qetesie qe ai nuk diti tu jape.
C’fytyra te bukura, te qeshura, sa nostalgji, sa deshire per tu bertitur te gjitheve dhe gjithe botes mbare qe nuk ndjehen qytetare te kategorise se dyte, perkundrazi, qe jane nje kategori e shkelqyer, qe kane mbajtur gjithmone ne zemer jo vetem kujtimin por edhe dashurine per token e tyre, per flamurin qe e duan gjithmone e me shume. Ne zemrat dhe mendjet e tyre vetem nje bindje: deshira e pashtershme per te qene akoma te dobishem per vendin e tyre ne te gjitha menyrat, edhe pse me friken qe vendi i tyre mund ti kete harruar sado pak; por ka akoma shume deshire per tu bere te ditur te tjereve qe nuk eshte keshtu. Dhe ne te vertete, nuk eshte pikerisht keshtu. Ne kete Kongres nuk pashe shqiptaret e djeshem, por pashe shqiptaret qe diskutuan per Shqiperine e te nesermes, qytetare qe me te drejte menduan qe nuk eshte akoma koha per tu dorezuar, por eshte koha per te ngritur zerin e, per tu degjuar edhe nga ata qe e bejne veshin e shurdhet. Ishte per mua
nje eksperience unike dhe emocionuese. Ngjitja ne podium pas fjalimit te presidentit te Lidhjes se Shqiptareve ne Bote, z. Simon Kuzhnini, ishte per mua nnje nder i vecante te cilin nuk do ta harroj kurre. Qenia e te vetmit Konsull Nderi i Shqiperise, si i ftuar nderi qe vinte nga nje vend i huaj, me beri te ndjehem krenar per punen e bere deri tani ne Piemonte e ne Itali dhe, me shton akoma me shume deshiren per te vazhduar luften perkrah shqipetareve dhe Shqiperise per te pasur ato te drejta qe shume here mohohen e, here te tjera harrohen edhe nga vete ata funksionare te shtetit shqiptar qe jane neper bote e, qe shohin vetem intersat e tyre te ngushta personale. Mua me ngroh zemren vetem nje fakt: qe jam nga ana e te drejtes, nga ana e qytetareve.
Dhe ne te gjihe kete histori njoha nje grua te forte, te vullnetshme, te vendosur dhe te afte; nje poeteshe qe kam mundur ta admiroj per meritat e saj humane e profesionale dhe, qe ka qene dhe eshte edhe sot e kesaj dite nje shembull per te gjithe; ajo eshte z.nja Vitore Stefa Leka. Edhe pse ne nje qytet paksa te pergjumur sic eshte Trieste, ajo eshte perhere e gjalle dhe e kujdesshme, perhere vigjilente per te kapur ato puhiza ere qe arrijne duke pershkruar Adriatikun e qe i sjellin aromen e Shqiperise.
Pamje te mrekullueshme dashurie e pasioni.

Perktheu: Erina Geci

Bastava avvicinarsi al Palazzo dei Congressi il giorno del Congresso internazionale degli albanesi nel mondo, per riuscire a capire che l’attesa si è tramutata in un successo garantito. Una miriade di persone, una popolazione albanese festosa e consapevole di partecipare ad un evento non comune.. Il colpo d’occhio appena entrati è stato davvero eccezionale. Quasi ottocento presenti , albanesi d.o.c. con la caratteristica di credere incondizionatamente nel proprio Paese, anche se il più delle volte si scorda di avere i propri cittadini in giro per il mondo, alla ricerca di quella serenità che la propria Nazione non gli ha saputo dare. Che belle facce, quanta nostalgia, quanta voglia di gridare a tutti ed al mondo intero che non si sentono cittadini albanesi di serie B, ma di eccellenza, perché hanno sempre portato non solo il ricordo nel cuore, ma l’amore per la propria terra, per la bandiera, così tanto ostentata, da amarla sempre di più.
Una sola certezza nei cuori e nelle menti: questa grande voglia di essere ancora utili alla propria nazione in tutti i modi possibili, e forse con la paura che la propria Nazione ti ha un po’ dimenticato. Ma c’è ancora tanta voglia di far capire che non è così. E in realtà non è veramente così. In quel Congresso non ho visto gli albanesi di ieri, ho visto persone che hanno discusso dell’Albania del domani. Cittadini che hanno pensato, giustamente, che non è ancora ora di “passare la mano”, ma è ora di alzare la voce per farsi ascoltare anche da quelli che non vogliono sentire. E’ stata per me un’esperienza unica ed emozionante. Salire sul palco dopo la relazione del Presidente internazionale Simon Kuzhnini è stato un onore che non dimenticherò molto facilmente. L’essere l’unico Console Onorario d’Albania, ospite d’onore, proveniente da un Paese straniero mi ha fatto sentire orgoglioso del lavoro fatto finora in Piemonte
ed in Italia ed una grande voglia di continuare a lottare al fianco degli albanesi e dell’Albania per conquistare quei diritti che molte volte vengono negati e che molte altre vengono dimenticate, anche contro chi responsabile di importanti posti e funzioni all’estero, continua a fare solo bassi interessi di bottega. Mi conforta una sola certezza di stare dalla parte giusta: quella dei cittadini. E in tutto questo ho conosciuto una donna forte, volitiva, testarda e capace. Una poetessa che ho imparato ad apprezzare per le sue doti umane e professionali, che è stata esempio per molti e lo è ancora: Vitoria Stefa Leka. Calata in una Trieste un po’ addormentata, ma Lei viva ed attenta, sempre vigile ad afferrare quegli aliti di vento che arrivano correndo in su per l’Adriatico che portano il profumo dell’Albania.
Visoni idilliaci d’amore e di passione.

Giovanni Firera
Console Onorario d’Albania
In Piemonte



(Vota: 0)

Komentoni
Komenti:


Gallery

Pëllumb Gorica: Magjia e bukurive të nëntokës sulovare
Fotaq Andrea: Një vështrim, një lot, një trishtim – o Zot sa pikëllim!
Pëllumb Gorica: Grimca kënaqësie në Liqenin e Komanit
Shkolla Shqipe “Alba Life” festoi 7 Marsin në Bronx
Kozeta Zylo: Manhattani ndizet flakë për Çamërinë Martire nga Rrënjët Shqiptare dhe Diaspora